Ja. Nee.quote:
Apart wel, tussen al die kuststeden. Had dan eerder verwacht dat het Valkenburg aan zee was.quote:
Ik had het fout, het is Valkenburg (Zuid-Holland)quote:Op zondag 20 september 2015 14:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Apart wel, tussen al die kuststeden. Had dan eerder verwacht dat het Valkenburg aan zee was.
Die droge periode zorgde toch voor wat zorgen, scheuren in dijken enzo.quote:Op zondag 20 september 2015 13:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
Hier niet. Alleen Drenthe koud, nat en guur.
[ afbeelding ]
Echt, dit moet wel het allernatste jaar aller tijden worden. Is dit jaar maar twee weken droog geweest of zo
En van al het zeiken wordt het ook niet bepaald droger.quote:Op zondag 20 september 2015 16:08 schreef Djeez het volgende:
Ik woon weer eens in verreweg de natste stad van het land. Assen, de natste stad van het natste land ter wereld in het natste jaar aller tijden
[ afbeelding ]
Prima dag vandaag ook in Zeeland, zonnig en vrijwel windstil.quote:Op zondag 20 september 2015 17:13 schreef MaLo het volgende:
Hier was het lekker vandaag! Zacht en droog
Je bent de realiteit wel een beetje kwijt. Nederland staat niet eens in de top 1000 van landen met meeste regenval. Er zijn steden die in een dag meer regen hebben gezien dan Assen in een jaar ziet.quote:Op zondag 20 september 2015 16:08 schreef Djeez het volgende:
Ik woon weer eens in verreweg de natste stad van het land. Assen, de natste stad van het natste land ter wereld in het natste jaar aller tijden
[ afbeelding ]
Damn, je zou maar in Appelscha wonenquote:Op maandag 21 september 2015 11:32 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Assen ook extreem natquote:Op maandag 21 september 2015 20:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Damn, je zou maar in Appelscha wonen
Ik heb er familie wonen, hun tuin staat altijd blankquote:
Hier ook. Wilders zal blij zijnquote:Op maandag 21 september 2015 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb er familie wonen, hun tuin staat altijd blank
Vlissingen 8 bam!quote:Op maandag 21 september 2015 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
1. Vlissingen 1018 (+8)
2. Valkenburg 1004 (+7)
3. Hoek van Holland 1002 (+6)
4. Den Helder 999 (+7)
5. Wijk aan Zee 994 (+6)
Den Helder bijna op 3
Nou, mijn dochter moest voor aardrijkskunde leren dat in het tropisch REGENwoud (Amazone) slechts twee keer zoveel neerslag valt als in Nederlandquote:Op maandag 21 september 2015 09:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent de realiteit wel een beetje kwijt. Nederland staat niet eens in de top 1000 van landen met meeste regenval. Er zijn steden die in een dag meer regen hebben gezien dan Assen in een jaar ziet.
Nog wel, heb je buienradar gezien?;)quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godskolere, het is gewoon droog. Dat ik dit nog mag meemaken in 2015.
Overdrijven is ook een vak
Bedankt. Het wordt weer een waardeloze dagquote:Op dinsdag 22 september 2015 10:53 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Nog wel, heb je buienradar gezien?;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |