Je bent de realiteit wel een beetje kwijt. Nederland staat niet eens in de top 1000 van landen met meeste regenval. Er zijn steden die in een dag meer regen hebben gezien dan Assen in een jaar ziet.quote:Op zondag 20 september 2015 16:08 schreef Djeez het volgende:
Ik woon weer eens in verreweg de natste stad van het land. Assen, de natste stad van het natste land ter wereld in het natste jaar aller tijden
[ afbeelding ]
Damn, je zou maar in Appelscha wonenquote:Op maandag 21 september 2015 11:32 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Assen ook extreem natquote:Op maandag 21 september 2015 20:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Damn, je zou maar in Appelscha wonen
Ik heb er familie wonen, hun tuin staat altijd blankquote:
Hier ook. Wilders zal blij zijnquote:Op maandag 21 september 2015 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb er familie wonen, hun tuin staat altijd blank
Vlissingen 8 bam!quote:Op maandag 21 september 2015 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
1. Vlissingen 1018 (+8)
2. Valkenburg 1004 (+7)
3. Hoek van Holland 1002 (+6)
4. Den Helder 999 (+7)
5. Wijk aan Zee 994 (+6)
Den Helder bijna op 3
Nou, mijn dochter moest voor aardrijkskunde leren dat in het tropisch REGENwoud (Amazone) slechts twee keer zoveel neerslag valt als in Nederlandquote:Op maandag 21 september 2015 09:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent de realiteit wel een beetje kwijt. Nederland staat niet eens in de top 1000 van landen met meeste regenval. Er zijn steden die in een dag meer regen hebben gezien dan Assen in een jaar ziet.
Nog wel, heb je buienradar gezien?;)quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godskolere, het is gewoon droog. Dat ik dit nog mag meemaken in 2015.
Overdrijven is ook een vak
Bedankt. Het wordt weer een waardeloze dagquote:Op dinsdag 22 september 2015 10:53 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Nog wel, heb je buienradar gezien?;)
YWquote:Op dinsdag 22 september 2015 10:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt. Het wordt weer een waardeloze dag
twitter:janvissersweer twitterde op dinsdag 22-09-2015 om 13:17:17Waterhoos bij Petten hedenochtend (bron: Loonbedrijf Hoogland). http://t.co/ZYJWesFvpP http://t.co/yT0WiABkwe reageer retweet
twitter:SevereweatherNL twitterde op dinsdag 22-09-2015 om 15:34:28Spectaculaire hoos in Haarlem gesignaleerd! Komende uren nog meer kans op hozen! Foto: @Tijn023 http://t.co/QLoPBmOetg reageer retweet
Mooi reisverslag: 8/10.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:13 schreef Vriezzer het volgende:
Jammerrr.. daarstraks in Veldhoven net voor een pittige bui van kantoor naar de bushalte weten te lopen, om vervolgens net na die pittige bui van de bus het station in te kunnen wandelen, om vervolgens in Weert op de fiets in de regen te belanden.
Jawel, vanaf donderdag!quote:Op woensdag 23 september 2015 00:14 schreef Arcee het volgende:
We krijgen geen nazomer meer zeker, hè?
6 maanden schijtweer zeker.
Droog zonnig en 18 graden anderhalve week lang (voor zover dat kan kloppen). Dat noem ik nazomer. Wel in het zuiden van Nederland he, dat scheelt.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:08 schreef Dven het volgende:
[..]
?Want stabiel in temperatuur maar met redelijk wat bewolking en wind?
[ afbeelding ]
Tsja, dat kan jij zo noemen.. Feit blijft dat het gewoon redelijk normaal weer is voor de tijd van het jaar. Nazomer is weer nadat de zomer voorbij is maar alsnog zomers aandoet. En dat is toch al eerder 2 graden boven de 20 dan max 2 onder de 20..quote:Op woensdag 23 september 2015 09:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Droog zonnig en 18 graden anderhalve week lang (voor zover dat kan kloppen). Dat noem ik nazomer. Wel in het zuiden van Nederland he, dat scheelt.
Mwah, als er 18 voorspeld wordt, dan is het hier meestal wel een paar graden warmer, dus schat wel 20 of iets meer. Was afgelopen maandag ook.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Tsja, dat kan jij zo noemen.. Feit blijft dat het gewoon redelijk normaal weer is voor de tijd van het jaar. Nazomer is weer nadat de zomer voorbij is maar alsnog zomers aandoet. En dat is toch al eerder 2 graden boven de 20 dan max 2 onder de 20..
[ afbeelding ]
18 graden voor het zuidoosten en bij jou nog wel een graad of 2/3 hoger? Naja, we gaan het zienquote:Op woensdag 23 september 2015 09:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mwah, als er 18 voorspeld wordt, dan is het hier meestal wel een paar graden warmer, dus schat wel 20 of iets meer. Was afgelopen maandag ook.
Ja, in werkelijkheid is het vaak een paar graden hoger dan ze voorspellen. Nooit opgevallen?quote:Op woensdag 23 september 2015 09:48 schreef Dven het volgende:
[..]
18 graden voor het zuidoosten en bij jou nog wel een graad of 2/3 hoger? Naja, we gaan het zien
Nee. Alles behalve. Daar zie ik graag eens een onderzoekje naarquote:Op woensdag 23 september 2015 10:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, in werkelijkheid is het vaak een paar graden hoger dan ze voorspellen. Nooit opgevallen?
De werkelijkheid in het zuiden is vaak wat hoger dan wat voor De Bilt wordt verwacht ja. Maar ter compensatie is het bij Djeez dan minimaal hetzelfde aantal graden kouder.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, in werkelijkheid is het vaak een paar graden hoger dan ze voorspellen. Nooit opgevallen?
quote:Op woensdag 23 september 2015 00:14 schreef Arcee het volgende:
We krijgen geen nazomer meer zeker, hè?
6 maanden schijtweer zeker.
Ja idd, de maximale temperatuur valt meestal hoger uit dan voorspeld.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |