SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Hij leek wel iets slomer dan vorige lay-out of ligt dat aan mij internet?quote:
ja dat is wel storend nogquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wel een beetje onduidelijk als topic dicht is
Hoe zit het met je internetsnelheid trouwens. Nog steeds zo enorm laag?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij leek wel iets slomer dan vorige lay-out of ligt dat aan mij internet?
Ik merk geen verschil eigenlijk, niet opgevallenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij leek wel iets slomer dan vorige lay-out of ligt dat aan mij internet?
Nou. Ik heb WIndows 10 op m`n lap gezet en toen was hij met speedtest in ieder geval stuk snellerquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe zit het met je internetsnelheid trouwens. Nog steeds zo enorm laag?
Ah beterquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou. Ik heb WIndows 10 op m`n lap gezet en toen was hij met speedtest in ieder geval stuk sneller
En volgens eigenaar krijgen we in oktober beter internet hier, dus ben benieuwd
Eigenaar was beetje pissed op me vanwege de boze mailtjesquote:
u mad?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Ff klb nadoen
Goede tt prachtige TS
Oeh dreigende fokkiequote:Op dinsdag 15 september 2015 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eigenaar was beetje pissed op me vanwege de boze mailtjes
Hij vond dat ik bedreigend overkwam
Ben jij mad dat je geen foto van mij hebt gekregen volgens je eisen gestifte rode lippen en zwart jurk?quote:
Die zouden we toch onder ons houdenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Als je wat lief gaat doen krijg je die misschien ooit nog hoor montolly
Ja ik stelde gewoon vragen hoe dat kwam, en toen kwam hij opeens mijn kamer inzetten toen ze bezig met mijn raam waren. Jaaa de kamer is echt wel geinspecteerd en je hoeft niet per se een raam te hebben wat open kan ;s ( Uh nou dat denk ik welquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oeh dreigende fokkieja maar jouw internetsnelheid was echt absurd laag hoor
[..]
Ben jij mad dat je geen foto van mij hebt gekregen volgens je eisen gestifte rode lippen en zwart jurk?
Ga jij eerst staartjes maken. Ben dat nog steeds niet vergetenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Die zouden we toch onder ons houden
Ik ben in goede bui Opso.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Als je wat lief gaat doen krijg je die misschien ooit nog hoor montolly
whutquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben jij mad dat je geen foto van mij hebt gekregen volgens je eisen gestifte rode lippen en zwart jurk?
Uhm hallo frisse lucht?!???!quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik stelde gewoon vragen hoe dat kwam, en toen kwam hij opeens mijn kamer inzetten toen ze bezig met mijn raam waren. Jaaa de kamer is echt wel geinspecteerd en je hoeft niet per se een raam te hebben wat open kan ;s ( Uh nou dat denk ik wel)
Jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Uhm hallo frisse lucht?!???!hahah jemig
hoezo heb je die kamer eigenlijk genomen dan?quote:
Alleen maar mad liefde voor jouquote:
hossel gespotquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Alleen maar mad liefde voor jou
Omdat er beloofd werd dat het raam vervangen zou wordenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo heb je die kamer eigenlijk genomen dan?
oooohquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat er beloofd werd dat het raam vervangen zou worden![]()
Maar hij is dus niet helemaal vervangen blijkbaar
ach, ik heb haar al geschaaktquote:
sletquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zei elk dagje nieuw schatje
Niet elke uur gvd
Ze hebben alleen bovenste gedeelte vervangen zodat hij op een kiertje kanquote:
Jij bent LR ,quote:
ga je je zin nog afmaken?quote:
Ik had er denk ik achter staan maar toen bedacht ik mij dat jij bent LR krachtiger overkomt.quote:
vind jij lr een slet?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had er denk ik achter staan maar toen bedacht ik mij dat jij bent LR krachtiger overkomt.
Jij bent echt schattig hoe je overal op mij reageert.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:47 schreef Sked het volgende:
[..]
heb je weer zitten blowen in het bos
beetje wel hequote:Op dinsdag 15 september 2015 22:48 schreef Paxcon het volgende:
Fokkie jij lijkt op die Wytse bij SBS
Dat zei JR ook alquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:48 schreef Paxcon het volgende:
Je kan ook overdreven.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Jemig ik heb die wytse ff gechoochled en het is net een tweelingbroer van fokkie
Wow jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:48 schreef Paxcon het volgende:
okequote:Op dinsdag 15 september 2015 22:48 schreef Paxcon het volgende:
Jezus wat een kutfoto.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
voor geen kut
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
fokkie is een mix van Wytse en Kees Boot
Niet jaloers worden bébéquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
voor geen kut
ik denk het ook niet, maar op die foto wel een beetje. komt door de hoekquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
voor geen kut
logisch zo'n Perzische prinses 👸quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:44 schreef Montelly het volgende:
Opso wind alle fokboys om haar vinger hier, niet normaal.
jasmine hequote:Op dinsdag 15 september 2015 22:53 schreef Kauai het volgende:
Geen idee op wie ik lijk
Opso lijkt op die disney prinses
Als jij je haar zoals Huda Kattan zou doen dan zou je wel wat op haar lijkenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:53 schreef Kauai het volgende:
Geen idee op wie ik lijk
Opso lijkt op die disney prinses
Wel in mijn dromenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij had mij toch nooit gezien :s
Nee ik spreek random vermoedens uit.quote:
Nee manquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als jij je haar zoals Huda Kattan zou doen dan zou je wel wat op haar lijken![]()
![]()
![]()
Jasmine?
Oeh Skeds boservaringen. Interessantquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar Sked jij begint altijd over blowen in het bos. Wil je dat een keer doen dat je me dat elke keer vraagt?
uh okquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar Sked jij begint altijd over blowen in het bos. Wil je dat een keer doen dat je me dat elke keer vraagt?
wat een engerdquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twee druppels water
Hij begint overal waar ik post over blowen in het bos.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oeh Skeds boservaringen. Interessant
Sexy orrrquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twee druppels water
Ja die linker jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twee druppels water
sprekendquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twee druppels water
Sked is een knappe viking hoorquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij begint overal waar ik post over blowen in het bos.
Ken hem verder alleen van ze UI. Beetje een meeloper is het.
quote:
Karbonkel is die onder?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twee druppels water
ik met zwarte achtergrond ookquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind de nieuwe layout wel kek en prima.
Rechte hoeken zijn altijd beter.
LOKAAAA WE WAREN JE KWIJTquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind de nieuwe layout wel kek en prima.
Rechte hoeken zijn altijd beter.
Heel grtd wilde een zoektocht naar je starten want je was zo lang wegquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie, en waarom? Zo lang was ik toch niet weg?
Ben jij dat bovenste mannetje?quote:
Ik was gewoon naar school, werk en vrienden vandaag. :$quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heel grtd wilde een zoektocht naar je starten want je was zo lang weg
quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:03 schreef Amarantha het volgende:
Wou al bijna Peter r. de Vries een berichtje sturen.
laat hem met rust hij moet zich focussen op het voetbalquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb strakke kaaklijnen en rusnakfetish hoor :s
jij bent geen vaste grtd´er dus ik pik dit nietquote:
wij zijn echte vriendenquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik meende het niet wat ik zei je ziet er aandoenlijk uit
Jij zit steeds te geilen op je UI met hem.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
laat hem met rust hij moet zich focussen op het voetbal
ieder zijn dingquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb strakke kaaklijnen en rusnakfetish hoor :s
quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij zit steeds te geilen op je UI met hem.
watquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sked is een knappe viking hoor
[..]
Ik was vroeger fan van Karbonkelquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent geen vaste grtd´er dus ik pik dit niet
hou je bek stomme junk
nee hoor mikeyquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was vroeger fan van Karbonkel
Moet je op je hoofd drukken als je een selfie maakt, krijg je hartjesogen/jezelf als bejaarde en paar andere dingenquote:
Je kunt zelfs regenboog uit je mond laten komenquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:10 schreef Kauai het volgende:
[..]
Moet je op je hoofd drukken als je een selfie maakt, krijg je hartjesogen/jezelf als bejaarde en paar andere dingen
Wat was er mis met jou?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was vroeger fan van Karbonkel
Geen foto maken maar ervoor al drukkenquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd hoe werkt dat dan het lukt niet bij mij
Hey evil, heb jij al plan bedachtquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:20 schreef Viro het volgende:
Snapchat
Gebruik alleen facebook en whatsapp, is lekker rustig
Ik druk er gebeurd niks ;')quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Geen foto maken maar ervoor al drukken
Ik was fan helemaal toen hij wel eindelijk leerde lezen en schrijven.quote:
Doet automatisch maar heb het nu verwijderd en opnieuw geïnstalleerdquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb je wel al de update geinstalleerd?
Yups, voorbereidingen zijn getroffen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey evil, heb jij al plan bedacht
#FirstWorldProblemsquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:24 schreef Kauai het volgende:
Je kan ook niet meer zien hoe lang iemand zijn snap story duurt, slechte zaak
VERTELLLquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Yups, voorbereidingen zijn getroffen.
stuur naar opsonisatie94quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:24 schreef Hadtjememaar het volgende:
met regenboog is gelukt maar niemand om heen te sturen
Dat dit kan in NL!quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:26 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja, ook al die nieuwe layout hier
Slechte dag
Pax biedt zich aanquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:24 schreef Hadtjememaar het volgende:
met regenboog is gelukt maar niemand om heen te sturen
uh okequote:Op dinsdag 15 september 2015 23:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eindelijk dislike-knop op Facebook!
Ik haat jou ookquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik haat je met heel mijn hart en hoop dat je plan gaat mislukken dan.
Dit biedt perspectiefquote:
helemaal naar boven voor myatquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet ver scrollen om te posten
Oh ik wel.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
De nieuwe layout toch nog niet helemaal gewend
Wees kalm temidden van het lawaai en de haast en bedenk welk een vrede er in stilte kan heersenquote:
das wel kut jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet ver scrollen om te posten
in het psv-topic vinden ze het geen penalty en roodquote:Op woensdag 16 september 2015 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
PSV die Shawgod even het ziekenhuis in schoppen.
Bahbahbah
HAHAHAHA.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
in het psv-topic vinden ze het geen penalty en rood
kan niet slapenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Iedereen slapende morgen schooltje
Enorm knappe prestatie verderquote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen respect voor zo'n overtreding.
Shawgod.
Verder wel knap hoor.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verder wel knap hoor.
Maar verder interesseert het me net zo min als een andere underdog had gewonnen
Dit gaat Nederlands voetbal niet verbeteren.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja nee maar omdat je altijd de eerste bent die zegt dat Nederlandsv oetbal zo af is gezakt en schandalig is enz enz
![]()
Verder driedubbel rood inderdaad
Nee true. Maar ze kunnen het wel goed gebruikenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit gaat Nederlands voetbal niet verbeteren.
Donderdag is daar veel belangrijker voor.
Ik doe niet mee aan dat opportunistische.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee true. Maar ze kunnen het wel goed gebruiken
hij speelt de balquote:Op woensdag 16 september 2015 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja nee maar omdat je altijd de eerste bent die zegt dat Nederlandsv oetbal zo af is gezakt en schandalig is enz enz
![]()
Verder driedubbel rood inderdaad
Gelukkig volgend jaar weer veel meer geld om Nederlandse clubs van hun toptalenten te ontdoenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:18 schreef Adames het volgende:
Engels voetbal stelt echt geen kut voor zeg
Koop je blijkbaar niks voorquote:Op woensdag 16 september 2015 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig volgend jaar weer veel meer geld om Nederlandse clubs van hun toptalenten te ontdoen
City ook flater tegen een Juventus wat dramatisch is gestart in competitiequote:
city was dan ook drie klassen beterquote:Op woensdag 16 september 2015 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
City ook flater tegen een Juventus wat dramatisch is gestart in competitie
kijken of degradatiekandidaat chelsea de eer kan redden voor engelandquote:Op woensdag 16 september 2015 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
City ook flater tegen een Juventus wat dramatisch is gestart in competitie
Dat zegt geen kut. United ook.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
city was dan ook drie klassen beter
ah joh, in een groene euroborg rolt groningen dat marseilla op.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ajax is de enige ploeg die donderdag wint.
Dat jullie het weten.
Of Partizan moet echt heel slecht zijn. Dan moet AZ ook wel winnen.
Dat geeft aan hoe opportuun het is om nu te juichen voor PSV.quote:
Hebben wel aardige spelers hoorquote:Op woensdag 16 september 2015 00:21 schreef Adames het volgende:
[..]
ah joh, in een groene euroborg rolt groningen dat marseilla op.
Als je een jaar geluk hebt en zulke tackles maakt die ongestraft blijven dan win je dan de CL.quote:
kloptquote:Op woensdag 16 september 2015 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hebben wel aardige spelers hoor
quote:Op woensdag 16 september 2015 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je een jaar geluk hebt en zulke tackles maakt die ongestraft blijven dan win je dan de CL.
Uit.quote:
Rode kaart ontlopen geen geluk hoor.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]Geluk hadden ze niet hoor
Gewoon veel effectiever dan United
geen gelukquote:Op woensdag 16 september 2015 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]Geluk hadden ze niet hoor
Gewoon veel effectiever dan United
Slechte ploeg. Hoe was dat gezegde ook al weer in het Nederlands.quote:
wet van de remmende voorsprongquote:Op woensdag 16 september 2015 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Slechte ploeg. Hoe was dat gezegde ook al weer in het Nederlands.
Luiheid van de voorsprong ofzo
wet van de remmende voorsprong?quote:Op woensdag 16 september 2015 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Slechte ploeg. Hoe was dat gezegde ook al weer in het Nederlands.
Luiheid van de voorsprong ofzo
Wat betreft het spel zelf bedoel ik. Het was nou niet dat ze de een na de andere wereldkans om hun oren kregenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rode kaart ontlopen geen geluk hoor.
mwa partizan heeft wel een tikje gehad tegen rode sterquote:Op woensdag 16 september 2015 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uit.
Zal wel verliespotje worden dus daar in Belgrado.
Het ging om geluk. PSV schopt even een goede speler eruit en wordt niet bestraft.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat betreft het spel zelf bedoel ik. Het was nou niet dat ze de een na de andere wereldkans om hun oren kregen
Dat weet ik. maar wist niet hoe je dat zeiquote:Op woensdag 16 september 2015 00:24 schreef Adames het volgende:
Is vooral een Engels gezegde eigenlijk, want slaat nog steeds het meest op de Engelse industrialisatie
wat is dit nou weerquote:Op woensdag 16 september 2015 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat betreft het spel zelf bedoel ik. Het was nou niet dat ze de een na de andere wereldkans om hun oren kregen
sla hem opquote:Op woensdag 16 september 2015 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat weet ik. maar wist niet hoe je dat zei
Shaw is toch niet bepalend?quote:Op woensdag 16 september 2015 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het ging om geluk. PSV schopt even een goede speler eruit en wordt niet bestraft.
Tsja. Of ze dan met 0-3 verloren hadden.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het ging om geluk. PSV schopt even een goede speler eruit en wordt niet bestraft.
Met 10 man was het helemaal goed gegaan ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja. Of ze dan met 0-3 verloren hadden.
Prima speler hoor.quote:
nee, moreno was niet belangrijk in de defensie van psvquote:Op woensdag 16 september 2015 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja. Of ze dan met 0-3 verloren hadden.
nee dat klopt. maar shaw wordt toch gezien als redelijke miskoop voor dat geld.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prima speler hoor.
Zo'n topploeg is dat united niet. Zeg ik al het hele seizoen.
Was natuurlijk een belachelijk bedrag.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:27 schreef Adames het volgende:
nee dat klopt. maar shaw wordt toch gezien als redelijke miskoop voor dat geld.
Klopt. Maar oke. Ze hebben geluk dat ze geen rood hadden gekregen andes waren ze afgedroogdquote:Op woensdag 16 september 2015 00:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, moreno was niet belangrijk in de defensie van psv
en een pingelquote:Op woensdag 16 september 2015 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar oke. Ze hebben geluk dat ze geen rood hadden gekregen andes waren ze afgedroogd
Penalty-moment heb ik gemist.quote:
2de helftquote:Op woensdag 16 september 2015 00:28 schreef Tjacka het volgende:
heb jij de wedstrijd wel gekeken fokkie
Het zit je nogal diep voor iemand die claimt dat een underdog die wint niks met je doetquote:Op woensdag 16 september 2015 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Hadden ze wel goedgemaakt die penalty hoor met 10 man.
Eendracht maakt macht!
Ik walg van clubs die spelers zulke overtredingen toebrengen jaquote:Op woensdag 16 september 2015 00:31 schreef Fok-it het volgende:
Het zit je nogal diep voor iemand die claimt dat een underdog die wint niks met je doet
quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Onzin, als die Shaw niets breekt dan hebben we het volgende week nog over die fantastische actie van Moreno.
Was een prima tackle van het soort dat we veel te weinig zien in Nederland. Ja, het resultaat is verschrikkelijk, maar dat is domme pech.
We zijn gewoon verblind door al die Veltmannetjes die geen tackle meer durven in te zetten. Moreno is tenminste een CV met ballen.
Ja precies. Heeft nog nooit iemand bij Feyenoord of Southampton gedaanquote:Op woensdag 16 september 2015 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik walg van clubs die spelers zulke overtredingen toebrengen ja
Wat heeft PSV met Feyenoord of Southampton te maken?quote:Op woensdag 16 september 2015 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja precies. Heeft nog nooit iemand bij Feyenoord of Southampton gedaan
Mwah, ik vind dit nou geen reactie die bij jou hoort moet ik eerlijk zeggenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat heeft PSV met Feyenoord of Southampton te maken?
Bij je eigen clubs ben je niet objectief. Zie het PSV topic.
Nee hoor? Ik ben helemaal niet objectief over Feyenoord.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Aangezien jij als supporter juist wel objectief bent
Een stuk meer dan de gemiddelde Feyenoorder op fokquote:Op woensdag 16 september 2015 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor? Ik ben helemaal niet objectief over Feyenoord.
Ik doe niet mee aan opportunisme als het spel niet om aan te gluren is. Dat klopt.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een stuk meer dan de gemiddelde Feyenoorder op fok
Nou ja. Als ze ook nog een penalty tegen hadden moeten krijgen zat het wel mee ja. Maar je ziet vaak genoeg dat clubs met 10 man tegen een tegenstander die niet veel klaar speelt alsnog een resultaat haalt.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar bij PSV objectief beweren dat ze geen geluk hadden is erg raar.
Die kans zal statistisch erg hoog liggen als er sprake is van ook nog eens individuele klasse verschil op veel fronten.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Als ze ook nog een penalty tegen hadden moeten krijgen zat het wel mee ja. Maar je ziet vaak genoeg dat clubs met 10 man tegen een tegenstander die niet veel klaar speelt alsnog een resultaat haalt.
niet als united een 1-0 voorsprong pakt vriendquote:Op woensdag 16 september 2015 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Als ze ook nog een penalty tegen hadden moeten krijgen zat het wel mee ja. Maar je ziet vaak genoeg dat clubs met 10 man tegen een tegenstander die niet veel klaar speelt alsnog een resultaat haalt.
Nee oke, point takenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet als united een 1-0 voorsprong pakt vriend
tegen cska uit ben je gewoon favoriet hoorquote:Op woensdag 16 september 2015 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder oprecht blij voor de mensen die dit oprecht leuk vinden.
Ik been veel blijer als er 3 overwinningen zijn donderdag.
De rest van de wedstrijden is PSV natuurlijk weer de underdog.
Wanneer moeten ze tegen cskaquote:Op woensdag 16 september 2015 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tegen cska uit ben je gewoon favoriet hoor
die gasten zijn uit eenmaal beter dan thuis
Volgende wedstrijdquote:
Moet wel zeggen dat ik me een beetje schaam met die penals enzo over Feyenoord gesprokenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder had ik bij Feyenoord ook wel toegegeven dat dit een diepe rood + penalty was.
Uhuquote:
Valt mee dan voor ze dat ze niet in de winter zittenquote:
Ik vooral om het spel waardoor je binnekort als het iets minder meezit er gewoon 3-4 achter elkaar kan verliezenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik me een beetje schaam met die penals enzo over Feyenoord gesproken
Ik werd uitgelachen toen ik me beklaagde over die transfer toen ie binnen wasquote:
door Feyenoorders jaquote:Op woensdag 16 september 2015 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik werd uitgelachen toen ik me beklaagde over die transfer toen ie binnen was
ik een paar wedstrijden geleden ook nog door mijn vrienden van het fr12 forumquote:Op woensdag 16 september 2015 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik werd uitgelachen toen ik me beklaagde over die transfer toen ie binnen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |