Heel grtd wilde een zoektocht naar je starten want je was zo lang wegquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie, en waarom? Zo lang was ik toch niet weg?
Ben jij dat bovenste mannetje?quote:
Ik was gewoon naar school, werk en vrienden vandaag. :$quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heel grtd wilde een zoektocht naar je starten want je was zo lang weg
quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:03 schreef Amarantha het volgende:
Wou al bijna Peter r. de Vries een berichtje sturen.
laat hem met rust hij moet zich focussen op het voetbalquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb strakke kaaklijnen en rusnakfetish hoor :s
jij bent geen vaste grtd´er dus ik pik dit nietquote:
wij zijn echte vriendenquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik meende het niet wat ik zei je ziet er aandoenlijk uit
Jij zit steeds te geilen op je UI met hem.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
laat hem met rust hij moet zich focussen op het voetbal
ieder zijn dingquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb strakke kaaklijnen en rusnakfetish hoor :s
quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij zit steeds te geilen op je UI met hem.
watquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sked is een knappe viking hoor
[..]
Ik was vroeger fan van Karbonkelquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent geen vaste grtd´er dus ik pik dit niet
hou je bek stomme junk
nee hoor mikeyquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was vroeger fan van Karbonkel
Moet je op je hoofd drukken als je een selfie maakt, krijg je hartjesogen/jezelf als bejaarde en paar andere dingenquote:
Je kunt zelfs regenboog uit je mond laten komenquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:10 schreef Kauai het volgende:
[..]
Moet je op je hoofd drukken als je een selfie maakt, krijg je hartjesogen/jezelf als bejaarde en paar andere dingen
Wat was er mis met jou?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was vroeger fan van Karbonkel
Geen foto maken maar ervoor al drukkenquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd hoe werkt dat dan het lukt niet bij mij
Hey evil, heb jij al plan bedachtquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:20 schreef Viro het volgende:
Snapchat
Gebruik alleen facebook en whatsapp, is lekker rustig
Ik druk er gebeurd niks ;')quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Geen foto maken maar ervoor al drukken
Ik was fan helemaal toen hij wel eindelijk leerde lezen en schrijven.quote:
Doet automatisch maar heb het nu verwijderd en opnieuw geïnstalleerdquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb je wel al de update geinstalleerd?
Yups, voorbereidingen zijn getroffen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey evil, heb jij al plan bedacht
#FirstWorldProblemsquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:24 schreef Kauai het volgende:
Je kan ook niet meer zien hoe lang iemand zijn snap story duurt, slechte zaak
VERTELLLquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Yups, voorbereidingen zijn getroffen.
stuur naar opsonisatie94quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:24 schreef Hadtjememaar het volgende:
met regenboog is gelukt maar niemand om heen te sturen
Dat dit kan in NL!quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:26 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja, ook al die nieuwe layout hier
Slechte dag
Pax biedt zich aanquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:24 schreef Hadtjememaar het volgende:
met regenboog is gelukt maar niemand om heen te sturen
uh okequote:Op dinsdag 15 september 2015 23:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eindelijk dislike-knop op Facebook!
Ik haat jou ookquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik haat je met heel mijn hart en hoop dat je plan gaat mislukken dan.
Dit biedt perspectiefquote:
helemaal naar boven voor myatquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet ver scrollen om te posten
Oh ik wel.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
De nieuwe layout toch nog niet helemaal gewend
Wees kalm temidden van het lawaai en de haast en bedenk welk een vrede er in stilte kan heersenquote:
das wel kut jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet ver scrollen om te posten
in het psv-topic vinden ze het geen penalty en roodquote:Op woensdag 16 september 2015 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
PSV die Shawgod even het ziekenhuis in schoppen.
Bahbahbah
HAHAHAHA.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
in het psv-topic vinden ze het geen penalty en rood
kan niet slapenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Iedereen slapende morgen schooltje
Enorm knappe prestatie verderquote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen respect voor zo'n overtreding.
Shawgod.
Verder wel knap hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |