nee hoor mikeyquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was vroeger fan van Karbonkel
Moet je op je hoofd drukken als je een selfie maakt, krijg je hartjesogen/jezelf als bejaarde en paar andere dingenquote:
Je kunt zelfs regenboog uit je mond laten komenquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:10 schreef Kauai het volgende:
[..]
Moet je op je hoofd drukken als je een selfie maakt, krijg je hartjesogen/jezelf als bejaarde en paar andere dingen
Wat was er mis met jou?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was vroeger fan van Karbonkel
Geen foto maken maar ervoor al drukkenquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd hoe werkt dat dan het lukt niet bij mij
Hey evil, heb jij al plan bedachtquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:20 schreef Viro het volgende:
Snapchat
Gebruik alleen facebook en whatsapp, is lekker rustig
Ik druk er gebeurd niks ;')quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Geen foto maken maar ervoor al drukken
Ik was fan helemaal toen hij wel eindelijk leerde lezen en schrijven.quote:
Doet automatisch maar heb het nu verwijderd en opnieuw geïnstalleerdquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb je wel al de update geinstalleerd?
Yups, voorbereidingen zijn getroffen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey evil, heb jij al plan bedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |