Uit.quote:
Rode kaart ontlopen geen geluk hoor.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]Geluk hadden ze niet hoor
Gewoon veel effectiever dan United
geen gelukquote:Op woensdag 16 september 2015 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]Geluk hadden ze niet hoor
Gewoon veel effectiever dan United
Slechte ploeg. Hoe was dat gezegde ook al weer in het Nederlands.quote:
wet van de remmende voorsprongquote:Op woensdag 16 september 2015 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Slechte ploeg. Hoe was dat gezegde ook al weer in het Nederlands.
Luiheid van de voorsprong ofzo
wet van de remmende voorsprong?quote:Op woensdag 16 september 2015 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Slechte ploeg. Hoe was dat gezegde ook al weer in het Nederlands.
Luiheid van de voorsprong ofzo
Wat betreft het spel zelf bedoel ik. Het was nou niet dat ze de een na de andere wereldkans om hun oren kregenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rode kaart ontlopen geen geluk hoor.
mwa partizan heeft wel een tikje gehad tegen rode sterquote:Op woensdag 16 september 2015 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uit.
Zal wel verliespotje worden dus daar in Belgrado.
Het ging om geluk. PSV schopt even een goede speler eruit en wordt niet bestraft.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat betreft het spel zelf bedoel ik. Het was nou niet dat ze de een na de andere wereldkans om hun oren kregen
Dat weet ik. maar wist niet hoe je dat zeiquote:Op woensdag 16 september 2015 00:24 schreef Adames het volgende:
Is vooral een Engels gezegde eigenlijk, want slaat nog steeds het meest op de Engelse industrialisatie
wat is dit nou weerquote:Op woensdag 16 september 2015 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat betreft het spel zelf bedoel ik. Het was nou niet dat ze de een na de andere wereldkans om hun oren kregen
sla hem opquote:Op woensdag 16 september 2015 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat weet ik. maar wist niet hoe je dat zei
Shaw is toch niet bepalend?quote:Op woensdag 16 september 2015 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het ging om geluk. PSV schopt even een goede speler eruit en wordt niet bestraft.
Tsja. Of ze dan met 0-3 verloren hadden.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het ging om geluk. PSV schopt even een goede speler eruit en wordt niet bestraft.
Met 10 man was het helemaal goed gegaan ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja. Of ze dan met 0-3 verloren hadden.
Prima speler hoor.quote:
nee, moreno was niet belangrijk in de defensie van psvquote:Op woensdag 16 september 2015 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja. Of ze dan met 0-3 verloren hadden.
nee dat klopt. maar shaw wordt toch gezien als redelijke miskoop voor dat geld.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prima speler hoor.
Zo'n topploeg is dat united niet. Zeg ik al het hele seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |