SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Hij leek wel iets slomer dan vorige lay-out of ligt dat aan mij internet?quote:
ja dat is wel storend nogquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wel een beetje onduidelijk als topic dicht is
Hoe zit het met je internetsnelheid trouwens. Nog steeds zo enorm laag?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij leek wel iets slomer dan vorige lay-out of ligt dat aan mij internet?
Ik merk geen verschil eigenlijk, niet opgevallenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij leek wel iets slomer dan vorige lay-out of ligt dat aan mij internet?
Nou. Ik heb WIndows 10 op m`n lap gezet en toen was hij met speedtest in ieder geval stuk snellerquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe zit het met je internetsnelheid trouwens. Nog steeds zo enorm laag?
Ah beterquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou. Ik heb WIndows 10 op m`n lap gezet en toen was hij met speedtest in ieder geval stuk sneller
En volgens eigenaar krijgen we in oktober beter internet hier, dus ben benieuwd
Eigenaar was beetje pissed op me vanwege de boze mailtjesquote:
u mad?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Ff klb nadoen
Goede tt prachtige TS
Oeh dreigende fokkiequote:Op dinsdag 15 september 2015 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eigenaar was beetje pissed op me vanwege de boze mailtjes
Hij vond dat ik bedreigend overkwam
Ben jij mad dat je geen foto van mij hebt gekregen volgens je eisen gestifte rode lippen en zwart jurk?quote:
Die zouden we toch onder ons houdenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Als je wat lief gaat doen krijg je die misschien ooit nog hoor montolly
Ja ik stelde gewoon vragen hoe dat kwam, en toen kwam hij opeens mijn kamer inzetten toen ze bezig met mijn raam waren. Jaaa de kamer is echt wel geinspecteerd en je hoeft niet per se een raam te hebben wat open kan ;s ( Uh nou dat denk ik welquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oeh dreigende fokkieja maar jouw internetsnelheid was echt absurd laag hoor
[..]
Ben jij mad dat je geen foto van mij hebt gekregen volgens je eisen gestifte rode lippen en zwart jurk?
Ga jij eerst staartjes maken. Ben dat nog steeds niet vergetenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Die zouden we toch onder ons houden
Ik ben in goede bui Opso.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Als je wat lief gaat doen krijg je die misschien ooit nog hoor montolly
whutquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben jij mad dat je geen foto van mij hebt gekregen volgens je eisen gestifte rode lippen en zwart jurk?
Uhm hallo frisse lucht?!???!quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik stelde gewoon vragen hoe dat kwam, en toen kwam hij opeens mijn kamer inzetten toen ze bezig met mijn raam waren. Jaaa de kamer is echt wel geinspecteerd en je hoeft niet per se een raam te hebben wat open kan ;s ( Uh nou dat denk ik wel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |