SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2015 21:06:11 ]
Vind beide nummers goed, hou je bekquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
echt een van de gaarste nummers op het album
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe dan meteen een linkje erbij, baloe
king kunta is echt gaar qua flow, 90's throwback shitquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind beide nummers goed, hou je bek
is het wat?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb een donkere mannen fetisj ontwikkeld na Straight Outta Compton
ik nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb een donkere mannen fetisj ontwikkeld na Straight Outta Compton
scarlett heeft toch een te geile stem voor een kinderfilm johquote:
DE FILM HOTH!!!!quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb tot nu toe alleen blanke mannen gehad
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:06 schreef Crip het volgende:
Ik heb Straight Outta Compton nog steeds niet gezien, is het een aanrader?
Absoluut een aanraderquote:
Oh wauw... als ie in NL taal is ga ik erheen met Teunquote:
jmrquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
meer voor mij ;s ahaha ;p
oke ik ga in het weekend kijken met mijn zwarte tarzan dildoquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Absoluut een aanrader
ja is alleen nog een een gecensureerde versie van uit. Die mist scene's en scheldwoordenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Absoluut een aanrader
waarom laat je hem op jonge leeftijd niet al beetje engels lerenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh wauw... als ie in NL taal is ga ik erheen met Teun
quote:
moest lachenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:06 schreef Crip het volgende:
[..]
oke ik ga in het weekend kijken met mijn zwarte tarzan dildo
hij is 5quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom laat je hem op jonge leeftijd niet al beetje engels leren
En kijk waar je nu zitquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
toen had ik al een hypotheek en een nicotine verslaving ;s
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
toen had ik al een hypotheek en een nicotine verslaving ;s
bureau stoelquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En kijk waar je nu zit
en dezequote:
watquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben zo van de verkeerde kant dat ik bijna goed uitkom hihi
/dagdoekjequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:12 schreef Crip het volgende:
vandaag in de gym toen ik in kleedkamer was deed ik ff hoofddoek af om knotje opnieuw te maken, er was een andere chick daaro en die ging mij echt aanstaren heel verbaasd. In shock alsof ze nog nooit zoiets dergelijks heeft mogen aanschouwen.
als ze lesbisch was moet ik me dan opgeven om gestenigd te worden?
/dagboekje
rot toch op manquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:12 schreef Crip het volgende:
vandaag in de gym toen ik in kleedkamer was deed ik ff hoofddoek af om knotje opnieuw te maken, er was een andere chick daaro en die ging mij echt aanstaren heel verbaasd. In shock alsof ze nog nooit zoiets dergelijks heeft mogen aanschouwen.
/dagboekje
Hey GhpHquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben zo van de verkeerde kant dat ik bijna goed uitkom hihi
ik zou mn arm geven om je haar te mogen zien ;squote:Op dinsdag 15 september 2015 21:12 schreef Crip het volgende:
/dagboekje
gvd incapabelequote:
ik las het serieus 20x gewoon als dagboekje voordat ik dagdoekje las. Bleef gewoon staren naar je reactie zovan wtf probeert ze te zeggenquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:13 schreef Crip het volgende:
[..]
ik las het serieus 20x gewoon als dagboekje voordat ik dagdoekje las. Bleef gewoon staren naar je reactie zovan wtf probeert ze te zeggen
quote:
Wtfquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Belastingdienst, Makkelijker kunnen we het niet maken
![]()
zou mijn haar strelen met je afgehakte armquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik zou mn arm geven om je haar te mogen zien ;s
dus, wie mag er wel en niet je haar zien?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:14 schreef Crip het volgende:
[..]
bn srs, wil je niet spelen met mijn feels asjblieft
geil welquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:15 schreef Crip het volgende:
[..]
zou mijn haar strelen met je afgehakte arm
zou hoverarm bij je doen met mn goeie armquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:15 schreef Crip het volgende:
[..]
zou mijn haar strelen met je afgehakte arm
wil je srs antwoord?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
dus, wie mag er wel en niet je haar zien?snap er niks van
Jeetje doe normaal tegen nieuwe usersquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahahahahahahaha wat een leuk plaatje hahahahaha goed man
moest hardop lachen gevolgd door vieze hoestquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zou hoverarm bij je doen met mn goeie arm
Neem nog een glas portquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:17 schreef niels0 het volgende:
Val zowat in slaap. Zoveel heb ik nou ook weer niet gedaan vandaag.
https://soundcloud.com/black-death/wereld-muziek-preview-128kbpsquote:
Dat is weer die Duitse mentaliteit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeetje doe normaal tegen nieuwe users
Ja nee, eerst leuk doen en dan ineens mezelf zijn zekerquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeetje doe normaal tegen nieuwe users
mashallahquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
nee, " ha ha " ik heb doctoraat islam dingen
Dat weten die kinderen toch niet... Alle kinderfilms hebben een verborgen boodschapquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
scarlett heeft toch een te geile stem voor een kinderfilm joh
gvd weet je, als ik je fiets jat zie je hem nooit meer terug, in plaats dat ie te koop is bij mijn neefquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is weer die Duitse mentaliteit.
Nee krijg de tievesquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:19 schreef Chloroform het volgende:
Zullen we met z'n allen de kleine zeemeermin kijken
Ff luisteren, die Bailando trouwensquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/black-death/wereld-muziek-preview-128kbps
deze lig je ook helemaal dubbel![]()
![]()
zullen we dat niet doen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:19 schreef Chloroform het volgende:
neequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:19 schreef Chloroform het volgende:
Precies, willen alle bier en braadworst voor hunzelf houdenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is weer die Duitse mentaliteit.
hoezo heb jij bart op whatsapp? ;squote:Op dinsdag 15 september 2015 21:19 schreef pinman het volgende:
Een van mijn contacten op WhatsApp heeft als status ''If een birdy in the skaai, drops a poopy in ur aai don't worry don't ju kraai, be verri happi dat elephants dont flaai''![]()
Jahquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies, willen alle bier en braadworst voor hunzelf houden
Niets mis mee, Harvey Two-facequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja nee, eerst leuk doen en dan ineens mezelf zijn zeker
Wie is Bartquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hoezo heb jij bart op whatsapp? ;s
Heb je evenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:21 schreef Chloroform het volgende:
Wat voor ellende hebben jullie meegemaakt in jullie leven joh
was dik als kindquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:21 schreef Chloroform het volgende:
jij en mijn hart ;squote:Op dinsdag 15 september 2015 21:21 schreef Chloroform het volgende:
Ben je nu nogquote:
Staat genoteerd, bedankt voor de informatie.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:21 schreef pinman het volgende:
[..]
Wie is Bart![]()
Degene die dat heeft heet Germaine
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik zou mn arm geven om je haar te mogen zien ;s
Nee gijquote:
Nou, het begon vanmiddag toen ik in de SC op F5 druktequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:21 schreef Chloroform het volgende:
Wat doe je eigenlijk met die informatie?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Staat genoteerd, bedankt voor de informatie.
Ah Kees Kankerkachel, ik zie hetquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dombo
https://www.google.nl/sea(...)AU4&biw=1920&bih=957
Beter ga je naar de Blokker, zijn handdoeken in de aanbieding ;squote:Op dinsdag 15 september 2015 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee gij
Ga wel met crip kijken ondankbare hoerenhonden
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja
door WCH is de echte verwijderd
GVD LULquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja
Beter zet de nieuwe TS [klb sc] in de TTquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
ben altijd dik geweest, ze noemde me snorlex.
picsquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
was vergeten dat ik dat aan jullie had verteld
omdat je ook snor had?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
ben altijd dik geweest, ze noemde me snorlex.
EIKELquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie geen bewijs, en iedereen weet dat jij een grotere doerak dan ik ben
heb niet eens een ban door de SC gehad, ik ben brave jongen
dit komt echt over alsof je niet met mij opgescheept wil zitten, tering bitch.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee gij
Ga wel met crip kijken ondankbare hoerenhonden
Net geleerd dat er 33 situaties zijn die niet zijn wat het lijken, mega interessant.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:24 schreef Trollscience het volgende:
die banner die FP-artikels laat zien
Trouwens, heb ook geen banquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie geen bewijs, en iedereen weet dat jij een grotere doerak dan ik ben
heb niet eens een ban door de SC gehad, ik ben brave jongen
Haha die clip van haar heeft negers boos gemaaktquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja
ik bedoel dat ik nooit in de geschiedenis van de SC een ban heb gehad, flikomoelerquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Trouwens, heb ook geen ban
Hjb snol heb gvd net meloen met halalsoyaham gemaakt voor jequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:25 schreef Crip het volgende:
[..]
dit komt echt over alsof je niet met mij opgescheept wil zitten, tering bitch.
iedereen weet dat ik alleen maar dingen beter maakquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik was het niet SE, echt niet, Hermann heeft alles verpest
Toch neergelegd, je weet maar nooitquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat kan maar alle mods zijn toch foetsie
gvd wat een platte bilquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja
Dat is zoquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen weet dat ik alleen maar dingen beter maak
Dat is je aardig geluktquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen weet dat ik alleen maar dingen beter maak
Maakt niet uit verder, iedereen is hier tochquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik was het niet SE, echt niet, Hermann heeft alles verpest
Halalsoyahamquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hjb snol heb gvd net meloen met halalsoyaham gemaakt voor je
als je me feed hou ik me bek. dit klinkt echt als geil tatta eten. heb je op prikkers gedaan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hjb snol heb gvd net meloen met halalsoyaham gemaakt voor je
Kan niet blijven bijhouden welke snol je nu weer aanbidtquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je komt hier maar 1 keer in de 6 maanden ofzo, ga nou niet mijn heldin beledigen he
ik aanbid T-Swizzle al sinds mijn geboorte, toen ze me uit m'n moeders kut haalde zat ik al Shake It Off te zingenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kan niet blijven bijhouden welke snol je nu weer aanbidt
Nee, want je bent er nogquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:28 schreef Stompzinnig het volgende:
Haha hebben mijn TR's voor lay-out afzeiken geholpen?
Blijkbaar niet want nu post iedereen hier.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:28 schreef Stompzinnig het volgende:
Prikkers met vlaggetjes en allebei 4 en heb uitgeteld dus o weequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:28 schreef Crip het volgende:
[..]
als je me feed hou ik me bek. dit klinkt echt als geil tatta eten. heb je op prikkers gedaan?
waar is het toch mis gegaan met de mensheidquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik aanbid T-Swizzle al sinds mijn geboorte, toen ze me uit m'n moeders kut haalde zat ik al Shake It Off te zingen
gvd maak mijn volk niet belachelijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Prikkers met vlaggetjes en allebei 4 en heb uitgeteld dus o wee
Heb ook blokjes kaas met mini-augurkjes
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
1945, geboorte van WCHquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
waar is het toch mis gegaan met de mensheid
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
gvd maak mijn volk niet belachelijk
4? doe maar royaal zeg nou nou, word lekker verwend hier door jou.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
welke van de velen waar ze heeft opgetreden omdat ze een wereldster is?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb je haar ook gezien met de VMA's?
Ik heb een berichtje achter gelaten in je gastenboekquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:28 schreef Stompzinnig het volgende:
Ja neem ruim, neem ruimquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:31 schreef Crip het volgende:
[..]
4? doe maar royaal zeg nou nou, word lekker verwend hier door jou.
vergeet je de druifjes niet erop te prikken!!!
Godverdomme die ouwe verpest ook alles. Ik hoop wel dat hij een permban heeft gekregen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WCH had layout beledigd in KLB SC TT en nu is de SC verwijderd en zitten we allemaal hier
thnx wch, ga eens je graf inquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WCH had layout beledigd in KLB SC TT en nu is de SC verwijderd en zitten we allemaal hier
van vorige maand ofzoquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
welke van de velen waar ze heeft opgetreden omdat ze een wereldster is?
we zitten allemaal daarop nog gretig te wachtenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Godverdomme die ouwe verpest ook alles. Ik hoop wel dat hij een permban heeft gekregen?
Aww, dat is lief!quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:32 schreef pinman het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje achter gelaten in je gastenboek
En Klaploper zei KANKERMONGOOL AAP STINKLUL VIEZE HOERBRUGKLASKIJKER ROZIJNENTEELBAL SCHIMMELKUT![]()
Moet je in een topic gebruiken
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:32 schreef pinman het volgende:
En KLAPLOPER (er zijn er twee: Klaploper en KLAPLOPER) zei KANKERMONGOOL AAP STINKLUL VIEZE HOERBRUGKLASKIJKER ROZIJNENTEELBAL SCHIMMELKUT![]()
Moet je in een topic gebruiken
quote:
wat ben je voor waardeloze fan. Ze won nog wel iets met beste videoclip ofzo ... Had je vooraan verwacht met bloemen en spandoek allesquote:
Jawelquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:35 schreef Vanillekwark het volgende:
Maar er mag dus niks negatiefs gezegd worden over de nieuwe layout?
Welke van de 2 moet je doen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:35 schreef housesoftheholy het volgende:
ik durf niet naar de wc in mn nieuwe huis
jawel hoorquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:35 schreef Vanillekwark het volgende:
Maar er mag dus niks negatiefs gezegd worden over de nieuwe layout?
ze wint altijd alle awards, hoef ik niet eens voor te kijkenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat ben je voor waardeloze fan. Ze won nog wel iets met beste videoclip ofzo ... Had je vooraan verwacht met bloemen en spandoek alles
Fijnquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik sta op instorten dus ben zo weg. Even m'n biertje killen nog.
Probeert bietje Windows 10 na te doen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel hoor
nieuwe layout is tyfuslelijk
Zet het in de TTquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel hoor
nieuwe layout is tyfuslelijk
Wilde de tv van het balkon afgooien. Gelukkig kon ik me inhoudenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze wint altijd alle awards, hoef ik niet eens voor te kijken
Misschien moet je even naar wchquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:35 schreef housesoftheholy het volgende:
ik durf niet naar de wc in mn nieuwe huis
Zo, weer lekker mijn maagje gevuld. Echt een keuken prinses jij hoor, jij mag mijn volgende kringverjaardag komen doen!quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja neem ruim, neem ruim
Oh ja!!!1!
omdat je zo blij was?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:37 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Wilde de tv van het balkon afgooien. Gelukkig kon ik me inhouden
zeg gwnquote:
Jij staat te FOK!ken?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:39 schreef niels0 het volgende:
'k hou 't voor gezien lui. M'n benen willen echt niet meer.
blauwe balk boveninquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoe ziet de nieuwe eruit dan?
echt hehquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gewoon gaan, kan het jou wat schelen. Je betaald huur
bovenin deze mooie nieuwsbalk die totaal niet stoortquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoe ziet de nieuwe eruit dan?
we hebben niet allemaal een bioscoopscherm zoals jijquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:43 schreef remi1986 het volgende:
ik stoor me er niet aan hoor. Valt amper op
Die nieuwsbalk is wel irri ja, ze doen 450 naquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bovenin deze mooie nieuwsbalk die totaal niet stoort
[ afbeelding ]
Dingen op een andere manier dan staand doen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij staat te FOK!ken?
Rust in pieces, benen van Niels
heb gewoon een 15,6" laptop dus niet zeurenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we hebben niet allemaal een bioscoopscherm zoals jij
Ja dat ding is echt ebola.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we hebben niet allemaal een bioscoopscherm zoals jij
dat doe ik lekker welquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb gewoon een 15,6" laptop dus niet zeuren
Ik ookquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb gewoon een 15,6" laptop dus niet zeuren
Nicequote:
Hij ademtquote:
Vanaf morgen welquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
maar hebben jullie ook instelbare ledjes onder het toetsenbord?
Sowquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:11 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen die zeiken over de nieuwe layout...Stelletje autisten.
En er wordt nog aan gesleuteld. In plaats van altijd maar te zeiken en kritiek te hebben, wees eens blij dat de site ook eens vernieuwd wordt.
Nee, ben nu ook niet jelly ofzoquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
maar hebben jullie ook instelbare ledjes onder het toetsenbord?
wel nieuwe laptop maar geen Wii U om gezellig met mij Mario Maker levels uit te wisselen, is goed hoorquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel nieuwe laptop maar geen Wii U om gezellig met mij Mario Maker levels uit te wisselen, is goed hoor
Enige dat je kan doen op Wii U is smash.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel nieuwe laptop maar geen Wii U om gezellig met mij Mario Maker levels uit te wisselen, is goed hoor
je hebt wel smash tochquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:
Denk dat de Wii U binnenkort ook wel komtquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
spel waar je je eigen 2D Mario levels kunt bouwen en oneindig veel kunt downloaden/spelen in de stijlen van al die games > Smashquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Enige dat je kan doen op Wii U is smash.
Tantoe veel wss.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel herrie die fans gaan maken.
Alsof ik dat allemaal begrijpquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En CPU: Intel Core i7-4720HQ quad-core
Waarom dan om specs vragen, zuurpruim?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof ik dat allemaal begrijpalleen blij geworden van verlicht toetsenbord
Met 8 man ter gelijk smashen, mooiste wat er is.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
spel waar je je eigen 2D Mario levels kunt bouwen en oneindig veel kunt downloaden/spelen in de stijlen van al die games > Smash
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sowquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En CPU: Intel Core i7-4720HQ quad-core
Zo lief, true love.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb nog wel fles staan, kom halen
3ds is gvd geen console maar een handheld.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij bent echt zo'n nerdje met tientallen consoles ofnie
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Met 8 man ter gelijk smashen, mooiste wat er is.SMB3 en SMW zijn paar van mijn favo spellen ooit dus daarom word ik hier zo nat vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoort toch als iemand over nieuwe laptop ofzo begint :squote:Op dinsdag 15 september 2015 21:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom dan om specs vragen, zuurpruim?
Oke specs voor dummies:
Hij is snel.
heb nu gwn PS3/PS4/Wii U/3DS XLquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij bent echt zo'n nerdje met tientallen consoles ofnie
XL gekozen omdat dat beter bij je postuur past ahahahaquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb nu gwn PS3/PS4/Wii U/3DS XL
PC?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb nu gwn PS3/PS4/Wii U/3DS XL
nee omdat groter scherm en batterij gaat langer meequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
XL gekozen omdat dat beter bij je postuur past ahahaha
Peaky blindersquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hermann. Ik heb dringend goede actiefilms of goede series die niet zoveel seizoenen hebben. Mag afgelopen zijn of nog bezig
Ik kan je Narcos aanradenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hermann. Ik heb dringend goede actiefilms of goede series die niet zoveel seizoenen hebben. Mag afgelopen zijn of nog bezig
Er zijn inderdaad een paar modellen van BTO die rommel waren. Kwestie van weten wat je moet kopen. Heb al meerdere BTO's gehad, nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mijn broertje wilde ook per se BTO. Na 2 maanden waren de fans kapot. Plastic rommel
hoe is de garantie daar geregeld dan? Hij was hem best tijdje kwijt geloof ik.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad een paar modellen van BTO die rommel waren. Kwestie van weten wat je moet kopen. Heb al meerdere BTO's gehad, nooit problemen mee gehad.
John Wick en Mad Max Fury Road voor ekte ekte actiefilmsquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
2 jaar pickup & return.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hoe is de garantie daar geregeld dan? Hij was hem best tijdje kwijt geloof ik.
er komt trouwens een nieuwe serie binnenkort van de maker van Sons of Anarchyquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
John Wick en Mad Max Fury Road voor ekte ekte actiefilms
weet niet of jij Orphan Black al volgt maar dat heeft nu 3 seizoenen, Mr Robot/Narcos uiteraard
Ziet er best aardig uit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
er komt trouwens een nieuwe serie binnenkort van de maker van Sons of Anarchy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |