SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2015 21:06:11 ]
Vind beide nummers goed, hou je bekquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
echt een van de gaarste nummers op het album
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe dan meteen een linkje erbij, baloe
king kunta is echt gaar qua flow, 90's throwback shitquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind beide nummers goed, hou je bek
is het wat?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb een donkere mannen fetisj ontwikkeld na Straight Outta Compton
ik nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb een donkere mannen fetisj ontwikkeld na Straight Outta Compton
scarlett heeft toch een te geile stem voor een kinderfilm johquote:
DE FILM HOTH!!!!quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb tot nu toe alleen blanke mannen gehad
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:06 schreef Crip het volgende:
Ik heb Straight Outta Compton nog steeds niet gezien, is het een aanrader?
Absoluut een aanraderquote:
Oh wauw... als ie in NL taal is ga ik erheen met Teunquote:
jmrquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
meer voor mij ;s ahaha ;p
oke ik ga in het weekend kijken met mijn zwarte tarzan dildoquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Absoluut een aanrader
ja is alleen nog een een gecensureerde versie van uit. Die mist scene's en scheldwoordenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Absoluut een aanrader
waarom laat je hem op jonge leeftijd niet al beetje engels lerenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh wauw... als ie in NL taal is ga ik erheen met Teun
quote:
moest lachenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:06 schreef Crip het volgende:
[..]
oke ik ga in het weekend kijken met mijn zwarte tarzan dildo
hij is 5quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom laat je hem op jonge leeftijd niet al beetje engels leren
En kijk waar je nu zitquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
toen had ik al een hypotheek en een nicotine verslaving ;s
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
toen had ik al een hypotheek en een nicotine verslaving ;s
bureau stoelquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En kijk waar je nu zit
en dezequote:
watquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben zo van de verkeerde kant dat ik bijna goed uitkom hihi
/dagdoekjequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:12 schreef Crip het volgende:
vandaag in de gym toen ik in kleedkamer was deed ik ff hoofddoek af om knotje opnieuw te maken, er was een andere chick daaro en die ging mij echt aanstaren heel verbaasd. In shock alsof ze nog nooit zoiets dergelijks heeft mogen aanschouwen.
als ze lesbisch was moet ik me dan opgeven om gestenigd te worden?
/dagboekje
rot toch op manquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:12 schreef Crip het volgende:
vandaag in de gym toen ik in kleedkamer was deed ik ff hoofddoek af om knotje opnieuw te maken, er was een andere chick daaro en die ging mij echt aanstaren heel verbaasd. In shock alsof ze nog nooit zoiets dergelijks heeft mogen aanschouwen.
/dagboekje
Hey GhpHquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben zo van de verkeerde kant dat ik bijna goed uitkom hihi
ik zou mn arm geven om je haar te mogen zien ;squote:Op dinsdag 15 september 2015 21:12 schreef Crip het volgende:
/dagboekje
gvd incapabelequote:
ik las het serieus 20x gewoon als dagboekje voordat ik dagdoekje las. Bleef gewoon staren naar je reactie zovan wtf probeert ze te zeggenquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:13 schreef Crip het volgende:
[..]
ik las het serieus 20x gewoon als dagboekje voordat ik dagdoekje las. Bleef gewoon staren naar je reactie zovan wtf probeert ze te zeggen
quote:
Wtfquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Belastingdienst, Makkelijker kunnen we het niet maken
![]()
zou mijn haar strelen met je afgehakte armquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik zou mn arm geven om je haar te mogen zien ;s
dus, wie mag er wel en niet je haar zien?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:14 schreef Crip het volgende:
[..]
bn srs, wil je niet spelen met mijn feels asjblieft
geil welquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:15 schreef Crip het volgende:
[..]
zou mijn haar strelen met je afgehakte arm
zou hoverarm bij je doen met mn goeie armquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:15 schreef Crip het volgende:
[..]
zou mijn haar strelen met je afgehakte arm
wil je srs antwoord?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
dus, wie mag er wel en niet je haar zien?snap er niks van
Jeetje doe normaal tegen nieuwe usersquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahahahahahahaha wat een leuk plaatje hahahahaha goed man
moest hardop lachen gevolgd door vieze hoestquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zou hoverarm bij je doen met mn goeie arm
Neem nog een glas portquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:17 schreef niels0 het volgende:
Val zowat in slaap. Zoveel heb ik nou ook weer niet gedaan vandaag.
https://soundcloud.com/black-death/wereld-muziek-preview-128kbpsquote:
Dat is weer die Duitse mentaliteit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeetje doe normaal tegen nieuwe users
Ja nee, eerst leuk doen en dan ineens mezelf zijn zekerquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeetje doe normaal tegen nieuwe users
mashallahquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
nee, " ha ha " ik heb doctoraat islam dingen
Dat weten die kinderen toch niet... Alle kinderfilms hebben een verborgen boodschapquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
scarlett heeft toch een te geile stem voor een kinderfilm joh
gvd weet je, als ik je fiets jat zie je hem nooit meer terug, in plaats dat ie te koop is bij mijn neefquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is weer die Duitse mentaliteit.
Nee krijg de tievesquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:19 schreef Chloroform het volgende:
Zullen we met z'n allen de kleine zeemeermin kijken
Ff luisteren, die Bailando trouwensquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/black-death/wereld-muziek-preview-128kbps
deze lig je ook helemaal dubbel![]()
![]()
zullen we dat niet doen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:19 schreef Chloroform het volgende:
neequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:19 schreef Chloroform het volgende:
Precies, willen alle bier en braadworst voor hunzelf houdenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is weer die Duitse mentaliteit.
hoezo heb jij bart op whatsapp? ;squote:Op dinsdag 15 september 2015 21:19 schreef pinman het volgende:
Een van mijn contacten op WhatsApp heeft als status ''If een birdy in the skaai, drops a poopy in ur aai don't worry don't ju kraai, be verri happi dat elephants dont flaai''![]()
Jahquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies, willen alle bier en braadworst voor hunzelf houden
Niets mis mee, Harvey Two-facequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja nee, eerst leuk doen en dan ineens mezelf zijn zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |