watquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben zo van de verkeerde kant dat ik bijna goed uitkom hihi
/dagdoekjequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:12 schreef Crip het volgende:
vandaag in de gym toen ik in kleedkamer was deed ik ff hoofddoek af om knotje opnieuw te maken, er was een andere chick daaro en die ging mij echt aanstaren heel verbaasd. In shock alsof ze nog nooit zoiets dergelijks heeft mogen aanschouwen.
als ze lesbisch was moet ik me dan opgeven om gestenigd te worden?
/dagboekje
rot toch op manquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:12 schreef Crip het volgende:
vandaag in de gym toen ik in kleedkamer was deed ik ff hoofddoek af om knotje opnieuw te maken, er was een andere chick daaro en die ging mij echt aanstaren heel verbaasd. In shock alsof ze nog nooit zoiets dergelijks heeft mogen aanschouwen.
/dagboekje
Hey GhpHquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben zo van de verkeerde kant dat ik bijna goed uitkom hihi
ik zou mn arm geven om je haar te mogen zien ;squote:Op dinsdag 15 september 2015 21:12 schreef Crip het volgende:
/dagboekje
gvd incapabelequote:
ik las het serieus 20x gewoon als dagboekje voordat ik dagdoekje las. Bleef gewoon staren naar je reactie zovan wtf probeert ze te zeggenquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:13 schreef Crip het volgende:
[..]
ik las het serieus 20x gewoon als dagboekje voordat ik dagdoekje las. Bleef gewoon staren naar je reactie zovan wtf probeert ze te zeggen
quote:
Wtfquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Belastingdienst, Makkelijker kunnen we het niet maken
![]()
zou mijn haar strelen met je afgehakte armquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik zou mn arm geven om je haar te mogen zien ;s
dus, wie mag er wel en niet je haar zien?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:14 schreef Crip het volgende:
[..]
bn srs, wil je niet spelen met mijn feels asjblieft
geil welquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:15 schreef Crip het volgende:
[..]
zou mijn haar strelen met je afgehakte arm
zou hoverarm bij je doen met mn goeie armquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:15 schreef Crip het volgende:
[..]
zou mijn haar strelen met je afgehakte arm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |