jawel hoorquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:35 schreef Vanillekwark het volgende:
Maar er mag dus niks negatiefs gezegd worden over de nieuwe layout?
ze wint altijd alle awards, hoef ik niet eens voor te kijkenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat ben je voor waardeloze fan. Ze won nog wel iets met beste videoclip ofzo ... Had je vooraan verwacht met bloemen en spandoek alles
Fijnquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik sta op instorten dus ben zo weg. Even m'n biertje killen nog.
Probeert bietje Windows 10 na te doen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel hoor
nieuwe layout is tyfuslelijk
Zet het in de TTquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel hoor
nieuwe layout is tyfuslelijk
Wilde de tv van het balkon afgooien. Gelukkig kon ik me inhoudenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze wint altijd alle awards, hoef ik niet eens voor te kijken
Misschien moet je even naar wchquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:35 schreef housesoftheholy het volgende:
ik durf niet naar de wc in mn nieuwe huis
Zo, weer lekker mijn maagje gevuld. Echt een keuken prinses jij hoor, jij mag mijn volgende kringverjaardag komen doen!quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja neem ruim, neem ruim
Oh ja!!!1!
omdat je zo blij was?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:37 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Wilde de tv van het balkon afgooien. Gelukkig kon ik me inhouden
zeg gwnquote:
Jij staat te FOK!ken?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:39 schreef niels0 het volgende:
'k hou 't voor gezien lui. M'n benen willen echt niet meer.
blauwe balk boveninquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoe ziet de nieuwe eruit dan?
echt hehquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gewoon gaan, kan het jou wat schelen. Je betaald huur
bovenin deze mooie nieuwsbalk die totaal niet stoortquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoe ziet de nieuwe eruit dan?
we hebben niet allemaal een bioscoopscherm zoals jijquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:43 schreef remi1986 het volgende:
ik stoor me er niet aan hoor. Valt amper op
Die nieuwsbalk is wel irri ja, ze doen 450 naquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bovenin deze mooie nieuwsbalk die totaal niet stoort
[ afbeelding ]
Dingen op een andere manier dan staand doen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij staat te FOK!ken?
Rust in pieces, benen van Niels
heb gewoon een 15,6" laptop dus niet zeurenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we hebben niet allemaal een bioscoopscherm zoals jij
Ja dat ding is echt ebola.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we hebben niet allemaal een bioscoopscherm zoals jij
dat doe ik lekker welquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb gewoon een 15,6" laptop dus niet zeuren
Ik ookquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb gewoon een 15,6" laptop dus niet zeuren
Nicequote:
Hij ademtquote:
Vanaf morgen welquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
maar hebben jullie ook instelbare ledjes onder het toetsenbord?
Sowquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:11 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen die zeiken over de nieuwe layout...Stelletje autisten.
En er wordt nog aan gesleuteld. In plaats van altijd maar te zeiken en kritiek te hebben, wees eens blij dat de site ook eens vernieuwd wordt.
Nee, ben nu ook niet jelly ofzoquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
maar hebben jullie ook instelbare ledjes onder het toetsenbord?
wel nieuwe laptop maar geen Wii U om gezellig met mij Mario Maker levels uit te wisselen, is goed hoorquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel nieuwe laptop maar geen Wii U om gezellig met mij Mario Maker levels uit te wisselen, is goed hoor
Enige dat je kan doen op Wii U is smash.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel nieuwe laptop maar geen Wii U om gezellig met mij Mario Maker levels uit te wisselen, is goed hoor
je hebt wel smash tochquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:
Denk dat de Wii U binnenkort ook wel komtquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
spel waar je je eigen 2D Mario levels kunt bouwen en oneindig veel kunt downloaden/spelen in de stijlen van al die games > Smashquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Enige dat je kan doen op Wii U is smash.
Tantoe veel wss.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel herrie die fans gaan maken.
Alsof ik dat allemaal begrijpquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En CPU: Intel Core i7-4720HQ quad-core
Waarom dan om specs vragen, zuurpruim?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof ik dat allemaal begrijpalleen blij geworden van verlicht toetsenbord
Met 8 man ter gelijk smashen, mooiste wat er is.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
spel waar je je eigen 2D Mario levels kunt bouwen en oneindig veel kunt downloaden/spelen in de stijlen van al die games > Smash
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sowquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En CPU: Intel Core i7-4720HQ quad-core
Zo lief, true love.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb nog wel fles staan, kom halen
3ds is gvd geen console maar een handheld.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij bent echt zo'n nerdje met tientallen consoles ofnie
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Met 8 man ter gelijk smashen, mooiste wat er is.SMB3 en SMW zijn paar van mijn favo spellen ooit dus daarom word ik hier zo nat vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoort toch als iemand over nieuwe laptop ofzo begint :squote:Op dinsdag 15 september 2015 21:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom dan om specs vragen, zuurpruim?
Oke specs voor dummies:
Hij is snel.
heb nu gwn PS3/PS4/Wii U/3DS XLquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij bent echt zo'n nerdje met tientallen consoles ofnie
XL gekozen omdat dat beter bij je postuur past ahahahaquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb nu gwn PS3/PS4/Wii U/3DS XL
PC?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb nu gwn PS3/PS4/Wii U/3DS XL
nee omdat groter scherm en batterij gaat langer meequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
XL gekozen omdat dat beter bij je postuur past ahahaha
Peaky blindersquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hermann. Ik heb dringend goede actiefilms of goede series die niet zoveel seizoenen hebben. Mag afgelopen zijn of nog bezig
Ik kan je Narcos aanradenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hermann. Ik heb dringend goede actiefilms of goede series die niet zoveel seizoenen hebben. Mag afgelopen zijn of nog bezig
Er zijn inderdaad een paar modellen van BTO die rommel waren. Kwestie van weten wat je moet kopen. Heb al meerdere BTO's gehad, nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mijn broertje wilde ook per se BTO. Na 2 maanden waren de fans kapot. Plastic rommel
hoe is de garantie daar geregeld dan? Hij was hem best tijdje kwijt geloof ik.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad een paar modellen van BTO die rommel waren. Kwestie van weten wat je moet kopen. Heb al meerdere BTO's gehad, nooit problemen mee gehad.
John Wick en Mad Max Fury Road voor ekte ekte actiefilmsquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
2 jaar pickup & return.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hoe is de garantie daar geregeld dan? Hij was hem best tijdje kwijt geloof ik.
er komt trouwens een nieuwe serie binnenkort van de maker van Sons of Anarchyquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
John Wick en Mad Max Fury Road voor ekte ekte actiefilms
weet niet of jij Orphan Black al volgt maar dat heeft nu 3 seizoenen, Mr Robot/Narcos uiteraard
Ziet er best aardig uit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
er komt trouwens een nieuwe serie binnenkort van de maker van Sons of Anarchy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |