Godverdomme die ouwe verpest ook alles. Ik hoop wel dat hij een permban heeft gekregen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WCH had layout beledigd in KLB SC TT en nu is de SC verwijderd en zitten we allemaal hier
thnx wch, ga eens je graf inquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WCH had layout beledigd in KLB SC TT en nu is de SC verwijderd en zitten we allemaal hier
van vorige maand ofzoquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
welke van de velen waar ze heeft opgetreden omdat ze een wereldster is?
we zitten allemaal daarop nog gretig te wachtenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Godverdomme die ouwe verpest ook alles. Ik hoop wel dat hij een permban heeft gekregen?
Aww, dat is lief!quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:32 schreef pinman het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje achter gelaten in je gastenboek
En Klaploper zei KANKERMONGOOL AAP STINKLUL VIEZE HOERBRUGKLASKIJKER ROZIJNENTEELBAL SCHIMMELKUT![]()
Moet je in een topic gebruiken
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:32 schreef pinman het volgende:
En KLAPLOPER (er zijn er twee: Klaploper en KLAPLOPER) zei KANKERMONGOOL AAP STINKLUL VIEZE HOERBRUGKLASKIJKER ROZIJNENTEELBAL SCHIMMELKUT![]()
Moet je in een topic gebruiken
quote:
wat ben je voor waardeloze fan. Ze won nog wel iets met beste videoclip ofzo ... Had je vooraan verwacht met bloemen en spandoek allesquote:
Jawelquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:35 schreef Vanillekwark het volgende:
Maar er mag dus niks negatiefs gezegd worden over de nieuwe layout?
Welke van de 2 moet je doen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:35 schreef housesoftheholy het volgende:
ik durf niet naar de wc in mn nieuwe huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |