Blijkbaar niet want nu post iedereen hier.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:28 schreef Stompzinnig het volgende:
Haha hebben mijn TR's voor lay-out afzeiken geholpen?
Prikkers met vlaggetjes en allebei 4 en heb uitgeteld dus o weequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:28 schreef Crip het volgende:
[..]
als je me feed hou ik me bek. dit klinkt echt als geil tatta eten. heb je op prikkers gedaan?
waar is het toch mis gegaan met de mensheidquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik aanbid T-Swizzle al sinds mijn geboorte, toen ze me uit m'n moeders kut haalde zat ik al Shake It Off te zingen
gvd maak mijn volk niet belachelijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Prikkers met vlaggetjes en allebei 4 en heb uitgeteld dus o wee
Heb ook blokjes kaas met mini-augurkjes
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
1945, geboorte van WCHquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
waar is het toch mis gegaan met de mensheid
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
gvd maak mijn volk niet belachelijk
4? doe maar royaal zeg nou nou, word lekker verwend hier door jou.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
welke van de velen waar ze heeft opgetreden omdat ze een wereldster is?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb je haar ook gezien met de VMA's?
Ik heb een berichtje achter gelaten in je gastenboekquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:28 schreef Stompzinnig het volgende:
Haha hebben mijn TR's voor lay-out afzeiken geholpen?
Ja neem ruim, neem ruimquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:31 schreef Crip het volgende:
[..]
4? doe maar royaal zeg nou nou, word lekker verwend hier door jou.
vergeet je de druifjes niet erop te prikken!!!
Godverdomme die ouwe verpest ook alles. Ik hoop wel dat hij een permban heeft gekregen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WCH had layout beledigd in KLB SC TT en nu is de SC verwijderd en zitten we allemaal hier
thnx wch, ga eens je graf inquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WCH had layout beledigd in KLB SC TT en nu is de SC verwijderd en zitten we allemaal hier
van vorige maand ofzoquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
welke van de velen waar ze heeft opgetreden omdat ze een wereldster is?
we zitten allemaal daarop nog gretig te wachtenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Godverdomme die ouwe verpest ook alles. Ik hoop wel dat hij een permban heeft gekregen?
Aww, dat is lief!quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:32 schreef pinman het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje achter gelaten in je gastenboek
En Klaploper zei KANKERMONGOOL AAP STINKLUL VIEZE HOERBRUGKLASKIJKER ROZIJNENTEELBAL SCHIMMELKUT![]()
Moet je in een topic gebruiken
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:32 schreef pinman het volgende:
En KLAPLOPER (er zijn er twee: Klaploper en KLAPLOPER) zei KANKERMONGOOL AAP STINKLUL VIEZE HOERBRUGKLASKIJKER ROZIJNENTEELBAL SCHIMMELKUT![]()
Moet je in een topic gebruiken
quote:
wat ben je voor waardeloze fan. Ze won nog wel iets met beste videoclip ofzo ... Had je vooraan verwacht met bloemen en spandoek allesquote:
Jawelquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:35 schreef Vanillekwark het volgende:
Maar er mag dus niks negatiefs gezegd worden over de nieuwe layout?
Welke van de 2 moet je doen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:35 schreef housesoftheholy het volgende:
ik durf niet naar de wc in mn nieuwe huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |