Beter zet de nieuwe TS [klb sc] in de TTquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
ben altijd dik geweest, ze noemde me snorlex.
picsquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
was vergeten dat ik dat aan jullie had verteld
omdat je ook snor had?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
ben altijd dik geweest, ze noemde me snorlex.
EIKELquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie geen bewijs, en iedereen weet dat jij een grotere doerak dan ik ben
heb niet eens een ban door de SC gehad, ik ben brave jongen
dit komt echt over alsof je niet met mij opgescheept wil zitten, tering bitch.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee gij
Ga wel met crip kijken ondankbare hoerenhonden
Net geleerd dat er 33 situaties zijn die niet zijn wat het lijken, mega interessant.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:24 schreef Trollscience het volgende:
die banner die FP-artikels laat zien
Trouwens, heb ook geen banquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie geen bewijs, en iedereen weet dat jij een grotere doerak dan ik ben
heb niet eens een ban door de SC gehad, ik ben brave jongen
Haha die clip van haar heeft negers boos gemaaktquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja
door WCH is de echte verwijderd
ik bedoel dat ik nooit in de geschiedenis van de SC een ban heb gehad, flikomoelerquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Trouwens, heb ook geen ban
Hjb snol heb gvd net meloen met halalsoyaham gemaakt voor jequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:25 schreef Crip het volgende:
[..]
dit komt echt over alsof je niet met mij opgescheept wil zitten, tering bitch.
iedereen weet dat ik alleen maar dingen beter maakquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik was het niet SE, echt niet, Hermann heeft alles verpest
Toch neergelegd, je weet maar nooitquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat kan maar alle mods zijn toch foetsie
gvd wat een platte bilquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja
door WCH is de echte verwijderd
Dat is zoquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen weet dat ik alleen maar dingen beter maak
Dat is je aardig geluktquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen weet dat ik alleen maar dingen beter maak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |