De regels voor civiel en militair zullen ook wel verschillen. Nog maar te zwijgen over de regels in Russiaquote:Op maandag 21 september 2015 15:01 schreef derLudolf het volgende:
Die vliegende fossielen zoals Tu95 en B52 worden dus nog ondersteund door Tupolev resp. Boeing?
Precies mijn mening. Die Embraer vind ik by far de lelijkste, terwijl het juist bedoeld is voor zo'n lage neusquote:Op maandag 21 september 2015 15:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nieuwe livery vanwege deze nieuwe toestellen (zogenaamd) maar het staat hier geloof ik nog het meest lelijk op...
Ik denk eerder dat OEM en ik helaas tot een hele kleine minderheid behoren...quote:Op maandag 21 september 2015 16:56 schreef El_Grando101 het volgende:
Ik snap niet dat heel veel die livery zo lelijk vinden.
Die Tu95's komen anders vaak genoeg in/boven Nederlandquote:Op maandag 21 september 2015 16:13 schreef OEM het volgende:
[..]
De regels voor civiel en militair zullen ook wel verschillen. Nog maar te zwijgen over de regels in Russia
Mn eerste vlucht ooit was in een 727, vandaar de nostalgiequote:Totale lengte is met 61.66 meter langer (727 is max. 46.69 meter), spanwijdte is met 25.6M wel minder groot
(727 is 32.92 meter).
De cabine is lager en smaller dan die van een Embraer 190 en ongeveer zo lang als een 737-600/ -700.
Nou ja, wat betreft de Bear, deze is nog tot 1994 geproduceerdquote:Op maandag 21 september 2015 15:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die vliegende fossielen zoals Tu95 en B52 worden dus nog ondersteund door Tupolev resp. Boeing?
We weten nu wel wat je er van vind. Maar waarom vasthouden aan rechte lijnen als het ook met een beetje schwun kan. Niet dat het op alle toestellen even goed uitkomt maar op die wide body's en Embraers staat hetvniet verkeerd. Op die Fokker F70 is het geen porum inderdaad. Maar ook dat zal wel wennen zijn.quote:Op maandag 21 september 2015 15:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nieuwe livery vanwege deze nieuwe toestellen (zogenaamd) maar het staat hier geloof ik nog het meest lelijk op...
Op 21 november volgt de eerste longhaul vlucht naar Shanghai.quote:Due to the delay of aircraft delivery, following planned A350-900XWB service is being re-scheduled:
eff 15OCT15 Helsinki – London Heathrow instead of 06OCT15
18OCT15 Helsinki – Copenhagen instead of 08OCT15
eff 19OCT15 Helsinki – Frankfurt instead of 07OCT15
31OCT15 Helsinki – Paris CDG instead of 08OCT15
eff 21NOV15 Helsinki – Shanghai Pu Dong instead of 25OCT15
eff 04DEC15 Helsinki – Beijing instead of 21NOV15
Following planned A350-900XWB operations remains unchanged, including one-off:
09OCT15 Helsinki – Amsterdam
09OCT15 Helsinki – Oslo
eff 10OCT15 Helsinki – Barcelona until 24OCT15
eff 10OCT15 Helsinki – Malaga until 24OCT15
11OCT15 Helsinki – Hamburg
eff 12OCT15 Helsinki – Brussels
13OCT15 Helsinki – Berlin Tegel
13OCT15 Helsinki – Gothenburg
14OCT15 Helsinki – Dusseldorf
eff 14OCT15 Helsinki – Vienna until 20NOV15
15OCT15 Helsinki – Munich
Een kleine reeks zelfs:quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:07 schreef zlotka het volgende:
Hier staat nog een beter foto van de 789 van KLM
Wat mij betreft staat het hem goed
Volgens mij is het de "antenne" om wifi in de cabine met internet mogelijk te makenquote:Op dinsdag 22 september 2015 12:40 schreef Karstman het volgende:
Wat is die witte "dop" bovenop de kist ook alweer, satellietcommunicatie ofzo?
Precies, vind het ook weinig aan. Die A350 wil wel es zien. Komt die A350 straks elke dag naar Schiphol, want dan ga es op een zondag daar spotten. Heeft elke baan een spotterplaats?quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:15 schreef Woods het volgende:
Ik vind de 787 hype nu wel genoeg niet? In het algemeen dan niet perse de eerste voor KLM. De 787 wordt reeds 4 jaar geproduceerd en met 318 niet exclusief meer. In tegenstelling tot bijv. een 747-8i of nu a350. Dan liever nog een 767, jammer dat ik die nooit heb zien vliegen van KLM.
Het is een gelikt toestel maar we leven in 2015 Elke baan heeft wel plekken om te staan. Is hier menig keer voorbij gekomen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Precies, vind het ook weinig aan. Die A350 wil wel es zien. Komt die A350 straks elke dag naar Schiphol, want dan ga es op een zondag daar spotten. Heeft elke baan een spotterplaats?
Ik heb 767 mogen mee maken. Wat een kuttoestel.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:15 schreef Woods het volgende:
Ik vind de 787 hype nu wel genoeg niet? In het algemeen dan niet perse de eerste voor KLM. De 787 wordt reeds 4 jaar geproduceerd en met 318 niet exclusief meer. In tegenstelling tot bijv. een 747-8i of nu a350. Dan liever nog een 767, jammer dat ik die nooit heb zien vliegen van KLM.
Waarom vind je dat een kuttoestel?quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik heb 767 mogen mee maken. Wat een kuttoestel.
Nee, dit zijn korte vluchten binnen de EU zodat de crew e.d. kan wennen aan het toestel.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:24 schreef derLudolf het volgende:
Komt die A350 straks elke dag naar Schiphol, want dan ga es op een zondag daar spotten.
Officieel niet, maar bij elke baan zijn welke plekken waar je kunt staan; meer info hier en hier.quote:Heeft elke baan een spotterplaats?
F-GSTD vertrok rond die tijd vanuit Madrid naar Toulouse.quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:38 schreef donroyco het volgende:
Ik zag gisteren een vliegtuig opstijgen rond 12.30 uur in Madrid die sterk leek op de Airbus Beluga (of het zelfs wel was). Alleen kan ik hierover geen info vinden of het een Beluga was. Waar moet ik kijken? Deze was het niet, aldus de data
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |