abonnement Unibet Coolblue
pi_156214653
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 00:41 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Omdat het ook extra gewicht en onderhoud oplevert. Of dat het waard is verschilt per geval.
Over het algemeen zijn vleugels van nieuwere types al efficiënt genoeg qua aërodynamica, daar zal je niet snel winglets vinden.

Dit is trouwens een van de meest geijkte discussies in de luchtvaart, naast Airbus vs Boeing. :P

De allermeest geijkte is de discussie over wat nou precies zorgt voor de lift op de vleugels.
http://www.nasa.gov/cente(...)TF-2004-15-DFRC.html

Een mooi artikel voer de Winglet.

Hoezo heeft een winglet meer onderhoud nodig? Het is toch niet meer dan een niet bewegend deel van de vleugel?
pi_156214920
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 04:25 schreef thesystem het volgende:

[..]

http://www.nasa.gov/cente(...)TF-2004-15-DFRC.html

Een mooi artikel voer de Winglet.

Hoezo heeft een winglet meer onderhoud nodig? Het is toch niet meer dan een niet bewegend deel van de vleugel?
Ligt er maar net aan, zeker retrofits willen nog wel een zwaktes hebben.
  zaterdag 19 september 2015 @ 10:58:28 #53
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_156216668
Vraag voor de experts hier. Weet iemand waarom de KL1023 / 1024 AMS-LHR-AMS gisteren ineens gecancelled was. Ratjes hadden het weer goed voor elkaar, uiteindelijk 2,5 uur later op Schiphol terug dan gepland dus niets te claimen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zaterdag 19 september 2015 @ 11:04:44 #54
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_156216749
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 10:58 schreef buzz1291 het volgende:
Vraag voor de experts hier. Weet iemand waarom de KL1023 / 1024 AMS-LHR-AMS gisteren ineens gecancelled was. Ratjes hadden het weer goed voor elkaar, uiteindelijk 2,5 uur later op Schiphol terug dan gepland dus niets te claimen.
Dus als ze ipv 3 uur later 2,5 uur later terug zijn zijn het ratten?
  zaterdag 19 september 2015 @ 12:21:37 #55
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_156217919
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 11:04 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Dus als ze ipv 3 uur later 2,5 uur later terug zijn zijn het ratten?
Nee, ratten omdat simpelweg onbetrouwbaar door er gewoon een hele retourvlucht uit te gooien.

Moet je dus niet het woord RELIABLE als marketing instrument gebruiken. Dit zijn gewoon LCC praktijken. Minder aanbod, genoeg ruimte op volgende vluchten etc. Ben benieuwd of ze dat ook zo opgelost hadden indien alle volgende vluchten wel vol gezeten zouden hebben.

[ Bericht 18% gewijzigd door buzz1291 op 19-09-2015 12:30:12 ]
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zaterdag 19 september 2015 @ 12:51:54 #56
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_156218428
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 10:58 schreef buzz1291 het volgende:
Vraag voor de experts hier. Weet iemand waarom de KL1023 / 1024 AMS-LHR-AMS gisteren ineens gecancelled was. Ratjes hadden het weer goed voor elkaar, uiteindelijk 2,5 uur later op Schiphol terug dan gepland dus niets te claimen.
Lijkt erop dat de PH-KZO gisteren niet kon vliegen. Voor zover ik kan zien zijn er drie retourvluchten niet doorgegaan: Keulen, Stavanger en dus jouw vlucht naar LHR.

Je kan ze ratten noemen, maar ze hebben je wel volgens de gebruikelijke voorwaarden vervoerd.

Bovenstaande is slechts mijn persoonlijke interpretatie van openbare, onofficiële bronnen
So we just called him Fred
  zaterdag 19 september 2015 @ 13:03:30 #57
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_156218629
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 12:51 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Lijkt erop dat de PH-KZO gisteren niet kon vliegen. Voor zover ik kan zien zijn er drie retourvluchten niet doorgegaan: Keulen, Stavanger en dus jouw vlucht naar LHR.

Je kan ze ratten noemen, maar ze hebben je wel volgens de gebruikelijke voorwaarden vervoerd.

Bovenstaande is slechts mijn persoonlijke interpretatie van openbare, onofficiële bronnen
Oke, duidelijk. En dat het binnen de voorwaarden was, betwist ik ook niet. Was alleen veul later thuis dan gepland.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_156219131
quote:
[..]

Lijkt erop dat de PH-KZO gisteren niet kon vliegen. Voor zover ik kan zien zijn er drie retourvluchten niet doorgegaan: Keulen, Stavanger en dus jouw vlucht naar LHR.
Ook de 1445 is gecancelled. De KZO deed de 1019/20 en 1027/8 maar was zo laat terug dat de 1733 met dit toestel naar Brussel pas rond een uur landde. Overigens moet er dus een ander toestel ingpland zijn geweest voor de 1023.
Vandaag ging ook niet helemaal lekker: de 1807 ging niet door, maar de KZM was eerder getrand in STR en vloog via CGN terug als 1808.

[ Bericht 1% gewijzigd door inkjet op 19-09-2015 13:52:15 ]
--
pi_156219310
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 23:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als Boeing C-32, de militaire variant van de 757. Callsign "Air Force Two".
Air Force Two is het callsign voor wat voor toestel dan ook, waar de vice-president aan boord is.
Net als AF1 wordt gebruikt voor een toestel met de president aan boord.
  zaterdag 19 september 2015 @ 14:22:59 #60
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_156219958
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:46 schreef nerd4sale het volgende:
Air Force Two is het callsign voor wat voor toestel dan ook, waar de vice-president aan boord is.
Net als AF1 wordt gebruikt voor een toestel met de president aan boord.
Not quite. AF1 en AF2 worden alleen gebruikt voor kisten van de luchtmacht. Als het een civiele kist is, zijn de call signs Executive 1 en Executive 2. Is de kist van de navy, dan wordt het Navy 1 en 2. Is de kist van het Marine Corps, dan wordt het Marine 1 en 2.

Quizvraagje: wat is de call sign als zowel de president en de vice-president aan boord zijn?

[ Bericht 4% gewijzigd door OEM op 19-09-2015 14:37:14 ]
  Moderator zaterdag 19 september 2015 @ 14:52:13 #61
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_156220517
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:22 schreef OEM het volgende:


Quizvraagje: wat is de call sign als zowel de president en de vice-president aan boord zijn?
Irrelevante vraag want dat gebeurd niet

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 19-09-2015 15:06:50 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 19 september 2015 @ 15:07:04 #63
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_156220758
quote:
O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:22 schreef OEM het volgende:

[..]

Not quite. AF1 en AF2 worden alleen gebruikt voor kisten van de luchtmacht. Als het een civiele kist is, zijn de call signs Executive 1 en Executive 2. Is de kist van de navy, dan wordt het Navy 1 en 2. Is de kist van het Marine Corps, dan wordt het Marine 1 en 2.

Quizvraagje: wat is de call sign als zowel de president en de vice-president aan boord zijn?
Dus zonder President of VP aan boord is het call-sign van de C-32's één van de acht registratienummers en in het geval van de VC-25's is het SAM28000 en SAM29000?

En bij vervoer van voormalig presidenten of VP's? :?
pi_156220760

quote:
The revival of Concorde

Plans are in place to resume Concorde flights in the near future, and fans of the aircraft could soon board one in central London

A Concorde aircraft currently on display in France A Concorde aircraft currently on display in France
Enlarge

When Concorde flew for the last time almost 12 years ago it was assumed that it would never enter service again. With financing now secured, however, a group of Concorde experts are confident that the aircraft could recommence flights by the end of this decade. Aviation enthusiasts who may not have the means to fly on board could also have the opportunity to admire an aircraft placed on permanent display in central London.
Het artikel gaat verder op Telegraph.co.uk
  Moderator zaterdag 19 september 2015 @ 15:08:09 #66
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_156220781
quote:
O+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 19 september 2015 @ 16:06:11 #67
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_156221883
quote:
IJdele hoop.
Kosten met bakken met geld om zo'n ding te laten vliegen en maakt dermate veel lawaai dat je je af kan vragen of er überhaupt een airport is waar hij mag landen.

Je moet als airport ook wel zeker weten dat je banen schoon zijn van rondzwervend rommel dat tegen de vleugels aan kan slaan, anders heb je zo een herhaling van de ramp in 2000.
So we just called him Fred
  zaterdag 19 september 2015 @ 16:14:45 #69
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_156221988
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:07 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Never gonna happen...
Lijkt mij ook niet
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_156222849
Ik vond Concorde echt zo tof op intrepid in NY _O_ Wel veel kleiner dan ik verwacht had

Jammer dat ik hem nooit in t echt heb zien vliegen. Was t ding echt zo lawaaiig ?
  zaterdag 19 september 2015 @ 16:58:17 #71
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_156222892
Ze ijn idd niet erg groot....vergelijkbaar met de oude Boeing 727?;)
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_156223036
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:56 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vond Concorde echt zo tof op intrepid in NY _O_ Wel veel kleiner dan ik verwacht had

Jammer dat ik hem nooit in t echt heb zien vliegen. Was t ding echt zo lawaaiig ?
Ik heb deze twee videos hier eerder geplaatst maar die blijven geweldig. :9~
Daar krijg ik kippenvel van:


Moet je vanaf 00:50 horen; de autoalarmen gaan er van af. _O_

Of deze:


quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:58 schreef joers1 het volgende:
Ze ijn idd niet erg groot....vergelijkbaar met de oude Boeing 727?;)
Totale lengte is met 61.66 meter langer (727 is max. 46.69 meter), spanwijdte is met 25.6M wel minder groot
(727 is 32.92 meter).

De cabine is lager en smaller dan die van een Embraer 190 en ongeveer zo lang als een 737-600/ -700.
pi_156223372
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:04 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik heb deze twee videos hier eerder geplaatst maar die blijven geweldig. :9~
Daar krijg ik kippenvel van:


Moet je vanaf 00:50 horen; de autoalarmen gaan er van af. _O_

Of deze:


[..]

Totale lengte is met 61.66 meter langer (727 is max. 46.69 meter), spanwijdte is met 25.6M wel minder groot
(727 is 32.92 meter).

De cabine is lager en smaller dan die van een Embraer 190 en ongeveer zo lang als een 737-600/ -700.
Fantastisch. Toch een van de meest opzienbarende uitvindingen van de mensheid dit toestel ^O^ _O_
pi_156230201
10 maanden geleden zo zelf op de plaat gezet:


KLM MD-11 Farewell flights
by Iemand91, on Flickr

En nu staat Maria er zo bij, Iemand91 vind niet leuk...






Nou ja; blijft ze op een bepaalde manier toch nog wat langer.

En een glimp van de eerste 787-9:



Van mij mogen ze die cheatline rechtdoor laten lopen...
pi_156230980
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:06 schreef FredvZ het volgende:

[..]

IJdele hoop.
Kosten met bakken met geld om zo'n ding te laten vliegen en maakt dermate veel lawaai dat je je af kan vragen of er überhaupt een airport is waar hij mag landen.
Het wordt misschien de nieuwe Vulcan. Van mij mag het, al zal het wellicht nog meer kosten. ;(
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  zaterdag 19 september 2015 @ 22:42:46 #76
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_156231334
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 22:27 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Het wordt misschien de nieuwe Vulcan. Van mij mag het, al zal het wellicht nog meer kosten. ;(
De Vulcan vliegt binnenkort ook niet niet meer (om dezelfde reden dat Concorde ook nooit meer zal vliegen): geen support meer van de OEM leveranciers.
  zaterdag 19 september 2015 @ 22:44:28 #77
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_156231384
Was hier niet onlangs iemand die nog een echte 747 zocht? Dit is er een waarvoor ooit het plan bestond om er een loungebar van te maken. Maar zo te zien is dat plan niet doorgegaan en nu een onderdak voor daklozen in Bangkok.



2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_156231904
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 22:44 schreef buzz1291 het volgende:
Was hier niet onlangs iemand die nog een echte 747 zocht? Dit is er een waarvoor ooit het plan bestond om er een loungebar van te maken. Maar zo te zien is dat plan niet doorgegaan en nu een onderdak voor daklozen in Bangkok.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik wist dat ik hierover gepost had. :P
PTA / Algemeen Luchtvaarttopic #7: I can see my house from here!

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 20-09-2015 16:35:33 ]
pi_156235182


quote:
'Doc' is just about to become the second airworthy B-29 anywhere in the world.

New engines bring new life to restored B-29 'Doc'

The first engine test on the restored B-29 "Doc" was done on the tarmac at Spirit AeroSystems on Friday morning. The World War II bomber was salvaged from the Mohave Desert 15 years ago and has been undergoing restoration in Wichita
Er staat een video bij het artikel op de website.

Hopelijk komen ze nog een keer naar onze kant van de oceaan met dat toestel. Of de andere B-29, dat is ook prima.
  zondag 20 september 2015 @ 11:28:06 #80
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_156237771
Is iemand hier bekend met EU verordening 261/2004.

Dit is de EU verordening die bepaald dat je recht hebt op tot 600 voor een geannuleerde of geweigerde vlucht. Hierin is ook opgenomen dat wanneer de reiziger in een lagere klasse is geplaatst hij bij vluchten langer dan 3500km recht heeft op vergoeding van 75% van de ticketprijs.

In de verordening is ook opgenomen dat de verordening ook van toepassing is op pakketreizen.

Nu ben ik dus gedowngrade, op een vlucht van langer dan 3500km met en pakketreis. Hoe ga ik er nu achter komen wat de ticketprijs is? In de reisspecificatie staat namelijk alleen het totaalbedrag vermeld.

(Of kan ik hier beter mee naar WGR gaan?)
So we just called him Fred
  zondag 20 september 2015 @ 11:45:02 #81
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_156238047
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 11:28 schreef FredvZ het volgende:
Is iemand hier bekend met EU verordening 261/2004.

Dit is de EU verordening die bepaald dat je recht hebt op tot 600 voor een geannuleerde of geweigerde vlucht. Hierin is ook opgenomen dat wanneer de reiziger in een lagere klasse is geplaatst hij bij vluchten langer dan 3500km recht heeft op vergoeding van 75% van de ticketprijs.

In de verordening is ook opgenomen dat de verordening ook van toepassing is op pakketreizen.

Nu ben ik dus gedowngrade, op een vlucht van langer dan 3500km met en pakketreis. Hoe ga ik er nu achter komen wat de ticketprijs is? In de reisspecificatie staat namelijk alleen het totaalbedrag vermeld.

(Of kan ik hier beter mee naar WGR gaan?)
Het allereerste wat je je af moet vragen is, was het een andere klasse of was de aangekochte upgrade naar een betere stoel niet beschikbaar. Dat is nogal een verschil.

En was het inderdaad een klasse verschil, dan wordt het gegarandeerd een gevalletje moeilijk met een pakketreis. Ik zie de bui al hangen van hotelkosten + gratis vlucht (bij wijze van spreken dan). Daarnaast is de definitie van een ticketprijs ook redelijk vaag. In- of exclusief toeslagen? Zo vloog ik onlangs AMS-KUL vv voor 5 euro. Daar kwam wel 415 euro aan toeslagen bij.

Voor dit soort moeilijke gevallen zou ik een claim bij EU-Claims indienen. No cure no pay. Kost je dacht ik 30% maar als de uitkering laag is, val je van die 30% ook niet om. Bij die pakket aanbieder weet je bijna zeker dat je nul op rekest zal krijgen. Succes.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zondag 20 september 2015 @ 11:55:19 #82
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_156238232
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 11:45 schreef buzz1291 het volgende:
Het allereerste wat je je af moet vragen is, was het een andere klasse of was de aangekochte upgrade naar een betere stoel niet beschikbaar. Dat is nogal een verschil.
Ze verkopen het TUI als "Premium Comfort Class" en "Star Class", dus je zou zeggen dat het verschillende klasses zijn. Niet alleen de stoel is anders, ook de verzorging en privileges zijn anders: grotere bagagevrijdom, als eerste aan board, aparte incheckbalie, extra maaltijd, alle dranken inclusief.

Een lastig verhaal wordt het sowieso, maar ik heb een lange adem :+
So we just called him Fred
pi_156238451
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 22:44 schreef buzz1291 het volgende:
Was hier niet onlangs iemand die nog een echte 747 zocht? Dit is er een waarvoor ooit het plan bestond om er een loungebar van te maken. Maar zo te zien is dat plan niet doorgegaan en nu een onderdak voor daklozen in Bangkok.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Leuk als tuinhuisje!
  zondag 20 september 2015 @ 12:15:21 #84
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_156238591
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zondag 20 september 2015 @ 12:21:21 #85
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_156238695
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 15:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dus zonder President of VP aan boord is het call-sign van de C-32's één van de acht registratienummers en in het geval van de VC-25's is het SAM28000 en SAM29000?

En bij vervoer van voormalig presidenten of VP's? :?
President Nixon zat in Air Force 1 toen zijn opvolger (Gerald Ford) beedigd werd. Tijdens de vlucht werd de call sign veranderd van AF1 naar SAM26000. Zo snel gaat het dus :P
  zondag 20 september 2015 @ 12:33:56 #86
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_156238912
quote:
Het artikel vermeld niet welk toestel de B747 van KLM geraakt heeft: de PZ-TCP.
Die stond ook op het punt naar AMS te vertrekken en is ook geannuleerd.
Voor vanmiddag geen vervangend toestel, dus ook AMS-PBM gaat niet door.

Al met al een duur geintje.
So we just called him Fred
  zondag 20 september 2015 @ 17:52:13 #87
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_156247608
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  zondag 20 september 2015 @ 18:01:00 #88
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_156247784
quote:
Hoe link jij dat ding aan een 787?
So we just called him Fred
pi_156247815
De Boeing P-8 Poseidon is dan een betere link.
  Moderator zondag 20 september 2015 @ 18:12:02 #90
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_156248023
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 18:01 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Hoe link jij dat ding aan een 787?
Beide straalvliegtuigen :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 20 september 2015 @ 20:26:12 #91
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_156251397
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 18:01 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Hoe link jij dat ding aan een 787?
De neus?
  zondag 20 september 2015 @ 20:54:25 #92
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_156252694
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 20:26 schreef OEM het volgende:

[..]

De neus?
Mwah, dan zou het ook de voorganger van de A350 moeten zijn. Wat toen de Havilland was, is door allerlei fusies en overnames onderdeel geworden van het bedrijf dat we nu als Airbus kennen.

Dat zou ook de Comet een voorganger van de 787/350 maken. En met de reputatie van de Comet denk ik niet dat ze zoiet graag horen bij Boeing/Airbus :+
So we just called him Fred
pi_156270094


KLM 787 in de verf:)
pi_156270871
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 14:25 schreef Mikey92 het volgende:
[ afbeelding ]

KLM 787 in de verf:)
:r

Nieuwe livery vanwege deze nieuwe toestellen (zogenaamd) maar het staat hier geloof ik nog het meest lelijk op...
pi_156270880
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 15:00 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

:r

Nieuwe livery vanwege deze nieuwe toestellen (zogenaamd) maar het staat hier geloof ik nog het meest lelijk op...
Ik vind het er beter op staan, maar goed smaken verschillen
  Moderator maandag 21 september 2015 @ 15:01:21 #96
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_156270891
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 22:42 schreef OEM het volgende:

[..]

De Vulcan vliegt binnenkort ook niet niet meer (om dezelfde reden dat Concorde ook nooit meer zal vliegen): geen support meer van de OEM leveranciers.
Die vliegende fossielen zoals Tu95 en B52 worden dus nog ondersteund door Tupolev resp. Boeing?

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 21-09-2015 15:11:35 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_156271121
Als het US ministerie van defensie maar betaalt, dan wil Boeing de B52 best ondersteunen tot 2150 hoor ;)
  Moderator maandag 21 september 2015 @ 15:13:34 #98
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_156271162
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 15:11 schreef bluemoon23 het volgende:
Als het US ministerie van defensie maar betaalt, dan wil Boeing de B52 best ondersteunen tot 2150 hoor ;)
Daar zit wat in natuurlijk, wie betaalt bepaald. Maar er zijn meer leveranciers natuurlijk die onderdelen in zo'n kist hebben zitten
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 21 september 2015 @ 15:29:46 #99
357211 mar456
Is fan van Chloë Grace Moretz
pi_156271536
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 15:00 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

:r

Nieuwe livery vanwege deze nieuwe toestellen (zogenaamd) maar het staat hier geloof ik nog het meest lelijk op...
Meningen verschillen gelukkig. Ik wacht op een foto vanaf de voorkant.
Is trouwens ook fan van Taylor Swift
pi_156271804
Zware jongen laag boven Ede afgelopen Zaterdag :o :







abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')