De Vulcan vliegt binnenkort ook niet niet meer (om dezelfde reden dat Concorde ook nooit meer zal vliegen): geen support meer van de OEM leveranciers.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:27 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Het wordt misschien de nieuwe Vulcan. Van mij mag het, al zal het wellicht nog meer kosten.
Ik wist dat ik hierover gepost had.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:44 schreef buzz1291 het volgende:
Was hier niet onlangs iemand die nog een echte 747 zocht? Dit is er een waarvoor ooit het plan bestond om er een loungebar van te maken. Maar zo te zien is dat plan niet doorgegaan en nu een onderdak voor daklozen in Bangkok.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat een video bij het artikel op de website.quote:'Doc' is just about to become the second airworthy B-29 anywhere in the world.
New engines bring new life to restored B-29 'Doc'
The first engine test on the restored B-29 "Doc" was done on the tarmac at Spirit AeroSystems on Friday morning. The World War II bomber was salvaged from the Mohave Desert 15 years ago and has been undergoing restoration in Wichita
Het allereerste wat je je af moet vragen is, was het een andere klasse of was de aangekochte upgrade naar een betere stoel niet beschikbaar. Dat is nogal een verschil.quote:Op zondag 20 september 2015 11:28 schreef FredvZ het volgende:
Is iemand hier bekend met EU verordening 261/2004.
Dit is de EU verordening die bepaald dat je recht hebt op tot 600 voor een geannuleerde of geweigerde vlucht. Hierin is ook opgenomen dat wanneer de reiziger in een lagere klasse is geplaatst hij bij vluchten langer dan 3500km recht heeft op vergoeding van 75% van de ticketprijs.
In de verordening is ook opgenomen dat de verordening ook van toepassing is op pakketreizen.
Nu ben ik dus gedowngrade, op een vlucht van langer dan 3500km met en pakketreis. Hoe ga ik er nu achter komen wat de ticketprijs is? In de reisspecificatie staat namelijk alleen het totaalbedrag vermeld.
(Of kan ik hier beter mee naar WGR gaan?)
Ze verkopen het TUI als "Premium Comfort Class" en "Star Class", dus je zou zeggen dat het verschillende klasses zijn. Niet alleen de stoel is anders, ook de verzorging en privileges zijn anders: grotere bagagevrijdom, als eerste aan board, aparte incheckbalie, extra maaltijd, alle dranken inclusief.quote:Op zondag 20 september 2015 11:45 schreef buzz1291 het volgende:
Het allereerste wat je je af moet vragen is, was het een andere klasse of was de aangekochte upgrade naar een betere stoel niet beschikbaar. Dat is nogal een verschil.
Leuk als tuinhuisje!quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:44 schreef buzz1291 het volgende:
Was hier niet onlangs iemand die nog een echte 747 zocht? Dit is er een waarvoor ooit het plan bestond om er een loungebar van te maken. Maar zo te zien is dat plan niet doorgegaan en nu een onderdak voor daklozen in Bangkok.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
President Nixon zat in Air Force 1 toen zijn opvolger (Gerald Ford) beedigd werd. Tijdens de vlucht werd de call sign veranderd van AF1 naar SAM26000. Zo snel gaat het dusquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dus zonder President of VP aan boord is het call-sign van de C-32's één van de acht registratienummers en in het geval van de VC-25's is het SAM28000 en SAM29000?
En bij vervoer van voormalig presidenten of VP's?
Het artikel vermeld niet welk toestel de B747 van KLM geraakt heeft: de PZ-TCP.quote:Op zondag 20 september 2015 12:15 schreef flipsen het volgende:
Ohoh... KLM-toestel raakt bij taxiën SLM-vliegtuig
Hoe link jij dat ding aan een 787?quote:Op zondag 20 september 2015 17:52 schreef Woods het volgende:
787 illustere voorganger
[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/Hawker_Siddeley_Nimrod
Beide straalvliegtuigenquote:Op zondag 20 september 2015 18:01 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Hoe link jij dat ding aan een 787?
De neus?quote:Op zondag 20 september 2015 18:01 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Hoe link jij dat ding aan een 787?
Mwah, dan zou het ook de voorganger van de A350 moeten zijn. Wat toen de Havilland was, is door allerlei fusies en overnames onderdeel geworden van het bedrijf dat we nu als Airbus kennen.quote:
quote:
Ik vind het er beter op staan, maar goed smaken verschillenquote:Op maandag 21 september 2015 15:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nieuwe livery vanwege deze nieuwe toestellen (zogenaamd) maar het staat hier geloof ik nog het meest lelijk op...
Die vliegende fossielen zoals Tu95 en B52 worden dus nog ondersteund door Tupolev resp. Boeing?quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:42 schreef OEM het volgende:
[..]
De Vulcan vliegt binnenkort ook niet niet meer (om dezelfde reden dat Concorde ook nooit meer zal vliegen): geen support meer van de OEM leveranciers.
Daar zit wat in natuurlijk, wie betaalt bepaald. Maar er zijn meer leveranciers natuurlijk die onderdelen in zo'n kist hebben zittenquote:Op maandag 21 september 2015 15:11 schreef bluemoon23 het volgende:
Als het US ministerie van defensie maar betaalt, dan wil Boeing de B52 best ondersteunen tot 2150 hoor
Meningen verschillen gelukkig. Ik wacht op een foto vanaf de voorkant.quote:Op maandag 21 september 2015 15:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nieuwe livery vanwege deze nieuwe toestellen (zogenaamd) maar het staat hier geloof ik nog het meest lelijk op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |