bewijs wordt vaak erg ruim geinterpreteert in sommige kringen. Voor elke geloof is er altijd een soort vorm van bewijs nodig om het aannemelijk te maken.quote:Op maandag 14 september 2015 09:58 schreef KolonelBroodje het volgende:
Er is geen bewijs vandaar dat het "geloof" heet.
Dus je vraag is eigenlijk op basis waarvan of hoe een bepaald geloof is ontstaan?quote:Op maandag 14 september 2015 10:03 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
bewijs wordt vaak erg ruim geinterpreteert in sommige kringen. Voor elke geloof is er altijd een soort vorm van bewijs nodig om het aannemelijk te maken.
Nee, op welke persoonlijke basis valideert men zijn/haar godquote:Op maandag 14 september 2015 10:21 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dus je vraag is eigenlijk op basis waarvan of hoe een bepaald geloof is ontstaan?
"Omdat je me gezien hebt, geloof je. Gelukkig zijn zij die niet zien en toch geloven." (Johannes 20:24-29). Valideren is dus niet van belang in religie, althans niet in het christendom. Volgens mij is dat hetzelfde in andere religies, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggenquote:Op maandag 14 september 2015 10:23 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Nee, op welke persoonlijke basis valideert men zijn/haar god
Leuk boekje hierover:quote:Op maandag 14 september 2015 10:23 schreef HongKongPhoey het volgende:
Nee, op welke persoonlijke basis valideert men zijn/haar god
Dat is geen geloven. Dat is eerder vaststellen.quote:Op maandag 14 september 2015 10:34 schreef Bombvis het volgende:
"Omdat je me gezien hebt, geloof je.
Je kunt je god valideren met de bijbel. Vele, vele "gelovigen" die doen dat ook zo. Het staat in de bijbel, dan is het dus waar. Dat is hun validatie.quote:Op maandag 14 september 2015 10:34 schreef Bombvis het volgende:
Valideren is dus niet van belang in religie, althans niet in het christendom
Nergens. Heel het geloof stamt uit de tijd dat de mensheid nog redelijk achterlijk was en te maken had met diverse dingen als onweer en natuurrampen en mislukte oogsten en alles, en dat was eenvoudig te verklaren door het aan een god toe te dichten.quote:Waar zit het bewijs voor het bestaan van jouw god?
Laat mij even advocaat van de gelovige spelen dan. De vraag heeft implicaties die niet juist zijn. Ten eerste is het idee van optillen nogal vreemd als je het op kosmische schaal gaat bekijken. Maar het idee van een steen die zo zwaar is dat God hem niet in beweging kan brengen is inconsistent. Het is een beetje als vragen of God een vierkante cirkel kan maken. Nee God kan niet iets doen dat logisch inconsistent is. Almacht betekent slechts dat je alles kan doen dat logisch mogelijk is.quote:Op maandag 14 september 2015 11:58 schreef Geralt het volgende:
Ik heb overigens nog nooit een gelovige een fatsoenlijk antwoord zien/horen geven op de vraag:
Kan God Almachtig een steen maken die zo groot en zo zwaar is dat hij hemzelf niet op kan tillen?
Als je toch zo achterlijk bent om je hele leven in dienst van die god te stellen, dan bedenk je toch ook een passend antwoord op zo een relatief simpele vraag?
Overigens dat bidden voor het eten is helemaal achterlijk. Dank u god voor deze spijs. Flikker een end op man, bedank je vrouw maar dat die door weer en wind naar die kutsupermarkt is gegaan om je vreten te kopen
Vervelend mannetje is dat. Hij gaat al per definitie uit van het feit dat er absolute moraliteit is, en dan kom je volgens hem eenvoudig bij god uit. Zo is het natuurlijk wel erg makkelijk, bewijs eerst eens dat er iets als absolute moraliteit is, voordat je er iets aan koppelt.quote:
Nope, God staat boven alle logica, men wijst god aan als creator van het universum en al dat daar in is. Hij is het universum, hij is de maker van logica. Dat is het gevolg van een almachtige god, maar daar zie je dat het mensenwerk is om een god te bedenken. Het feit dat god aan logica gebonden is zegt al dat hij dus niet logica is of kan zijn. God is dus niet almachtig, God spreekt de logica tegen. Dus god kan logischerwijze niet bestaan. Een antwoord dat meer vragen oproept dan het beantwoord is dus niet HET antwoord.quote:Op maandag 14 september 2015 12:15 schreef Alfje het volgende:
Nee God kan niet iets doen dat logisch inconsistent is. Almacht betekent slechts dat je alles kan doen dat logisch mogelijk is.
Dus god is een bitch van de logica? Dan aanbid ik wel logica. Tsja waarom zou je blijven soebatten met het middle management als je direct de reet van de founder/CEO kan likken.quote:Op maandag 14 september 2015 12:15 schreef Alfje het volgende:
[..]
Laat mij even advocaat van de gelovige spelen dan. De vraag heeft implicaties die niet juist zijn. Ten eerste is het idee van optillen nogal vreemd als je het op kosmische schaal gaat bekijken. Maar het idee van een steen die zo zwaar is dat God hem niet in beweging kan brengen is inconsistent. Het is een beetje als vragen of God een vierkante cirkel kan maken. Nee God kan niet iets doen dat logisch inconsistent is. Almacht betekent slechts dat je alles kan doen dat logisch mogelijk is.
Waardoor er logisch gevolgtrekkingen uit gehaald kunnen worden, een almachtige god KAN dus nooit bestaan!quote:Op maandag 14 september 2015 12:40 schreef Alfje het volgende:
Mischien verwoord ik het verkeerd met "logisch inconsistent". Het gaat in ieder geval om het voorbeeld vierkante cirkel. Dat is iets dat domweg niet kan,
Dat geldt niet voor god, die kan zijn eigen regels wel breken/herschrijven denk ik zo maar.quote:Op maandag 14 september 2015 12:40 schreef Alfje het volgende:
Nogmaals advocaat van de gelovige, lastig want dat ben ik zelf niet. Ik vind alleen dat sommigen hier wel heel kort door de bocht gaan.
Mischien verwoord ik het verkeerd met "logisch inconsistent". Het gaat in ieder geval om het voorbeeld vierkante cirkel. Dat is iets dat domweg niet kan, het is niet consistent. Ongeacht dat God inderdaad de natuurwetten en de logische regels die hieruit voortvloeien heeft geschapen, zijn er dingen die per definitie niet mogelijk zijn omdat ze tegenstrijdig zijn.
En toch als ik zo'n argument gebruik dan wordt ik, ook Door gelovigen, hard uitgelachenquote:Op maandag 14 september 2015 10:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
"Omdat je me gezien hebt, geloof je. Gelukkig zijn zij die niet zien en toch geloven." (Johannes 20:24-29). Valideren is dus niet van belang in religie, althans niet in het christendom. Volgens mij is dat hetzelfde in andere religies, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen
Hij is ook leuk in jay en Silent Bobquote:Op maandag 14 september 2015 11:18 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
George Carlin - Religion is bullshit [HQ DVD-Rip][Subs]
"Oh dear," says God, "I hadn't thought of that," and promptly vanished in a puff of logic.quote:Op maandag 14 september 2015 12:51 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Waardoor er logisch gevolgtrekkingen uit gehaald kunnen worden, een almachtige god KAN dus nooit bestaan!
leg uit hoe als er wezenlijk onoverkomelijke problemen zijn? Almachtige goden zijn enkel logisch als je niet stilstaat bij de gevolgen van die woorden. De god theorieen zijn allemaal gebruikt om de wereld te verklaren. Nu echter weten we dat god niet nodig is als verklaring, er komt dus steeds minder ruimte om god nog als verklaring te kunnen/willen zien. Maar zoals die steen, of die vierkante cirkel al zeggen. Een almachtige god die als logische verklaring is gebruikt, wordt extreem onlogisch als je je hersenen niet afsluit voor de realiteit.quote:Op maandag 14 september 2015 12:54 schreef jogy het volgende:
Dat geldt niet voor god, die kan zijn eigen regels wel breken/herschrijven denk ik zo maar.
Er valt niets uit te leggen, mensen kiezen ervoor om te geloven, of het nou logisch is of niet. Rationeel gezien valt het niet meer zonder extreem gekronkel in stand te houden maar het is ook geen rationeel besluit maar een emotioneel besluit. Mensen geloven wat ze willen geloven, tot aan het meest absurde aan toe waar een religieus geloof kinderspel bij is.quote:Op maandag 14 september 2015 14:07 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
leg uit hoe als er wezenlijk onoverkomelijke problemen zijn? Almachtige goden zijn enkel logisch als je niet stilstaat bij de gevolgen van die woorden. De god theorieen zijn allemaal gebruikt om de wereld te verklaren. Nu echter weten we dat god niet nodig is als verklaring, er komt dus steeds minder ruimte om god nog als verklaring te kunnen/willen zien. Maar zoals die steen, of die vierkante cirkel al zeggen. Een almachtige god die als logische verklaring is gebruikt, wordt extreem onlogisch als je je hersenen niet afsluit voor de realiteit.
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 14 september 2015 13:57 schreef Maharajah het volgende:
[..]
En toch als ik zo'n argument gebruik dan wordt ik, ook Door gelovigen, hard uitgelachen
Je moet dat alleen als laatste redmiddel gebruiken, als je jezelf volledig in de hoek hebt geluld en toch per se even je gelijk wilt halen. "Het is een gevoel" is de religieuze vorm van 'technisch gezien correct'.quote:Op maandag 14 september 2015 13:57 schreef Maharajah het volgende:
[..]
En toch als ik zo'n argument gebruik dan wordt ik, ook Door gelovigen, hard uitgelachen
Kom je weer met je nonsense?quote:Op maandag 14 september 2015 18:06 schreef Jigzoz het volgende:
Gelovigen beweren helemaal geen bewijs voor hun god te hebben. Sterk topic weer.
Nee hoor. Ik zeg dat je een domme vraag stelt.quote:Op maandag 14 september 2015 18:07 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Kom je weer met je nonsense?
Prima, je hebt het gezegd, kan je nu gaan knikkeren.quote:Op maandag 14 september 2015 18:08 schreef Jigzoz het volgende:
Nee hoor. Ik zeg dat je een domme vraag stelt.
Nee, hele dag gewerkt, geen zin in dus. Iemand moet tenslotte jouw uitkering betalen.quote:Op maandag 14 september 2015 19:01 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Prima, je hebt het gezegd, kan je nu gaan knikkeren.
Ok tx for the free money, kan je niet wat overuurtjes gaan draaien, dan kan mn uitkering omhoog.quote:Op maandag 14 september 2015 19:03 schreef Jigzoz het volgende:
Nee, hele dag gewerkt, geen zin in dus. Iemand moet tenslotte jouw uitkering betalen.
Nee, ik lobby voor het afschaffen van uitkeringen voor PVV'ers. Dat tuig gaat zichzelf maar eens een keer nuttig maken.quote:Op maandag 14 september 2015 19:05 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Ok tx for the free money, kan je niet wat overuurtjes gaan draaien, dan kan mn uitkering omhoog.
En dan heb je ook minder tijd om hier te droeftoeteren.
snap jij het verschil tussen objectief en subjectief? Google het eensquote:Op maandag 14 september 2015 19:03 schreef Jigzoz het volgende:
Maar serieus: denk even na voordat je van dit soort topics opent. Dit is echt vreselijk dom.
Ja. Je vraagt naar iets wat niemand vindt (objectief) en dat is bijzonder dom (subjectief).quote:Op maandag 14 september 2015 19:06 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
snap jij het verschil tussen objectief en subjectief? Google het eens
Open een topic en ga daar lopen janken. En hou eens op met andermans topics te vervuilen met je aanwezigheid, triest figuur.quote:Op maandag 14 september 2015 19:06 schreef Jigzoz het volgende:
Nee, ik lobby voor het afschaffen van uitkeringen voor PVV'ers. Dat tuig gaat zichzelf maar eens een keer nuttig maken.
Ga toch weg droeftoeterquote:Op maandag 14 september 2015 19:07 schreef Jigzoz het volgende:
Ja. Je vraagt naar iets wat niemand vindt (objectief) en dat is bijzonder dom (subjectief).
Komt ie: open gewoon geen zwakzinnige baggertopics. Dat scheelt reacties waarin gesteld wordt dat je uitsluitend domme dingen zegt.quote:Op maandag 14 september 2015 19:07 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Open een topic en ga daar lopen janken.
Ik ben er altijd best blij mee als uitkerings-PVV'ers mij een lul vinden. Thanks, parasiet.quote:En hou eens op met andermans topics te vervuilen met je aanwezigheid, triest figuur.
Je bent echt een enorm sneu figuur. Ga knikkerenquote:Op maandag 14 september 2015 19:09 schreef Jigzoz het volgende:
Komt ie: open gewoon geen zwakzinnige baggertopics. Dat scheelt reacties waarin gesteld wordt dat je uitsluitend domme dingen zegt.
En terug naar hier.quote:Op maandag 14 september 2015 19:14 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Je bent echt een enorm sneu figuur. Ga knikkeren
Als jij geen domme dingen zegt, gaat niemand je meer vertellen dat je domme dingen zegt. Zelfs ik niet.quote:Op maandag 14 september 2015 19:17 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Open een eigen topic en ga daar huilen, en hou op met de boel hier te vervuilen
Neem eens contact op met het GGZ en vraag eens wat info over dwangneurose, ik denk dat dat je probleem is.quote:Op maandag 14 september 2015 19:18 schreef Jigzoz het volgende:
Als jij geen domme dingen zegt, gaat niemand je meer vertellen dat je domme dingen zegt. Zelfs ik niet.
Nou ja zeg... Doe je het wéér... Waarom begin je een dom topic dat je vervolgens op een nóg dommere manier volflikkert met bagger?quote:Op maandag 14 september 2015 19:20 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Neem eens contact op met het GGZ en vraag eens wat info over dwangneurose, ik denk dat dat je probleem is.
quote:Op maandag 14 september 2015 19:24 schreef Jigzoz het volgende:
Nou ja zeg... Doe je het wéér... Waarom begin je een dom topic dat je vervolgens op een nóg dommere manier volflikkert met bagger?
quote:
Nou doe dan!quote:
Koning Dom? Die was laagbegaafd, dus die telt niet.quote:Op maandag 14 september 2015 19:30 schreef ems. het volgende:
Ik meende dat een zekere Jehova op dit forum achtte dat het bestaan van god bewezen was aan de hand van de bijbel? ()
Nee, ik denk dat die het topic te dom vinden.quote:Op maandag 14 september 2015 19:33 schreef ems. het volgende:
In dat geval is het een kwestie van tijd voordat al de hoogbegaafde gelovigen zich hier zullen melden
Als je zo gaat reageren dan telt jouw mening volgens jouw redenatie ook niet he? Of denk je dat je kinderlijke gedrag erg begaafd over komt?quote:Op maandag 14 september 2015 19:32 schreef Jigzoz het volgende:
Koning Dom? Die was laagbegaafd, dus die telt niet.
Ja, denk het wel, maar naast jou is dat niet bepaald een prestatie.quote:Op maandag 14 september 2015 19:34 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Als je zo gaat reageren dan telt jouw mening volgens jouw redenatie ook niet he? Of denk je dat je kinderlijke gedrag erg begaafd over komt?
Dat was ik, iemand komt met een voorbeeld, direct na jouw vraag, maar die telt natuurlijk niet(omdat het je stelling al binnen een minuut ontkracht), dus verzin je iets om je egootje te redden. op die manier ben je dus niet echt objectief hequote:Op maandag 14 september 2015 19:35 schreef Jigzoz het volgende:
Ja, denk het wel, maar naast jou is dat niet bepaald een prestatie.
Maar moest jij niet nodig eens OT reageren?
Koning Dom was wel ongeveer jouw niveau, dus op zich zouden jullie elkaar wel blij kunnen maken.quote:Op maandag 14 september 2015 19:39 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Dat was ik, iemand komt met een voorbeeld, direct na jouw vraag, maar die telt natuurlijk niet(omdat het je stelling al binnen een minuut ontkracht), dus verzin je iets om je egootje te redden. op die manier ben je dus niet echt objectief he
Als jij je onzin gewoon in ONZ houdt, dan blijf ik weg uit je topics. Beloofd.quote:Op maandag 14 september 2015 19:40 schreef HongKongPhoey het volgende:
jigzoz da alsjeblieft een topic openen en daar klieren
Ga iets doen tegen je dwangneurose, open daar een topic over, en ga daar huilen.quote:Op maandag 14 september 2015 19:41 schreef Jigzoz het volgende:
Als jij je onzin gewoon in ONZ houdt, dan blijf ik weg uit je topics. Beloofd.
Nou ja zeg... Doe je het wéér... Waarom begin je een dom topic dat je vervolgens op een nóg dommere manier volflikkert met bagger? En dan ook nog klagen dat anderen offtopic reageren...quote:Op maandag 14 september 2015 19:43 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Ga iets doen tegen je dwangneurose, open daar een topic over, en ga daar huilen.
quote:Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar men het bewijs ziet voor de bevestiging van het bestaan van hun "god". De logica in religie vind ik vaak ver te zoeken.
Men heeft het vaak over een "god" die liefde is en goedheid. Maar diezelfde "lieve god" vindt dan weer wel vaak dat je als je niet doet wat hij zegt, je straf verdient. En ook niet een beetje straf vaak, vergetelheid alleen is niet genoeg. Nee, eeuwig branden in de hel!!
Klinkt niet echt lief, toch?
Ik kan dar geen enkele logica in vinden, dat dat een "lieve god" is.
Waar zit jouw "bevestiging" van god?
Je kan je echt niet bedenken bijvoorbeeld dat er mensen zijn die zich bekeren met een reden?quote:
Je dacht: laat ik nog maar weer eens wat extra offtopic-bagger neerflikkeren in mijn toch al oerdomme topic? Lekker bezig!quote:
O, dus nu is je gedrein klaar? Positief!quote:Dus nog 1 maal, ga ergens anders klieren, en laat mij eens met rust, ok?
on topic!!quote:Op maandag 14 september 2015 20:07 schreef Jigzoz het volgende:
Je dacht: laat ik nog maar weer eens wat extra offtopic-bagger neerflikkeren in mijn toch al oerdomme topic? Lekker bezig!
Dat doe ik ook, ik leg je toch uitgebreid uit waar het topic over gaat?quote:
quote:Op maandag 14 september 2015 20:05 schreef HongKongPhoey het volgende:
Je kan je echt niet bedenken bijvoorbeeld dat er mensen zijn die zich bekeren met een reden?
De Junk die bekeerd omdat hij meent god of Jezus ervaren te hebben, iemand die het bewijs voor god ziet in een heelal dat niet zomaar kan zijn ontstaan, en dat daar het bewijs voor god in zit voor die persoon?
Google voor de gein eens proof of god, of bewijs voor god. Die vraag komt overal voor. Zowel vanuit wetenschappelijke hoek om een discussie of debat te openen, a;s vanuit de hoek van de gelovigen. Menig gelovige stelt hier of daar bewijs voor zijn haar god te zien!
Dat ik of jij het misschien geen bewijs vinden in voor de gelovige niet relevant, relevant is of de gelovige het ziet als bewijs. Daar gaat dit topic over. Dat ik je dat nog verder moet voorkauwen als in de openingspost, is wel veelzeggend.
Holy fuck. Is er eindelijk iemand die reageert, ga je het wéér verzieken...quote:Op maandag 14 september 2015 20:16 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Je geloofd in je eigen gezeik?
Ik denk niet dat hier veel bekeerlingen (of gewone religieuzen) gaan reageren, omdat de TS dit topic met een duidelijke insteek heeft gemaakt: hen ofwel terug bekeren of hen uitlachen. En nee, dat staat niet letterlijk in je OP, maar je reacties en de rest van je oeuvre maken dat pijnlijk duidelijk.quote:Op maandag 14 september 2015 20:05 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Je kan je echt niet bedenken bijvoorbeeld dat er mensen zijn die zich bekeren met een reden?
quote:Op maandag 14 september 2015 19:33 schreef ems. het volgende:
In dat geval is het een kwestie van tijd voordat al de hoogbegaafde gelovigen zich hier zullen melden
Wat jij van mij vindt interesseert me niet.quote:Op maandag 14 september 2015 21:18 schreef Villas__Rubin het volgende:
Volgens mij ben je echt een heel moeilijk mens.
dan niet johquote:Op maandag 14 september 2015 21:23 schreef HongKongPhoey het volgende:
Wat jij van mij vindt interesseert me niet.
Wat voor diepere bedoeling moet ik zoeken in jequote:
reactie?quote:
Wat voor gestalte wil je daar mee aan het topic geven? Urineproductie? Als ik het aan types als jou moet overlaten dan krijgt het een lekkere gestalte, he? Je kan wel wijs lopen doen en de les gaan lopen lezen. Maar kijk eens in de spiegel? Je loopt zelf voornamelijk te trollen!!quote:Op maandag 14 september 2015 21:18 schreef Villas__Rubin het volgende:
- Laat het even aan de anderen over hoe het topic gestalte krijgt
als je zelf continu loopt te trollen en droeftoeteren. Als je niks zinnigs te melden hebt, ga dan iets anders doen dan lopen trollen, maar wel mij de lezen!!quote:Op maandag 14 september 2015 21:18 schreef Villas__Rubin het volgende:
Een aantal tips voor honkyong om om te gaan met een zelf geopend topic:
Maar het gaat om wat de gelovige meent als bewijs te moeten interpreteren(kijk nu kan het wel).quote:Op maandag 14 september 2015 21:27 schreef Molurus het volgende:
Geen van allen overtuigend wat mij betreft, maar het beste dat het genre 'godsbewijzen' heeft te bieden.
In plaats van dat je hem nou bedankt voor de uitstekende tips.quote:Op maandag 14 september 2015 21:23 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Wat jij van mij vindt interesseert me niet.
Het kan altijd wel.quote:Op maandag 14 september 2015 21:36 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Maar het gaat om wat de gelovige meent als bewijs te moeten interpreteren(kijk nu kan het wel).
Als het komt van iemand die niet immens hypocriet is, kan ik er enige waarde aan geven. Aan een hoop stront die mij verteld dat ik stink, hecht ik niet veel waarde.quote:Op maandag 14 september 2015 21:36 schreef Molurus het volgende:
In plaats van dat je hem nou bedankt voor de uitstekende tips.
Zelfs als dat zo was (ik denk het niet) dan is erop reageren op de manier waarop jij dat doet *jouw* keuze, en van niemand anders.quote:Op maandag 14 september 2015 21:38 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Als het komt van iemand die niet immens hypocriet is, kan ik er enige waarde aan geven. Aan een hoop stront die mij verteld dat ik stink, hecht ik niet veel waarde.
F&L / Is alles per efinitie te interpreteren? Of soms niet relevant?quote:Op maandag 14 september 2015 21:39 schreef Molurus het volgende:
Zelfs als dat zo was (ik denk het niet) dan is erop reageren op de manier waarop jij dat doet *jouw* keuze, en van niemand anders.
Waar miszeg ik iets in OP?quote:Op maandag 14 september 2015 21:42 schreef speknek het volgende:
Vanaf het begin is het preemptief eieren gooien naar gelovigen door de gebruikelijke anti-theisten, dus een gelovige zou wel gek zijn om binnen te komen en gewillig in het schavot plaats te nemen.
Speltip #1 veplaats je in je tegenpartij, probeer die gedachtegang een eerlijke kans te geven, en ga dan een open discussie aan zonder alle deuren gelijk dicht te gooien.
Het heeft voor mij geen zin om er van uit te gaan dat men ingrijpt. telkens dezelfde gebruikers die komen droeftoeteren, als ik vraag om er iets aan te doen aan een modder eter, dan krijg ik toch nul op rekest.quote:Op maandag 14 september 2015 21:42 schreef speknek het volgende:
Ja ik had hier moeten ingrijpen maar inmiddels heeft het geen zin meer lijkt het.
quote:Wees respectvol
Dit houdt in dat je niet onnodig grievende en kwetsende opmerkingen plaatst jegens gelovigen, ongelovigen of anders-gelovigen. F&L is voor zowel gelovigen als niet-gelovigen. Houdt daar rekening mee! Opmerkingen als Iedereen die in God gelooft is een sukkel of Ongelovigen zijn honden en verdere vergelijkingen tussen (on)gelovigen en geesteszieken, daar zitten we niet op te wachten. Ze voegen niets toe aan de discussie, en helpen alleen maar om een topic hopeloos te laten ontsporen. In het bijzonder zijn nazi-vergelijkingen niet gewenst.
quote:Op maandag 14 september 2015 19:32 schreef Jigzoz het volgende:
Koning Dom? Die was laagbegaafd, dus die telt niet.
Precies de reden dat ik louter trollposts in zijn topics drop.quote:Op maandag 14 september 2015 21:39 schreef Molurus het volgende:
Goed, veel plezier maar weer met je moddergevecht. Ik geloof niet dat ik dit soort topics nog heel boeiend vind.
Maar voor je die vraag stelt, zal je eerst moeten bewijzen dat geesten bestaan, toch?quote:Op maandag 14 september 2015 22:33 schreef Manke het volgende:
Al zo vaak gevraagd: Kan het bestaan van geesten een aanwijzing zijn dat God bestaat?
quote:Op maandag 14 september 2015 22:31 schreef Villas__Rubin het volgende:
Precies de reden dat ik louter trollposts in zijn topics drop.
Op zich leuke onderwerpen, maar met zo'n bijterige spin in het midden van het web de hele tijd, niet echt uitnodigend verder.
Maar hij ziet dat zelf niet. Dat bedoelde ik met 'een moeilijk mens'
LEES DAT EENS!! En koop een spiegelquote:Op maandag 14 september 2015 21:35 schreef HongKongPhoey het volgende:
als je zelf continu loopt te trollen en droeftoeteren. Als je niks zinnigs te melden hebt, ga dan iets anders doen dan lopen trollen, maar wel mij de lezen!!
Het enige dat je bewijst is hoe enorm hypocriet je bent. Als je normaal reageert, ga ik normaal op je in, als je je gedraagt als een frol, dan spoel ik je door!!
Dus zeg maar wat je wilt, wil je normaal discussieren? Of wil je de schijnheil blijven uithangen?
Jij bepaald hoe ik je behandel!
Gaat ie weer...quote:Op maandag 14 september 2015 22:40 schreef HongKongPhoey het volgende:
LEES DAT EENS!! En koop een spiegel
quote:Op maandag 14 september 2015 23:06 schreef HongKongPhoey het volgende:
Bij deze, KLB / Kritiek op mij hier graag, niet in mijn andere topics!!
Als je je wilt beklagen over wat ik dan wel of niet doe, doe dat daar, en niet in dit soort topics, BVD
Ik heb mn best gedaan, maar kennelijk is Fok juist voor het overtreden van de eigen regels.quote:Op maandag 14 september 2015 23:22 schreef hugecooll het volgende:
Geen idee wie je bent, maar mensen geven hun kritiek op jou maar gewoon in jouw andere topics
Als kritiek op jou je niet bevalt, dan spreek je daar de moderators van dat forum op aan in het daarvoor bestemde topic, zodat zij eventueel actie kunnen ondernemen als het naar hun mening ook te ver gaat. In dit geval post je in F&L, dus kan je - zoals je weet - terecht bij broeders speknek en Perrin in F&L / [F&L feedback #4] De Klaagmuur. We gaan natuurlijk niet voor iedere user een apart topic maken in KLB, want ook daar wordt gewoon over van alles en nog wat gepraat. Waarmee ik dus eigenlijk wil zeggen dat we dat voor niemand (behalve de mods in het feedbacktopic) doen.quote:Op maandag 14 september 2015 23:36 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mn best gedaan, maar kennelijk is Fok juist voor het overtreden van de eigen regels.
Dus ga ook je gang maar allemaal, leef je maar uit. Verziek al mn topics maar. Schijt het allemaal maar vol met bagger, het mag van de modder eters blijkbaar.
Misschien moet ik het ook maar zoo gaan doen. Prima systeem Fok, je maakt regels, als iemand melding doet van getrol en gescheld in zijn/haar topic. Dan krijg je te horen "ach het zal wel aan jezelf liggen. Probeer je dan zelf een creatieve oplossing te vinden door een topic te openen waar men het met mij fatsoenlijk kan uitvechten om het serieuzere topic te ontzien? Dan krijg je te horen, doe het maar gewoon lekker allemaal in die andere topics/
Snapt Fok het nog?
maar goed, misschien moet ik het ook maar zo gaan doen, lekker schelden en zieken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |