abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 september 2015 @ 21:18:08 #76
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_156090268
Een aantal tips voor honkyong om om te gaan met een zelf geopend topic:

- Wacht na het openen van een topic even rustig af op de reacties
- Duik niet meteen overal bovenop
- Laat het even aan de anderen over hoe het topic gestalte krijgt
- Lees rustig de antwoorden van anderen door, maak de balans op en formuleer bedachtzaam een antwoord
- Laat het allemaal een beetje op zijn beloop
- Onderdruk de neiging het topic te willen domineren
- Ga ondertussen ook iets anders doen. De afwas of zo, een wandeling maken, masturberen desnoods

etc. etc.

Volgens mij ben je echt een heel moeilijk mens.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_156090485
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:18 schreef Villas__Rubin het volgende:
Volgens mij ben je echt een heel moeilijk mens.
Wat jij van mij vindt interesseert me niet.
  maandag 14 september 2015 @ 21:25:04 #78
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_156090535
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:23 schreef HongKongPhoey het volgende:
dan niet joh
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_156090617
De gangbare filosofische godsbewijzen:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Godsbewijs

Geen van allen overtuigend wat mij betreft, maar het beste dat het genre 'godsbewijzen' heeft te bieden. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_156090944
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:25 schreef Villas__Rubin het volgende:
dan niet joh
Wat voor diepere bedoeling moet ik zoeken in je
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:12 schreef Villas__Rubin het volgende:
In mijn urineproductie.
reactie?

quote:
- Laat het even aan de anderen over hoe het topic gestalte krijgt
Wat voor gestalte wil je daar mee aan het topic geven? Urineproductie? Als ik het aan types als jou moet overlaten dan krijgt het een lekkere gestalte, he? Je kan wel wijs lopen doen en de les gaan lopen lezen. Maar kijk eens in de spiegel? Je loopt zelf voornamelijk te trollen!!

"Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen", dus doe niet zo schijnheilig met je
quote:
Een aantal tips voor honkyong om om te gaan met een zelf geopend topic:
als je zelf continu loopt te trollen en droeftoeteren. Als je niks zinnigs te melden hebt, ga dan iets anders doen dan lopen trollen, maar wel mij de lezen!!

Het enige dat je bewijst is hoe enorm hypocriet je bent. Als je normaal reageert, ga ik normaal op je in, als je je gedraagt als een frol, dan spoel ik je door!!

Dus zeg maar wat je wilt, wil je normaal discussieren? Of wil je de schijnheil blijven uithangen?

Jij bepaald hoe ik je behandel!
pi_156090979
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:27 schreef Molurus het volgende:
Geen van allen overtuigend wat mij betreft, maar het beste dat het genre 'godsbewijzen' heeft te bieden. :)
Maar het gaat om wat de gelovige meent als bewijs te moeten interpreteren(kijk nu kan het wel).
pi_156091005
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:23 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

In plaats van dat je hem nou bedankt voor de uitstekende tips. :{
pi_156091025
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:36 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Maar het gaat om wat de gelovige meent als bewijs te moeten interpreteren(kijk nu kan het wel).
Het kan altijd wel.

En die godsbewijzen zijn toch echt door gelovigen bedacht hoor. ;)
pi_156091085
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:36 schreef Molurus het volgende:
In plaats van dat je hem nou bedankt voor de uitstekende tips. :{
Als het komt van iemand die niet immens hypocriet is, kan ik er enige waarde aan geven. Aan een hoop stront die mij verteld dat ik stink, hecht ik niet veel waarde.
pi_156091120
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:37 schreef Molurus het volgende:
Het kan altijd wel.
Laten we eens een topic openen over interpretatie anders.
pi_156091136
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:38 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Als het komt van iemand die niet immens hypocriet is, kan ik er enige waarde aan geven. Aan een hoop stront die mij verteld dat ik stink, hecht ik niet veel waarde.
Zelfs als dat zo was (ik denk het niet) dan is erop reageren op de manier waarop jij dat doet *jouw* keuze, en van niemand anders.

Goed, veel plezier maar weer met je moddergevecht. Ik geloof niet dat ik dit soort topics nog heel boeiend vind.
  maandag 14 september 2015 @ 21:42:44 #87
8369 speknek
Another day another slay
pi_156091251
Ja ik had hier moeten ingrijpen maar inmiddels heeft het geen zin meer lijkt het.
Maar misschien had het dat sowieso al niet. Vanaf het begin is het preemptief eieren gooien naar gelovigen door de gebruikelijke anti-theisten, dus een gelovige zou wel gek zijn om binnen te komen en gewillig in het schavot plaats te nemen.

Speltip #1 veplaats je in je tegenpartij, probeer die gedachtegang een eerlijke kans te geven, en ga dan een open discussie aan zonder alle deuren gelijk dicht te gooien.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_156091326
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:39 schreef Molurus het volgende:
Zelfs als dat zo was (ik denk het niet) dan is erop reageren op de manier waarop jij dat doet *jouw* keuze, en van niemand anders.
F&L / Is alles per efinitie te interpreteren? Of soms niet relevant?
pi_156091478
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:42 schreef speknek het volgende:
Vanaf het begin is het preemptief eieren gooien naar gelovigen door de gebruikelijke anti-theisten, dus een gelovige zou wel gek zijn om binnen te komen en gewillig in het schavot plaats te nemen.

Speltip #1 veplaats je in je tegenpartij, probeer die gedachtegang een eerlijke kans te geven, en ga dan een open discussie aan zonder alle deuren gelijk dicht te gooien.
Waar miszeg ik iets in OP?

Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar men het bewijs ziet voor de bevestiging van het bestaan van hun "god". De logica in religie vind ik vaak ver te zoeken.

Men heeft het vaak over een "god" die liefde is en goedheid. Maar diezelfde "lieve god" vindt dan weer wel vaak dat je als je niet doet wat hij zegt, je straf verdient. En ook niet een beetje straf vaak, vergetelheid alleen is niet genoeg. Nee, eeuwig branden in de hel!!

Klinkt niet echt lief, toch?

Ik kan dar geen enkele logica in vinden, dat dat een "lieve god" is.

Waar zit jouw "bevestiging" van god?
pi_156091586
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:42 schreef speknek het volgende:
Ja ik had hier moeten ingrijpen maar inmiddels heeft het geen zin meer lijkt het.
Het heeft voor mij geen zin om er van uit te gaan dat men ingrijpt. telkens dezelfde gebruikers die komen droeftoeteren, als ik vraag om er iets aan te doen aan een modder eter, dan krijg ik toch nul op rekest.

dus sluit hem maar weer en roep maar dat men zich moet gedragen en doe vooral niks als iemand zn beklag doet en probeert te voorkomen dat het topic wordt verziekt!!
pi_156093121
@ speknek
quote:
Wees respectvol

Dit houdt in dat je niet onnodig grievende en kwetsende opmerkingen plaatst jegens gelovigen, ongelovigen of anders-gelovigen. F&L is voor zowel gelovigen als niet-gelovigen. Houdt daar rekening mee! Opmerkingen als Iedereen die in God gelooft is een sukkel of Ongelovigen zijn honden en verdere vergelijkingen tussen (on)gelovigen en geesteszieken, daar zitten we niet op te wachten. Ze voegen niets toe aan de discussie, en helpen alleen maar om een topic hopeloos te laten ontsporen. In het bijzonder zijn nazi-vergelijkingen niet gewenst.
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:32 schreef Jigzoz het volgende:
Koning Dom? Die was laagbegaafd, dus die telt niet.
  maandag 14 september 2015 @ 22:31:19 #92
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_156093423
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:39 schreef Molurus het volgende:
Goed, veel plezier maar weer met je moddergevecht. Ik geloof niet dat ik dit soort topics nog heel boeiend vind.
Precies de reden dat ik louter trollposts in zijn topics drop.
Op zich leuke onderwerpen, maar met zo'n bijterige spin in het midden van het web de hele tijd, niet echt uitnodigend verder.
Maar hij ziet dat zelf niet. Dat bedoelde ik met 'een moeilijk mens'
  maandag 14 september 2015 @ 22:33:53 #93
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_156093523
Al zo vaak gevraagd: Kan het bestaan van geesten een aanwijzing zijn dat God bestaat? Darwin's evolutietheorie werkt alleen op materieel leven met dna.
pi_156093734
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 22:33 schreef Manke het volgende:
Al zo vaak gevraagd: Kan het bestaan van geesten een aanwijzing zijn dat God bestaat?
Maar voor je die vraag stelt, zal je eerst moeten bewijzen dat geesten bestaan, toch?
pi_156093827
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 22:31 schreef Villas__Rubin het volgende:
Precies de reden dat ik louter trollposts in zijn topics drop.
Op zich leuke onderwerpen, maar met zo'n bijterige spin in het midden van het web de hele tijd, niet echt uitnodigend verder.
Maar hij ziet dat zelf niet. Dat bedoelde ik met 'een moeilijk mens'
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:35 schreef HongKongPhoey het volgende:
als je zelf continu loopt te trollen en droeftoeteren. Als je niks zinnigs te melden hebt, ga dan iets anders doen dan lopen trollen, maar wel mij de lezen!!

Het enige dat je bewijst is hoe enorm hypocriet je bent. Als je normaal reageert, ga ik normaal op je in, als je je gedraagt als een frol, dan spoel ik je door!!

Dus zeg maar wat je wilt, wil je normaal discussieren? Of wil je de schijnheil blijven uithangen?

Jij bepaald hoe ik je behandel!
LEES DAT EENS!! En koop een spiegel
  maandag 14 september 2015 @ 22:43:01 #96
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_156093962
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 22:40 schreef HongKongPhoey het volgende:
LEES DAT EENS!! En koop een spiegel
Gaat ie weer...

Man, ga eens langs een psycholoog.

fuck u verder.
pi_156094048
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 22:43 schreef Villas__Rubin het volgende:
fuck u verder.
tx, stop je dan nu met zieken in mijn topics?
pi_156094830
Bij deze, KLB / Kritiek op mij hier graag, niet in mijn andere topics!!
Als je je wilt beklagen over wat ik dan wel of niet doe, doe dat daar, en niet in dit soort topics, BVD
pi_156095600
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 23:06 schreef HongKongPhoey het volgende:
Bij deze, KLB / Kritiek op mij hier graag, niet in mijn andere topics!!
Als je je wilt beklagen over wat ik dan wel of niet doe, doe dat daar, en niet in dit soort topics, BVD
quote:
15s.gif Op maandag 14 september 2015 23:22 schreef hugecooll het volgende:
Geen idee wie je bent, maar mensen geven hun kritiek op jou maar gewoon in jouw andere topics
Ik heb mn best gedaan, maar kennelijk is Fok juist voor het overtreden van de eigen regels.

Dus ga ook je gang maar allemaal, leef je maar uit. Verziek al mn topics maar. Schijt het allemaal maar vol met bagger, het mag van de modder eters blijkbaar.

Misschien moet ik het ook maar zoo gaan doen. Prima systeem Fok, je maakt regels, als iemand melding doet van getrol en gescheld in zijn/haar topic. Dan krijg je te horen "ach het zal wel aan jezelf liggen. Probeer je dan zelf een creatieve oplossing te vinden door een topic te openen waar men het met mij fatsoenlijk kan uitvechten om het serieuzere topic te ontzien? Dan krijg je te horen, doe het maar gewoon lekker allemaal in die andere topics/

Snapt Fok het nog?

maar goed, misschien moet ik het ook maar zo gaan doen, lekker schelden en zieken.
  maandag 14 september 2015 @ 23:40:51 #100
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_156095721
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 23:36 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

[..]

Ik heb mn best gedaan, maar kennelijk is Fok juist voor het overtreden van de eigen regels.

Dus ga ook je gang maar allemaal, leef je maar uit. Verziek al mn topics maar. Schijt het allemaal maar vol met bagger, het mag van de modder eters blijkbaar.

Misschien moet ik het ook maar zoo gaan doen. Prima systeem Fok, je maakt regels, als iemand melding doet van getrol en gescheld in zijn/haar topic. Dan krijg je te horen "ach het zal wel aan jezelf liggen. Probeer je dan zelf een creatieve oplossing te vinden door een topic te openen waar men het met mij fatsoenlijk kan uitvechten om het serieuzere topic te ontzien? Dan krijg je te horen, doe het maar gewoon lekker allemaal in die andere topics/

Snapt Fok het nog?

maar goed, misschien moet ik het ook maar zo gaan doen, lekker schelden en zieken.
Als kritiek op jou je niet bevalt, dan spreek je daar de moderators van dat forum op aan in het daarvoor bestemde topic, zodat zij eventueel actie kunnen ondernemen als het naar hun mening ook te ver gaat. In dit geval post je in F&L, dus kan je - zoals je weet - terecht bij broeders speknek en Perrin in F&L / [F&L feedback #4] De Klaagmuur. We gaan natuurlijk niet voor iedere user een apart topic maken in KLB, want ook daar wordt gewoon over van alles en nog wat gepraat. Waarmee ik dus eigenlijk wil zeggen dat we dat voor niemand (behalve de mods in het feedbacktopic) doen.

gr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')