Wat jij van mij vindt interesseert me niet.quote:Op maandag 14 september 2015 21:18 schreef Villas__Rubin het volgende:
Volgens mij ben je echt een heel moeilijk mens.
dan niet johquote:Op maandag 14 september 2015 21:23 schreef HongKongPhoey het volgende:
Wat jij van mij vindt interesseert me niet.
Wat voor diepere bedoeling moet ik zoeken in jequote:
reactie?quote:
Wat voor gestalte wil je daar mee aan het topic geven? Urineproductie? Als ik het aan types als jou moet overlaten dan krijgt het een lekkere gestalte, he? Je kan wel wijs lopen doen en de les gaan lopen lezen. Maar kijk eens in de spiegel? Je loopt zelf voornamelijk te trollen!!quote:Op maandag 14 september 2015 21:18 schreef Villas__Rubin het volgende:
- Laat het even aan de anderen over hoe het topic gestalte krijgt
als je zelf continu loopt te trollen en droeftoeteren. Als je niks zinnigs te melden hebt, ga dan iets anders doen dan lopen trollen, maar wel mij de lezen!!quote:Op maandag 14 september 2015 21:18 schreef Villas__Rubin het volgende:
Een aantal tips voor honkyong om om te gaan met een zelf geopend topic:
Maar het gaat om wat de gelovige meent als bewijs te moeten interpreteren(kijk nu kan het wel).quote:Op maandag 14 september 2015 21:27 schreef Molurus het volgende:
Geen van allen overtuigend wat mij betreft, maar het beste dat het genre 'godsbewijzen' heeft te bieden.
In plaats van dat je hem nou bedankt voor de uitstekende tips.quote:Op maandag 14 september 2015 21:23 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Wat jij van mij vindt interesseert me niet.
Het kan altijd wel.quote:Op maandag 14 september 2015 21:36 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Maar het gaat om wat de gelovige meent als bewijs te moeten interpreteren(kijk nu kan het wel).
Als het komt van iemand die niet immens hypocriet is, kan ik er enige waarde aan geven. Aan een hoop stront die mij verteld dat ik stink, hecht ik niet veel waarde.quote:Op maandag 14 september 2015 21:36 schreef Molurus het volgende:
In plaats van dat je hem nou bedankt voor de uitstekende tips.
Zelfs als dat zo was (ik denk het niet) dan is erop reageren op de manier waarop jij dat doet *jouw* keuze, en van niemand anders.quote:Op maandag 14 september 2015 21:38 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Als het komt van iemand die niet immens hypocriet is, kan ik er enige waarde aan geven. Aan een hoop stront die mij verteld dat ik stink, hecht ik niet veel waarde.
F&L / Is alles per efinitie te interpreteren? Of soms niet relevant?quote:Op maandag 14 september 2015 21:39 schreef Molurus het volgende:
Zelfs als dat zo was (ik denk het niet) dan is erop reageren op de manier waarop jij dat doet *jouw* keuze, en van niemand anders.
Waar miszeg ik iets in OP?quote:Op maandag 14 september 2015 21:42 schreef speknek het volgende:
Vanaf het begin is het preemptief eieren gooien naar gelovigen door de gebruikelijke anti-theisten, dus een gelovige zou wel gek zijn om binnen te komen en gewillig in het schavot plaats te nemen.
Speltip #1 veplaats je in je tegenpartij, probeer die gedachtegang een eerlijke kans te geven, en ga dan een open discussie aan zonder alle deuren gelijk dicht te gooien.
Het heeft voor mij geen zin om er van uit te gaan dat men ingrijpt. telkens dezelfde gebruikers die komen droeftoeteren, als ik vraag om er iets aan te doen aan een modder eter, dan krijg ik toch nul op rekest.quote:Op maandag 14 september 2015 21:42 schreef speknek het volgende:
Ja ik had hier moeten ingrijpen maar inmiddels heeft het geen zin meer lijkt het.
quote:Wees respectvol
Dit houdt in dat je niet onnodig grievende en kwetsende opmerkingen plaatst jegens gelovigen, ongelovigen of anders-gelovigen. F&L is voor zowel gelovigen als niet-gelovigen. Houdt daar rekening mee! Opmerkingen als Iedereen die in God gelooft is een sukkel of Ongelovigen zijn honden en verdere vergelijkingen tussen (on)gelovigen en geesteszieken, daar zitten we niet op te wachten. Ze voegen niets toe aan de discussie, en helpen alleen maar om een topic hopeloos te laten ontsporen. In het bijzonder zijn nazi-vergelijkingen niet gewenst.
quote:Op maandag 14 september 2015 19:32 schreef Jigzoz het volgende:
Koning Dom? Die was laagbegaafd, dus die telt niet.
Precies de reden dat ik louter trollposts in zijn topics drop.quote:Op maandag 14 september 2015 21:39 schreef Molurus het volgende:
Goed, veel plezier maar weer met je moddergevecht. Ik geloof niet dat ik dit soort topics nog heel boeiend vind.
Maar voor je die vraag stelt, zal je eerst moeten bewijzen dat geesten bestaan, toch?quote:Op maandag 14 september 2015 22:33 schreef Manke het volgende:
Al zo vaak gevraagd: Kan het bestaan van geesten een aanwijzing zijn dat God bestaat?
quote:Op maandag 14 september 2015 22:31 schreef Villas__Rubin het volgende:
Precies de reden dat ik louter trollposts in zijn topics drop.
Op zich leuke onderwerpen, maar met zo'n bijterige spin in het midden van het web de hele tijd, niet echt uitnodigend verder.
Maar hij ziet dat zelf niet. Dat bedoelde ik met 'een moeilijk mens'
LEES DAT EENS!! En koop een spiegelquote:Op maandag 14 september 2015 21:35 schreef HongKongPhoey het volgende:
als je zelf continu loopt te trollen en droeftoeteren. Als je niks zinnigs te melden hebt, ga dan iets anders doen dan lopen trollen, maar wel mij de lezen!!
Het enige dat je bewijst is hoe enorm hypocriet je bent. Als je normaal reageert, ga ik normaal op je in, als je je gedraagt als een frol, dan spoel ik je door!!
Dus zeg maar wat je wilt, wil je normaal discussieren? Of wil je de schijnheil blijven uithangen?
Jij bepaald hoe ik je behandel!
Gaat ie weer...quote:Op maandag 14 september 2015 22:40 schreef HongKongPhoey het volgende:
LEES DAT EENS!! En koop een spiegel
quote:Op maandag 14 september 2015 23:06 schreef HongKongPhoey het volgende:
Bij deze, KLB / Kritiek op mij hier graag, niet in mijn andere topics!!
Als je je wilt beklagen over wat ik dan wel of niet doe, doe dat daar, en niet in dit soort topics, BVD
Ik heb mn best gedaan, maar kennelijk is Fok juist voor het overtreden van de eigen regels.quote:Op maandag 14 september 2015 23:22 schreef hugecooll het volgende:
Geen idee wie je bent, maar mensen geven hun kritiek op jou maar gewoon in jouw andere topics
Als kritiek op jou je niet bevalt, dan spreek je daar de moderators van dat forum op aan in het daarvoor bestemde topic, zodat zij eventueel actie kunnen ondernemen als het naar hun mening ook te ver gaat. In dit geval post je in F&L, dus kan je - zoals je weet - terecht bij broeders speknek en Perrin in F&L / [F&L feedback #4] De Klaagmuur. We gaan natuurlijk niet voor iedere user een apart topic maken in KLB, want ook daar wordt gewoon over van alles en nog wat gepraat. Waarmee ik dus eigenlijk wil zeggen dat we dat voor niemand (behalve de mods in het feedbacktopic) doen.quote:Op maandag 14 september 2015 23:36 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mn best gedaan, maar kennelijk is Fok juist voor het overtreden van de eigen regels.
Dus ga ook je gang maar allemaal, leef je maar uit. Verziek al mn topics maar. Schijt het allemaal maar vol met bagger, het mag van de modder eters blijkbaar.
Misschien moet ik het ook maar zoo gaan doen. Prima systeem Fok, je maakt regels, als iemand melding doet van getrol en gescheld in zijn/haar topic. Dan krijg je te horen "ach het zal wel aan jezelf liggen. Probeer je dan zelf een creatieve oplossing te vinden door een topic te openen waar men het met mij fatsoenlijk kan uitvechten om het serieuzere topic te ontzien? Dan krijg je te horen, doe het maar gewoon lekker allemaal in die andere topics/
Snapt Fok het nog?
maar goed, misschien moet ik het ook maar zo gaan doen, lekker schelden en zieken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |