abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156077490
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 12:54 schreef jogy het volgende:
Dat geldt niet voor god, die kan zijn eigen regels wel breken/herschrijven denk ik zo maar.
leg uit hoe als er wezenlijk onoverkomelijke problemen zijn? Almachtige goden zijn enkel logisch als je niet stilstaat bij de gevolgen van die woorden. De god theorieen zijn allemaal gebruikt om de wereld te verklaren. Nu echter weten we dat god niet nodig is als verklaring, er komt dus steeds minder ruimte om god nog als verklaring te kunnen/willen zien. Maar zoals die steen, of die vierkante cirkel al zeggen. Een almachtige god die als logische verklaring is gebruikt, wordt extreem onlogisch als je je hersenen niet afsluit voor de realiteit.
  maandag 14 september 2015 @ 14:14:49 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156077653
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:07 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

leg uit hoe als er wezenlijk onoverkomelijke problemen zijn? Almachtige goden zijn enkel logisch als je niet stilstaat bij de gevolgen van die woorden. De god theorieen zijn allemaal gebruikt om de wereld te verklaren. Nu echter weten we dat god niet nodig is als verklaring, er komt dus steeds minder ruimte om god nog als verklaring te kunnen/willen zien. Maar zoals die steen, of die vierkante cirkel al zeggen. Een almachtige god die als logische verklaring is gebruikt, wordt extreem onlogisch als je je hersenen niet afsluit voor de realiteit.
Er valt niets uit te leggen, mensen kiezen ervoor om te geloven, of het nou logisch is of niet. Rationeel gezien valt het niet meer zonder extreem gekronkel in stand te houden maar het is ook geen rationeel besluit maar een emotioneel besluit. Mensen geloven wat ze willen geloven, tot aan het meest absurde aan toe waar een religieus geloof kinderspel bij is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_156080537
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 13:57 schreef Maharajah het volgende:

[..]

En toch als ik zo'n argument gebruik dan wordt ik, ook Door gelovigen, hard uitgelachen :')
Hoe bedoel je dat?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_156083568
Ik denk dat dat uitlachen gewoon een menselijke eigenschap is. Als je een iets andere mening hebt dan de massa dan maakt men diegene graag belachelijk met elkaar. Lekker met z'n allen lachen.

Dat zie je overal, het maakt niet uit of je gelijk hebt of niet, als de massa dezelfde mening heeft dan zie je bij mensen altijd dat gedrag.

Ook zie je het bij gelovigen vaak gebeuren, maar dan is het een heel erg nep lachje, op die manier probeert men je aan het wankelen te maken, en je ziet de arrogantie er vanaf druipen. Vaak alsof harder lachen een betere onderbouwing is.

In een debat tussen van de Ven en Hans Janssen( heilig is hij god zegene zijn ziel). zegt van de Ven op een gegeven moment, "ik heb wel eens gehoord dat mensen afstammen uit apen" met een vies lachje, en ineens alle Moslims in de zaal gaan hard lachen.

In een gesprek tussen Richard Dawkins en Wendy Wright, zie je telkens Wendy Wright(echt enorme trol) een beetje arrogant lachen als Dawkins elke onzinnige claim die ze maakt keihard onderuit haalt.

Her is mens eigen dat gedrag, men maakt zich drukker om wat de menigte van ze vindt dan hoe het daadwerkelijk zit.
pi_156083839
Gelovigen beweren helemaal geen bewijs voor hun god te hebben. Sterk topic weer.
  maandag 14 september 2015 @ 18:06:39 #31
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156083841
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 13:57 schreef Maharajah het volgende:

[..]

En toch als ik zo'n argument gebruik dan wordt ik, ook Door gelovigen, hard uitgelachen :')
Je moet dat alleen als laatste redmiddel gebruiken, als je jezelf volledig in de hoek hebt geluld en toch per se even je gelijk wilt halen. "Het is een gevoel" is de religieuze vorm van 'technisch gezien correct'.
pi_156083868
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 18:06 schreef Jigzoz het volgende:
Gelovigen beweren helemaal geen bewijs voor hun god te hebben. Sterk topic weer.
Kom je weer met je nonsense?
pi_156083876
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 18:07 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Kom je weer met je nonsense?
Nee hoor. Ik zeg dat je een domme vraag stelt.
pi_156084564
Spiegels.
Conscience do cost.
pi_156085121
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 18:08 schreef Jigzoz het volgende:
Nee hoor. Ik zeg dat je een domme vraag stelt.
Prima, je hebt het gezegd, kan je nu gaan knikkeren.
pi_156085173
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:01 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Prima, je hebt het gezegd, kan je nu gaan knikkeren.
Nee, hele dag gewerkt, geen zin in dus. Iemand moet tenslotte jouw uitkering betalen.

Maar serieus: denk even na voordat je van dit soort topics opent. Dit is echt vreselijk dom.
pi_156085261
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:03 schreef Jigzoz het volgende:
Nee, hele dag gewerkt, geen zin in dus. Iemand moet tenslotte jouw uitkering betalen.

Ok tx for the free money, kan je niet wat overuurtjes gaan draaien, dan kan mn uitkering omhoog.
En dan heb je ook minder tijd om hier te droeftoeteren.
pi_156085281
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:05 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Ok tx for the free money, kan je niet wat overuurtjes gaan draaien, dan kan mn uitkering omhoog.
En dan heb je ook minder tijd om hier te droeftoeteren.
Nee, ik lobby voor het afschaffen van uitkeringen voor PVV'ers. Dat tuig gaat zichzelf maar eens een keer nuttig maken.
pi_156085284
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:03 schreef Jigzoz het volgende:
Maar serieus: denk even na voordat je van dit soort topics opent. Dit is echt vreselijk dom.
snap jij het verschil tussen objectief en subjectief? Google het eens
pi_156085334
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:06 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

snap jij het verschil tussen objectief en subjectief? Google het eens
Ja. Je vraagt naar iets wat niemand vindt (objectief) en dat is bijzonder dom (subjectief).
pi_156085340
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:06 schreef Jigzoz het volgende:
Nee, ik lobby voor het afschaffen van uitkeringen voor PVV'ers. Dat tuig gaat zichzelf maar eens een keer nuttig maken.
Open een topic en ga daar lopen janken. En hou eens op met andermans topics te vervuilen met je aanwezigheid, triest figuur.
pi_156085371
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:07 schreef Jigzoz het volgende:
Ja. Je vraagt naar iets wat niemand vindt (objectief) en dat is bijzonder dom (subjectief).
Ga toch weg droeftoeter
pi_156085409
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:07 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Open een topic en ga daar lopen janken.
Komt ie: open gewoon geen zwakzinnige baggertopics. Dat scheelt reacties waarin gesteld wordt dat je uitsluitend domme dingen zegt.
quote:
En hou eens op met andermans topics te vervuilen met je aanwezigheid, triest figuur.
Ik ben er altijd best blij mee als uitkerings-PVV'ers mij een lul vinden. Thanks, parasiet.
pi_156085539
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:09 schreef Jigzoz het volgende:
Komt ie: open gewoon geen zwakzinnige baggertopics. Dat scheelt reacties waarin gesteld wordt dat je uitsluitend domme dingen zegt.
Je bent echt een enorm sneu figuur. Ga knikkeren
pi_156085561
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:14 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Je bent echt een enorm sneu figuur. Ga knikkeren
En terug naar hier.
pi_156085648
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:15 schreef Jigzoz het volgende:
En terug naar hier.
Open een eigen topic en ga daar huilen, en hou op met de boel hier te vervuilen
pi_156085687
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:17 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Open een eigen topic en ga daar huilen, en hou op met de boel hier te vervuilen
Als jij geen domme dingen zegt, gaat niemand je meer vertellen dat je domme dingen zegt. Zelfs ik niet.

Succes.
pi_156085754
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:18 schreef Jigzoz het volgende:
Als jij geen domme dingen zegt, gaat niemand je meer vertellen dat je domme dingen zegt. Zelfs ik niet.
Neem eens contact op met het GGZ en vraag eens wat info over dwangneurose, ik denk dat dat je probleem is.
pi_156085769
on topic graag.
pi_156085867
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:20 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Neem eens contact op met het GGZ en vraag eens wat info over dwangneurose, ik denk dat dat je probleem is.
Nou ja zeg... Doe je het wéér... Waarom begin je een dom topic dat je vervolgens op een nóg dommere manier volflikkert met bagger?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')