Daarom geloof ik ook niet dat het een hongerklop is. Hij fietst nog steeds evensnel als Plazaquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die van Breukink en Evans waren echt legendarisch, die verloren toen 20 minuten oid. Breukink nota bene op de Campalongo, een col van niks
Hebben ze hier ook weer een kamerklassement?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
Dumoulin laat zich gewoon inzakken zodat hij een schakel in de trein kan vormen voor de zo genoemde "Bezemwagen-Massasprint" tussen Koen de Kort en Degenkolb.
*kuch* dope *kuch*quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:15 schreef Felagund het volgende:
Je zou het bijna vergeten, maar Plaza rijdt een briljante etappe.
Zuur, maar dat is sport en ook wel het mooie van sport.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tom valt uit de top 5. Nog steeds knap als ie hier zesde wordt, maar t is wel enorm triest voor m gezien de voorgaande 2,8 weken. En ik vrees voor zn wk tijdrit.
Ow dan zijn er twee want ook in de TdF gebeurd en hielp Porte iirc hemquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:13 schreef Max23 het volgende: [..] Hij verloor toen toch veel minuten en daardoor de Dauphiné?
Dan moet ie toch wel weer hersteld zijn. En dan beginnen ze kwa klassement ook weer opnieuw hequote:Op zaterdag 12 september 2015 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tom valt uit de top 5. Nog steeds knap als ie hier zesde wordt, maar t is wel enorm triest voor m gezien de voorgaande 2,8 weken. En ik vrees voor zn wk tijdrit.
Het is leuker dan de meeste voetbalcompetities.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zuur, maar dat is sport en ook wel het mooie van sport.
nee the company van prison break hahaquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wuyts heeft t steeds over Aru en Kompany. Bedoelt ie de voetballer?
Ik geloof het ook niet; hij moest 15s/20s toegeven op de betere klimmers, zoals hij eigenlijk op iedere berg in deze Vuelta doet. Alleen jammer dat hij vandaag nog 50km in z'n eentje tegen 10 man moest rijden. Dan wordt er met minuten gestrooid.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Daarom geloof ik ook niet dat het een hongerklop is.
Weer iemand die niets van wielrennen snapt..quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:16 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Oh Tom is pas 24 dus zal wel uitgeput zijn. Aru is net een paar maanden ouder
gewoon het groepje denk ik.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wuyts heeft t steeds over Aru en Kompany. Bedoelt ie de voetballer?
Ja in het kader van zijn geringe prestaties wil hij die nog wel winnen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:15 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Hebben ze hier ook weer een kamerklassement?
Wielrennen is sowieso mooier dan voetbal.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is leuker dan de meeste voetbalcompetities.
Tsja, chauvinisme.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:16 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ah jaquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ow dan zijn er twee want ook in de TdF gebeurd en hielp Porte iirc hem
Ah syntax postte het net ook al
Voetbal zit momenteel in een heel saaie fase. Entertainment is even verdwenen en maakt plaats voor het zogenaamde 'professionele voetbal'.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wielrennen is sowieso mooier dan voetbal.
Aru wordt al 3 jaar getraind etc als Ronderenner. Dumoulin niet en heeft nog nooit in een grote ronde een klassement gereden.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:16 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Lekker in de eerste weken zoveel mogelijk tijd verliezen en dan je motor aanzwengelen in de bergjes, genot.quote:
Al sinds ongeveer 20 kilometer weg ook. Ging steeds hoekiger op zijn fiets zitten maar houdt heel knap stand. Deze zege vind ik veel mooier dan die in Gap.quote:
Die hele rit naar Gap was kutquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al sinds ongeveer 20 kilometer weg ook. Ging steeds hoekiger op zijn fiets zitten maar houdt heel knap stand. Deze zege vind ik veel mooier dan die in Gap.
Spuit 11 is ook gearriveerd.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:20 schreef Wilskracht het volgende:
Toch wel erg jammer (tactische fout)dat er geen 2 man van de ploeg van Dumoulin in de grote ontsnapping zat. (Niet dat hij dan gewonnen had maar podium had nog wel gekund)
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:20 schreef komrad het volgende:
Dumoulin heeft dit nog nooit meegemaakt. Hij heeft alles gegeven en het is helaas niet gelukt. Dat kan gebeuren en that s it. Tom blijft een held !
Als de ploegleider een voetbaltrainer was geweest hadden we om zijn ontslag gevraagd!!quote:
Daarom Sporzaquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:21 schreef TVDTVD het volgende:
Waarom heeft die Herbert het de hele tijd over kaarten die definitief geschud zijn? Het spel is immers al gespeeld...Die gozer loopt ook altijd achter de feiten aan.
hij krijg zo een ezelshoedje op en dan gaan ze hem uitlachen. Kutspanjaardenquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:21 schreef Cavaliers het volgende:
Nu nog even Dumoulin tonen. Deze regie moet ontslagen worden.
Nee, je kunt ook rustig weer doorgaan met huilen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Heb ik nog iets leuks gemist in dit topic terwijl ik opgerold onder de bank lag te huilen?
Want de spanjaarden hebben hier wat aan?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:22 schreef VASND het volgende:
[..]
hij krijg zo een ezelshoedje op en dan gaan ze hem uitlachen. Kutspanjaarden
Herbertquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:21 schreef TVDTVD het volgende:
Waarom heeft die Herbert het de hele tijd over kaarten die definitief geschud zijn? Het spel is immers al gespeeld...Die gozer loopt ook altijd achter de feiten aan.
Dat was er toch maar eentje?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gelukkig had Dumoulin de steun van al die LTJ-renners die vooraan reden.
Ik heb geen tranen meer over.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, je kunt ook rustig weer doorgaan met huilen.
Sterker nog, de Spaanse commentatoren zijn de hele Vuelta al lyrisch over Dumoulin. En volgens mij hadden ze hem ook liever zien winnen vandaag.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Want de spanjaarden hebben hier wat aan?
En Tinkoff stak ook een handje toe, zoals hij beloofd had.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gelukkig had Dumoulin de steun van al die LTJ-renners die vooraan reden.
Ach dat moeten we toch eigenlijk ook niet willen?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En Tinkoff stak ook een handje toe, zoals hij beloofd had.
Ze wonnen dit jaar en 2 jaar geleden ook?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat deed Sky precies in de Tour vorig jaar?
Oleg is dan ook de eigenaar maar niet de manager van Tinkoff.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En Tinkoff stak ook een handje toe, zoals hij beloofd had.
(tegen)vallenquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat deed Sky precies in de Tour vorig jaar?
En je denkt dat hij niets te vertellen heeft?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Oleg is dan ook de eigenaar maar niet de manager van Tinkoff.
Maar het ging over Majka in 2014.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:25 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ze wonnen dit jaar en 2 jaar geleden ook?
Vééééél meer zelfs.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:26 schreef HPLC het volgende:
Hoe lang was zijn solo? Meer dan 110 km?
Ik verdenk D&D ervan valium te slikken voor ze verslag gaan doen. 0% spanning te bespeuren.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:21 schreef TVDTVD het volgende:
Jij denkt dat z'n manager zou luisteren naar zo'n raar verzoek? Oleg kan van alles roepen maar de manager moet gewoon professioneel blijven.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En je denkt dat hij niets te vertellen heeft?
Nee het ging over Majka volgend jaar. Volgens mij gaan de geruchten dat hij bij Sky gaat tekenen...quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar het ging over Majka in 2014.
Jij zegt vervolgens ''En Sky'"? Die Tour viel Sky juist enorm tegen.
NOS: "Tom, wat gaat er nu door je heen? Wel jammer he?"quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:25 schreef komrad het volgende:
Ik hoop dat ze Tom zo even met rust laten
Zo'n interview met Han Kock is idd wel het laatste waar je als Dumoulin nu zin in hebt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:27 schreef VASND het volgende:
[..]
NOS: "Tom, wat gaat er nu door je heen? Wel jammer he?"
Ja die houd ik tegoed wanneer we gaan meeten.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nee het ging over Majka volgend jaar. Volgens mij gaan de geruchten dat hij bij Sky gaat tekenen...
quote:
Met zo'n lang lijf kan hij altijd nog gaan roeien.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:27 schreef VASND het volgende:
[..]
dream on.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nee het ging over Majka volgend jaar. Volgens mij gaan de geruchten dat hij bij Sky gaat tekenen...
"Waar ligt dat dan aan".quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:27 schreef VASND het volgende:
[..]
Komt goed. Ik zou je graag geruststellen door te zeggen dat hij TT goud gaat pakken, maar daar ben ik niet meer zo zeker van met al deze inspanningen in de Vuelta.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja die houd ik tegoed wanneer we gaan meeten.
Daarom, iedereen gunde het Tom.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Sterker nog, de Spaanse commentatoren zijn de hele Vuelta al lyrisch over Dumoulin. En volgens mij hadden ze hem ook liever zien winnen vandaag.
Froome werd ingehaald door Tomquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:30 schreef Syntix het volgende:
Aru gewonnen, omdat Froome is uitgestapt
Dit is ook even te veel voor mij.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:30 schreef komrad het volgende:
Dit kan ik echt niet aanzien deZe vreugde
quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:30 schreef komrad het volgende:
Hou op joh, Aru is een prachtrenner. Denk alleen dat hij flink tekort gaat komen tegen de serieuze kanonnen in de Tour.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:30 schreef komrad het volgende:
"heb je het eigenlijk op de 3e berg laten liggen?" en nu op naar de Vuelta van volgend jaar he hihahoquote:
Klopt een enorm domme renner met beperkt koersinzicht. Heeft erg veel geluk dat Rodriguez niet kan tijdriijden.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hou op joh, Aru is een prachtrenner. Denk alleen dat hij flink tekort gaat komen tegen de serieuze kanonnen in de Tour.
> En nu dan, Tom?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:30 schreef VASND het volgende:
[..]
"heb je het eigenlijk op de 3e berg laten liggen?" en nu op naar de Vuelta van volgend jaar he hihaho
Je moet je dagen ook gewoon kiezen he. Na een val en rugpijn is het goed toeven.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:31 schreef Madhouse11 het volgende:
Kijk hoe fris die jongens nog zijn. LL Cool zag eruit alsof ie boodschappen heeft gedaan.
Begint wel een trend te worden, dat renners zonder koersinzicht grote rondes winnen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:31 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Klopt een enorm domme renner met beperkt koersinzicht. Heeft erg veel geluk dat Rodriguez niet kan tijdriijden.
dus, ik kan het niet aanzien. En mooie renners in dubieuze ploegen....quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hou op joh, Aru is een prachtrenner. Denk alleen dat hij flink tekort gaat komen tegen de serieuze kanonnen in de Tour.
Jep, want Froome is groots.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:32 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat doe je ook echt met nog 5 meter te gaan.
Op wie doel je nuquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Begint wel een trend te worden, dat renners zonder koersinzicht grote rondes winnen.
hij heeft er ook al zoveel gereden hequote:Op zaterdag 12 september 2015 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor het eerst dat hij een grote ronde zo goed mee kan blijven.
Dat wordt de Telegraaf kopquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is nog net niet 'Dumoulin verpest het voor volk en vaderland'
Terechtquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:34 schreef uithangbord het volgende:
Eurosport zei het geweldig: "The Vuelta belongs to Aru, our hearts belong to Dumoulin"
Hopelijk rijdt hij Giro en Vuelta.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:33 schreef Cavaliers het volgende:
Volgend jaar juichen die blauwhemden voor de overwinning van Miguel.
Tom heeft gelogen.quote:
"Morgen rijd ik ze allemaal op een hoop!"quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Tom Dumoulin verspeelt eindzege Vuelta
Hij is 21. Wat denk je?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk rijdt hij Giro en Vuelta.
Ik werd iets te enthousiast.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het worden er sowieso geen twee.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Morgen gaat Gesink aan de negatieve spiraal een positieve wending geven.
Dat klopt toch gewoon?quote:
Laten we dat wel doen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, laten we er geen grote negatieve show van maken.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Daphne schippers.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Ondanks deze opdonder Dumoulin toch gewoon sportman van het jaar?
Nee dat is Immers.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Hopen dat Nibali ook voor de Tour gaat. Lekker kopman spelen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik werd iets te enthousiast.
Wie zijn z'n concurrenten?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Heeft waarschijnlijk evenveel testo als een man.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Schippers een omgebouwde?
Ff WK wordenquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:37 schreef TargaFlorio het volgende:
En Aru dan voor de Giro?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hopen dat Nibali ook voor de Tour gaat. Lekker kopman spelen.
Ik ben benieuwd naar zijn verhaal, als het een hongerklop was, is het dubbel jammer.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan zou hij nu stoppen en dan staat hij nog steeds 6e.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Genoten van de prestaties van TomEnorm zonde dat de Vuelta 1 dag te lang duurde.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk evenveel testo als een man.
Dubbeldamquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wie zijn z'n concurrenten?
Ik vrees dat er weer een schaatser wint.
Zesde plek in de Tour is een betere prestatie. Wel twee mooie etappes gewonnen natuurlijk, maar dan schat ik een Terpstra vorig jaar hoger in en die was niet eens genomineerd toch?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Zullen wel eerst het parcours afwachten.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
100% dat Aru naar de Tour gaat.
Die was niet eens wielrenner van het jaar.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zesde plek in de Tour is een betere prestatie. Wel twee mooie etappes gewonnen natuurlijk, maar dan schat ik een Terpstra vorig jaar hoger in en die was niet eens genomineerd toch?
Laten we vooral genieten van Ajax. Ook nog even L'pool - Louis kijken zkr?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zouden we. Straks lekker genieten van Ajax.
Ik heb geen zin in twee ploegen die kapot worden gemaakt door hun coach.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
Laten we vooral genieten van Ajax. Ook nog even L'pool - Louis kijken zkr?
Nibali door Arnhem heenquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen wel eerst het parcours afwachten.
In Giro zitten sowieso drie tijdritten. Etappe I, een lange individuele en een klimtijdrit. Nibs?
Dan verdient Dumoulin het wel om sporter van het jaar te worden...of Max moet podium rijden of Terpstra moet knallen in Richmond.quote:
1 bergrit te veel dan.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dan zou hij nu stoppen en dan staat hij nog steeds 6e.
Misschien wel voor je huisdeur langs.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Nibali door Arnhem heen
Natte droom
Neequote:Op zaterdag 12 september 2015 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien wel voor je huisdeur langs.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:44 schreef Strani het volgende:
Als je kijkt naar welke sportman dit jaar dankzij goede prestaties de grootste impact heeft gehad is dat gewoon duidelijk Tom Dumoulin.
Meerdere dagen in de rode trui gereden en twee hele knappe etappezeges.
Zo ongeveer wel ja.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Montreal
Het WK
Lombardije
En dan zit het er wel op, toch?
Emiliaquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Montreal
Het WK
Lombardije
UCI WT wel ja.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Montreal
Het WK
Lombardije
Parijs-Toursquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Montreal
Het WK
Lombardije
Dit dus. Jammer dat niemand real-time commentaar op die gasten kan geven.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:46 schreef Remzz het volgende:
'Verbaasd ons niets' Herbert met zijn hongerklop
Ja, lulligquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Moet hij dan ook nog zo'n wit shirtje ophalen? Dat is kut.
Geldt die ook voor WT ja?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je hebt ook nog de Peking Tour
Ik vrees eigenlijk dat zo'n kans als nu nooit meer gaat komen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:49 schreef Strani het volgende:
Vuelta 2015: Het moment waarop meervoudig GT-winnaar Tom Dumoulin volwassen werd.
Lijkt me niet toch? Die is niet van hem..quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Moet hij dan ook nog zo'n wit shirtje ophalen? Dat is kut.
Ach wie weet, maar met optimisme verlies je weinig als het gaat om iets onschuldigs als sport.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:50 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik vrees eigenlijk dat zo'n kans als nu nooit meer gaat komen.
Vorig jaar wel, maar dit jaar blijkbaar geen ronde van Peking meer.quote:
Het is niet zo dat deze Vuelta op zijn naam was geschreven, eerder het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:50 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ook omdat ik niet echt de overtuiging heb dat hij voor de rol als ronderenner kiest.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:50 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Hij heeft nog ruim 10 jaar voor de boeg.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:50 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Is zo voorbij. Zie Gesinkquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij heeft nog ruim 10 jaar voor de boeg.
Was vorig jaar voor het laatst inderdaad. Voor WT alleen nog Montreal en Lombardije, WK telt daar ook niet voorquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vorig jaar wel, maar dit jaar blijkbaar geen ronde van Peking meer.
http://www.wielerflits.nl(...)ng-meer-in-2015.html
Gewoon naar Saxo gaan.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:53 schreef Strani het volgende:
Purito verwacht ook dat Tom met een beter team ook in de toekomst weer in de positie kan komen om voor een GT-zege te vechten.
Denk het eigenlijk ook niet. Bergop (zeker op de langere beklimmingen) was hij toch wel kwetsbaar. Om echt mee te kunnen moet je afvallen. Dat gaat dan weer ten koste van het tijdrijden.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ook omdat ik niet echt de overtuiging heb dat hij voor de rol als ronderenner kiest.
Moah.. hoeveel maanden is Tom nou bezig met deze ontwikkeling? Drie of zo? Maar dat het ten koste gaat van tijdrijden is inderdaad waar.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het eigenlijk ook niet. Bergop (zeker op de langere beklimmingen) was hij toch wel kwetsbaar. Om echt mee te kunnen moet je afvallen. Dat gaat dan weer ten koste van het tijdrijden.
Dat laatste hoeft ook niet natuurlijk, Wiggo ging alleen maar beter tijdrijden toen hij lichter werd..quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het eigenlijk ook niet. Bergop (zeker op de langere beklimmingen) was hij toch wel kwetsbaar. Om echt mee te kunnen moet je afvallen. Dat gaat dan weer ten koste van het tijdrijden.
Dan heb je de Vuelta 2009 niet gevolgdquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik mag Gesink graag maar hij heeft nooit zo veel indruk op me gemaakt als Tom in deze Vuelta.
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:53 schreef Szura het volgende:
Beste momenten van de Vuelta:
1. Tom die Froome te kakken zet
2. Bert-Jan Lindegod
3. Tijdritzege Tom
Volgens mij is er in jaren niet zo'n ronde voor Nederland geweest, dus ondanks deze jammere ontknoping mogen we best trots zijn.
Dat weet ik eerlijk gezegd niet meer. Wel gek want ik heb toen (net als nu) zelfs aan de route gestaan.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan heb je de Vuelta 2009 niet gevolgd
Vanaf vorig jaar. Toen werd hij 5e in de Ronde van Zwitserland.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah.. hoeveel maanden is Tom nou bezig met deze ontwikkeling? Drie of zo? Maar dat het ten koste gaat van tijdrijden is inderdaad waar.
Gesink in de aanval op het goud van Valverdequote:Op zaterdag 12 september 2015 17:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat weet ik eerlijk gezegd niet meer. Wel gek want ik heb toen (net als nu) zelfs aan de route gestaan.
I stand corrected. Toch denk ik wel dat hij de smaak van de GT's te pakken heeft. En zo niet, dan is er altijd wel een rijk team dat hem alsnog kan overtuigen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vanaf vorig jaar. Toen werd hij 5e in de Ronde van Zwitserland.
Jammer dat die trui nu niet meer goud is.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gesink in de aanval op het goud van Valverde
Inderdaad. Hier Landis in goud in 2004. Sorry voor de kleine fotootjes.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:59 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Jammer dat die trui nu niet meer goud is.
quote:"Ik ben tot de finish blijven vechten om misschien nog het podium of de top vijf te halen, maar eigenlijk interesseerde het me ook niet meer", aldus een ontgoochelde Dumoulin direct na afloop.
De 24-jarige Maastrichtenaar werd op de voorlaatste klim gelost door Aru. "Het was mooi geweest als ik in de afdaling nog had kunnen terugkeren, maar dat had mijn Vuelta niet meer gered. Ik was dan op de slotklim alsnog gelost."
"Morgen ben ik trots, maar nu is er teleurstelling", besloot Dumoulin, die deze Vuelta vriend en vijand verraste door tot diep in de derde week om de rode trui te zeggen. "Ik ga in de winter over mijn toekomst nadenken."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |