Nee, je kunt ook rustig weer doorgaan met huilen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Heb ik nog iets leuks gemist in dit topic terwijl ik opgerold onder de bank lag te huilen?
Want de spanjaarden hebben hier wat aan?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:22 schreef VASND het volgende:
[..]
hij krijg zo een ezelshoedje op en dan gaan ze hem uitlachen. Kutspanjaarden
Herbertquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:21 schreef TVDTVD het volgende:
Waarom heeft die Herbert het de hele tijd over kaarten die definitief geschud zijn? Het spel is immers al gespeeld...Die gozer loopt ook altijd achter de feiten aan.
Dat was er toch maar eentje?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gelukkig had Dumoulin de steun van al die LTJ-renners die vooraan reden.
Ik heb geen tranen meer over.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, je kunt ook rustig weer doorgaan met huilen.
Sterker nog, de Spaanse commentatoren zijn de hele Vuelta al lyrisch over Dumoulin. En volgens mij hadden ze hem ook liever zien winnen vandaag.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Want de spanjaarden hebben hier wat aan?
En Tinkoff stak ook een handje toe, zoals hij beloofd had.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gelukkig had Dumoulin de steun van al die LTJ-renners die vooraan reden.
Ach dat moeten we toch eigenlijk ook niet willen?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En Tinkoff stak ook een handje toe, zoals hij beloofd had.
Ze wonnen dit jaar en 2 jaar geleden ook?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat deed Sky precies in de Tour vorig jaar?
Oleg is dan ook de eigenaar maar niet de manager van Tinkoff.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En Tinkoff stak ook een handje toe, zoals hij beloofd had.
(tegen)vallenquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat deed Sky precies in de Tour vorig jaar?
En je denkt dat hij niets te vertellen heeft?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Oleg is dan ook de eigenaar maar niet de manager van Tinkoff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |