SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nou.. het zit er op maar het ging niet van harte. Eigenlijk niet ergens last van maar ik had erg veel ruzie met de navigatie van mijn telefoon, waardoor ik vaak stil moest staan en de weg zoeken, op het laatst was de batterij van mijn telefoon helemaal op. Daardoor was het mentaal erg zwaar, ik haat verdwalen, en ik vind het toch een beetje jammer dat ik dus niet de hele training zonder stilstaan heb kunnen doen. Weet niet of het uiteindelijk heel veel uitmaakt voor het trainingseffect maar het voelt niet fijn.
Hartslag was ook wat hoog, maar dat was de rustpols vanochtend ook al en ik had veel wind tegen dus dat is niet onverklaarbaar. En de training was ook wel echt zwaar; inlopen, 4km D1, 3km D2, 2km D3 (marathontempo) en 1km +- HM tempo, en dat 3 keer. Laatste keer heb ik er nog een extra km HM tempo aan toegevoegd omdat mijn route wat te lang was en ik geen zin had om heel lang uit te lopen, en ik vond ook dat ik wat goed moest maken of zo voor het de weg zoeken.
Op zo'n moment is het wel jammer dat ik niet gewoon naar een trainingsloop kon of achter een groepje kon aanhobbelen. Maar goed, ik heb het wel gered dus daar moet ik maar weer tevreden mee zijn.
Linkje: https://www.endomondo.com/users/11367364/workouts/600276490Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik snap je gevoel, maar de prestatie blijft staan! Ik moet morgen 3 uur 20 lopen en ga zeker op 5 km minder uitkomen, terwijl ik de route wel ongeveer ken. Knap gedaan dus wat mij betreft.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Nou.. het zit er op maar het ging niet van harte. Eigenlijk niet ergens last van maar ik had erg veel ruzie met de navigatie van mijn telefoon, waardoor ik vaak stil moest staan en de weg zoeken, op het laatst was de batterij van mijn telefoon helemaal op. Daardoor was het mentaal erg zwaar, ik haat verdwalen, en ik vind het toch een beetje jammer dat ik dus niet de hele training zonder stilstaan heb kunnen doen. Weet niet of het uiteindelijk heel veel uitmaakt voor het trainingseffect maar het voelt niet fijn.
Hartslag was ook wat hoog, maar dat was de rustpols vanochtend ook al en ik had veel wind tegen dus dat is niet onverklaarbaar. En de training was ook wel echt zwaar; inlopen, 4km D1, 3km D2, 2km D3 (marathontempo) en 1km +- HM tempo, en dat 3 keer. Laatste keer heb ik er nog een extra km HM tempo aan toegevoegd omdat mijn route wat te lang was en ik geen zin had om heel lang uit te lopen, en ik vond ook dat ik wat goed moest maken of zo voor het de weg zoeken.
Op zo'n moment is het wel jammer dat ik niet gewoon naar een trainingsloop kon of achter een groepje kon aanhobbelen. Maar goed, ik heb het wel gered dus daar moet ik maar weer tevreden mee zijn.
Linkje: https://www.endomondo.com/users/11367364/workouts/600276490Life is what you make it.![]()
Mja die tijd dat ik stilgestaan heb zit niet bij die 3u8 hequote:Op zaterdag 12 september 2015 16:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel, maar de prestatie blijft staan! Ik moet morgen 3 uur 20 lopen en ga zeker op 5 km minder uitkomen, terwijl ik de route wel ongeveer ken. Knap gedaan dus wat mij betreft.Heb wel altijd autopause aanstaan bij dit soort trainingen. Maarja, de meters zijn gemaakt in ieder geval! Volgende keer toch maar een heen-en-weertje of 2x hetzelfde rondje wat ik ken.
Succes morgen! Wat voor route wordt het?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oja ik weet nu ook hoeveel ik zweet2.5 liter gedronken en 200 gram lichter toen ik terugkwam dan toen ik ging, dus minstens 2,7 liter gezweet in ruim 3 uur. Misschien nog wel iets meer want ik had mijn bezwete kleren nog aan
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
http://losseveter.nl/2015(...)inschoten-uitslagen/
Holy moly! Vier 34-ers en een 36-er tijdens de Winschoterloop!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Havenrun was leuk
Ondanks mijn plechtige voornemen om een beetje rustig aan te doen toch wel weer heel snel gelopen.
1:04:08 volgens horloge, over wat volgens de organisatie 15,1 km was. Tomtom zegt minder, maar dat kan komen doordat het laatste stuk in een verlate fabriekshal was, dus gebrekkige GPS ontvangst.
Zal later een verslagje schrijven want dit loopje was echt leuk.
Oh ja, ik heb vandaag alle vrouwen verslagen, een first voor mij
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:08 schreef Guard het volgende:
Havenrun was leuk
Ondanks mijn plechtige voornemen om een beetje rustig aan te doen toch wel weer heel snel gelopen.
1:04:08 volgens horloge, over wat volgens de organisatie 15,1 km was. Tomtom zegt minder, maar dat kan komen doordat het laatste stuk in een verlate fabriekshal was, dus gebrekkige GPS ontvangst.
Oh ja, ik heb vandaag alle vrouwen verslagen, een first voor mij![]()
![]()
Nice!quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:08 schreef Guard het volgende:
Havenrun was leuk
Oh ja, ik heb vandaag alle vrouwen verslagen, een first voor mijIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor TWC, voor het volbrengen van de Jungfrau Marathon.
Ik ben stikjaloers op hemMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ah hij is binnen? Supercool!!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Lekker getraind. Heen en weertje van 34km over het zwaarste stukje van de Kustmarathon. Ging beter dan vorig jaar, dus ik ben wel tevreden. Maar het was nog steeds wel allejezus'zwaar voor een duurloopje.
Mooi dat de debiele trainingen er nu ook opzitten. Nu alleen nog drie weken relaxed trainen !
Wow TWC, nice!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Yup in 5:36:57, 321e volgens de SMS servicequote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nice, ben je mooi af van die lange trainingen, lekker relaxt nu naar de kustmarathon toelevenquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:25 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker getraind. Heen en weertje van 34km over het zwaarste stukje van de Kustmarathon. Ging beter dan vorig jaar, dus ik ben wel tevreden. Maar het was nog steeds wel allejezus'zwaar voor een duurloopje.
Mooi dat de debiele trainingen er nu ook opzitten. Nu alleen nog drie weken relaxed trainen !
Wow TWC, nice!
Dat moet een mooie belevenis zijn geweest voor TWC. En misschien wel aangemoedigd door een stelletje van die gekke blazers
Benieuwd of Pijll nog de Potatorun heeft gedaan?![]()
Ja, dat heeft ie. Ik zag op whatsapp eea langskomen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:52 schreef Quoi het volgende:
Dat moet een mooie belevenis zijn geweest voor TWC. En misschien wel aangemoedigd door een stelletje van die gekke blazers
Benieuwd of Pijll nog de Potatorun heeft gedaan?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik voel bobbels of bubbeltjes als ik met mijn vinger recht van boven naar beneden beweeg op mijn scheenbeen en m'n beide schenen doen ook zeer. Is dit een hardloopblessure die mensen hier wellicht herkennen? Heeft iemand tips voor me qua wat (niet) te doen?
Zit momenteel in de beginfase van mijn trainingsschema op weg naar de Bruggenloop van Rotterdam (begin december), eind mei liep ik de halve marathon van Leiden maar in de tussentijd heb ik erg weinig gelopen.![]()
Bobbeltjes voelen is niet gek. Het bot van je scheenbeen is een beetje bobbelig. Dat het pijn doet kan wel een teken zijn van te snel opbouwen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:07 schreef Kaas- het volgende:
Ik voel bobbels of bubbeltjes als ik met mijn vinger recht van boven naar beneden beweeg op mijn scheenbeen en m'n beide schenen doen ook zeer. Is dit een hardloopblessure die mensen hier wellicht herkennen? Heeft iemand tips voor me qua wat (niet) te doen?
Zit momenteel in de beginfase van mijn trainingsschema op weg naar de Bruggenloop van Rotterdam (begin december), eind mei liep ik de halve marathon van Leiden maar in de tussentijd heb ik erg weinig gelopen.![]()
Heb jij dat ook dan? Het is geen teken van vocht of whatever op je scheenbeen? Dan zou het wellicht enkel een ontstekinkje zijn en moet ik gewoon tijdelijk twee in plaats van drie keer per week rennen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:10 schreef Quoi het volgende:
[..]
Bobbeltjes voelen is niet gek. Het bot van je scheenbeen is een beetje bobbelig. Dat het pijn doet kan wel een teken zijn van te snel opbouwen.
Zouden compressiekousen kunnen helpen? Iets dat hardloopmaatjes aanraadden.![]()
Thuiskomen van 34km en dat je vriendin dan een biefstuk van bijna een half pond voor je gaat staan bakken.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jaloersmakende loopjes weer hier. Mijn lichaam en gezondheid zitten me nog steeds in de weg op het moment, maar hoop maandag weer een eindje te kunnen gaan lopenik mis het zo
Ja doei.![]()
Startnummer van de Vredesloop binnen, een mooi even nummer1292! Heb er zin in, nog een week te gaan
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Eetze Mossel!Ik heb dat zeker ook. Als je als kind je been je been een keertje stoot begint dat al. Kleine bobbeltjes. Geen enkel teken van iets geks. Maar ik kan jouw bobbels niet voelen natuurlijkquote:Op zaterdag 12 september 2015 18:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb jij dat ook dan? Het is geen teken van vocht of whatever op je scheenbeen? Dan zou het wellicht enkel een ontstekinkje zijn en moet ik gewoon tijdelijk twee in plaats van drie keer per week rennen.
Zouden compressiekousen kunnen helpen? Iets dat hardloopmaatjes aanraadden.Als je ook pijn hebt kan het best een signaal zijn van te snel opbouwen. Maar ga er niet aan voelen, want een scheenbeen is niet glad en recht.
De kousen helpen - tenzij goed aangemeten en strak genoeg - bij doorbloedingsproblemen. Sommige mensen met shinsplints hebben er ook baat bij, alleen het mechanisme daarachter begint volgens mij met een P en eindigt op Lacebo![]()
![]()
Ik heb gelukkig een goede bak kwark met fruit en een eiwitreep en stroopwafel weggekregen direct na mijn run, maar ik krijg nu echt met moeite een salade met kip naar binnen, ondanks bijna 2000 kcal verbrand te hebbenquote:Op zaterdag 12 september 2015 18:20 schreef mosselmossel het volgende:
Thuiskomen van 34km en dat je vriendin dan een biefstuk van bijna een half pond voor je gaat staan bakken.Gek lichaam..
Maar eet smakelijk!Hij is verdiend..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ow, maar ik heb ook al Chocomel, 2 Radler 0s en drie krentenbollen opquote:Op zaterdag 12 september 2015 18:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een goede bak kwark met fruit en een eiwitreep en stroopwafel weggekregen direct na mijn run, maar ik krijg nu echt met moeite een salade met kip naar binnen, ondanks bijna 2000 kcal verbrand te hebbenGek lichaam..
Maar eet smakelijk!Hij is verdiend..
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mijn shinsplint is trouwens als sneeuw voor de zon verdwenen na mijn enkel blessure
Dus hardnekkige shinsplints? Scheur je enkelbanden!![]()
Het grappigste is nog wel dat ik nog voor ik thuis was langs de supermarkt wandelde na mijn run (was toch op de route van het laatste stuk wandelen), dus ik heb nog wel voedsel voor 3 vreetbuien aanwezig of zo, mijn ogen waren duidelijk groter dan mijn buik op dit moment aankanquote:Op zaterdag 12 september 2015 18:46 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ow, maar ik heb ook al Chocomel, 2 Radler 0s en drie krentenbollen op
Lekker gelopen dus MosselIk kwam echt net m'n bed uitgerold toen je het shirt kwam ophalen
![]()
SEMTEX, oppassen met die achillespees hoor, ik kwam in Roosendaal ook met die blessure uit de strijd en heb anderhalve maand niet gelopen daardoor![]()
![]()
Ow! Zo zag je er niet uit!quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:52 schreef thelaudprince het volgende:
Lekker gelopen dus MosselIk kwam echt net m'n bed uitgerold toen je het shirt kwam ophalen
![]()
SEMTEX, oppassen met die achillespees hoor, ik kwam in Roosendaal ook met die blessure uit de strijd en heb anderhalve maand niet gelopen daardoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thnx voor het shirt!
Ow. En ik was in Zeeland, dus vanavond een bolus!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:53 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ow! Zo zag je er niet uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thnx voor het shirt!
Ow. En ik was in Zeeland, dus vanavond een bolus!![]()
Graag gedaan !
Yummy yummy, ik heb mossel op het menu ( echt waar haha)![]()
Oke, bedankt voor je reactie.quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:39 schreef Quoi het volgende:
Eetze Mossel!
[..]
Ik heb dat zeker ook. Als je als kind je been je been een keertje stoot begint dat al. Kleine bobbeltjes. Geen enkel teken van iets geks. Maar ik kan jouw bobbels niet voelen natuurlijkAls je ook pijn hebt kan het best een signaal zijn van te snel opbouwen. Maar ga er niet aan voelen, want een scheenbeen is niet glad en recht.
De kousen helpen - tenzij goed aangemeten en strak genoeg - bij doorbloedingsproblemen. Sommige mensen met shinsplints hebben er ook baat bij, alleen het mechanisme daarachter begint volgens mij met een P en eindigt op Lacebo![]()
Ik kan me er dan weer echt niks bij voorstellen, bobbeltjes op je scheen![]()
Alleen als ik mijn benen geschoren heb en er ontsteekt een haarzakje
Morgen nog maar een keer lopen op het strand, alvast oefenen voor de Kustmarathon voor over een paar jaar![]()
![]()
Niet op je huid gekkiequote:Op zaterdag 12 september 2015 19:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kan me er dan weer echt niks bij voorstellen, bobbeltjes op je scheen![]()
Alleen als ik mijn benen geschoren heb en er ontsteekt een haarzakjeDruk maar eens op je scheenbeen en ga dan omhoog/omlaag.
![]()
Als je mij vertelt welke, dan zeg ik het jequote:Op zaterdag 12 september 2015 19:14 schreef thelaudprince het volgende:
Quoi, die halve marathon in Delft in mei, is die leuk of niet ?
Midden Delfland, Groene Parken?![]()
Groene Parken is in mei toch ?quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Als je mij vertelt welke, dan zeg ik het je
Midden Delfland, Groene Parken?![]()
Afijn, welke je ook bedoelt. Groene Parken is erg fijn, denk ik. Ik liep 'm nooit, maar heb er wel aangemoedigd en ik heb de route denk ik onofficieel vaak gelopen. Fijne groene (quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:17 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Groene Parken is in mei toch ?) route, vlak, rustig. Klein en sterk deelnemersveld. Idem voor Midden Delfland. Daar krijg je wat meer polder voor je geld
![]()
![]()
Thanksquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:21 schreef Quoi het volgende:
[..]
Afijn, welke je ook bedoelt. Groene Parken is erg fijn, denk ik. Ik liep 'm nooit, maar heb er wel aangemoedigd en ik heb de route denk ik onofficieel vaak gelopen. Fijne groene () route, vlak, rustig. Klein en sterk deelnemersveld. Idem voor Midden Delfland. Daar krijg je wat meer polder voor je geld
Ik bedoel inderdaad de Groene Parken. Ik ben namelijk belachelijk ver vooruit aan het plannen
![]()
![]()
En dat zomaar in Delft! Goed bezigquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:25 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
ThanksIk bedoel inderdaad de Groene Parken. Ik ben namelijk belachelijk ver vooruit aan het plannen
![]()
Mijn dilemma dit weekend is: Hoge Veluwe loop HM terug naar de 10km zetten of niet![]()
![]()
Zo kom je nog ergensquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
En dat zomaar in Delft! Goed bezig![]()
Mijn dilemma dit weekend is: Hoge Veluwe loop HM terug naar de 10km zetten of niet![]()
De 2 leukste afstanden, gewoon laten staan![]()
![]()
Ah, k ben wederom op utrecht centraal en ik zie nu alle after-color runners. Heb je ook een hele dagtaak aan, zo'n 5km
wel als de verf niet uit je haar gaatquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Ah, k ben wederom op utrecht centraal en ik zie nu alle after-color runners. Heb je ook een hele dagtaak aan, zo'n 5km![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:40 schreef Vork het volgende:
Morgen de allereerste wedstrijd. 6 en, kom maar op ik ben er klaar voor!![]()
![]()
SPOILER: VerslagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Je hebt rust gehouden, eigenlijk de enige oplossing voor een overbelastingsblessurequote:Op zaterdag 12 september 2015 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn shinsplint is trouwens als sneeuw voor de zon verdwenen na mijn enkel blessure
Dus hardnekkige shinsplints? Scheur je enkelbanden!fijn dat ie nu over is!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mooi gelopen hier.
Ik heb vandaag gefietst (2 uur gewoon fietsen), morgen mijn duurloop.
LT had het erover dat ze het zo koud heeft sinds ze is afgevallen. Dat heb ik ook vaak. Brrr.![]()
Je isolatie wordt minder
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:01 schreef Guard het volgende:
Klinkt best leuk! Op die enkelbrekers na.SPOILER: VerslagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet het. Afvallen vind ik niet erg, maar het is de laatste twee weken wat hard gegaan (door ander werk) en ik ben bang dat ik te slap word om de duurlopen te doen, ook al heb ik nog genoeg reserves in de benen.quote:![]()
Of ik de Fish Potato Run nog gedaan had? Maar natuurlijk. De loop stond al een jaar of twee op mijn verlanglijstje, al sinds ik voor het eerst het idee kreeg om de 12 provincies langs te gaan.
Ik heb vanochtend eerst het startnummer opgehaald in Emmeloord (inclusief een heel aardig shirt), en ben daarna naar de start in Urk gereden. Daar heerlijk in het zonnetje gezeten, terwijl het langzaam drukker werd. Ons Marti nog gespot; hij at een banaan.
Om twee uur was de start. Gelijk snel vetrokken, maar toen we na een km of twee Urk verlieten, kon ik dat niet volhouden, en zakte het tempo naar 5:30.
Daar begon ook het lange rechte stuk. Het parcours was net wat je van een loop in Flevoland verwacht. Halverwege werd het even onderbroken door een klein rondje Tollebeek, en daarna weer tot aan Emmeloord die saaie provinciale weg.
In Emmeloord stond bij een zijweg een rij auto's te wachten tot ze erdoor konden. Ik liep net tussen twee groepjes, dus ik versnelde even zodat er na mij voldoende ruimte was. Die versnelling ging erg lekker, dus heb ik dat tot de finish volgehoudeb. De laatste twee km gingen daarom voorbij in ongeveer 5:10 elk.
Ik kwam over de finish in 1:08:45. Iets wat trouwens door de organisatie niet opgemerkt blijkt te zijn. Na de streep werden aardappels en chips uitgedeeld, in plaats van medailles.
Het was een aardige, drukke loop, waarvan ik tevreden teruggekeerd brn. En o ja, de teller voor 2015 staat op 11 provincies.![]()
Oowh, bijbehorend het Pieperfestival waar ik jaarlijks meedeed aan de Pieperestafettemeetquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:56 schreef pijll het volgende:
Of ik de Fish Potato Run nog gedaan had? Maar natuurlijk. De loop stond al een jaar of twee op mijn verlanglijstje, al sinds ik voor het eerst het idee kreeg om de 12 provincies langs te gaan.
Ik heb vanochtend eerst het startnummer opgehaald in Emmeloord (inclusief een heel aardig shirt), en ben daarna naar de start in Urk gereden. Daar heerlijk in het zonnetje gezeten, terwijl het langzaam drukker werd. Ons Marti nog gespot; hij at een banaan.
Om twee uur was de start. Gelijk snel vetrokken, maar toen we na een km of twee Urk verlieten, kon ik dat niet volhouden, en zakte het tempo naar 5:30.
Daar begon ook het lange rechte stuk. Het parcours was net wat je van een loop in Flevoland verwacht. Halverwege werd het even onderbroken door een klein rondje Tollebeek, en daarna weer tot aan Emmeloord die saaie provinciale weg.
In Emmeloord stond bij een zijweg een rij auto's te wachten tot ze erdoor konden. Ik liep net tussen twee groepjes, dus ik versnelde even zodat er na mij voldoende ruimte was. Die versnelling ging erg lekker, dus heb ik dat tot de finish volgehoudeb. De laatste twee km gingen daarom voorbij in ongeveer 5:10 elk.
Ik kwam over de finish in 1:08:45. Iets wat trouwens door de organisatie niet opgemerkt blijkt te zijn. Na de streep werden aardappels en chips uitgedeeld, in plaats van medailles.
Het was een aardige, drukke loop, waarvan ik tevreden teruggekeerd brn. En o ja, de teller voor 2015 staat op 11 provincies.Bij die wedstrijd kon je inderdaad alleen dingen winnen die groeiden en bloeiden in de Polder. Ik herinner me ineens die hardloopwedstrijd weer ja. Tof zeg!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
@Guard: Lekker afwisselend parcours zeg. Snellerd.
@Pijll: Ja hoor, je hebt 'm gelopen. Altijd maar dat bord langs de snelweg in 'de polder' richting Friesland. Ik wil er toch ook eens lopenEn al 11 provincies! Ik ga er de komende weken wel aan werken hoor, aan mijn quotum.
![]()
dat gevoel heb ik ook als ik marathonlopers hoor over hoe druk ze het hebben tijdens de wedstrijddag, dan heb ik zo iets van really.... op een dag kan je toch ook 4 marathons lopen??quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Ah, k ben wederom op utrecht centraal en ik zie nu alle after-color runners. Heb je ook een hele dagtaak aan, zo'n 5km'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Volgens mij heb je maar een ding te doen op zo'n dag, en dat is die marathon lopen. Ik zou zelf niets anders erbij plannen iig
sommigen maken van de colour run ook gewoon een dagje uit!quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:20 schreef Guard het volgende:
Volgens mij heb je maar een ding te doen op zo'n dag, en dat is die marathon lopen. Ik zou zelf niets anders erbij plannen iig'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tuurlijk, gewoon met je bakkes vol gekleurd poeder sjardonneetjes staan hachelen, gierend van de lach met Mel en Patriesquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sommigen maken van de colour run oo gewoon een dagje uit!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ieder zijn ding, maar in eerdere posts proefde ik toch wel enige laagdunkendheid.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon met je bakkes vol gekleurd poeder sjardonneetjes staan hachelen, gierend van de lach met Mel en Patries
Ik heb het idee dat sommigen vergeten zijn hoe de meesten hier begonnen zijn.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben gewoon geen fan van color runs.
Als iemand hier begonnen is met color runs en dat nog steeds de mooiste manier van hardlopen vindt, dan spoor ik die persoon aan om daar vooral verder mee te gaan. En dan nog steeds vind ik color runs helemaal niks.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik had deze zomer eigenijk een clour run date met Gup, daar ben ik mooi mee weg gekomen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja met Gup zou ik het ook nog in overweging nemen
Vandaag de 10×10 van de Run van Winschoten gelopen. Ik mocht als 2e van ons team starten en had voor mijzelf een tijd in gedachten van 45 minuten. Het was mijn eerste echte wedstrijdloop. Helaas ben ik te snel van start te gaan door het tempo te volgen van iemand die eigenlijk te snel liep voor mij na 2 kilometer moest ik diegene ook laten gaan. Vanaf toen ongeveer een kilometer iets rustiger gelopen tot ik op een gegeven moment te erg last kreeg van steek in mijn zij dat ik niet meer kon rennen en dus moest lopen.
Ik baalde op dat moment als een stekker en heb ongeveer 4-5 minuten gewoon moeten lopen voor de steek weer weg was. Later kon ik mij nog aardig herpakken en ben gefinisht met een tijd van 48:08 op zich alsnog wel een mooie tijd maar niet wat ik in gedachten had 3e van ons team geworden. Verder was de dag echt super! We hadden gisteren al een partytent opgezet en konden daar de grootste deel van de dag dus doorbrengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het gewoon een hele andere bezigheid, die mij totaal niet aanspreekt. Het publiek bestaat hier ook meer uit festival bezoekers dan uit mensen die vaker hardlopen, misschien is dat bij nou anders. Dus zeker geen laatdunkendheid maar één van de weinige 'hardloop'vormen waar ik me echt niet mee kan identificeren.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar in eerdere posts proefde ik toch wel enige laagdunkendheid.
Ik heb het idee dat sommigen vergeten zijn hoe de meesten hier begonnen zijn.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb morgen een date met Gup. En met Strip en misschien met Wyccie.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:22 schreef Guard het volgende:
Ja met Gup zou ik het ook nog in overweging nemen![]()
![]()
De facebookposts van Tahoe200 volgen is niet goed voor de gemoedsrust
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Daten
Dit., Colour runs hebben niets, maar dan ook echt helemaal niets, met hardlopen te maken.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een hele andere bezigheid, die mij totaal niet aanspreekt. Het publiek bestaat hier ook meer uit festival bezoekers dan uit mensen die vaker hardlopen, misschien is dat bij nou anders. Dus zeker geen laatdunkendheid maar één van de weinige 'hardloop'vormen waar ik me echt niet mee kan identificeren.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Maar tegelijkertijd zorgt het er wel voor dat mensen van de bank/het terras af komen en 5km lopen/hardlopen. Van mij hoeft het ook allemaal niet, maar voor veel mensen is het blijkbaar wel iets om voor in beweging te komen.![]()
Ditquote:Op zondag 13 september 2015 07:24 schreef hatsaflats het volgende:
Maar tegelijkertijd zorgt het er wel voor dat mensen van de bank/het terras af komen en 5km lopen/hardlopen. Van mij hoeft het ook allemaal niet, maar voor veel mensen is het blijkbaar wel iets om voor in beweging te komen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het punt is niet of iets wel of niet iets met hardlopen te maken heeft, het gaat er om dat je jezelf nooit boven anderen verheven hoeft te voelen en op hun prestaties neer te kijken, ook al vind je hun prestaties 'beneden alle peil''Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: