Ik heb gelukkig een goede bak kwark met fruit en een eiwitreep en stroopwafel weggekregen direct na mijn run, maar ik krijg nu echt met moeite een salade met kip naar binnen, ondanks bijna 2000 kcal verbrand te hebbenquote:Op zaterdag 12 september 2015 18:20 schreef mosselmossel het volgende:
Thuiskomen van 34km en dat je vriendin dan een biefstuk van bijna een half pond voor je gaat staan bakken.
Ow, maar ik heb ook al Chocomel, 2 Radler 0s en drie krentenbollen opquote:Op zaterdag 12 september 2015 18:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een goede bak kwark met fruit en een eiwitreep en stroopwafel weggekregen direct na mijn run, maar ik krijg nu echt met moeite een salade met kip naar binnen, ondanks bijna 2000 kcal verbrand te hebbenGek lichaam..
Maar eet smakelijk!Hij is verdiend..
Het grappigste is nog wel dat ik nog voor ik thuis was langs de supermarkt wandelde na mijn run (was toch op de route van het laatste stuk wandelen), dus ik heb nog wel voedsel voor 3 vreetbuien aanwezig of zo, mijn ogen waren duidelijk groter dan mijn buik op dit moment aankanquote:Op zaterdag 12 september 2015 18:46 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ow, maar ik heb ook al Chocomel, 2 Radler 0s en drie krentenbollen op
Ow! Zo zag je er niet uit!quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:52 schreef thelaudprince het volgende:
Lekker gelopen dus MosselIk kwam echt net m'n bed uitgerold toen je het shirt kwam ophalen
![]()
SEMTEX, oppassen met die achillespees hoor, ik kwam in Roosendaal ook met die blessure uit de strijd en heb anderhalve maand niet gelopen daardoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thnx voor het shirt!
Ow. En ik was in Zeeland, dus vanavond een bolus!Zeeuwse mossels kunnen altijd!
quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:53 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ow! Zo zag je er niet uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thnx voor het shirt!
Ow. En ik was in Zeeland, dus vanavond een bolus!![]()
Graag gedaan !
Yummy yummy, ik heb mossel op het menu ( echt waar haha)
Oke, bedankt voor je reactie.quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:39 schreef Quoi het volgende:
Eetze Mossel!
[..]
Ik heb dat zeker ook. Als je als kind je been je been een keertje stoot begint dat al. Kleine bobbeltjes. Geen enkel teken van iets geks. Maar ik kan jouw bobbels niet voelen natuurlijkAls je ook pijn hebt kan het best een signaal zijn van te snel opbouwen. Maar ga er niet aan voelen, want een scheenbeen is niet glad en recht.
De kousen helpen - tenzij goed aangemeten en strak genoeg - bij doorbloedingsproblemen. Sommige mensen met shinsplints hebben er ook baat bij, alleen het mechanisme daarachter begint volgens mij met een P en eindigt op Lacebo
Niet op je huid gekkiequote:Op zaterdag 12 september 2015 19:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kan me er dan weer echt niks bij voorstellen, bobbeltjes op je scheen![]()
Alleen als ik mijn benen geschoren heb en er ontsteekt een haarzakje
Als je mij vertelt welke, dan zeg ik het jequote:Op zaterdag 12 september 2015 19:14 schreef thelaudprince het volgende:
Quoi, die halve marathon in Delft in mei, is die leuk of niet ?
Groene Parken is in mei toch ?quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Als je mij vertelt welke, dan zeg ik het je
Midden Delfland, Groene Parken?
Afijn, welke je ook bedoelt. Groene Parken is erg fijn, denk ik. Ik liep 'm nooit, maar heb er wel aangemoedigd en ik heb de route denk ik onofficieel vaak gelopen. Fijne groene (quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:17 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Groene Parken is in mei toch ?
Thanksquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:21 schreef Quoi het volgende:
[..]
Afijn, welke je ook bedoelt. Groene Parken is erg fijn, denk ik. Ik liep 'm nooit, maar heb er wel aangemoedigd en ik heb de route denk ik onofficieel vaak gelopen. Fijne groene () route, vlak, rustig. Klein en sterk deelnemersveld. Idem voor Midden Delfland. Daar krijg je wat meer polder voor je geld
En dat zomaar in Delft! Goed bezigquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:25 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
ThanksIk bedoel inderdaad de Groene Parken. Ik ben namelijk belachelijk ver vooruit aan het plannen
Zo kom je nog ergensquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
En dat zomaar in Delft! Goed bezig![]()
Mijn dilemma dit weekend is: Hoge Veluwe loop HM terug naar de 10km zetten of niet
wel als de verf niet uit je haar gaatquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Ah, k ben wederom op utrecht centraal en ik zie nu alle after-color runners. Heb je ook een hele dagtaak aan, zo'n 5km
quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:40 schreef Vork het volgende:
Morgen de allereerste wedstrijd. 6 en, kom maar op ik ben er klaar voor!
SPOILER: VerslagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Je hebt rust gehouden, eigenlijk de enige oplossing voor een overbelastingsblessurequote:Op zaterdag 12 september 2015 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn shinsplint is trouwens als sneeuw voor de zon verdwenen na mijn enkel blessure
Dus hardnekkige shinsplints? Scheur je enkelbanden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |