abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156019520
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 09:47 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
De balk achter de brandweerman in het midden:

Deze foto laat goed zien hoe het verstevigde stalen frame schuin is doorgesneden met een zgn "cutter charge" een explosief dat zijn kracht in 1 richting focust.

Iets dat nodig is om een gebouw in haar eigen fundamenten te kunnen laten vallen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hmm. Fotootje van tijdens de opruimwerkzaamheden:

Het zal toch niet?

:o!

In jouw laatste foto kun je godverdomme de acetyleenfles zien. :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Terecht op 12-09-2015 10:39:00 ]
pi_156019521
Dit gaat weliswaar om een ander "complot", maar ik vind dit een wijze, algemene les. Door maar een paar minuten en gemaakt door Errol Morris voor de New York Times:

quote:
"In December 1967, John Updike was writing Talk of the Town for the New Yorker. And he spent most of that Talk of the Town column talking about the Umbrella Man. He said that his learning of the existence of the Umbrella Man made him speculate that in historical research there may be a dimension similar to the quantum dimension in phsycial reality. If you put any event under a microscope you will find a whole dimension of completely weird, incredible things going on. It’s as if there’s the macro level of historical research where things sort of obey natural laws and usual things happen and unusual things don’t happen. And then there’s this other level where everything is really weird."
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_156019530
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:41 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Door iedere in iedere "laag" van regering maar een heel klein detail tijdelijk te veranderen.

Niemand op zijn eigen nivo vind dat raar, en niemand die overziet hoe dat ene detail directe gevolgen heeft voor de laag eronder.

Ga zo 20 stappen omlaag, en je kunt ermee wegkomen, omdat alleen de aller machtigsten het overzicht hebben.

Compartimenteren.
Natuurlijk. 100en mensen houden hun mond over zoiets.
pi_156019656
Waarom moest het gebouw instorten?
Wat als het niet ingestort zou zijn?
Het gaat erom dat 2 vliegtuigen erin gevlogen zijn.
Dat is al genoeg.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_156019678
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 10:19 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

En daarbij het opofferen van vele onschuldigen van de eigen bevolking wordt dan zeker gezien als "collateral damage"?
Hmmmmm, zouden ze echt zo ver gaan?
Putin ging zo ver voor zijn oorlog in Tjetsjenie. Uit welke overige daden van de regering Bush ten aanzien van mensenslevens wil jij afleiden dat er een morele belemmering zou bestaan?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_156019777
Niet deze onzin weer. :')
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_156019799
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 10:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Niet deze onzin weer. :')
Jawel. Eens in de zoveel tijd moet het blijkbaar. Dan kan je elk raar idee onderuit halen. Dan blijft het een tijd stil. Dan komt men weer met rare verhalen.
pi_156019805
Natuurlijk is het een complot, alles is het.
Ура для россии
  zaterdag 12 september 2015 @ 11:02:09 #209
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156019904
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:01 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

- Gesmolen staal, nog wekenlang na de aanslag, in grote poelen ondergronds,

...

- Het snelle afvoeren van alle staal, direkt naar China voor sloop
wat is het nou?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156019905
Ik heb net een video op Youptoup gekeken en ben nu helemaal om:

• De VS heeft de Twin Towers expres opgeblazen zodat ze oorlog konden voeren richting het eigen faillissement.
• De joden hebben zichzelf massaal vergast in WO2 om zo Israel te kunnen stichten.
• De slavenhandel was een inside job van Afrika om zich zo over zoveel mogelijk landen te kunnen verspreiden teneinde tijdens de Olympische Spelen veel hardloopmedailles te kunnen pakken voor Jamaica.
• Kanker en aids zijn ontworpen door de elite om het gepeupel te decimeren.
• We zijn niet op de maan geweest. De VS heeft een vlag als een soort dartpijl richting de maan geschoten. Er zweven nu nog driehonderd vlaggen in de ruimte die de maan op een haar na misten.
• God heeft expres fossielen in de grond gestopt om ons te misleiden.
pi_156020035
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:02 schreef SuperHarregarre het volgende:

• De VS heeft de Twin Towers expres opgeblazen zodat ze oorlog konden voeren richting het eigen faillissement.
• De joden hebben zichzelf massaal vergast in WO2 om zo Israel te kunnen stichten.
• De slavenhandel was een inside job van Afrika om zich zo over zoveel mogelijk landen te kunnen verspreiden teneinde tijdens de Olympische Spelen veel hardloopmedailles te kunnen pakken voor Jamaica.
• We zijn niet op de maan geweest. De VS heeft een vlag als een soort dartpijl richting de maan geschoten. Er zweven nu nog driehonderd vlaggen in de ruimte die de maan op een haar na misten.
Nu verklap je ineens alle geheimen. Je moet dit soort dingen heel gedoseerd brengen bij een bepaalde groep.
pi_156020056
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:02 schreef SuperHarregarre het volgende:

Heerlijk is dat hè, je vingers in je oren houden en dan keihard blijven blèren dat het onzin is, wat er ook wordt aangedragen.
Was ik maar zo simpel.
pi_156020077
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:14 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Heerlijk is dat hè, je vingers in je oren houden en dan keihard blijven blèren dat het onzin is, wat er ook wordt aangedragen.
Was ik maar zo simpel.
Simpel is het overal een complot in willen zien.
pi_156020108
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:15 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Simpel is het overal een complot in willen zien.
Inderdaad, als je in één complot gelooft, geloof je direct alle andere complotten :D :')
pi_156020127
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:18 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Inderdaad, als je in één complot gelooft, geloof je direct alle andere complotten :D :')
Als je goedgelovig genoeg bent om in 9/11 een complot te zien, waar haal je dan de wijsheid vandaan om bij die andere zaken wel te zien of het om een complot gaat of niet?
pi_156020149
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:19 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Als je goedgelovig genoeg bent om in 9/11 een complot te zien, waar haal je dan de wijsheid vandaan om bij die andere zaken wel te zien of het om een complot gaat of niet?
Het gaat in dit onderzoek om feiten en wetenschappelijk bewijs, dat kan je niet onderuit halen, hoe hard je ook blijft schreeuwen dat het onzin is.
pi_156020169
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 september 2015 17:41 schreef Ryan3 het volgende:
2351 ingenieurs en architecten geloven niet in de officiële lezing van 9/11 dus?

Nou dat zijn er niet veel dan. Ik bedoel, hoeveel ingenieurs en architecten zijn er wereldwijd maar niet? Tientallen miljoenen?
Toch vind ik het wel bijzonder. Ik neem aan dat die mensen allemaal met naam benoemd worden en het lijkt me dat ze allemaal hun goede naam en zaak kunnen verliezen. Toch kiezen ze ervoor om het te doen. Dat intrigeert me wel.
pi_156020230
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:18 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Dit zou wel een erg groot complot zijn.......
pi_156020241
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:20 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Het gaat in dit onderzoek om feiten en wetenschappelijk bewijs, dat kan je niet onderuit halen, hoe hard je ook blijft schreeuwen dat het onzin is.
Dat kan je keihard onderuit halen.
pi_156020247
Jaja complotten zijn nooit waar...9/11 was veel meer dan een 'terroristische aanslag'. Kijk alleen maar al wat er huisde in WTC7.

Ik weet niet hoe ze het hebben gedaan (bijvoorbeeld met de vliegtuigen), maar het onderstaande verhaal van gerespecteerd fotograaf Thomas Scott Gordon vond ik echt een openbaring (Kurt Sonnenfeld komt ook nog voorbij).

Rond 1989 had hij deze ervaring in het WTC waaruit bleek dat er al minimaal 10 jaar werd gewerkt aan een plan om de WTC torens legaal naar beneden te halen. Er was echter geen optie...ook mp3 interview onderaan de pagina.

WTC had to be dismantled by 2007 and implosions were ruled out

https://www.indybay.org/newsitems/2006/08/16/18297965.php

[ Bericht 3% gewijzigd door Xan21 op 12-09-2015 11:39:38 ]
pi_156020256
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:21 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Toch vind ik het wel bijzonder. Ik neem aan dat die mensen allemaal met naam benoemd worden en het lijkt me dat ze allemaal hun goede naam en zaak kunnen verliezen. Toch kiezen ze ervoor om het te doen. Dat intrigeert me wel.
Meer bijzonder zou zijn dat die 100en mensen die aan dit complot hebben meegewerkt gewoon hun mond houden.
pi_156020294
Die weten wel beter om hun mond te houden... kijk alleen al naar ex CIA whistleblower Susan Lindauer (van de augustus 2001 memo naar Richard Ashcroft). Als je ziet hoe ze haar al helemaal stuk hebben geprobeerd te maken pas je wel op.
pi_156020381
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:02 schreef Re het volgende:

[..]

wat is het nou?
Beide, poelen vloeibaar staal, diep in de fundering, wat een deel van de explosie schacht volledig afsluit, en alle verplaatsbare balken die ernaast terecht kwamen, afgevoerd binnen dagen, in collones van vrachtwagens, en direct verscheept naar China, elke vorm van onderzoek daarmee onmogelijk makend.

Het is trouwens een misdrijf om na een brand bewijsmatriaal te vernietigen, zoals zele brandweercommandanten riepen, ze hebben nooit begrepen waarom ze het niet mochten onderzoeken.

Ik zal je dalijk meer info geven over beide, de poelen gesmolten staal, en ook de snelle opruiming en vernietiging van de resten
bivd kijkt met u mee.
pi_156020424
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:21 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Architecten zijn veredelde figuurzagers, dus van hen verbaast het me niets. Er zijn ook drommen HBO-ingenieurs die nog geen fatsoenlijk vrijlichaamsdiagram kunnen opstellen. Verder stelt het getal van 2500 niets voor. AE911Truth heeft dit jaar op de jaarlijkse conferentie van AIA (American Institute of Architects) een petitie ingediend om een nieuw officieel onderzoek te steunen. De uitslag van die stemming? 160 stemmen voor, 3800 stemmen tegen. Alleen al op een conferentie stemden meer mensen tegen dan er leden van AE911Truth zijn. Het is een volstrekt marginaal clubje.

En om even het niveau van dit clubje te illustreren: het beste stukje onderzoek wat AE911Truth heeft afgeleverd is een paper (hun enige gepubliceerde paper) waarin zij claimden nanothermiet te hebben gevonden in stofresten van ground zero, maar wat na kritisch onderzoek van sceptici eigenlijk verfschilfertjes bleken te zijn. :')
pi_156020449
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:27 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Meer bijzonder zou zijn dat die 100en mensen die aan dit complot hebben meegewerkt gewoon hun mond houden.
Ik zeg niets over het waarheidsgehalte maar dat die experts het er kennelijk voor over hebben om er in welke vorm dan ook een bepaald risico op schade voor over te hebben vind ik wel opvallend.
pi_156020459
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:27 schreef mastertephon het volgende:

[..]

ow man, je weet het begin nog niet.

De mensen die de coordinatie hadden zijn opgeblazen in gebouw 7, ook dat zal ik je dalijk laten zien.

Er was een commandocentrum binnen gebouw 7 waar secret service, en verschillende andere 3 letter diensten hun plan vanuit hebben aangestuurd.

Die mensen zijn opgeblazen in gebouw 7 terwijl ze dachten dat ze naar een andere locatie gingen, ze zijn gezien door de chef van de "normale" afdeling rampenbestrijding, hij moest over hun lijken lopen om het gebouw te kunnen verlaten, en dat was nog voordat de tweede toren werd geraakt.
bivd kijkt met u mee.
pi_156020469
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:39 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik zeg niets over het waarheidsgehalte maar dat die experts het er kennelijk voor over hebben om er in welke vorm dan ook een bepaald risico op schade voor over te hebben vind ik wel opvallend.
Omdat men vaak gewoon niet weet waar men het over heeft. Dat geven die aluminium experts ook aan. De uitleg is vrij simpel als je weet waar je over praat.
pi_156020493
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:40 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

De mensen die de coordinatie hadden zijn opgeblazen in gebouw 7, ook dat zal ik je dalijk laten zien.

Er was een commandocentrum binnen gebouw 7 waar secret service, en verschillende andere 3 letter diensten hun plan vanuit hebben aangestuurd.

Die mensen zijn opgeblazen in gebouw 7 terwijl ze dachten dat ze naar een andere locatie gingen, ze zijn gezien door de chef van de "normale" afdeling rampenbestrijding, hij moest over hun lijken lopen om het gebouw te kunnen verlaten, en dat was nog voordat de tweede toren werd geraakt.
Mij overtuig je niet. Ik heb in die tijd veel gelezen en geschreven over het onderwerp. Wat vooral blijft hangen zijn de leugens van mensen die er een complot in zien.
pi_156020524
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:42 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Mij overtuig je niet. Ik heb in die tijd veel gelezen en geschreven over het onderwerp. Wat vooral blijft hangen zijn de leugens van mensen die er een complot in zien.
Barry Jennings: ( RIP )

hoofd rampenbestrijding office of Emergency Management

Gebouw 7, plaats van coordinatie van de aanslag, hij heeft over de lijken gelopen.

HIj was erbij, dit is een fragment van zijn verhaal

bivd kijkt met u mee.
  zaterdag 12 september 2015 @ 11:46:19 #230
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156020561
wat als het gebouw gewoon al een self destruct had ingebouwd, immers veel geheime informatie aanwezig en je weet nooit in geval van een ramp... en die gebeurde
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156020567
Zelfs al hoor je WTC eigenaar Larry Silverstein zeggen dat ze het WTC7 hebben opgeblazen. Als je het niet wilt geloven, wil je het niet geloven.
pi_156020568
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:43 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Barry Jennings: ( RIP )

hoofd rampenbestrijding office of Emergency Management

HIj was erbij, dit is een fragment van zijn verhaal

Het zegt vrij weinig. Ook wat het hoofd van de brandweer dacht.
pi_156020572
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:46 schreef Xan21 het volgende:
Zelfs al hoor je WTC eigenaar Larry Silverstein zeggen dat ze het WTC7 hebben opgeblazen. Als je het niet wilt geloven, wil je het niet geloven.
Idd.
pi_156020576
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:40 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Dank je, je hebt mijn dag weer goedgemaakt. Ik stond op chagrijnig, maar viel nu bijna van mijn stoel van het lachen....
Dit geloof je zelf toch niet? Oh wacht, er is geen ondergrens aan domheid.....
Complottheorien zijn altijd achterlijk, dom en stomzinnig, maar dit gaat zelfs nog verder dan dat.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:46 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Het zegt vrij weinig. Ook wat het hoofd van de brandweer dacht.
Als je dit gelooft dan ben je er geestelijk nog erger aan toe dan menig 1 denkt
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_156020588
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:46 schreef Re het volgende:
wat als het gebouw gewoon al een self destruct had ingebouwd, immers veel geheime informatie aanwezig en je weet nooit in geval van een ramp... en die gebeurde
Dat heeft elk groot gebouw daar, althans een reel plan ervoor, en plek om dat uit te voeren ,dat is een verplichting voordat ze het mogen bouwen, sinds de jaren 60 moet je het kunnen weghalen zonder de rest te beschadigen.
bivd kijkt met u mee.
pi_156020641
Barry Jennings (RIP) iets uitgebreider.

Probeer je eerst in te lezen over wie hij was, en wat zijn werk was.

Kijk daarna naar waar hij was tijdens de aanslag, wat zijn taak was, en luister dan naar zijn verhaal.

bivd kijkt met u mee.
pi_156020668
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:47 schreef sjorsie1982 het volgende:

De enige man die het kan weten vertelt het je hierboven, Barry Jennings, de uitgebreidere versie.

Geloof mij niet, luister naar hem
bivd kijkt met u mee.
pi_156020680
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:53 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

De enige man die het kan weten vertelt het je hierboven, Barry Jennings, de uitgebreidere versie.

Geloof mij niet, luister naar hem
Heb ik gedaan, beiden geloof ik uiteraard niet....
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_156020681
quote:

Complottheorien zijn altijd achterlijk, dom en stomzinnig, maar dit gaat zelfs nog verder dan dat.
Tenzij het een complottheorie over een bebaarde man in een grot betreft die van daaruit een enorme moordaanslag organiseert door mannen met stanleymesjes vliegtuigen te laten kapen net op het moment dat de Amerikaanse luchtverdediging weerloos is vanwege een oefening.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_156020690
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Tenzij het een complottheorie over een bebaarde man in een grot betreft die van daaruit een enorme moordaanslag organiseert door mannen met stanleymesjes vliegtuigen te laten kapen net op het moment dat de Amerikaanse luchtverdediging weerloos is vanwege een oefening.
Dat geloof ik ook niet :W en wie dat nog gelooft is ook niet goed snik.
pi_156020693
Het waren aliens.
pi_156020697
quote:

[..]

Dank je, je hebt mijn dag weer goedgemaakt. Ik stond op chagrijnig, maar viel nu bijna van mijn stoel van het lachen....
Dit geloof je zelf toch niet? Oh wacht, er is geen ondergrens aan domheid.....

[..]

Men blijft er gewoon in doorgaan dat denken. Er is ook onderzoek naar gedaan......naar complotdenkers. Het heeft er meestal mee te maken dat men gewoon niet slim genoeg is zaken te begrijpen.
pi_156020714
Sjors...onze fok psychiater
pi_156020867
Bij dit soort rampen is 'bewijs' altijd maar een relatief begrip. Wie weet wat er allemaal in die torens aanwezig was aan gasleidingen, verkeerd/goedkoper materiaal en/of wat precies de gevolgen zijn als een vliegtuig zich in een wolkenkrabber boort. Het is niet alsof wekelijks een gebouw van dit formaat naar beneden klettert en we veel referentiemateriaal hebben.

Dan zijn er nog de foto's en het moment van publicatie daarvan. Wellicht is een foto met perfect door gesneden stalen constructies pas uren of dagen na de ramp gemaakt en zijn de brokken weggehaald door de brandweer wegens instortingsgevaar.

Volgens mij weet iedereen wat hij/zij gezien heeft op die bewuste dag. Camera beelden van 1000 en 1 hoeken van 2 vliegtuigen die zich op het WTC stortte volgens een scenario uitgewerkt in 1995 door Khalid Sheikh Mohammed en in uitvoering gebracht in 2001 door Khalid Sheikh Mohammed en Osama Bin Laden.
pi_156020898
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:53 schreef sjorsie1982 het volgende:

Heb ik gedaan, beiden geloof ik uiteraard niet....
Daar kun je voor kiezen, je hoeft het niet te geloven uit de mond van de man die erbij was.

Maar iemand die er was en het zag, is wat geloofwaardiger dan iemand die er niet bij was.
bivd kijkt met u mee.
pi_156020906
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:06 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Daar kun je voor kiezen, je hoeft het niet te geloven uit de mond van de man die erbij was.

Maar iemand die er was en het zag, is wat geloofwaardiger dan iemand die er niet bij was.
nee hoor. Verzinsels hebben niks te maken of men er was of niet.
pi_156020932
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:04 schreef Nintex het volgende:
volgens een scenario uitgewerkt in 1995 door Khalid Sheikh Mohammed en in uitvoering gebracht in 2001 door Khalid Sheikh Mohammed en Osama Bin Laden.
Google operation Bumble Bee.
bivd kijkt met u mee.
pi_156020947
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:06 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

nee hoor. Verzinsels hebben niks te maken of men er was of niet.
Flauw, maar ook dat mag hier.
bivd kijkt met u mee.
pi_156020959
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:08 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Flauw, maar ook dat mag hier.
Klopt, net zoals jouw onzin. Dat mag allemaal. :Y
pi_156020980
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:09 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Klopt, net zoals jouw onzin. Dat mag allemaal. :Y
Het verschil is dat ik je getuigen laat zien, mensen die erbij waren, en jij alleen flauw doet.
bivd kijkt met u mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')