Juist, en daarom is er ook een belang bij een doofpot. Gigantisch falen van de inlichtingendiensten.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:14 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk eerlijk gezegd, in dat gebouw zat oa de Secret Service. Als het terroristenwerk is geweest kunnen ze net zo goed de inlichtingendiensten opheffen
Die zijn voor BNW mensen veel betrouwbaarder dan een officieel onderzoeksrapport.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:17 schreef YazooW het volgende:
[..]
Van die aan elkaar geplakte Youtube filmpjes
Ik betwijfel dat. Maar goed, zolang er geen officieel en openbaar onderzoek komt kom je geen stap verder en is het ook allemaal niet zo relevant.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:23 schreef Nielsch het volgende:
Gigantisch falen van de inlichtingendiensten.
Nist is een overheidsinstantie, een WC-Eend onderzoek zeg maar. Ik zie liever een onafhankelijk onderzoek zonder belangen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:24 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Die zijn voor BNW mensen veel betrouwbaarder dan een officieel onderzoeksrapport.
BNW'ers hebben meestal hun oordeel al klaar liggen en zoeken daar vervolgens bronnen bij om hun oordeel te bevestigen. Daar gebruiken zij dan inderdaad van die vage youtube filmpjes voor. Beetje jammerquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:24 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Die zijn voor BNW mensen veel betrouwbaarder dan een officieel onderzoeksrapport.
Dit. Het oordeel dat zij hebben door hun bronnen die zij uitwisselen maken hun juist ongeloofwaardig. Helaas. Maar het zijn geen idioten. Althans lang niet allemaal. Een groot deel is doorgeslagen door angst.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:33 schreef YazooW het volgende:
[..]
BNW'ers hebben meestal hun oordeel al klaar liggen en zoeken daar vervolgens bronnen bij om hun oordeel te bevestigen. Daar gebruiken zij dan inderdaad van die vage youtube filmpjes voor. Beetje jammer.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
En er zijn tienduizenden architecten en ingenieurs die het tegenovergestelde van wat er in de OP staat beweren. Zetten die hun naam en reputatie dan wel op het spel?
jij weet donders goed dat 9/11 een inside job is. Jij wil het alleen niet geloven. Iedereen die de ineenstorting van WTC7 heeft gezien weet dat dat om een controlled demolition gaat. Het gebouw kan alleen op die manier ineen storten als alle steunpilaren het tegelijkertijd begeven. Ik denk dat de meeste Nederlanders inmiddels ook niet meer het officiële verhaal geloven. Bij ons op het werk was er tijdens de pauze een discussie over dit onderwerp tussen 20 man. De overgrote meerderheid geloofde dat de Amerikanen zelf achter de aanslagen zitten.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Gecontroleerde explosieven. Wie heeft die er dan ingestopt? Als de overheid daarachter zit, dan heb je diverse beleidsmakers en politici die daar vanaf moeten weten. Daarnaast heb je nog constructiemedewerkers, architecten en explosievenexperts nodig. Waarom klappen die dan niet uit de school? Nee, we moeten het doen met een stelletje onbekende architecten.
Die explosieventheorie, zulke bullshit.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:17 schreef YazooW het volgende:
[..]
Van die aan elkaar geplakte Youtube filmpjes
Meestal klik ik ze al weg tijdens de zwaar overdreven intro's met spannende achtergrondgeluiden enzo.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:42 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]![]()
Die je met je eigen ogen op de feiten drukken.
Hoi polderturk,quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:41 schreef polderturk het volgende:
[..]
jij weet donders goed dat 9/11 een inside job is. Jij wil het alleen niet geloven. Iedereen die de ineenstorting van WTC7 heeft gezien weet dat dat om een controlled demolition gaat. Het gebouw kan alleen op die manier ineen storten als alle steunpilaren het tegelijkertijd begeven. Ik denk dat de meeste Nederlanders inmiddels ook niet meer het officiële verhaal geloven. Bij ons op het werk was er tijdens de pauze een discussie over dit onderwerp tussen 20 man. De overgrote meerderheid geloofde dat de Amerikanen zelf achter de aanslagen zitten.
geloof ik niks van. Geef nu maar toe dat je diep van binnen het officiële verhaal niet gelooft.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoi polderturk,
Bij ons wordt er heel anders over gedacht in de bedrijfskantine.
Groetjes, luxerobots
Sterker nog, hij is nooit in staat van beschuldiging gesteld. De grootste moordzaak in de Amerikaanse geschiedenis, en het bewijsmateriaal is illegaal vernietigd en buiten de landsgrenzen gebracht en de vermeende hoofddader is nooit officieel als verdachte aangemerkt, uit een militaire omsingeling ontsnapt nadat die was afgeblazen en vervolgens geexecuteerd en in zee geworpen. Ik vind het niet een héél goed verhaal.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:16 schreef Cherna het volgende:
[..]
Tja zo zijn er wel meer zaken vreemd. Osama zou opdracht hebben gegeven. Maar de bewijzen zullen er nooit komen. Dit omdat men de man ter plekke heeft opgeruimd zonder een vorm van een proces. Ik heb hem niet bij de rechtbank gezien.
Er zijn ook hele serieuze documantaire's die gewoon de feiten langslopen, zonder aannames en conclusies.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:44 schreef YazooW het volgende:
[..]
Meestal klik ik ze al weg tijdens de zwaar overdreven intro's met spannende achtergrondgeluiden enzo.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:02 schreef YazooW het volgende:
Ik ontken ook niet de punten die je nu opnoemt. Ik wilde alleen even zeiken op die standaard youtube filmpjes waar ik langzamerhand scheitziek van begin te worden.
Wil je nu daadwerkelijk beweren dat gebouwen die op een moderne bouwwijze gebouwd is, en waarvan voorheen dus kennelijk nooit zulke grote gebouwen na brand ingestort zijn... vervolgens Nooit zouden kunnen instortten...?quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:04 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
http://www.serendipity.li/wot/other_fires/other_fires.htm
Feit:
Er is nog nooit een gebouw met een met staal geconstrueerde kern ingestort door brand. Nog nooit. BEHALVE WTC 1,2 en 7. In WTC7 was niet eens een vliegtuig terecht gekomen.
Zeg nou zelf, als je dit feit weet dan zou je toch zoiets kunnen hebben van: 'hmmm, hoe kon dit gebouw dan instorten.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Donder toch op met die complotten man.
Wat een bullshit.
Complot denken is ook een ziektequote:Op vrijdag 11 september 2015 21:51 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]![]()
De info is er, je kan ook kiezen om het niet te willen weten.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Complot denken is ook een ziekte
Het is zoals het is gebeurd.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:53 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]![]()
De info is er, vind je het eng, vervelend, raar, dat mensen willen weten hoe het zit?
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is zoals het is gebeurd.
Al die complotten boeien mij geen reet.
Met een stalen constructie is dat inderdaad onmogelijk, door een normale brand in ieder geval. Ook een kerosinebrand kan dat niet veroorzaken. Dat een gebouw in vrije val in elkaar zakt maakt het nog onwaarschijnlijker. Zie hier bijvoorbeeld de brand in een wolkenkrabber in Beijing, staat van onder tot boven helemaal in de fik.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:32 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wil je nu daadwerkelijk beweren dat gebouwen die op een moderne bouwwijze gebouwd is, en waarvan voorheen dus kennelijk nooit zulke grote gebouwen na brand ingestort zijn... vervolgens Nooit zouden kunnen instortten...?
quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:05 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Met een stalen constructie is dat inderdaad onmogelijk, door een normale brand in ieder geval. Ook een kerosinebrand kan dat niet veroorzaken. Dat een gebouw in vrije val in elkaar zakt maakt het nog onwaarschijnlijker. Zie hier bijvoorbeeld de brand in een wolkenkrabber in Beijing, staat van onder tot boven helemaal in de fik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De volgende ochtend staat alles er nog en het gebouw is weer in gebruik genomen.
Het staal buigt hooguit, maar daar blijft het bij.
stond zelfs in bijna 13 minuten geheel in de fik, vanaf het moment dat het vuur ontstond op het dak door illegaal vuurwerk door de constructie werkers...quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:05 schreef Sylv3se het volgende:
Zie hier bijvoorbeeld de brand in een wolkenkrabber in Beijing, staat van onder tot boven helemaal in de fik.
Wat ik nu mis is de smoking gun. Constructiemedewerkers die bijvoorbeeld precies uit de doeken doen hoe ze het opgeblazen hebben. Welk explosief, op welke plaats, met welke ontsteking etc.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:01 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Er zijn ook hele serieuze documantaire's die gewoon de feiten langslopen, zonder aannames en conclusies.
Allemaal openbare info, verifieerbaar en zonder bullshit.
Er is zoveel over te vertellen dat het lastig is om een begin te kiezen.
- De afwijkende procedures die de bevelhebbers van de luchtmacht kregen, (Oja, welke dan?)
- Het buiten gebruik stellen van de liften en camera's in de weken voor 9/11 iets dat sinds de bouw nog nooit was gedaan. (Oja, bewijs?)
- De sloop en breekgeluiden op de getroffen etage's, die formeel leegstonden (Etages die leeg staan kunnen geen geluid meer maken?)
- Gebouw 7, in vrije val in zijn eigen fundering gestort en vooraf aangekondigd. (Vooraf aangekondigd? Door die paar brandweerlieden?)
- Het verwijderen van alle puin, zonder onderzoek, nooit eerder gedaan, (Er was nogal wat puin, he?)
- De honderden ooggetuigen die lange reeksen explosies hoorden, (Er was nogal wat herrie, he?)
- Gesmolen staal, nog wekenlang na de aanslag, in grote poelen ondergronds, (Gesmolen staal in poelen ondergronds)
- De aanwezigheid van Fema, de dag van tevoren, (Bewijs?)
- Beveiliging van WTC , overgenomen door neefje van Bush. (Bewijs?)
- Het snelle afvoeren van alle staal, direkt naar China voor sloop (Jaja, want Amerika heeft zelf geen behoefte aan staal, alles op de boot naar China)
- Het aantreffen van ongeschonden paspoort, maar geen stukje herkenbaar kantoor-meubilair (Genoeg andere herkenbare rommel)
- Het instant tot stof vervallen van beton en ijzer, vorm nog zichtbaar in de wolk (Jaja, mooie wolk moet dat zijn geweest)
- De 2,7 Biljoen dollar die vermist werd, 1 dag voor de inslag Pentagon (Zeker naar Israel gevlogen)
- Het Penetreren van 3 ringen Pentagon, met een mooie ronde opening (Dus was het een raket? Nog meer James Bond)
- Vliegtuigen die sneller vlogen dan volgens de fabrikant mogelijk is (Oja, bron van fabrikant?)
- Vliegtuigen die manouvres maken, die geen ervaren piloot ze na heeft kunnen doen (Jaja)
- ik kan nog uren doorgaan, en voor alle bovengenoemde zijn ruimschoots bronnen, werkelijke bronnen
In totaal heeft het 6 uur gebrand, het WTC maar 1 uur voordat het instortte in vrije val.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:13 schreef RM-rf het volgende:
[..]
stond zelfs in bijna 13 minuten geheel in de fik, vanaf het moment dat het vuur ontstond op het dak door illegaal vuurwerk door de constructie werkers...
slechts een persoon werd gedood erdoor
enkel, wil je nu beweren dat dit een-op-een vergelijkbaar is met een aanslag op de beide WTC-tores door een vliegtuig en de structurele die daar ontstond.. enkel op basis ervan 'dat het ok een wolkenkrabber was met een staalconstructie ?
waren de branden op 9/11 dan 'normaal' ...?quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:27 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
In totaal heeft het 6 uur gebrand, het WTC maar 1 uur voordat het instortte in vrije val.
Alleen op 9/11 zijn er 3 gebouwen 'toevallig' door brand met een stalen constructie in elkaar gestort. En gebouw 7 was niet geraakt door een vliegtuig en de brand was lang niet zo hevig. Daarvoor is het nooit gebeurd en daarna ook niet.
Een normale brand kan het gewoon niet veroorzaken, dat is gewoon een feit. Dat je het niet wil geloven prima, maar dat zijn de feiten.
Ja, voor gebouw 7 in ieder geval. Voor de WTC's had je nog kerosine, maar dat kan ook geen instorting veroorzaken.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:29 schreef RM-rf het volgende:
[..]
waren de branden op 9/11 dan 'normaal' ...?
Misschien was het wel een gebouw van flutkwaliteit omdat er constructiefouten in zaten of omdat er bezuinigd was op materiaal.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:27 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
In totaal heeft het 6 uur gebrand, het WTC maar 1 uur voordat het instortte in vrije val.
Alleen op 9/11 zijn er 3 gebouwen 'toevallig' door brand met een stalen constructie in elkaar gestort. En gebouw 7 was niet geraakt door een vliegtuig en de brand was lang niet zo hevig. Daarvoor is het nooit gebeurd en daarna ook niet.
Een normale brand kan het gewoon niet veroorzaken, dat is gewoon een feit. Dat je het niet wil geloven prima, maar dat zijn de feiten.
Je moet je echt wat beter verdiepen in 9/11, er is zoveel informatie beschikbaar (zonder bnw geouwehoer).quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Misschien was het wel een gebouw van flutkwaliteit omdat er constructiefouten in zaten of omdat er bezuinigd was op materiaal.
Ik vind het uiterst ongeloofwaardig dat er explosieven in die drie gebouwen zouden zitten. Dan neemt een overheid wel heel veel risico. Voor drie grote gebouwen heb je aardig wat explosieven, berekeningen en personeel nodig hoor.
En in het pentagon zou dan een een raket gevlogen zijn. Een raket is totaal anders als een vliegtuig, alsof een overheid niet heel veel risico neemt door een raket in een eigen gebouw te laten schieten
Jij zou eens echte feiten moeten zoeken, geen youtubefilmpjes napraten.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:42 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Je moet je echt wat beter verdiepen in 9/11, er is zoveel informatie beschikbaar (zonder bnw geouwehoer).
Het gedeelte waar het 'vliegtuig' het Pentagon in vloog stond leeg, daar was net een verbouwing geweest, evenals veel etages in de WTC's, waar in de maanden voor de aanslagen veel activiteit is waargenomen door mensen die op de etages erboven of eronder aan het werk waren.
Nope, Gebouw 7 stond middenin de drukgolven van zowel WTC1 als 2 en was al sinds 10:30 door de brandweer verlaten en 'opegegeven en de brand kon vrij woedden...quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:30 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Ja, voor gebouw 7 in ieder geval. Voor de WTC's had je nog kerosine, maar dat kan ook geen instorting veroorzaken.
Ik weet niet waar je het over hebt, ik heb niets over Fema of het neefje van Bush gezegd.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij zou eens echte feiten moeten zoeken, geen youtubefilmpjes napraten.
Heb je bronnen van deze drie beweringen?
- Veel etages leeg van het WTC
- De Fema was een dag eerder langsgekomen
- Het neefje van Bush nam de beveiliging over
Ik beweer alleen dat het niet kan voorkomen dat een gebouw met een stalen constructie in vrije val kan instorten.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:53 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nope, Gebouw 7 stond middenin de drukgolven van zowel WTC1 als 2 en was al sinds 10:30 door de brandweer verlaten en 'opegegeven en de brand kon vrij woedden...
de voorbeelden die jij geeft betreffen branden die wel degelijk door de brandweer begeleid werden en de brand gecontroleerd, ook die wolkenkrabber in Peking, die overigens nog in constructiefase zat..
De grootste fout echter die je maakt is de argumentatiewijze dat iets niet kan gebeuren, als het vorheen niet al een keer eerder gebeurd is... als je dat gelooft, ben je werkelijk vatbaar vor de domste vormen van misargumentatie en fallacy's
Heb ik voor je, als je er echt tijd voor wil nemen, het is dik 4 uur aan matriaal.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat ik nu mis is de smoking gun. Constructiemedewerkers die bijvoorbeeld precies uit de doeken doen hoe ze het opgeblazen hebben. Welk explosief, op welke plaats, met welke ontsteking etc.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:54 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, ik heb niets over Fema of het neefje van Bush gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |