quote:Op donderdag 10 september 2015 22:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die reacties eronder...![]()
![]()
Niveautje!
quote:Jajajaa luc zwigt is gwn kden nie dat da me u zoon is gebeurd dus kzou beter u mond houden gy zyt ook een racist als haar ga maar met haar trouwen ahhaha 2 racisten dus zwijh gwn hhh kgeloof er nieks vanb hebt gy da gezien ik denk het nie dus zwijg gwn
quote:Aya Madani Manieren hé, je komt hier op ons kosten leven en een beetje een grote muil opzetten. Werken ken je niet? De juf was er gdverd niet eens malloot! En aub leer deftig schrijven en gedraag u. Wees blij dat die kinderen een opvoeding krijgen die jij spijtig genoeg blijkbaar niet hebt gehad! Je zit hier niet in je " thuisland! "
quote:Ja kom agterlijke mensen, da kind gaat nie even zelf een touw rond zijn nek doen, het is zeker de leerkracht die da heeft gedaan.. natuurlijk gaan ze da nie toegeven om de naam van die school zwart te maken!
J die is hier nu al 5 keer voorbijgekomen.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:30 schreef pagadder het volgende:
Lijkt me weer een gevalletje Blokkendoos
Vlaamse/blanke juf vs boze moslimouders...
Ik begin steeds beter te begrijpen dat die vluchtelingen niet in Turkije willen blijven. Wat een reactie's weer lekker agressief.quote:
En al 3 keer vrijgesprokenquote:Op donderdag 10 september 2015 22:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
J die is hier nu al 5 keer voorbijgekomen.
Hier staan ook pareltjes onder: http://nieuws.vtm.be/binn(...)-na-klacht-tegen-jufquote:Op donderdag 10 september 2015 22:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die belgen zijn lekker duidelijk.
Maar dat zijn de foto's niet, van het z.g. touw/koort i.c.m. ophangingquote:Op donderdag 10 september 2015 22:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die belgen zijn lekker duidelijk.
Dat dat joch zelf dat touw om zijn nek deed en vervolgens over een uiteinde van dat touw gevallen is. En zo het touwtje iets te strak trok.quote:Op donderdag 10 september 2015 23:02 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Maar dat zijn de foto's niet, van het z.g. touw/koort i.c.m. ophanging
Ben benieuwd wat er verder uit het onderzoek komt
Dit schijnt het bewuste touw te zijn volgens die moeder:quote:Op donderdag 10 september 2015 23:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat dat joch zelf dat touw om zijn nek deed en vervolgens over een uiteinde van dat touw gevallen is. En zo het touwtje iets te strak trok.
Mooie schaafwond op zijn wang...
Heeft ze die niet meegejat dan?quote:Op donderdag 10 september 2015 23:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit schijnt het bewuste touw te zijn volgens die moeder:
[ afbeelding ]
Tsja, ik zou mezelf ook ophangen als ik met een roze springtouw naar school gestuurd werd...
Die houden zich wijselijk stil... Voordat je het weet staat die hele horde voor je voordeur "naar buiten! naar buiten!" te schreeuwen...quote:Op donderdag 10 september 2015 23:55 schreef Dance99Vv het volgende:
Iemand al een reactie gelezen van een andere ouder met een kind in dezelfde klas?
Die waren niet bij de demonstratie, dat waren vriendinnen van de moeder, opgeroepen via haar FB.quote:Op donderdag 10 september 2015 23:55 schreef Dance99Vv het volgende:
Iemand al een reactie gelezen van een andere ouder met een kind in dezelfde klas?
Ook als die een ander verhaal verteld?wat ze van haar kind meegekregen zou hebben.quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Daarnaast als er een ouder uit die klas was geweest, dan had ma deze desnoods onderdruk voor de camera's gezet.
Nee, niets net ook even gezocht.quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:23 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ook als die een ander verhaal verteld?wat ze van haar kind meegekregen zou hebben.
Dat is wat ik namelijk mis, een hoop geschreeuw en gebler, maar geen andere ooggetuigenissen
quote:Op donderdag 10 september 2015 15:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Vroeger speelde ze soldaatje in de struiken, misschien doen ze nu de IS na?
Ja vriendinnen van moeders houden d'r niet van, zeggen ze op FB.quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:40 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]Ja, ze moeten toch verwerken wat ze thuis allemaal te zien en te horen krijgen. Gelukkig zitten er geen joodse kinderen op die school anders zouden de zionisten de schuld krijgen.
Als het mijn kind was dan had ik bij de politie aangifte gedaan van mishandeling en het de politie van jeugd-en zedenzaken laten uitzoeken. Zij kunnen een kind correct verhoren en de lerares ook.Nu is de verklaring van het kind gekleurd door de omstanders/familie.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom staat er dan niets over hoe hij aan die verwondingen kwam? Lijkt me dat als het een ongeluk was/ruzie met een ander kind dat dat gelijk uitgezocht wordt? Waarom wordt daar niets over gezegd? Dat had namelijk de boel kunnen sussen.
En er staat niet dat de juf niet op locatie was, er staat dat de school zegt dat ze op dat moment niet op het plein was, wel op school was.
Begrijp me niet verkeerd, ik geloof echt niet direct dat die juf dit gedaan heeft. Maar wat als dat kind dit bij hoog en laag blijft beweren, wat moet je dan als ouder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |