abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 september 2015 @ 16:19:54 #76
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_155975689
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:16 schreef Childofthe90s het volgende:
Doet me heel sterk hier aan denken:

[..]

Arme juf en arm kind met zulke ouders.

Edit: al gepost zie ik.
Ja, daar had ik het over. Precies hetzelfde hysterische/religieuze sausje erover. Zal in de moskee wel weer gestookt zijn. En de docente is uiteraard een kaffir.
pi_155975716
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:19 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Die dames voor de poort waren ander wel culti maar niet multi hoor :D
Er zitten ook antilianen en chinezen en blanken kinderen op de school.

De dames voor de poort waren inderdaad facebookvriendinnen..
pi_155975734
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:19 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ja, daar had ik het over. Precies hetzelfde hysterische/religieuze sausje erover. Zal in de moskee wel weer gestookt zijn. En de docente is uiteraard een kaffir.
D'r mogen toch geen vrouwen naar het vrijdaggebed?
  donderdag 10 september 2015 @ 16:22:22 #79
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_155975745
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Er zitten ook antilianen en chinezen en blanken kinderen op de school.

De dames voor de poort waren inderdaad facebookvriendinnen..
Is dus maar de vraag of die vrouwen ook kinderen op die school hebben. Dus die weten er niet meer over dan wij.

[ Bericht 0% gewijzigd door deedeetee op 10-09-2015 16:34:20 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_155975748
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:19 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Massahysterie en ophitsing. En dit is dan Antwerpen, niet eens Bagdad. Wat een impact moet dat ook hebben op die kinderen. Die ouders die ze komen ophalen alsof ze zijn ontsnapt aan een bomaanslag, zo emotioneel.
pi_155975969
Ach, mama spreekt geen Nederlands/Vlaams. Te zien op haar FB.

Maar is wel klaar voor de rechtzaak... Advocaat is al ingeschakeld op 8 september.
pi_155976026
quote:
Topvrouw Gonda Verhaert
:')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_155976168
Hopelijk doet de juf aangifte van smaad.
pi_155976333
Zij en haar vriendinnen zijn radicale moslims, enge vrouwen.
Wens de school bij deze veel succes!
  donderdag 10 september 2015 @ 18:37:53 #85
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_155979035
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:16 schreef Childofthe90s het volgende:
Doet me heel sterk hier aan denken:

[..]

Arme juf en arm kind met zulke ouders.

Edit: al gepost zie ik.
Jeetje wat een primitief opgewonden standje. Blij dat er politie is. En die kinderen die er omheen een beetje staan te lachen, goed voorbeeld enzo.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_155979065
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 15:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Doen ze in België ook aan jeugdzorg? Ouders zijn wel erg bezig met een hetze tegen de juffrouw...
Lerares was ten tijde van de pauze niet op school.

http://www.gva.be/cnt/dmf(...)ident-op-speelplaats
In een ander bericht staat dat ze niet op het schoolplein was volgens de school, maar in overleg met andere docenten was. Niet dat ze niet op school was.

Dat je als ouder het niet zo grappig vindt als je kind zo thuis komt en zegt dat de juf het heeft gedaan kan ik dan wel weer goed begrijpen. Het gaat hier niet om agressie vanuit de moeder ofzo.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_155979193
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:39 schreef erodome het volgende:

[..]

In een ander bericht staat dat ze niet op het schoolplein was volgens de school, maar in overleg met andere docenten was. Niet dat ze niet op school was.

Dat je als ouder het niet zo grappig vindt als je kind zo thuis komt en zegt dat de juf het heeft gedaan kan ik dan wel weer goed begrijpen. Het gaat hier niet om agressie vanuit de moeder ofzo.
Maar deze moeder weigert het gesprek met school aan te gaan (omdat ze dan wel eens ongelijk zou kunnen blijken te hebben?) en hitst wel mensen op om te gaan demonstreren bij de school. Dat vind ik totaal onbegrijpelijk en onbeschoft.
  donderdag 10 september 2015 @ 18:46:02 #88
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_155979200
quote:

[..]

Maar mss wel netter om het eerst eens goed uit te zoeken alvorens een hetse te beginnen ? Kind kan tenslotte óók liegen. Heb t helaas zelf meegemaakt en het wél eerst uitgezocht. Kind mocht daarna zijn verontschuldigingen aan gaan bieden. Heeft het geintje niet herhaald :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_155979259
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:45 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Maar deze moeder weigert het gesprek met school aan te gaan (omdat ze dan wel eens ongelijk zou kunnen blijken te hebben?) en hitst wel mensen op om te gaan demonstreren bij de school. Dat vind ik totaal onbegrijpelijk en onbeschoft.
Ik zou zeker wel gaan praten met school, maar wat als die niet thuis geven? Als die zeggen juf was niet op het plein terwijl je kind bij hoog en laag beweerd dat het toch die juf was?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 10 september 2015 @ 18:51:16 #90
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_155979303
Ik heb als kind wel eens een verhaal opgehangen dat ik in elkaar was gebeukt door grote jongens op weg van school naar huis. Kwam thuis aanzetten met een flink dik blauw oog. Ouders op hoge poten naar school omdat ik niet had ontkend dat ze bij mij op school zaten.
De waarheid: eigenlijk had ik gewoon jeuk en als een debiel minutenlang in mijn oog staan wrijven. De waarheid kwam natuurlijk wel aan het licht die middag, jankend als een malle en mn ouders nog nooit zo verward zien kijken. Kinderen :'( .
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_155979405
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:46 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Maar mss wel netter om het eerst eens goed uit te zoeken alvorens een hetse te beginnen ? Kind kan tenslotte óók liegen. Heb t helaas zelf meegemaakt en het wél eerst uitgezocht. Kind mocht daarna zijn verontschuldigingen aan gaan bieden. Heeft het geintje niet herhaald :P
Heb dan weer de andere kant meegemaakt. Kind werd beschuldigd van het zeggen van kutwijf tegen de juf, kind hield vol dat dat niet waar was. Zelfs met een freepas, dat hij geen straf zou krijgen ervoor van me bleef hij echt bij hoog en laag beweren dat hij dat niet gezegd had. Boos, verdrietig, alles erop en eraan, dat terwijl hij normaal als hij wat geflikt had het ook wel toegaf (soms moest ik het er wel een beetje uit trekken, maar tot op dat moment nog nooit gehad dat hij glashard loog en bleef liegen).

Vond ik echt heel erg moeilijk, is lastig dan tegenover een juf die door school beschermt wordt. Een juf waar al meerdere klachten tegen waren ingediend en die niet zo mooi ervoor stond qua geloofwaardigheid.
Tot op de dag van vandaag (vele jaren later) blijft hij erbij dat hij dat niet gezegd heeft, neemt hij het die juf kwalijk dat ze dat beweerde over hem.

Kon er dus bar weinig mee, gesprekken hielpen niets, het was woord tegen woord.
pi_155979541
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:49 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik zou zeker wel gaan praten met school, maar wat als die niet thuis geven? Als die zeggen juf was niet op het plein terwijl je kind bij hoog en laag beweerd dat het toch die juf was?
Dan zijn er nog tientallen kinderen op het plein die iets gezien moeten hebben en die zullen dat zeker thuis gaan vertellen...
pi_155980542
quote:

[..]

Dan werp eerst maar eens een blik op de fb pagina van mevrouw en haar mede demonstranten.
En op het artikel van de schepen van Antwerpen schreef.
pi_155980727
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:49 schreef erodome het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:54 schreef erodome het volgende:

[..]

Heb dan weer de andere kant meegemaakt. Kind werd beschuldigd van het zeggen van kutwijf tegen de juf, kind hield vol dat dat niet waar was. Zelfs met een freepas, dat hij geen straf zou krijgen ervoor van me bleef hij echt bij hoog en laag beweren dat hij dat niet gezegd had. Boos, verdrietig, alles erop en eraan, dat terwijl hij normaal als hij wat geflikt had het ook wel toegaf (soms moest ik het er wel een beetje uit trekken, maar tot op dat moment nog nooit gehad dat hij glashard loog en bleef liegen).

Vond ik echt heel erg moeilijk, is lastig dan tegenover een juf die door school beschermt wordt. Een juf waar al meerdere klachten tegen waren ingediend en die niet zo mooi ervoor stond qua geloofwaardigheid.
Tot op de dag van vandaag (vele jaren later) blijft hij erbij dat hij dat niet gezegd heeft, neemt hij het die juf kwalijk dat ze dat beweerde over hem.

Kon er dus bar weinig mee, gesprekken hielpen niets, het was woord tegen woord.
Snap je visie en punt, in dit geval was de juffrouw niet op de locatie tijdens die pauze. De daad zou gezien zijn door de hele klas en reken maar dat dat impact maakt op 5 jarigen, als een mede klasgenoot gefolterd wordt door een juf. (gefolterd is een woordkeus wat afkomstig is uit kamp moeder).

De jongen is direct geholpen aan zijn wonden, denk je zelf niet dat die persoon heeft gevraagd hoe hij in godsnaam aan die wonden kwam?
pi_155980902
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:59 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dan zijn er nog tientallen kinderen op het plein die iets gezien moeten hebben en die zullen dat zeker thuis gaan vertellen...
In mijn verhaal waren er ook meerdere kinderen die het verhaal van mijn kind bevestigde, maakte geen enkel verschil. Maar heb dan ook weleens kinderen wat horen bevestigen wat niet waar bleek te zijn. Dus daar kan je niet zo bar veel mee op zichzelf.
pi_155980993
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

[..]

Snap je visie en punt, in dit geval was de juffrouw niet op de locatie tijdens die pauze. De daad zou gezien zijn door de hele klas en reken maar dat dat impact maakt op 5 jarigen, als een mede klasgenoot gefolterd wordt door een juf. (gefolterd is een woordkeus wat afkomstig is uit kamp moeder).

De jongen is direct geholpen aan zijn wonden, denk je zelf niet dat die persoon heeft gevraagd hoe hij in godsnaam aan die wonden kwam?
Waarom staat er dan niets over hoe hij aan die verwondingen kwam? Lijkt me dat als het een ongeluk was/ruzie met een ander kind dat dat gelijk uitgezocht wordt? Waarom wordt daar niets over gezegd? Dat had namelijk de boel kunnen sussen.

En er staat niet dat de juf niet op locatie was, er staat dat de school zegt dat ze op dat moment niet op het plein was, wel op school was.

Begrijp me niet verkeerd, ik geloof echt niet direct dat die juf dit gedaan heeft. Maar wat als dat kind dit bij hoog en laag blijft beweren, wat moet je dan als ouder?
pi_155981055
quote:
12s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dan werp eerst maar eens een blik op de fb pagina van mevrouw en haar mede demonstranten.
En op het artikel van de schepen van Antwerpen schreef.
Er is niemand geslagen of gedaan door die moeder.
  donderdag 10 september 2015 @ 19:45:13 #98
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_155981089
Kind opgehangen maar juf was niet in de buurt?

Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 10 september 2015 @ 19:46:46 #99
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_155981141
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:42 schreef erodome het volgende:
Maar wat als dat kind dit bij hoog en laag blijft beweren, wat moet je dan als ouder?
Je kind van school halen.
pi_155981343
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:40 schreef erodome het volgende:

[..]

In mijn verhaal waren er ook meerdere kinderen die het verhaal van mijn kind bevestigde, maakte geen enkel verschil. Maar heb dan ook weleens kinderen wat horen bevestigen wat niet waar bleek te zijn. Dus daar kan je niet zo bar veel mee op zichzelf.
Op het moment dat het om woorden gaat kan ik me wel indenken dat daar onduidelijkheid over is, verkeerd verstaan of weet ik veel wat. Maar je hebt het hier over ophanging... Denk je nou werkelijk waar dat als een juf een kind een stuk touw om zijn nek bindt en hem ophangt dat daar geen verhalen over gaan rondzingen? En dat de rest van de ouders daar niks over horen van hun eigen kroost?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')