Ik heb dat topic van jou daar in laten zetten, TT moest inderdaad nog aangepast worden.quote:Op maandag 21 september 2015 14:59 schreef tong80 het volgende:
NWS / Gedetineerde steekt medegevangene dood in Zoetermeer
De TT kan wel een opfrisbeurt gebruiken.
Aan te bevelen is Chantal Janzen er in te verwerken. Dat trekt users.
quote:Op maandag 21 september 2015 15:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb dat topic van jou daar in laten zetten, TT moest inderdaad nog aangepast worden.
Users mogen thuis trekken op Chantal..
Ik zal braaf mijn best doen voor duidelijkere TT'squote:Op dinsdag 22 september 2015 04:33 schreef sp3c het volgende:
zorg er in het vervolg aub voor dat je TT's kloppen want dit is gewoon te flauw
als je met een passende samenvatting het compleet tegenovergestelde bedoelt dan klopte het wel ja, we hebben de TT's graag wat duidelijker en liefst ook wat neutraler, je mening en ietwat vergezochte grappen kun je in de OP kwijtquote:Op dinsdag 22 september 2015 08:34 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Ik zal braaf mijn best doen voor duidelijkere TT's
Ik vond het eigenlijk wel een passende samenvatting van het artikel, als je het helemaal leest.
Die soldaten hebben het zelf ook zo ervaren, zeker de enige held daar, die er uiteindeljk voor werd gedood.
NWS / Nieuwe wet in Hongarije: Leger mag worden ingezet tegen alsielzoekers.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je met een passende samenvatting het compleet tegenovergestelde bedoelt dan klopte het wel ja, we hebben de TT's graag wat duidelijker en liefst ook wat neutraler, je mening en ietwat vergezochte grappen kun je in de OP kwijt
Probeerde dat juist een beetje te plaatsen binnen een cultureel verantwoorde context ivm Merkel.quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:08 schreef Frutsel het volgende:
Alles met links en gutmenschen gaat weg![]()
Groetjes, Zwarte Gutmenschpiet
Ja.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:19 schreef Wombcat het volgende:
Er zit een 'a' teveel in mijn TT, kan een mod die eruit halen?
NWS / Selfies gevaarlijker dan haaien
NWS / [Centraal] Crisis in Syrië #293quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Maakt iemand even een nieuwe aan?
Mobiel lukt dat vreemd genoeg niet
NWS / [Centraal] Crisis in Syrië #292 Remember, no Russian
Sank joe.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / [Centraal] Crisis in Syrië #293
Mobiel neemt ie de OP volgens mij ook niet mee, dus is handiger om dat vanaf een laptop te doen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Sank joe.
Wel suf dat het niet lukte, misschien ligt het aan Android 4.2.
Slecht geslapen?quote:Op woensdag 23 september 2015 12:00 schreef Frutsel het volgende:
Er zijn geen vaste regels het wordt van topic op topic bekeken.
Je bron is enerzijds ook 'vaag'... Interfax, een tweet? Verder nog niets op die sites.
Dat andere topic is net nieuw, wordt nog dagelijks besproken en Rusland reageert op een mogelijke actie van de VS in Duitsland, mits het door de Amerikanen bevestigd wordt.
Dat sluit toch prima aan op datgene wat op dit moment besproken wordt?
Wat houd je tegen om dat daar dan bij in te zetten? Ben je geil op het feit dat je PERSE elke keer een openingspost wil hebben? Is dat de reden? Daar zou je bijna aan gaan denken.
Zal wel een gevoelskwestie zijn maar ik krijg het gevoel dat elke mod, elke actie richting iets van jou tegenwoordig moet verantwoorden. Daar stop ik ook maar eens mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |