Dit is een standalone kastje met Android erop. Werkt zonder tussenkomst van andere apparaten.quote:Op donderdag 10 september 2015 00:07 schreef stoeptegeltje het volgende:
Ben benieuwd naar de meerwaarde tegenover een chromecast oid!
Ruim je de volgende keer wel even zelf je vuile onderbroek opquote:Op donderdag 10 september 2015 00:06 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik doe ook gezellig mee. Ondanks dat ik vaak in de slaapkamer van Housekeeper te vinden ben, hoop ik stiekem toch om 'm voor mijn eigen slaapkamer te winnen.
quote:Op donderdag 10 september 2015 00:51 schreef kiffer het volgende:
Lijkt me leuk om te winnen ik doe mee.
Die cheapass kabeltjes voor je mobiel of ipod whatever, scheelt zoveel vergeleken met hier in Nederland.quote:
Klinkt imposant.quote:MINIX Neo X8-H Plus
Een mediaspeler, draaiend op android. Kun je dus ook op gamen eventueel. Browsen, muziek, kodi etc.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:22 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Klinkt imposant.
Wat is het eigenlijk ?
Lekker MAME-klassiekers spelenquote:Op donderdag 10 september 2015 20:28 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Een mediaspeler, draaiend op android. Kun je dus ook op gamen eventueel. Browsen, muziek, kodi etc.
Hmmm, hoeven we er ook niet voor op te blijven dus.quote:Op donderdag 10 september 2015 23:25 schreef rene90 het volgende:
Nog tot 23.59 de tijd om mee te doen! Morgen komt er weer een nieuwe giveaway van een andere shop, alleen niet gelijk om 00.01 maar eerder wat richting de 08.00
You wonquote:Op donderdag 10 september 2015 08:32 schreef Folkwin het volgende:
Mijn Play!On is wel aan vervanging toe
quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:00 schreef Dealextreme het volgende:
And we selected a winner with the random tool.....and......
quote:Op donderdag 10 september 2015 08:32 schreef Folkwin het volgende:
Mijn Play!On is wel aan vervanging toe
opdat we niet hoeven te zoeken, slotje en klaarquote:You won![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |