SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een maag is rekbaar die kan je 'trainen'.quote:Op maandag 7 september 2015 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan toch niet meer eten dan in je maag past
Is de maag dan ook krimpbaar?quote:Op maandag 7 september 2015 22:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een maag is rekbaar die kan je 'trainen'.
Volgens mij wordt hij ook écht groter hoorquote:Op maandag 7 september 2015 22:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een maag is rekbaar die kan je 'trainen'.
Geen idee meid, ik heb geen ervaring met zulke dingen met mijn 70 kg.quote:Op maandag 7 september 2015 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Is de maag dan ook krimpbaar?
Zoveel mensen met een maagverkleining die dus niet nodig hoeft te zijn als je je maag op minder "traint" dus
Nee dus...quote:Op maandag 7 september 2015 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Is de maag dan ook krimpbaar?
Zoveel mensen met een maagverkleining die dus niet nodig hoeft te zijn als je je maag op minder "traint" dus
Minder eten is meestal geen optie, omdat het hongergevoel blijft en je dus toch weer gaat eten.quote:Op maandag 7 september 2015 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dus...
Maar je went wel aan minder eten en dan ben je gewoon ''vol'''
Maar als je bijvoorbeeld een tijd ziek bent geweest en minder hebt gegeten moet je écht weer wennenquote:Op maandag 7 september 2015 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Minder eten is meestal geen optie, omdat het hongergevoel blijft en je dus toch weer gaat eten.
Je maag is immers niet vol en dus komt die prikkel niet.
Alleen door een operatieve verkleining kan je die prikkel dus weer terugkrijgen...
OK, ziekte veroorzaakt weer heel andere prikkels, dat zou tijdelijk het probleem kunnen 'afremmen'.quote:Op maandag 7 september 2015 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar als je bijvoorbeeld een tijd ziek bent geweest en minder hebt gegeten moet je écht weer wennen
om meer te eten hoordan krijg je een heel bord eten gewoon niet weg....
Als je op dieet bent moet je jezelf dwingen om minder te eten, da's moeilijker denk ik...
ik denk dat ze daarom die operaties doen, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Of je hebt trage hersenen.quote:Op maandag 7 september 2015 22:24 schreef FANN het volgende:
Of je vreet gewoon te snel... dat kan ook, dan krijgen je hersenen dat niet door ofzo...
Ik heb een snelle verbranding dat scheelt al een boel.quote:Op maandag 7 september 2015 22:24 schreef FANN het volgende:
Of je vreet gewoon te snel... dat kan ook, dan krijgen je hersenen dat niet door ofzo...
oké effe lezen...quote:Op maandag 7 september 2015 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Hier wel zijn verhaal:
http://www.dichtbij.nl/am(...)te-van-vier-uur.aspx
Met koolhydraatarm eten ben je sneller vol, of heb je sneller een vol gevoel terwijl de maag ook lang niet vol is.quote:Op maandag 7 september 2015 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar als je bijvoorbeeld een tijd ziek bent geweest en minder hebt gegeten moet je écht weer wennen
om meer te eten hoordan krijg je een heel bord eten gewoon niet weg....
Als je op dieet bent moet je jezelf dwingen om minder te eten, da's moeilijker denk ik...
ik denk dat ze daarom die operaties doen, maar daar heb ik geen ervaring mee.
ow, daar heb ik ook geen verstand van eigenlijk, maar ik geloof je op je woordquote:Op maandag 7 september 2015 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Met koolhydraatarm eten ben je sneller vol, of heb je sneller een vol gevoel terwijl de maag ook lang niet vol is.
Afvallen is te vergelijken met topsport las ik ergens, dat houdt ook lang niet iedereen steeds vol. En als je dan uiteindelijk zo zwaar bent snap ik wel dat je naar zulke extreme middelen als een operatie grijpt.quote:Op maandag 7 september 2015 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Hier wel zijn verhaal:
http://www.dichtbij.nl/am(...)te-van-vier-uur.aspx
De groep mensen waar we het nu over hebben, wil helemaal geen koolhydraatarm eten.quote:Op maandag 7 september 2015 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Met koolhydraatarm eten ben je sneller vol, of heb je sneller een vol gevoel terwijl de maag ook lang niet vol is.
da's wel mazzel dan als je van veel eten houdtquote:Op maandag 7 september 2015 22:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik heb een snelle verbranding dat scheelt al een boel.
Heel veel vlees eten willen ze niet?quote:Op maandag 7 september 2015 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De groep mensen waar we het nu over hebben, wil helemaal geen koolhydraatarm eten.
Integendeel...
Mijn schoonzoon is helemaal bijzonder, die werkt een rijsttafel in zijn eentje weg en zit geen gram vet aan.quote:Op maandag 7 september 2015 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
da's wel mazzel dan als je van veel eten houdt
Als het een keuze tussen leven en dood wordt, zoals in zijn geval, is de keuze vaak niet zo moeilijk meer.quote:Op maandag 7 september 2015 22:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Afvallen is te vergelijken met topsport las ik ergens, dat houdt ook lang niet iedereen steeds vol. En als je dan uiteindelijk zo zwaar bent snap ik wel dat je naar zulke extreme middelen als een operatie grijpt.
Al is dat ook alleen maar voor de echt gemotiveerden.
Ik snap dat niet, de meeste baby's worden zonder overgewicht geboren, dus als je dan direct begint te 'groeien' zijn de ouders dat schuld, vind ik, en dan is het moeilijk om dat aangeleerde eetpatroon te veranderen.quote:Op maandag 7 september 2015 22:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Afvallen is te vergelijken met topsport las ik ergens, dat houdt ook lang niet iedereen steeds vol. En als je dan uiteindelijk zo zwaar bent snap ik wel dat je naar zulke extreme middelen als een operatie grijpt.
Al is dat ook alleen maar voor de echt gemotiveerden.
Jawel, maar dan wel met veel patat, saus en andere dikmakers erbij.quote:Op maandag 7 september 2015 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel veel vlees eten willen ze niet?
Ik heb ook zo'n broer, maar dat is wel een adhdérquote:Op maandag 7 september 2015 22:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mijn schoonzoon is helemaal bijzonder, die werkt een rijsttafel in zijn eentje weg en zit geen gram vet aan.
Klopt, vaak zijn de ouders ook geen gratenpakhuizen...quote:Op maandag 7 september 2015 22:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, de meeste baby's worden zonder overgewicht geboren, dus als je dan direct begint te 'groeien' zijn de ouders dat schuld, vind ik, en dan is het moeilijk om dat aangeleerde eetpatroon te veranderen.
Mijn dochter dito, die vreet (en zuipt) behoorlijk en ze is superslank.quote:Op maandag 7 september 2015 22:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mijn schoonzoon is helemaal bijzonder, die werkt een rijsttafel in zijn eentje weg en zit geen gram vet aan.
Maar afvallen willen mensen maar wat graag aan beginnen maar het werkt lang niet altijd. Lijfen verschillen nou eenmaal ook al doet iemand nog zo zijn best.quote:Op maandag 7 september 2015 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het een keuze tussen leven en dood wordt, zoals in zijn geval, is de keuze vaak niet zo moeilijk meer.
En net als met bijv. roken, pas als je longkanker hebt stopt men vaak wel. Pure gewenning en verslaving allemaal...
Als een kind normaal eten wordt aangeleerd is er niets aan het handje. En OK mensen verschillen, de een is wat dikker of dunner dan de ander, maar als dat extreem wordt is er toch meer aan de hand.quote:Op maandag 7 september 2015 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, vaak zijn de ouders ook geen gratenpakhuizen...
Nemen ze maar wat extra vlees erbij, en sommige sauzen zijn koolhydraatarm.quote:Op maandag 7 september 2015 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar dan wel met veel patat, saus en andere dikmakers erbij.
Dat werkt dus niet...
Beginnen is niet zo moeilijk, volhouden wel.quote:Op maandag 7 september 2015 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar afvallen willen mensen maar wat graag aan beginnen maar het werkt lang niet altijd. Lijfen verschillen nou eenmaal ook al doet iemand nog zo zijn best.
O en ik ben 5,5 jaar geleden gestopt en nog steeds geen klein tekentje van kanker gelukkig. Was geen gezondheidsaanleiding waardoor ik ermee stopte, meer de overheidskas niet langer teveel willen spellen.
Theoretisch heb je vast gelijk, maar dat werkt niet bij veelvraten.quote:Op maandag 7 september 2015 22:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Nemen ze maar wat extra vlees erbij, en sommige sauzen zijn koolhydraatarm.
koolrabi bakken met mayo erbij heb je ook (soort van) patat
En er bestaat koolhydraatarm brood, dus als ze echt willen en niet makkelijk met eten kunnen stoppen is dat er.
Ja, met eten stoppen houdt niemand 5,5 jaar vol.quote:Op maandag 7 september 2015 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beginnen is niet zo moeilijk, volhouden wel.
Het gemis is vaak groter dan het beoogde resultaat...
En ik neem aan dat je met roken bent gestopt, niet met eten...
Tuurlijk, als pa en ma tonnetje rond zijn, dan zullen ze het hun kind niet snel verbieden om ook te vreten.quote:Op maandag 7 september 2015 22:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als een kind normaal eten wordt aangeleerd is er niets aan het handje. En OK mensen verschillen, de een is wat dikker of dunner dan de ander, maar als dat extreem wordt is er toch meer aan de hand.
Vloeibaar voedsel?quote:Op maandag 7 september 2015 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, met eten stoppen houdt niemand 5,5 jaar vol.
Er zijn genoeg veelvraten die wel zo zijn afgevallen.quote:Op maandag 7 september 2015 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Theoretisch heb je vast gelijk, maar dat werkt niet bij veelvraten.
Die willen de real deal, vet en slecht...
is ook etenquote:
En dan is het meestal al veel te laat, en het is erg als kinderen gepest worden, want dan gaan ze nog meer eten en de cirkel is rond.quote:Op maandag 7 september 2015 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, als pa en ma tonnetje rond zijn, dan zullen ze het hun kind niet snel verbieden om ook te vreten.
En het kind weet niet beter, totdat het er mee gepest gaat worden of zo...
Er vielen zelfs mensen af door Montignac...quote:Op maandag 7 september 2015 22:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn genoeg veelvraten die wel zo zijn afgevallen.
Niet alleen de cirkel...quote:Op maandag 7 september 2015 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dan is het meestal al veel te laat, en het is erg als kinderen gepest worden, want dan gaan ze nog meer eten en de cirkel is rond.
Atkinsquote:Op maandag 7 september 2015 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er vielen zelfs mensen af door Montignac...
Bedenk wel dat goed vlees niet goedkoop is en dat is dus niet voor iedereen weggelegd...
Mag ik hem inwisselen voor een pot vloeibaar voedsel?quote:
Probeer eens normaal te eten dat werkt al eeuwen bij de meeste mensen.quote:Op maandag 7 september 2015 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Atkins
Dukan
South Beach
Cambridge geloof ik ook zoiets?
Maar nu moeten we allemaal Paleo eten!
Ik zal de Olvarit naar je toesturen...quote:Op maandag 7 september 2015 22:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Mag ik hem inwisselen voor een pot vloeibaar voedsel?
Ik vind het allemaal best, 'bezint eer ge begint' lijkt me nog het beste...quote:Op maandag 7 september 2015 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Atkins
Dukan
South Beach
Cambridge geloof ik ook zoiets?
Maar nu moeten we allemaal Paleo eten!
Lekker op brood met mosterdquote:Op maandag 7 september 2015 23:02 schreef schvvmert het volgende:
Ik heb nog gehaktballen liggen in de koelkast.
Ik wil wel alleen biologisch.quote:Op maandag 7 september 2015 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal de Olvarit naar je toesturen...
Veel mosterd dan.quote:Op maandag 7 september 2015 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat ik niet als Vegetariër opgevoed ben en bovendien heb je nu Vega gehakt
Je hebt niks te willen.quote:Op maandag 7 september 2015 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil wel alleen biologisch.
Maar appelmoes zat ik eerder aan te denken.
Alleen brood met mosterd dan?quote:Op maandag 7 september 2015 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan het vega gehakt achterwege laten...
quote:Op maandag 7 september 2015 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt niks te willen.
Feeden zal ik je...
fixedquote:Op maandag 7 september 2015 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat ik niet als Vegetariër opgevoed ben en bovendien heb je nu Vega gehaktballen
Maakt niet uit, die foto met hanenkam is nog steeds niet gepubliceerd, dus ik heb geen idee hoe je er uit ziet of kan zien...quote:Op maandag 7 september 2015 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Ik wil niet te dik worden, dat maakt me er echt niet sexier op
Ik snap dat ook niet, waarom zou je wanneer je kiest om geen vlees te eten zulke nep zooi naar binnen werken?quote:Op maandag 7 september 2015 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die vega zooi krijg ik niet weg...
Die heb ik allang op hyves gezet.quote:Op maandag 7 september 2015 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maakt niet uit, die foto met hanenkam is nog steeds niet gepubliceerd, dus ik heb geen idee hoe je er uit ziet of kan zien...
Dat zijn de benodigde vitaminenquote:Op maandag 7 september 2015 23:12 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, waarom zou je wanneer je kiest om geen vlees te eten zulke nep zooi naar binnen werken?
De eeuwige discussiequote:Op maandag 7 september 2015 23:12 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, waarom zou je wanneer je kiest om geen vlees te eten zulke nep zooi naar binnen werken?
Maar eet je dan niet teveel tofu? Ik las laatst nog ergens dat tofu weer niet goed voor je is.quote:Op maandag 7 september 2015 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ja je hebt ze ook kant en klaar, maar je kan ze ook zelf maken.... van Vega gehakt dus
Neu... daar hoef je het niet perse voor te doen, kaas eieren en noten enzo kan je het ook prima mee redden.quote:
Ik lust niet eens tofuquote:Op maandag 7 september 2015 23:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar eet je dan niet teveel tofu? Ik las laatst nog ergens dat tofu weer niet goed voor je is.
Ik eet nooit fruit, geen rauwe groente en leef nog steeds.quote:
ik las rijstwafelquote:Op maandag 7 september 2015 22:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hyves?quote:Op maandag 7 september 2015 23:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb ik allang op hyves gezet.
En is ruim 20 jaar geleden, a lot can happen
Ja dat weet ik, maar het maakt het wel veel makkelijker en gevarieerder.quote:Op maandag 7 september 2015 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Neu... daar hoef je het niet perse voor te doen, kaas eieren en noten enzo kan je het ook prima mee redden.
Ja zonder zo'n vegetarisch ding is het gewoon een broodjequote:Op maandag 7 september 2015 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar het maakt het wel veel makkelijker en gevarieerder.
Een broodje hamburger is soms zelfs lekkerder met zo'n vegetarisch ding.
is dat vegetarisch gehakt dan daar niet van gemaakt?quote:Op maandag 7 september 2015 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik lust niet eens tofudus hoe kom je er bij dat ik dat eet?
Ik lust ook geen linzen omdat ik toevallig vegetraisch eet
Hamburger is per definitie niet vegetarisch...quote:Op maandag 7 september 2015 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar het maakt het wel veel makkelijker en gevarieerder.
Een broodje hamburger is soms zelfs lekkerder met zo'n vegetarisch ding.
Vegetarisch gehakt van tofu? eh... nee...quote:Op maandag 7 september 2015 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
is dat vegetarisch gehakt dan daar niet van gemaakt?
ik eet het als vleeseter zelfs wel eens. van die pittige tofureepjes vind ik lekker door de salade bijvoorbeeld
Nee dan is het een broodje hamburger, waar een dier voor doodgegaan is.quote:Op maandag 7 september 2015 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja zonder zo'n vegetarisch ding is het gewoon een broodje
definitie van een inwoner uit Hamburgquote:Op maandag 7 september 2015 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hamburger is per definitie niet vegetarisch...
ah bedoel je het zoquote:Op maandag 7 september 2015 23:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dan is het een broodje hamburger, waar een dier voor doodgegaan is.
Alleen zijn sommige hamburgers niet te vreten.
Ja biefstuk moet je bijvoorbeeld geen schoenzool van bakkenquote:Op maandag 7 september 2015 23:22 schreef sacha het volgende:
dat je überhaupt over voedsel kan discussiëren
Minder lezen, en normaal eten.quote:Op maandag 7 september 2015 23:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar eet je dan niet teveel tofu? Ik las laatst nog ergens dat tofu weer niet goed voor je is.
het boeit mij geen bieflapjequote:Op maandag 7 september 2015 23:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja biefstuk moet je bijvoorbeeld geen schoenzool van bakken
Ik heb da artikel niet uitgelezen en ben een eitje gaan bakken.quote:
Met kaas tomaat is ook lekkerquote:Op maandag 7 september 2015 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb da artikel niet uitgelezen en ben een eitje gaan bakken.
Met spek
Heb ik vandaag al gehad, alleen doe ik er ook altijd gebakken uitjes in.quote:Op maandag 7 september 2015 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb da artikel niet uitgelezen en ben een eitje gaan bakken.
Met spek
feeder nodig?quote:Op maandag 7 september 2015 23:30 schreef sacha het volgende:
Yvonne![]()
please, please, pretty please,
ik haaaaaaaaaaaaaaat CUL...![]()
mogen we weer op reis?
*lief kijkt*
Ik zit hier prima.quote:Op maandag 7 september 2015 23:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ik moet kotsen van al dat eten, ik wil op reis
Misschien is er wel ergens een culinaire boottochtquote:Op maandag 7 september 2015 23:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ik moet kotsen van al dat eten, ik wil op reis
ditquote:
Daar zit dat multitalentje van Fok!quote:
Waar zou je dan naar toe willen?quote:Op maandag 7 september 2015 23:30 schreef sacha het volgende:
Yvonne![]()
please, please, pretty please,
ik haaaaaaaaaaaaaaat CUL...![]()
mogen we weer op reis?
*lief kijkt*
Raar, de meeste 40+ers vinden het prima hier.quote:
ik weet niet wat de meeste vinden, maar ik wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Raar, de meesten 40+ers vinden het prima hier.
ik ben de 'meeste' nietquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Raar, de meeste 40+ers vinden het prima hier.
Dat zijn er iig al 2.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet wat de meeste vinden, maar ik wel eigenlijk.
Dat zeg ik ook niet, maar ben je zo aan sex toe dan? Dat je daar per se heen wil.....is er op dat eiland een tekort?quote:
hebben we die dan?quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:08 schreef schvvmert het volgende:
Waar is de geniale TS van 40+ kaas eigenlijk gebleven?
http:/Kaas stimuleert zin in seksquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:06 schreef drakin het volgende:
Ik zou niet weten waar Kaas beter past dan in CUL
Joezi was dat toch? Die zie ik vnl nog in UTO en van de week zat ie in MLN 40+quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:08 schreef schvvmert het volgende:
Waar is de geniale TS van 40+ kaas eigenlijk gebleven?
Heb ik net een homp kaas op en is Sas nergens te bekennenquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
http:/Kaas stimuleert zin in seks
Informatie over seksPlaats een reactie
Nederlanders vrijen vaker dan Belgen en dat zou wel eens aan hun liefde voor kaas kunnen liggen. Enkele Amerikaanse wetenschappers hebben namelijk ontdekt dat kaas een uitstekend afrodisiacum is. Vooral vrouwen zouden na het eten van een stukje Boursin of Gouda meer zin in seks hebben.
Volgens de Amerikaanse seksuoloog Rod Medley zitten er in kaas chemische bestanddelen die het libido prikkelen. Diezelfde bestanddelen vind je ook terug in bijvoorbeeld chocolade. Voortaan hoef je dus geen geld meer uit te geven aan een dure fles champagne en oesters. Een eenvoudig kaasplankje kan al volstaan om de nacht door te komen./www.seksvraagbaak.nl/kaas-stimuleert-zin-seks
http://www.seksvraagbaak.nl/kaas-stimuleert-zin-seks
Heb je geen handjes?quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ik net een homp kaas op en is Sas nergens te bekennen
Je hebt zn nummer toch wel?quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ik net een homp kaas op en is Sas nergens te bekennen
Veel te veel werk, batterijen dan maar.quote:
ssstt hij slaaptquote:
Nog lastiger, dan heb je maar 1 hand vrijquote:
Heb je geen Bluetooth headset dan?quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog lastiger, dan heb je maar 1 hand vrij
Neequote:
Wat ben je toch met me aan het meedenken sjoef, maar nee ik ga niet iemand uit bed bellen voor telefoonseks met oortjes.quote:
bestaan die 06 lijnen niet meer eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat ben je toch met me aan het meedenken sjoef, maar nee ik ga niet iemand uit bed bellen voor telefoonseks met oortjes.
Yep.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
lijkt me niks![]()
Ben jij nu aan het draaien of wat?
nee iez niet gratieszquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
bestaan die 06 lijnen niet meer eigenlijk?
kan je ook doen ...
Ja dus daar ga ik niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
da's waar, daar harken ze een vermogen mee binnen denk ik
Nee, dan bel ik Chufi altijdquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dus daar ga ik niet aan beginnen.
Zou jij dat doen, als er geen Griek in huis is en je net die boursin op hebt?
Je hebt zijn nummer niet eensquote:
Daarom neemt hij ook nooit opquote:
Smakelijks.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:36 schreef FANN het volgende:
Ik ga een boterham met Vegetarische Champignon paté van Tartex smeren![]()
ik krijg honger van al dat gelul over eten
Nee, die ligt te slapenquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
Is de Griek al weg Fann? Dan bel ik jou wel even
Durf je niet als ie nog wakker is?quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
Is de Griek al weg Fann? Dan bel ik jou wel even
Nee, doe maar niet...quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan maak ik hem niet wakker nee...
Trustenquote:
dank jequote:Op dinsdag 8 september 2015 00:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Trusten
Veel plezier met sjoefs telefoontje
Luister je niet naar de radio Chuf?quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan maak ik hem niet wakker nee...
Vindt je niet goed... Andere keer maar weer eens
Eigenlijk moet ik die inplannen, want er zijn zo 2 uur voorbijquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Trusten
Veel plezier met sjoefs telefoontje
Geen ideequote:Op dinsdag 8 september 2015 00:53 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd, wat doet ie dan?
Een vriend van me doet altijd een rechtse directe wanneer je die wakker maakt.quote:
ah... ik luister ook nog steeds, maar ik kan nu wel gewoon van alles doen, zoals brood smeren enquote:
Ik ga niets meer eten.. Op tijd naar bed zo.. En ik verwacht een pakketje morgen... Alleen geen idee hoe het verstuurd isquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ik luister ook nog steeds, maar ik kan nu wel gewoon van alles doen, zoals brood smeren en
koffie zetten, da's wel handiger
dat is wel érg heftig, ook als zijn vrouw hem wakker maakt?quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:56 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een vriend van me doet altijd een rechtse directe wanneer je die wakker maakt.
Elke keer weer lachen met mensen die het niet weten.
ah... ik eet vaak 's nachtsquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga niets meer eten.. Op tijd naar bed zo.. En ik verwacht een pakketje morgen... Alleen geen idee hoe het verstuurd is
Die laat ie vast links liggenquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is wel érg heftig, ook als zijn vrouw hem wakker maakt?
Hij is nog steeds zonder vrouwquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe weet jij waar de luchtzuiveraar staat?quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:01 schreef chufi het volgende:
Als je er in ligt, naast de luchtzuiveraar
Die stond ooit op n ploatje..quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe weet jij waar de luchtzuiveraar staat?![]()
als die rechts staat dan slaap ik links![]()
ja ik geloof het wel weet ik veel
Van mijn dekbedje?quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:06 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Krijg er gelijk weer nachtmerries van.
Ik slaap in het midden nu het kan....quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:06 schreef FANN het volgende:
Dat is wel raar, aan de ander kant kan ik niet slapen![]()
Heeft iedereen dat of alleen ik?
Dat kan ookquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik slaap in het midden nu het kan....
Ik slaap altijd aan dezelfde kant van het bed en wissel zo'n keer of 5 per nacht van zijdequote:Op dinsdag 8 september 2015 01:06 schreef FANN het volgende:
Dat is wel raar, aan de ander kant kan ik niet slapen![]()
Heeft iedereen dat of alleen ik?
Ja dus ... maar wel altijd aan dezelfde kant dus... dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik slaap altijd aan dezelfde kant van het bed en wissel zo'n keer of 5 per nacht van zijde
De afstandsbediening van TV en DVD spelert liggen aan de andere kant.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dus ... maar wel altijd aan dezelfde kant dus... dat bedoelde ik
Ik heb die van de TV, het licht en de Ventilator aan mijn kant liggenquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:10 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De afstandsbediening van TV en DVD spelert liggen aan de andere kant.
Ja zo gaat dat hier ook. Mijn plek is min of meer opgedrongen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb die van de TV, het licht en de Ventilator aan mijn kant liggen
waarom niet?quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:12 schreef chufi het volgende:
Ik heb geen TV meer in de slaapkamer....
Nah... als hij naar bed gaat is dat meestal om te slapen, ik kijk TV of op mijn notebook enzo...quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:12 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat hier ook. Mijn plek is min of meer opgedrongen.
Heb mijn muts teveel verwend als multimedia artiest.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... als hij naar bed gaat is dat meestal om te slapen, ik kijk TV of op mijn notebook enzo...
maar komt ook door die verschillende tijden, soms kijkt ie ook wel even TV ofzo, maar dan ligt
ie aan mijn kant zeg maar, als we samen TV kijken liggen we hiero op de bank
wat bedoel je?quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:17 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb mijn muts teveel verwend als multimedia artiest.
Kan hier ook, die films, maar ik weet niet hoe dat allemaal werktquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mijn PC voorziet elke TV van film die je wil zien, daarnaast ken ik ook nog aardig DJ spelen.
Vraag mijn ex maar, ik heb dezelfde reflex.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn muts is net zo en laat mij dat regelen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan hier ook, die films, maar ik weet niet hoe dat allemaal werkt
vandaar dat het je ex isquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vraag mijn ex maar, ik heb dezelfde reflex.
ow... dat doe ik ookquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:22 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mijn muts is net zo en laat mij dat regelen.
Omdat ik toch altijd in de slaapkamer kijk.... En anders kijk ik wel op mn mobiel of tablet.. Tegenwoordig kan je alles mobiel kijkenquote:
Nee, dat is een heel ander verhaal.quote:
ah... ja dat doe ik dan weer niet, ik ben al blij dat ik kan bellen en whatsappen met die phonequote:Op dinsdag 8 september 2015 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ik toch altijd in de slaapkamer kijk.... En anders kijk ik wel op mn mobiel of tablet.. Tegenwoordig kan je alles mobiel kijken
Het is nog vroeg, vertel.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat is een heel ander verhaal.
Precies... jij weet vast niet hoe de wasmachine werkt gok ikquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:24 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Andere dingen bemoei ik me dan weer niet mee.
Dat ook nog eens. Helemaal geen zin in.quote:
Gelijk heb je...quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ook nog eens. Helemaal geen zin in.
Trusten Fannquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Gelijk heb je...
ik ga ook slapen![]()
doei doei...
Watje.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Gelijk heb je...
ik ga ook slapen![]()
doei doei...
Je kent me niet. Er zijn dingen die jullie niets aan gaan, en jullie mogen denken wat je zelf wil.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:29 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hier kun je het kwijt, alles eruit gooien kan opluchting geven.
Truste.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Gelijk heb je...
ik ga ook slapen![]()
doei doei...
Je gaat haar lokken.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:34 schreef schvvmert het volgende:
Nu die Fann eindelijk offline is , wat een dwaas is dat haha.
Tis een schatje hoorquote:Op dinsdag 8 september 2015 01:34 schreef schvvmert het volgende:
Nu die Fann eindelijk offline is , wat een dwaas is dat haha.
Ik heb daar een nummertje voor.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:37 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Vrouwen moet je altijd goed uittesten.
Het liep wat storm soms maar nummertjes trekken was niet nodig.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb daar een nummertje voor.
Truste.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Inmiddels alweer Dinsdag....
Ik ben ook pleite .. Trusten
Valt wel mee, ik zeg het gewoon uit fatsoen...maar ach.quote:Op dinsdag 8 september 2015 03:16 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Word je daar niet moe van steeds dat truste?
Hut lurkt dan alwel al uren mee ... Maar vergeet dat ie niet mee had gepost en neemt dan afscheidquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:12 schreef FANN het volgende:
Ow... ik blijf het gewoon zeggen als er hier nog maar 3 of 4 mensen over zijn en ik wil
nokken, anders voelt het net alsof ik in gesprek met met mensen en me omdraai en
wegloopdat vind ik ook een soort van ''onfatsoenlijk'', maar dat moet ieder voor
zich weten, ik ga niet zeggen dat ik ga slapen als ik hier al uren niet ben geweest zoals
Hut
Ja, daar zie ik hem wel voor aanquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hut lurkt dan alwel al uren mee ... Maar vergeet dat ie niet mee had gepost en neemt dan afscheid
oh jeetje... nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:19 schreef chufi het volgende:
Fann ik hoop niet dat je vandaag op onderzoek moet...
http://www.msn.com/nl-nl/(...)3s32?ocid=spartandhp
Ik heb inmiddels ook al 2 bakkies , bakkie yoghurt met mueslimeuk op.. Postnl heeft mn pakketje afgeleverd...quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:44 schreef FANN het volgende:
[..]
oh jeetje... nee gelukkig nietik zit nog gewoon in bed met mijn noteboekkie
en nog een bakkie koffie
Ik heb net mijn tweede boterham met hagelslag op, di eerste was zo lekkerquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook al 2 bakkies , bakkie yoghurt met mueslimeuk op.. Postnl heeft mn pakketje afgeleverd...
Was op een veiling .... Weer iets voor aan de muurquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb net mijn tweede boterham met hagelslag op, di eerste was zo lekker![]()
Wat heb je nu weer besteld?
ow.......... van diezelfde knakker?quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Was op een veiling .... Weer iets voor aan de muur
ah... oké, verschillende knakkers dus, maar wel zelfde stijl zeker of ook niet?quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee van iemand anders waar ik ook al iets van heb hangen
Is van een vrouw. Niet helemaal dezelfde stijl maar vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... oké, verschillende knakkers dus, maar wel zelfde stijl zeker of ook niet?
ah... oké, mogen we niet weten van wie?quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Is van een vrouw. Niet helemaal dezelfde stijl maar vergelijkbaar.
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ookGezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gezellige schilderijtjes en mooie kleurtjes![]()
Kan ik zo naschilderen, maar dan zijn ze geen drol waard![]()
maakt mij ook niet uitquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Who cares, ik ben niet te beroerd om 'jullie' even truste te wensen.
Maar goed, dat moet iedereen zelf weten.
Ligt er ook aan hoe 'actief' ik op dat moment zelf nog ben.![]()
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Niets mis met trustenquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Who cares, ik ben niet te beroerd om 'jullie' even truste te wensen.
Maar goed, dat moet iedereen zelf weten.
Ik ook, plus dat je de rest laat weten dat je er van tussen bentquote:
Ja toch? anders ben je zo ineens weg, midden in een gesprek, is toch ook raar?quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, plus dat je de rest laat weten dat je er van tussen bent
Jij en bevallen, jij gaat al van je stokje als je een blaar op je vinger hebt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:15 schreef FANN het volgende:
Effe weer naar At5 kijken, je zal liggen te bevallen dacht ik ineens![]()
ik weet ook niet waarom ik dat dacht
Ik ben meestal de laatste.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja toch? anders ben je zo ineens weg, midden in een gesprek, is toch ook raar?
Nah... dat niet, maar een bevalling lijkt me een hele klusquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij en bevallen, jij gaat al van je stokje als je een blaar op je vinger hebt.
Dat liedje dat je vannacht wel leuk vond.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dat niet, maar een bevalling lijkt me een hele klus
ja, is wel passendquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat liedje dat je vannacht wel leuk vond.
Ja, ik vond dat ik na Einstürzende Neubauten (dat vind jij > gekrijsquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, is wel passendmaar vind ik echt een mooi liedje...
had je die speciaal voor mij uitgezocht?quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat ik na Einstürzende Neubauten (dat vind jij > gekrijs) ook wel iets voor jou kon draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |