Truste.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Inmiddels alweer Dinsdag....
Ik ben ook pleite .. Trusten
Valt wel mee, ik zeg het gewoon uit fatsoen...maar ach.quote:Op dinsdag 8 september 2015 03:16 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Word je daar niet moe van steeds dat truste?
Hut lurkt dan alwel al uren mee ... Maar vergeet dat ie niet mee had gepost en neemt dan afscheidquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:12 schreef FANN het volgende:
Ow... ik blijf het gewoon zeggen als er hier nog maar 3 of 4 mensen over zijn en ik wil
nokken, anders voelt het net alsof ik in gesprek met met mensen en me omdraai en
wegloopdat vind ik ook een soort van ''onfatsoenlijk'', maar dat moet ieder voor
zich weten, ik ga niet zeggen dat ik ga slapen als ik hier al uren niet ben geweest zoals
Hut
Ja, daar zie ik hem wel voor aanquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hut lurkt dan alwel al uren mee ... Maar vergeet dat ie niet mee had gepost en neemt dan afscheid
oh jeetje... nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:19 schreef chufi het volgende:
Fann ik hoop niet dat je vandaag op onderzoek moet...
http://www.msn.com/nl-nl/(...)3s32?ocid=spartandhp
Ik heb inmiddels ook al 2 bakkies , bakkie yoghurt met mueslimeuk op.. Postnl heeft mn pakketje afgeleverd...quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:44 schreef FANN het volgende:
[..]
oh jeetje... nee gelukkig nietik zit nog gewoon in bed met mijn noteboekkie
en nog een bakkie koffie
Ik heb net mijn tweede boterham met hagelslag op, di eerste was zo lekkerquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook al 2 bakkies , bakkie yoghurt met mueslimeuk op.. Postnl heeft mn pakketje afgeleverd...
Was op een veiling .... Weer iets voor aan de muurquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb net mijn tweede boterham met hagelslag op, di eerste was zo lekker![]()
Wat heb je nu weer besteld?
ow.......... van diezelfde knakker?quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Was op een veiling .... Weer iets voor aan de muur
ah... oké, verschillende knakkers dus, maar wel zelfde stijl zeker of ook niet?quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee van iemand anders waar ik ook al iets van heb hangen
Is van een vrouw. Niet helemaal dezelfde stijl maar vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... oké, verschillende knakkers dus, maar wel zelfde stijl zeker of ook niet?
ah... oké, mogen we niet weten van wie?quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Is van een vrouw. Niet helemaal dezelfde stijl maar vergelijkbaar.
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ookGezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gezellige schilderijtjes en mooie kleurtjes![]()
Kan ik zo naschilderen, maar dan zijn ze geen drol waard![]()
maakt mij ook niet uitquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Who cares, ik ben niet te beroerd om 'jullie' even truste te wensen.
Maar goed, dat moet iedereen zelf weten.
Ligt er ook aan hoe 'actief' ik op dat moment zelf nog ben.![]()
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Niets mis met trustenquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Who cares, ik ben niet te beroerd om 'jullie' even truste te wensen.
Maar goed, dat moet iedereen zelf weten.
Ik ook, plus dat je de rest laat weten dat je er van tussen bentquote:
Ja toch? anders ben je zo ineens weg, midden in een gesprek, is toch ook raar?quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, plus dat je de rest laat weten dat je er van tussen bent
Jij en bevallen, jij gaat al van je stokje als je een blaar op je vinger hebt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:15 schreef FANN het volgende:
Effe weer naar At5 kijken, je zal liggen te bevallen dacht ik ineens![]()
ik weet ook niet waarom ik dat dacht
Ik ben meestal de laatste.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja toch? anders ben je zo ineens weg, midden in een gesprek, is toch ook raar?
Nah... dat niet, maar een bevalling lijkt me een hele klusquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij en bevallen, jij gaat al van je stokje als je een blaar op je vinger hebt.
Dat liedje dat je vannacht wel leuk vond.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dat niet, maar een bevalling lijkt me een hele klus
ja, is wel passendquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat liedje dat je vannacht wel leuk vond.
Ja, ik vond dat ik na Einstürzende Neubauten (dat vind jij > gekrijsquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, is wel passendmaar vind ik echt een mooi liedje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |