Geen ideequote:Op dinsdag 8 september 2015 00:53 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd, wat doet ie dan?
Een vriend van me doet altijd een rechtse directe wanneer je die wakker maakt.quote:
ah... ik luister ook nog steeds, maar ik kan nu wel gewoon van alles doen, zoals brood smeren enquote:
Ik ga niets meer eten.. Op tijd naar bed zo.. En ik verwacht een pakketje morgen... Alleen geen idee hoe het verstuurd isquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ik luister ook nog steeds, maar ik kan nu wel gewoon van alles doen, zoals brood smeren en
koffie zetten, da's wel handiger
dat is wel érg heftig, ook als zijn vrouw hem wakker maakt?quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:56 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een vriend van me doet altijd een rechtse directe wanneer je die wakker maakt.
Elke keer weer lachen met mensen die het niet weten.
ah... ik eet vaak 's nachtsquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga niets meer eten.. Op tijd naar bed zo.. En ik verwacht een pakketje morgen... Alleen geen idee hoe het verstuurd is
Die laat ie vast links liggenquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is wel érg heftig, ook als zijn vrouw hem wakker maakt?
Hij is nog steeds zonder vrouwquote:Op dinsdag 8 september 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is wel érg heftig, ook als zijn vrouw hem wakker maakt?
Hoe weet jij waar de luchtzuiveraar staat?quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:01 schreef chufi het volgende:
Als je er in ligt, naast de luchtzuiveraar
Die stond ooit op n ploatje..quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe weet jij waar de luchtzuiveraar staat?![]()
als die rechts staat dan slaap ik links![]()
ja ik geloof het wel weet ik veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |