Moet je eerst een shovel als je zin krijgtquote:Op maandag 7 september 2015 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat je het zelfs met een graafmachine nog niet redt...
Ja, maar als hij dat doet uit vrije wil zonder dat een ander hem daartoe dwingt is er geen sprake van een 'feeder'. Als het vanuit een fetisj is door de gever van het voedsel dan wel.quote:
Jij feed je Griek maarquote:
Met de nadruk op 'vel'...quote:Op maandag 7 september 2015 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je eerst een shovel als je zin krijgt
Vraag het hemquote:Op maandag 7 september 2015 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar als hij dat doet uit vrije wil zonder dat een ander hem daartoe dwingt is er geen sprake van een 'feeder'. Als het vanuit een fetisj is door de gever van het voedsel dan wel.
Dus, is er bij hem sprake van een feeder?
Ik heb een Hongaars paard.quote:Op maandag 7 september 2015 19:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat heeft die gek in Hongarije toch gezegd?
Ik gaf dat als mogelijk antwoord op de vraag hoe hij zo dik heeft kunnen wordenquote:Op maandag 7 september 2015 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie begint er hier nu over feeders als oorzaak van zijn gewicht?
Op mijn vraag of hij slachtoffer van een feeder was antwoordde je:quote:Op maandag 7 september 2015 21:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik gaf dat als mogelijk antwoord op de vraag hoe hij zo dik heeft kunnen worden
Meer mogelijkheden heb ik niet gelezen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Als mensen hem zoveel eten voorzetten dat hij zo uit de klauwen groeit wel.
Dus zette men hem zoveel voor of bestelde hij zelf al zijn eten via thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 7 september 2015 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op mijn vraag of hij slachtoffer van een feeder was antwoordde je:
[..]
Meer mogelijkheden heb ik niet gelezen.
Maar goed, jij weet het dus niet en ik neem nog een chippie...
Staat hier ook een mooi standbeeld van een paard zonder ruiterquote:
Ja ik, maar dat wil niet zeggen dat ik me ook vol ga stouwen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die kunnen eten wat ze willen zonder een gram aan te komen.
Je kan toch niet meer eten dan in je maag pastquote:Op maandag 7 september 2015 22:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja ik, maar dat wil niet zeggen dat ik me ook vol ga stouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |