RTL XL - Alle afleveringen van DWHNquote:Dit Was Het Nieuws (DWHN)
Het satirische nieuwsprogramma Dit Was Het Nieuws is na een overstap van de TROS weer terug bij RTL 4. Ook de originele bezetting van 1996 tot 2001 is terug, met presentator Harm Edens en teamcaptains Raoul Heertje en Thomas Acda.
In verschillende rondes worden de twee gasten aan de tand gevoeld door opvallende krantenkoppen en nieuwsfeiten. Wat de context is of hoe die wordt gezien door de twee teams levert de nodige hilariteit op.
Wordt regelmatig op zaterdagavond uitgezonden bij RTL 4.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:44 schreef Specularium het volgende:
Kim moet wel haar greppel houden.
Dat doen ze leuk ja.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:02 schreef Specularium het volgende:
Ik vind die sneren naar elkaar wel leuk.
Diane was ook minder dik dan 10 jaar geleden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze was iets minder #viesdik.
jup vond die "Acda" wel tofquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kan toch wel iets worden met deze 2 nieuwe captains.
Kim en Jesse samen 1/10quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Daniel 8/10
Martijn 6/10
Grappen van Harm 8/10
Eindoordeel 7.5/10
Dit.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:55 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Deze grap van Martijn werd een paar dagen geleden door Jochem Myer getweet.
Niet de moeite waard om terug te kijken, DOE HET NIETquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:25 schreef HenkieVdV het volgende:
Damn, vergeten op te nemen.Iemand de mogelijkheid een link te geven naar een mp4?
Ik las al wat negatieve commentaren maar ben wel geļnteresseerd hoe het programma nu is, ben bang dat ik met uitzondering van de grappen die Harm opleest het niet goed ga vinden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet de moeite waard om terug te kijken, DOE HET NIET
welke grap?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:55 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Deze grap van Martijn werd een paar dagen geleden door Jochem Myer getweet.
Thanks.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)68e-b52ad3aa4a0b.mp4
Zometeen ff kijken, ben benieuwd
Ditquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:35 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vond DWHN sinds de overgang naar RTL4 eigenlijk al niet meer het (bij tijden) geniale programma dat het was,
Ik heb het nog niet teruggekeken maar ik mag toch hopen dat er keiharde grapjes waren over Syrische vluchtelingen?quote:
Iets met dat vluchtelingen de nazi trein wel kunnen vinden.quote:Op zondag 6 september 2015 00:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet teruggekeken maar ik mag toch hopen dat er keiharde grapjes waren over Syrische vluchtelingen?Of is dit DWHN 2015
Het begin was bijzonder ongemakkelijk. Lekker 5 minuten doorzagen over iets waar Feenstra het duidelijk niet over wilde hebben. Dan krijg je ongemakkelijke/stroeve televisie ja.quote:Op zondag 6 september 2015 09:08 schreef pfaf het volgende:
Ik vond het best leuk naneen enorm stroef begin. De gasten hielpen ook niet mee natuurlijk...
Helaas durfde ze dat niet, ja 2 grapjes dat was hetquote:Op zondag 6 september 2015 00:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet teruggekeken maar ik mag toch hopen dat er keiharde grapjes waren over Syrische vluchtelingen?Of is dit DWHN 2015
Waarom hebben dat dan niet uitgezonden?quote:Op zondag 6 september 2015 09:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel knap van RTL dat ze misschien wel de beste cabaretier van Nederland daar aan tafel hebben gekregen.
Die reactie van Harm was briljantquote:Op zondag 6 september 2015 13:22 schreef kalinhos het volgende:
Ik vond t best leuk eigenlijk
'Meisje loopt stage bij Knorr' vond ik qua droogheid tzelfde als 'Dikke vent in de zee ' van JanJaap vd Wal jaren terug
Gasten zijn 9 van de 10 keer waardeloos.quote:Op zondag 6 september 2015 13:50 schreef Seam het volgende:
Geef die jongens gewoon een kans, is toch logisch dat zij ook moeten groeien in hun nieuwe rollen. Vond het wel een matige aflevering (met name door de waardeloze gasten), maar ik zie wel potentie.
Nee, helaas.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)68e-b52ad3aa4a0b.mp4
Zometeen ff kijken, ben benieuwd
Nu ik weet dat ze kan squirten zou ik r wel doen. Maar wel oordopjes in i.d.d.quote:Op maandag 7 september 2015 00:44 schreef Rabieluh het volgende:
Tering die stem van Kim Feenstra, hoe ga ik dit volhouden.
Het was moeilijk maar ik heb het toch kunnen afkijken.quote:Op maandag 7 september 2015 10:41 schreef emil23 het volgende:
[..]
Nu ik weet dat ze kan squirten zou ik r wel doen. Maar wel oordopjes in i.d.d.
Je bent zelf ook een FOK!ker, schlemiel.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:54 schreef schommelstoel het volgende:
Och och wat kunnen FOK!ers toch slecht tegen veranderingen.
Ah shit!quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Je bent zelf ook een FOK!ker, schlemiel.
twitter:obk twitterde op vrijdag 11-09-2015 om 19:30:12Vet. Ik heb een kleedkamer. En die studio is net echt! http://t.co/Up8Vwdse5t reageer retweet
Klopt! De gasten zijn wel bepalend in dezequote:
Gasten zijn bijzaak. Het gaat om de grappen van Harm, Daniel en Martijn.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:31 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
[..]
Klopt! De gasten zijn wel bepalend in deze
Inderdaad zeg....quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:31 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
I'll have whatever you're having. Hoe kun je dit zo grappig vinden
Het is echt een top uitzending gezien het aantal postsquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gasten zijn bijzaak. Het gaat om de grappen van Harm, Daniel en Martijn.
Deze show is idd heel matig.quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:11 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Het is echt een top uitzending gezien het aantal posts
in theater is hijquote:Op zaterdag 12 september 2015 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Daniel Arends is nog niet helemaal in vorm in dit programma.
Ik nauwelijks. Een of twee keer een glimlachje.quote:
MPEG-4 is een methode voor de compressie van digitale audio en video. Het werd geļntroduceerd eind 1998 en bepaalde een standaard voor een groep van audio- en videocodeerformaten en verwante technologie. De standaard werd vastgelegd door de ISO/IEC Moving Picture Experts Group (MPEG) (ISO/IEC JTC1/SC29/WG11) onder de formele standaard ISO/IEC 14496. MPEG-4- of MP4-bestanden zijn videobestanden. Ze worden veelal gebruikt voor compressie van videodata voor streaming en distributie op cd.quote:
Cynix Koning, dames en heren!quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
MPEG-4 is een methode voor de compressie van digitale audio en video. Het werd geļntroduceerd eind 1998 en bepaalde een standaard voor een groep van audio- en videocodeerformaten en verwante technologie. De standaard werd vastgelegd door de ISO/IEC Moving Picture Experts Group (MPEG) (ISO/IEC JTC1/SC29/WG11) onder de formele standaard ISO/IEC 14496. MPEG-4- of MP4-bestanden zijn videobestanden. Ze worden veelal gebruikt voor compressie van videodata voor streaming en distributie op cd.
Nou bereid je dan maar voor: DWHN overtrof mijn niveau nauwelijks vanavond.quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Cynix Koning, dames en heren!
Je kan die grap maken over vrijwel alle wijken in Amsterdam, maar deze buurt? heb toch het idee dat dit de meest blanke buurt van Amsterdam is. Of zijn joden niet meer blank tegenwoordigquote:
Oh, nou ja, smaken verschillen. Ik vond het aardig, maar niet geweldig. Zelfs wat geforceerd (grappig doen) hier en daar.quote:
Echt, wannéér dan? Dat zeggen veel mensen, maar volgens mij is je geheugen dan nogal selectief. Het is al zolang het programma bestaat SOMS grappig, meestal zozo. Daarom vind ik het ook zo tof, omdat de kwaliteit niet vast staat. Acda-1/ Heertje was heel soms grappig, JJvdW / Heertje was heel soms grappig, MMH / Heertje was heel soms grappig, Acda-2 / Heertje was heel soms grappig.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:30 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ooit was DWHN grappig, ja.
Je zegt het nogal stellig, maar het blijft jouw mening. Andere mensen kunnen het bijvoorbeeld altijd ruk of altijd grappig vinden. Ik hoor meer bij de laatste.quote:Op zondag 13 september 2015 16:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Echt, wannéér dan? Dat zeggen veel mensen, maar volgens mij is je geheugen dan nogal selectief. Het is al zolang het programma bestaat SOMS grappig, meestal zozo. Daarom vind ik het ook zo tof, omdat de kwaliteit niet vast staat. Acda-1/ Heertje was heel soms grappig, JJvdW / Heertje was heel soms grappig, MMH / Heertje was heel soms grappig, Acda-2 / Heertje was heel soms grappig.
Ik denk, ik zeg het maar even.
Daar heb je compleet gelijk in, het blijft een mening. Ik heb het ook altijd heel leuk gevonden. Niet top, niet schaterlachen, maar gewoon leuk. Maar ik ben inderdaad stellig over het feit dat het bij DWHN vroeger echt niet béter of leuker was.quote:Op zondag 13 september 2015 16:57 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Je zegt het nogal stellig, maar het blijft jouw mening. Andere mensen kunnen het bijvoorbeeld altijd ruk of altijd grappig vinden. Ik hoor meer bij de laatste.
Veel RTL kijkers zijn inmiddels afgehaakt.quote:
Doet Zoem ook ..quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom herhaal jij de clou van de grappen?
Pun intended?quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan zelf het hardste lachen om je eigen kutgrap
Bij Gijpie werkt het wel.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan zelf het hardste lachen om je eigen kutgrap
Word ook niet heel vrolijk van hem!quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Martijn Koning is vandaag dodelijk ongrappig.
Heb ook het idee dat Martijn Koning de grootste fan is van Martijn Koning..quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Martijn Koning is vandaag dodelijk ongrappig.
Lijkt me niet bepaald een aanbeveling dan.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:04 schreef luckass het volgende:
Misschien kan Tijl Beckand die Martijn opvolgen.
Die deed het in VI ook zo goed.
Was vorige keer nog best okay, beetje flauw nu.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:05 schreef iBenny het volgende:
Die Crimson Chin is echt zooo niet grappig. Zelf nog het hardst om z'n eigen grappen lachen.
Ik durf te wedden dat hij minstens 5x beter is dan die halve tamme die er nu zitquote:Op zaterdag 19 september 2015 23:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Lijkt me niet bepaald een aanbeveling dan.
Wilde zijn verboden hč?quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij minstens 5x beter is dan die halve tamme die er nu zit
Vorige week dacht ik hetzelfde, vandaag heb ik gewoon lekker gelachen!quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Toch jammer, waar ik vroeger geregeld moest schaterlachen om dit programma kan ik tegenwoordig nog nauwelijks een aantal keren een glimlach opbrengen.
Is het tegenwoordig zoveel minder of ben ik gewoon een zure lul geworden?
Ik heb vandaag een teringhumeur dus misschien het laatste, vond het ook maar net okay.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Toch jammer, waar ik vroeger geregeld moest schaterlachen om dit programma kan ik tegenwoordig nog nauwelijks een aantal keren een glimlach opbrengen.
Denk dat het vooral aan jou ligt, vroeger waren er ook vaak mindere uitzendingen , maar natuurlijk moeten deze 2 nieuwe teamcaptains groeien in hun rol, waarbij Arends dat beter doet,quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
"wel een erg harde polio "grap" van Edens"quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:20 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Denk dat het vooral aan jou ligt, vroeger waren er ook vaak mindere uitzendingen , maar natuurlijk moeten deze 2 nieuwe teamcaptains groeien in hun rol, waarbij Arends dat beter doet,
Verder wel een erg harde polio "grap" van Edens
Het schijnt een officiele ziekte te zijn.. Sorry voor je om te horen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Beiden.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is wel een heel stuk minder, maar ik vind het nog wel enigszins vermakelijk.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Één van de weinige grappen waar ik echt hard om heb gelachen deze aflevering.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:20 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Denk dat het vooral aan jou ligt, vroeger waren er ook vaak mindere uitzendingen , maar natuurlijk moeten deze 2 nieuwe teamcaptains groeien in hun rol, waarbij Arends dat beter doet,
Verder wel een erg harde polio "grap" van Edens
Je hoort er weinig over inderdaad.quote:Op zondag 20 september 2015 10:58 schreef Michie_ het volgende:
Die reclame was er vorig jaar ook en toen keken er ongeveer 1.000.000 kijkers per aflevering.
Denk dat veel mensen niet weten dat er een nieuw seizoen begonnen is.
Doen ze vaak dingen overnieuw? Hoe lang duurde de opname?quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:34 schreef michaeld het volgende:
Gisteravond bij de opname geweest en moet zeggen viel me niet tegen
Mike kwam wat traag op gang maar ging beter op het eind. Martijn die paar keer zijn eigen grappen moest uitleggen .. Verder mooi stukje over de aflevering "poesjes" en nog wat vrouwelijke geslachtsdelen en Verstappen bashing
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Harm versprak zich alleen bij het begin van de 2e ronde, hij noemde dit de 3e rondequote:Op zaterdag 26 september 2015 16:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
Doen ze vaak dingen overnieuw? Hoe lang duurde de opname?
niks speciaals hoor, tis gewoon een lieverd(geen arrogante trut dus)quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:21 schreef Negentiendertig het volgende:
Wat vindt men zo aantrekkelijk aan deze vrouw?
Ah, okayquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:22 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
niks speciaals hoor, tis gewoon een lieverd(geen arrogante trut dus)
Wat een slecht programma is dat eigenlijk.quote:
Publieke omroepquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:52 schreef iBenny het volgende:
http://www.vpro.nl/jeugd/programmas/poesjes/alles.html
Dit is niet serieus toch?
Nee, de commerciėle omroepen maken veel kwaliteit wou je zeggen?quote:
Dat is niet van mijn geld.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, de commerciėle omroepen maken veel kwaliteit wou je zeggen?
Kost je net zo goed geld hoor.quote:
oke hansquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kost je net zo goed geld hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |