Gasten zijn 9 van de 10 keer waardeloos.quote:Op zondag 6 september 2015 13:50 schreef Seam het volgende:
Geef die jongens gewoon een kans, is toch logisch dat zij ook moeten groeien in hun nieuwe rollen. Vond het wel een matige aflevering (met name door de waardeloze gasten), maar ik zie wel potentie.
Nee, helaas.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)68e-b52ad3aa4a0b.mp4
Zometeen ff kijken, ben benieuwd
Nu ik weet dat ze kan squirten zou ik r wel doen. Maar wel oordopjes in i.d.d.quote:Op maandag 7 september 2015 00:44 schreef Rabieluh het volgende:
Tering die stem van Kim Feenstra, hoe ga ik dit volhouden.
Het was moeilijk maar ik heb het toch kunnen afkijken.quote:Op maandag 7 september 2015 10:41 schreef emil23 het volgende:
[..]
Nu ik weet dat ze kan squirten zou ik r wel doen. Maar wel oordopjes in i.d.d.
Je bent zelf ook een FOK!ker, schlemiel.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:54 schreef schommelstoel het volgende:
Och och wat kunnen FOK!ers toch slecht tegen veranderingen.
Ah shit!quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Je bent zelf ook een FOK!ker, schlemiel.
twitter:obk twitterde op vrijdag 11-09-2015 om 19:30:12Vet. Ik heb een kleedkamer. En die studio is net echt! http://t.co/Up8Vwdse5t reageer retweet
Klopt! De gasten zijn wel bepalend in dezequote:
Gasten zijn bijzaak. Het gaat om de grappen van Harm, Daniel en Martijn.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:31 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
[..]
Klopt! De gasten zijn wel bepalend in deze
Inderdaad zeg....quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:31 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
I'll have whatever you're having. Hoe kun je dit zo grappig vinden
Het is echt een top uitzending gezien het aantal postsquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gasten zijn bijzaak. Het gaat om de grappen van Harm, Daniel en Martijn.
Deze show is idd heel matig.quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:11 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Het is echt een top uitzending gezien het aantal posts
in theater is hijquote:Op zaterdag 12 september 2015 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Daniel Arends is nog niet helemaal in vorm in dit programma.
Ik nauwelijks. Een of twee keer een glimlachje.quote:
MPEG-4 is een methode voor de compressie van digitale audio en video. Het werd geïntroduceerd eind 1998 en bepaalde een standaard voor een groep van audio- en videocodeerformaten en verwante technologie. De standaard werd vastgelegd door de ISO/IEC Moving Picture Experts Group (MPEG) (ISO/IEC JTC1/SC29/WG11) onder de formele standaard ISO/IEC 14496. MPEG-4- of MP4-bestanden zijn videobestanden. Ze worden veelal gebruikt voor compressie van videodata voor streaming en distributie op cd.quote:
Cynix Koning, dames en heren!quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
MPEG-4 is een methode voor de compressie van digitale audio en video. Het werd geïntroduceerd eind 1998 en bepaalde een standaard voor een groep van audio- en videocodeerformaten en verwante technologie. De standaard werd vastgelegd door de ISO/IEC Moving Picture Experts Group (MPEG) (ISO/IEC JTC1/SC29/WG11) onder de formele standaard ISO/IEC 14496. MPEG-4- of MP4-bestanden zijn videobestanden. Ze worden veelal gebruikt voor compressie van videodata voor streaming en distributie op cd.
Nou bereid je dan maar voor: DWHN overtrof mijn niveau nauwelijks vanavond.quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Cynix Koning, dames en heren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |