RTL XL - Alle afleveringen van DWHNquote:Dit Was Het Nieuws (DWHN)
Het satirische nieuwsprogramma Dit Was Het Nieuws is na een overstap van de TROS weer terug bij RTL 4. Ook de originele bezetting van 1996 tot 2001 is terug, met presentator Harm Edens en teamcaptains Raoul Heertje en Thomas Acda.
In verschillende rondes worden de twee gasten aan de tand gevoeld door opvallende krantenkoppen en nieuwsfeiten. Wat de context is of hoe die wordt gezien door de twee teams levert de nodige hilariteit op.
Wordt regelmatig op zaterdagavond uitgezonden bij RTL 4.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:44 schreef Specularium het volgende:
Kim moet wel haar greppel houden.
Dat doen ze leuk ja.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:02 schreef Specularium het volgende:
Ik vind die sneren naar elkaar wel leuk.
Diane was ook minder dik dan 10 jaar geleden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze was iets minder #viesdik.
jup vond die "Acda" wel tofquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kan toch wel iets worden met deze 2 nieuwe captains.
Kim en Jesse samen 1/10quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Daniel 8/10
Martijn 6/10
Grappen van Harm 8/10
Eindoordeel 7.5/10
Dit.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:55 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Deze grap van Martijn werd een paar dagen geleden door Jochem Myer getweet.
Niet de moeite waard om terug te kijken, DOE HET NIETquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:25 schreef HenkieVdV het volgende:
Damn, vergeten op te nemen.Iemand de mogelijkheid een link te geven naar een mp4?
Ik las al wat negatieve commentaren maar ben wel geïnteresseerd hoe het programma nu is, ben bang dat ik met uitzondering van de grappen die Harm opleest het niet goed ga vinden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet de moeite waard om terug te kijken, DOE HET NIET
welke grap?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:55 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Deze grap van Martijn werd een paar dagen geleden door Jochem Myer getweet.
Thanks.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)68e-b52ad3aa4a0b.mp4
Zometeen ff kijken, ben benieuwd
Ditquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:35 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vond DWHN sinds de overgang naar RTL4 eigenlijk al niet meer het (bij tijden) geniale programma dat het was,
Ik heb het nog niet teruggekeken maar ik mag toch hopen dat er keiharde grapjes waren over Syrische vluchtelingen?quote:
Iets met dat vluchtelingen de nazi trein wel kunnen vinden.quote:Op zondag 6 september 2015 00:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet teruggekeken maar ik mag toch hopen dat er keiharde grapjes waren over Syrische vluchtelingen?Of is dit DWHN 2015
Het begin was bijzonder ongemakkelijk. Lekker 5 minuten doorzagen over iets waar Feenstra het duidelijk niet over wilde hebben. Dan krijg je ongemakkelijke/stroeve televisie ja.quote:Op zondag 6 september 2015 09:08 schreef pfaf het volgende:
Ik vond het best leuk naneen enorm stroef begin. De gasten hielpen ook niet mee natuurlijk...
Helaas durfde ze dat niet, ja 2 grapjes dat was hetquote:Op zondag 6 september 2015 00:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet teruggekeken maar ik mag toch hopen dat er keiharde grapjes waren over Syrische vluchtelingen?Of is dit DWHN 2015
Waarom hebben dat dan niet uitgezonden?quote:Op zondag 6 september 2015 09:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel knap van RTL dat ze misschien wel de beste cabaretier van Nederland daar aan tafel hebben gekregen.
Die reactie van Harm was briljantquote:Op zondag 6 september 2015 13:22 schreef kalinhos het volgende:
Ik vond t best leuk eigenlijk
'Meisje loopt stage bij Knorr' vond ik qua droogheid tzelfde als 'Dikke vent in de zee ' van JanJaap vd Wal jaren terug
Gasten zijn 9 van de 10 keer waardeloos.quote:Op zondag 6 september 2015 13:50 schreef Seam het volgende:
Geef die jongens gewoon een kans, is toch logisch dat zij ook moeten groeien in hun nieuwe rollen. Vond het wel een matige aflevering (met name door de waardeloze gasten), maar ik zie wel potentie.
Nee, helaas.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)68e-b52ad3aa4a0b.mp4
Zometeen ff kijken, ben benieuwd
Nu ik weet dat ze kan squirten zou ik r wel doen. Maar wel oordopjes in i.d.d.quote:Op maandag 7 september 2015 00:44 schreef Rabieluh het volgende:
Tering die stem van Kim Feenstra, hoe ga ik dit volhouden.
Het was moeilijk maar ik heb het toch kunnen afkijken.quote:Op maandag 7 september 2015 10:41 schreef emil23 het volgende:
[..]
Nu ik weet dat ze kan squirten zou ik r wel doen. Maar wel oordopjes in i.d.d.
Je bent zelf ook een FOK!ker, schlemiel.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:54 schreef schommelstoel het volgende:
Och och wat kunnen FOK!ers toch slecht tegen veranderingen.
Ah shit!quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Je bent zelf ook een FOK!ker, schlemiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |