quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:
Barbaaf Ook jij bent ons helaas ontvallen. We missen je en we hopen dat je samen met D_K op ons let!
Je moet zeker op 3 maanden "hulpeloos" rekenen en in totaal ben je ongeveer een jaar verder voor alles helemaal okee is. Met hulpeloos bedoel ik dat je nog niet goed kunt lopen, je mag nog niet bukken, draaien, aankleden is daardoor lastig, je moet nog met je been omhoog zitten zoveel mogelijk, je kunt niets sjouwen...quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Even iets anders, rewimo? Hoe lang duurde jouw revalidatie na je gebroken heup en wat kon je weer toen je weer naar huis ging?
Een vriendin van mijn moeder heeft vier weken geleden haar heup gebroken, is die donderdag daarna naar een verpleeginstelling en mag deze donderdag weer naar huis. Ik wist niet wat ik hoorde!?! Ze kan technisch gezien niet eens haar huis in, want dan moet ze een drempel over en dat kan ze helemaal niet. Ze zijn al wel bij haar thuis geweest (zij bleef dus op de galerij in een rolstoel) om te zien welke aanpassingen er nodig zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat ze die in drie dagen kunnen aanbrengen, laat staan dat ze zelf een boodschap kan doen. Mijn moeder heeft aangegeven niet beschikbaar te willen zijn voor structurele mantelzorgtaken en verder is er ook niemand in de omgeving van vriendin die dat kan of wil en mijn moeder heeft een beetje het gevoel dat ze graag van haar af willen, want ze is niet de makkelijkste, maar heeft ook weer niet de zin om er wat aan te gaan doen.... ik ga in elk geval morgen even polshoogte nemen.
iemand anders met ervaringen mag natuurlijk ook
Dat soort dingen wordt steeds lastiger te regelen ja. Thuishulp krijg je ook niet meer zo makkelijk. Huisarts inschakelen misschien?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Die hulpmiddelen is al wel over gesproken hoor, dat zal wel loslopen. Maar ze kan gewoon niet voor zichzelf zorgen, dus de ondersteuning moet echt wel goed geregeld zijn. Ik vind het in die zin jammer dat mijn moeder zich helemaal nergens écht mee wenst te bemoeien, want ik kan daardoor ook niet goed inschatten in hoeverre het nou geregeld is allemaal. Het voelt alleen zo kwetsbaar, een vrouw aan de verkeerde helft van de 70, met diabetes, zonder internet, met een winkel op een minuut of 10 lopen, in d'r eentje thuis. Die dingen die jij noemt kan ze volgens mijn moeder zeker niet. Ik wil het nog wel even met eigen ogen zien, maar anders moeten we maandag toch in gesprek.
Ik ken de procedures wel een beetje, maar het belangrijkste is iemand die het overzicht houdt- ik had gehoopt dat mijn moeder dat nog wel wilde doen, maar helaas.... dus eventueel de huisarts bellen, ja. Ik weet niet hoe ver ze werkelijk gaan, niemand zal haar ophalen en ze kan niet zelfstandig naar huis (1 km lopen), dus dan zullen ze haar letterlijk op straat moeten gooien. Dat kan ik me ook niet voorstellen, eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat soort dingen wordt steeds lastiger te regelen ja. Thuishulp krijg je ook niet meer zo makkelijk. Huisarts inschakelen misschien?
Het is toch om te huilen hoe "we" tegenwoordig met mensen omgaan hèquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ken de procedures wel een beetje, maar het belangrijkste is iemand die het overzicht houdt- ik had gehoopt dat mijn moeder dat nog wel wilde doen, maar helaas.... dus eventueel de huisarts bellen, ja. Ik weet niet hoe ver ze werkelijk gaan, niemand zal haar ophalen en ze kan niet zelfstandig naar huis (1 km lopen), dus dan zullen ze haar letterlijk op straat moeten gooien. Dat kan ik me ook niet voorstellen, eerlijk gezegd...
Jep, in dit soort gevallen wel, wanneer mensen niet voldoende voor zichzelf op kunnen komen. Ze proberen vanuit dat tehuis ook wel veel over de schutting te gooien. Mijn moeder gaat dan in de stribbelmodus en dan komt er niks meer uit haar handen. Ik snap echt en oprecht niet waarom ze de was wil doen (maar dat is haar keuze en dan moeten ze daar maar de was service voor inschakelen, die is er niet voor niets), maar ik geef haar er dan wel weer gelijk in dat ze weigert om vervoer te regelen. 'Kent u dan niet iemand met een auto', waarop ze nogal bits had geantwoord: 'Jawel, maar die moeten werken' en dan komt de vraag of ze niet kan vragen of die mensen een dagje vrij nemenquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het is toch om te huilen hoe "we" tegenwoordig met mensen omgaan hè
Niks van aantrekken. K*T wijf.quote:
MD Op het moment is het ook echt puinhoop in NL. Pagan is mijn mantelzorger, en nogal actief in politiek. Wat je soms hoort en leest. Schrijnendquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Md sterkte voor de vriendin van je moeder.
Ik heb geen idee meer hoe het precies bij mijn oma ging. Ja dat ze daarna snel achteruit ging en uiteindelijk stierf. Nu was ze al oud maar ik ook bij haar was de hulp maar minimaal in mijn gedachten.
hm niet verhuisd of zo? Het had er allang moeten zijnquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:06 schreef Strega het volgende:
[..]
MD Op het moment is het ook echt puinhoop in NL. Pagan is mijn mantelzorger, en nogal actief in politiek. Wat je soms hoort en leest. Schrijnend![]()
F_R ik had geen post.
Trek je niks aan van je SM. Maar niet meer helpen of reserveren en gewoon je eigen gang gaan!
Oh, dat is weinig hoopgevend, maar wel een goede waarschuwingquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Md sterkte voor de vriendin van je moeder.
Ik heb geen idee meer hoe het precies bij mijn oma ging. Ja dat ze daarna snel achteruit ging en uiteindelijk stierf. Nu was ze al oud maar ik ook bij haar was de hulp maar minimaal in mijn gedachten.
Zet hem op!quote:Op zondag 6 september 2015 08:37 schreef Toekito het volgende:
Zo maar eens 90 km fietsen voor 200 euro....bijna alles voor het goeie doel.
Vroeger was dat vaste prikquote:Op zondag 6 september 2015 09:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, dat is weinig hoopgevend, maar wel een goede waarschuwing
Ze was al 88 en praktisch nooit ergens anders geslapen dus ze was helemaal de weg kwijt.quote:Op zondag 6 september 2015 09:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat is weinig hoopgevend, maar wel een goede waarschuwing
Mijn oma kreeg als 95-plusser nog een nieuwe heup (om de medische misser van het bejaardentehuis/ de huisarts te herstellen), maar is daar nooit van hersteld... Sowieso is het tragisch om te sterven door een medische misser op die leeftijd en niet door ouderdom. En dat in de tijd dat de zorg nog goed geregeld was, volgens velen... Afgelopen week zei de minister-president dat we de beste zorg van Europa hadden. Ik had echt zoiets van:quote:Op zondag 6 september 2015 09:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vroeger was dat vaste prikEen ouder iemand die een heup brak kwam te liggen en overleed dan vrijwel altijd aan longontsteking. Dat gebeurt gelukkig niet vaak meer omdat ze de mensen nu een kunstheup geven en ze weer op de been krijgen. Alleen heb je dan wel zorg nodig en nu zitten we in een periode waar dat behoorlijk mis gaat. Als je geen familie, vrienden of buren hebt die bij kunnen springen word je aan je lot overgelaten
Hadden ja. Nu echt niet meer hoorquote:Op zondag 6 september 2015 11:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Afgelopen week zei de minister-president dat we de beste zorg van Europa hadden. Ik had echt zoiets van:
Hebben, sorry. Als in: nuquote:
Ik snapte het wel hoorquote:
Nee, al 15 jaar hier.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:15 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
hm niet verhuisd of zo? Het had er allang moeten zijn
Logische route ookquote:Op zondag 6 september 2015 16:53 schreef Strega het volgende:
Nee, al 15 jaar hier.En ook geen verhuisplannen.
Maar ach een item uit USA doet er nu al vanaf half juli over om mij te bereiken. 3 weken geleden lag het in Amsterdam, en van daaruit ging het naar Saoedi Arabica.
Waar woont jullie achterneefje? Ik had zelf de indruk dat het de VS was, maar geen idee waarom en dat doe je ook niet ff op een zaterdagjequote:Op zondag 6 september 2015 17:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Logische route ook
Christan en ik gaan zaterdag ons achterneefje bewonderen
Neequote:Op zondag 6 september 2015 17:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Waar woont jullie achterneefje? Ik had zelf de indruk dat het de VS was, maar geen idee waarom en dat doe je ook niet ff op een zaterdagje
Ja en de naam is bijna on-Nederlands gaafquote:Op zondag 6 september 2015 17:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
NeeAmsterdam (we zijn komend weekend in Haarlem bij mijn moeder)
We hebben wel veel familie in de VS dus veel Engels in de berichtjes, misschien komt het daardoor
Geen idee, ik weet niet waar ze precies woont. Misschien de Albert Cuyp even overquote:Op zondag 6 september 2015 17:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja en de naam is bijna on-Nederlands gaafLeuk hoor! Ook nog ff shoppen in Amsterdam?
? 'Leuk' feestje gehad?quote:Op zondag 6 september 2015 19:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Llaten we het daar maar ophouden.
Klopt jaquote:Op zondag 6 september 2015 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is wel echt een oude mensen killer die heupbreuken.
dat moet ik helaas terugkijken. We zijn nog op de terugweg na het fietsen.quote:
vraag Frankmans een nieuwequote:Op zondag 6 september 2015 20:53 schreef roos85 het volgende:
Mijn laptop heeft moeite met de upgrade naar windows 10.
Ben echt geneigd dat ding het raam uit te flikkeren
Hoe ging het?quote:Op zondag 6 september 2015 20:36 schreef Toekito het volgende:
We zijn nog op de terugweg na het fietsen.
Ik hoop dat het nog komt. Had ook iets naar iemand anders gestuurd is er ook nog niet. Zo onduidelijk schrijf ik niet dacht ik.quote:Op zondag 6 september 2015 16:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, al 15 jaar hier.En ook geen verhuisplannen.
Maar ach een item uit USA doet er nu al vanaf half juli over om mij te bereiken. 3 weken geleden lag het in Amsterdam, en van daaruit ging het naar Saoedi Arabica.
het was erg zwaar maar 107 km met gemiddelde van 20.3 km per uur....ik ben erg tevreden. Paar nieuwe donateurs erbij dus dat is helemaal mooi!quote:
Knap hoor Toek! Diep respect!quote:Op zondag 6 september 2015 21:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
het was erg zwaar maar 107 km met gemiddelde van 20.3 km per uur....ik ben erg tevreden. Paar nieuwe donateurs erbij dus dat is helemaal mooi!
Na douch en bord pasta weer redelijk bij de levende. Fiets staat nog bij schoonouders maar ach....zo lekker slapen.
quote:Op zondag 6 september 2015 21:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
het was erg zwaar maar 107 km met gemiddelde van 20.3 km per uur....ik ben erg tevreden. Paar nieuwe donateurs erbij dus dat is helemaal mooi!
Na douch en bord pasta weer redelijk bij de levende. Fiets staat nog bij schoonouders maar ach....zo lekker slapen.
quote:Op zondag 6 september 2015 20:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Feest? Een marteling is er niks bij. Ik ben 15:30 gevlucht en de sneers die ik daarbij hoorden waren genoeg om mij nu nog te laten koken.
Ik zit al niet lekker in mijn vel en ik kan hier dan niet normaal mee omgaan.
Super gedaan joh!quote:Op zondag 6 september 2015 21:56 schreef Toekito het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2015 21:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Succes!quote:Op maandag 7 september 2015 06:13 schreef Toekito het volgende:
Thnx all!
Nu eerste werkdag bij nieuwe baas
En nog steeds ochtendploegquote:Op maandag 7 september 2015 06:13 schreef Toekito het volgende:
Thnx all!
hahaha thnx!quote:Op maandag 7 september 2015 06:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En nog steeds ochtendploegVeel succes!
dank uquote:Op maandag 7 september 2015 07:16 schreef Adnap het volgende:
En ook met je eerste werkdag succes toek !!
Ja wat een leuk programma is datquote:
Potverdorie wat een feeksquote:Op zondag 6 september 2015 20:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Feest? Een marteling is er niks bij. Ik ben 15:30 gevlucht en de sneers die ik daarbij hoorden waren genoeg om mij nu nog te laten koken.
Wow Toekquote:Op zondag 6 september 2015 21:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Strega hoe gaat het nu met Pagan ?quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:06 schreef Strega het volgende:
[..]
MD Op het moment is het ook echt puinhoop in NL. Pagan is mijn mantelzorger, en nogal actief in politiek. Wat je soms hoort en leest. Schrijnend![]()
F_R ik had geen post.
Trek je niks aan van je SM. Maar niet meer helpen of reserveren en gewoon je eigen gang gaan!
Hey kom hier dat ik je tegen mijne gilet drukquote:Op zondag 6 september 2015 20:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Succesquote:Op maandag 7 september 2015 06:13 schreef Toekito het volgende:
Thnx all!
Sterkte ermee.quote:Op maandag 7 september 2015 11:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Euhm huidige relatiestatus: het is ingewikkeld
Ohhhhhquote:Op maandag 7 september 2015 11:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
ohquote:Op maandag 7 september 2015 11:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
So what als ze het een stomme vraag vinden. Je kan beter voor de zekerheid vragen, dan dat de monteur komt en je alsnog de koelkast moet leeg maken.quote:Op maandag 7 september 2015 15:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand die weet of een koelkast uit/leeg moet voor de monteur komt? Ik kan ze wel bellen, maar ik ben bang dat ze het een stomme vraag vinden![]()
quote:Op maandag 7 september 2015 11:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet. Is toch best handig om te weten of je die koelkast nog leeg moet eten vanavond?quote:Op maandag 7 september 2015 15:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand die weet of een koelkast uit/leeg moet voor de monteur komt? Ik kan ze wel bellen, maar ik ben bang dat ze het een stomme vraag vinden![]()
Nee joh, ik heb de bierkoelkast van de buurjongen staan. Hebben we in gebruik gehad die 10 dagen dat hij uit stond en het probleem leek even opgelost, maar een week later vormde zich weer ijs, dus er is echt wat stuk. Gelukkig heb ik bijgekochte garantie. Dit valt nog wel onder coulance dus de reparatie zou maximaal 180 euro kosten, maar de verzekering was goedkoper, dus nu al een goede deal.quote:Op maandag 7 september 2015 16:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet. Is toch best handig om te weten of je die koelkast nog leeg moet eten vanavond?![]()
Ik ga eindelijk aan de smartphoneMorgen komt ie als het goed is
Een bierkoelkast?quote:Op maandag 7 september 2015 16:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Jullie hebben gelijk, ik bel wel even. Kan ik meteen vragen of ik kan pinnen (moet de rekening voorschieten).
Nee joh, ik heb de bierkoelkast van de buurjongen staan. Hebben we in gebruik gehad die 10 dagen dat hij uit stond en het probleem leek even opgelost, maar een week later vormde zich weer ijs, dus er is echt wat stuk. Gelukkig heb ik bijgekochte garantie. Dit valt nog wel onder coulance dus de reparatie zou maximaal 180 euro kosten, maar de verzekering was goedkoper, dus nu al een goede deal.
Wat voor smartphone krijg je?
Ja, die neemt 'ie mee naar festivalsquote:Op maandag 7 september 2015 16:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Een bierkoelkast?
[ afbeelding ]
Met een kek hoesje natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Nokia Lumia 535 dual sim
Ik ookquote:Op maandag 7 september 2015 16:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ben benieuwd hoe 'ie bevalt. Ik heb jarenlang gedaan met een Nokia die echt fantastisch was en daarna twee missers gehad en overgestapt op Samsung... maar ik was altijd een Nokia fangirl....
Ah, ik zie een potentiële vraagbaakquote:Op maandag 7 september 2015 17:21 schreef Duufje het volgende:
Ik heb ook een nokia windows phone!
Ik vind het prima, voor mij werkt het systeem prima (eigenlijk net alsof ik op mn laptop zit). Enige nadeel vind ik dat niet alle apps beschikbaar zijn voor windows phone, zoals dropbox, de app van mn werk, de app van mn camera enzo die zijn dus niet beschikbaar. Maar verder vind ik het prima telefoons!
Hé echt. Het ligt niet aan jou. Gewoon een tijdje negeren die SM?quote:Op zondag 6 september 2015 20:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Een jaar of 20 geleden, Pagan's oma. Heup gebroken, nieuwe heup, tijdje verpleegteuis. Terug naar haar eigen huis kon niet meer. Twee weken na verhuizing naar het bejaardentehuis overleden.quote:Op zondag 6 september 2015 20:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt jaHet is echt een zware verwonding. Tegenwoordig kunnen ze de mensen wel weer mobiel krijgen met een kunstheup, vroeger deden (konden?) ze dat niet.
Echt, petje af!quote:Op zondag 6 september 2015 22:00 schreef Toekito het volgende:
Zou het niet snel weer doen maar voor minimaal 250 euro is het het waard geweest. En was met mn zwager. Alleen had ik het denk ik niet gered. (Hij ook niet zonder mij)
Ach Roos.quote:Op maandag 7 september 2015 11:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ja, ik word hier geroemd over mijn pettencollectie!quote:
Als het goed is komt hij vandaagquote:
quote:Op maandag 7 september 2015 21:15 schreef Pagan het volgende:
Even kort over ondergetekende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor je verdwenen tandjes. wat het afvallen betreft: ik ken het want mijn de verleining van de neusschelp in 1994 vlogen de kilo's er ook af. op den duur woog ik nog maar 35kg.
Werewolf
mijn vorige koelkast was leeg voor ze op het stort ging hihi.quote:Op maandag 7 september 2015 15:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat mag ik hopen Ja..quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
mijn vorige koelkast was leeg voor ze op het stort ging hihi.
Oh, de mijne nietquote:
Oh dat is zondequote:Op dinsdag 8 september 2015 09:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, de mijne nietHeeft de twee jaar hortend en stotend gehaald... De 8890 was wel fantastisch
Ja de toetsjes reageerden steeds minder. De N97 had dat nog erger. Dus toen een galaxy s2. Die is bijna vier jaar oud en doet het prima. Ik heb budgettair even andere prioriteiten, anders was er al een iPhone geweest. Ben verder geen bijzondere Apple fan, maar heel blij met mijn iPad en een iPhone erbij is wel makkelijk. Maar andere dingen gaan voorquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dat is zondeding deed het bij mij prima
Ik heb met al mijn phones ruzie gehad. Zo is mijn allereerste (3210 van Nokia) van boven naar beneden gevlogen. Ik zag die niet liggenquote:Op dinsdag 8 september 2015 11:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb helemaal niets met een iPhone, heb er altijd ruzie mee.
quote:Op maandag 7 september 2015 21:15 schreef Pagan het volgende:
f-r sterkte met je schoonloeder.![]()
roos Ik hoop dat het in de liefde weer goed komt.![]()
rewimo viel spass met je smartphone![]()
Toekito petje af, ook namens mij.![]()
Verdervoor iedereen die er behoefte aan heeft.
Even kort over ondergetekende:Heftig Pagan , ik hoop dat verder alles mee gaat zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte voor vrijdagquote:Op maandag 7 september 2015 21:52 schreef Adnap het volgende:
Heftig pagan
Ik mag vrijdag op crematie. Ex sm overleden. Niet echt de manier fijnste manier om na 4 jaar weer contact met die kan van de familie te leggen maar t viel reuze meeen goed dat je erheen gaat vooral voor je jongens
Wachten duurt langquote:of kan hij vandaag niet meer komen ?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Nee, vandaag niet meer. Hopelijk morgen. Hij ligt nu ergens in een distributiecentrum.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:32 schreef indaha het volgende:
Wachten duurt lang of kan hij vandaag niet meer komen ?
Wauw dat heeft een hele reis gemaaktquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:18 schreef Strega het volgende:
Hoera, hoera, na 2 maanden is mijn pakje uit Tucson in USA via Turkije en twee weken Saoedi Arabië hier bezorgd!![]()
Twee erg mooie Franse Buldog ringen. Zilver en brons.
Ahhhhhhhhh die zijn leukquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:35 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de zilveren en de bronzen.
Wat mooiquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:35 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:35 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi zeg. Ik ben niet voor hondenquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:35 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat er nu door voor de koelkast?quote:Op woensdag 9 september 2015 16:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Gaaf hoorIk geef iedere week honderden handen, ik zou echt gekneusde vingers hebben
Oh, enne, de koelkastvraag: de koelkast mag gewoon aanblijven en hoeft niet leeggehaald te worden. Bizar ende lastig werken lijkt mij
Ik heb sinds een tijdje de Samsung S5. Heerlijk toestel.quote:
Nee, helemaal niet. Ze zijn er ook met katten.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Leuke ringen. Maar zit dat niet in de weg enzo?
Krijgt hij die in somvorm, zodat hij het cijfer zelf mag uitrekenen??quote:Op woensdag 9 september 2015 07:20 schreef Adnap het volgende:
Ze hebben een hele reis afgelegd zeg. Bizar hoe de logica van de transportwereld werkt![]()
Zo ouderavond gehad..veel info gehad. Morgen krijg hij zijn eerste wiskunde cijfer...spannend
Oeeh linkje van de kattenversie? Is het echt zilver?quote:Op woensdag 9 september 2015 18:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ze zijn er ook met katten.
Ja hij kon zelf t cijfer goed berekenen. Hij zat er .03 naast. Hij had een 7.6quote:Op woensdag 9 september 2015 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Krijgt hij die in somvorm, zodat hij het cijfer zelf mag uitrekenen??
quote:Op woensdag 9 september 2015 20:39 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ja hij kon zelf t cijfer goed berekenen. Hij zat er .03 naast. Hij had een 7.6hoogste van de klas
Hartstikke goedquote:Op woensdag 9 september 2015 20:39 schreef Adnap het volgende:
Ja hij kon zelf t cijfer goed berekenen. Hij zat er .03 naast. Hij had een 7.6hoogste van de klas
Nee ik ben meer van de hondjesquote:Op woensdag 9 september 2015 18:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ze zijn er ook met katten.
quote:Op woensdag 9 september 2015 16:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wie gaat er nu door voor de koelkast?
Hem IRL zien terwijl hij TP uitlaat is veelquote:Op woensdag 9 september 2015 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Mevrouw aan de telefoon vond het wel een stomme vraag trouwens, dat was heel duidelijk...
Foto van Loebes? Omdat het kan!
http://wearfelicity.com/collections/ringsquote:Op woensdag 9 september 2015 19:13 schreef Duufje het volgende:
[..]
Oeeh linkje van de kattenversie? Is het echt zilver?
Leuk zijn zequote:Op donderdag 10 september 2015 00:16 schreef Strega het volgende:
http://wearfelicity.com/collections/rings
Ga je op vakantie?quote:Op donderdag 10 september 2015 18:14 schreef Bos81 het volgende:
Toek
HIer wel okee. Nog maar 10 dagen![]()
![]()
Nee, Dan is voor zowel mij als voor Toek de dag van de Dam tot Dam.. Voor hem het fietsen voor mij 10 Engelse Mijl rennen of iets wat er op lijkt..quote:
Stoer hoor!quote:Op donderdag 10 september 2015 19:54 schreef Bos81 het volgende:
Nee, Dan is voor zowel mij als voor Toek de dag van de Dam tot Dam.. Voor hem het fietsen voor mij 10 Engelse Mijl rennen of iets wat er op lijkt..
Dank je. Al is dit voor mij ook meer een voorbereiding voor 11 oktober wanneer ik hier in EIndhoven de halve Marathon ga lopen..quote:
Goed werk Bosje!quote:Op donderdag 10 september 2015 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je. Al is dit voor mij ook meer een voorbereiding voor 11 oktober wanneer ik hier in EIndhoven de halve Marathon ga lopen..
Succesquote:Op donderdag 10 september 2015 19:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, Dan is voor zowel mij als voor Toek de dag van de Dam tot Dam.. Voor hem het fietsen voor mij 10 Engelse Mijl rennen of iets wat er op lijkt..
quote:Op donderdag 10 september 2015 19:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat dat betreft leve IKEA.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben naar wat meubelzaken geweest. Instant chagrijnig van die verkopers
'U moet wel voor vijf uur vandaag beslissen' - dat soort dingen?quote:Op donderdag 10 september 2015 21:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben naar wat meubelzaken geweest. Instant chagrijnig van die verkopers
Ja, en daar blijft het nog even bijquote:Op donderdag 10 september 2015 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is dit je eerste hebben we de primeur?
Go Vinnie!quote:Op vrijdag 11 september 2015 06:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet het even kwijt
Vinnie was de afgelopen dagen niet zo lekker. Last van een haarbal, rommelend buikje, zelfs een aantal uren niet spelen, heel weinig eten, geen snoepjes, beetje zieligjes. En nu staat 'ie hier bij me te vragen om een snoepje en gedraagt 'ie zich ook weer helemaal als zichzelf. Yeah
Ja en joh als u nu beslist pakken we de actie van vorige week er ook nog bij.quote:Op vrijdag 11 september 2015 06:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
'U moet wel voor vijf uur vandaag beslissen' - dat soort dingen?
Ja, dat is dus ook waar ik zo de pest aan heb. Eerlijk is eerlijk, bij Eijerkamp doen ze dat niet. Maar Eijerkamp is ver boven mijn budget, dus daar zou ik niet gauw wat halen. En de enige echt dure bank die ik ooit zou willen is Chesterfield en die hebben ze volgens mij niet.quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja en joh als u nu beslist pakken we de actie van vorige week er ook nog bij.
En het ene moment konden ze me niks in een maat leveren en het volgende moment was het als we dan nu even zouden gaan zitten ze wel wat met de fabriek zouden regelen.
Gaat om dit geval om een nieuwe bank.
Anyhow nog geen bank gevonden en de tijd begint te dringen
Spannendquote:Op vrijdag 11 september 2015 08:10 schreef miss_dynastie het volgende:
De koelkastmonteur komt iets anders fixen dan waar wij hem voor gebeld hebben. Als dat maar goed komt
Edit: het lijkt er wel op. Een of ander gootje is verstopt en er ligt een schroefje in dat niet hoort, hij heeft hem gereinigd met een stoomreiniger (?) en nu lijkt het goed te komen.
Bij duurdere zaken zie je dat inderdaad niet. Maar goed ik kan nu geen bank van een paar duizend euro betalen haha. Vanavond gaan we wel onze meubels bestellen dus voor beneden alles behalve de bank want die hebben we nog niet. Heb bij zitmaxx op de site een leuke gezien met d'r goede maat maar die zitten helemaal in Ter Aarquote:Op vrijdag 11 september 2015 09:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat is dus ook waar ik zo de pest aan heb. Eerlijk is eerlijk, bij Eijerkamp doen ze dat niet. Maar Eijerkamp is ver boven mijn budget, dus daar zou ik niet gauw wat halen. En de enige echt dure bank die ik ooit zou willen is Chesterfield en die hebben ze volgens mij niet.
Koelkast lijkt gemaakt. 125 euro om een gootje door te spuiten en te verlengen. Gelukkig betaalt de verzekering
+1quote:Op donderdag 10 september 2015 23:50 schreef Duufje het volgende:
NWS / Katten geven niets om hun baasjeonzin.
O gelukkig niets aan de hand , ik herken de opluchtingquote:Op vrijdag 11 september 2015 06:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet het even kwijt
Vinnie was de afgelopen dagen niet zo lekker. Last van een haarbal, rommelend buikje, zelfs een aantal uren niet spelen, heel weinig eten, geen snoepjes, beetje zieligjes. En nu staat 'ie hier bij me te vragen om een snoepje en gedraagt 'ie zich ook weer helemaal als zichzelf. Yeah
Ik kan daar echt niet tegen, dat opdringerigequote:Op vrijdag 11 september 2015 09:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja en joh als u nu beslist pakken we de actie van vorige week er ook nog bij.
En het ene moment konden ze me niks in een maat leveren en het volgende moment was het als we dan nu even zouden gaan zitten ze wel wat met de fabriek zouden regelen.
Gaat om dit geval om een nieuwe bank.
Anyhow nog geen bank gevonden en de tijd begint te dringen
Ik ook niet. We waren bij de meubelboulevard. Anyhow ik wilde al niet naar binnen maar vriend zei "kom nou, misschien hebben ze wel iets" dus ik mee.. de Seats en Sofa's in.quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:53 schreef indaha het volgende:
[..]
+1
[..]
O gelukkig niets aan de hand , ik herken de opluchting
[..]
Ik kan daar echt niet tegen, dat opdringerige![]()
Ik ga morgen lunchen met mijn nichtjes en hun moeder en weer even baby knuffelen
Ik zou gewoon gaan kijken. Het is een aanschaf waar je jaren mee doet, dat is zo'n rit wel waardquote:Op vrijdag 11 september 2015 09:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bij duurdere zaken zie je dat inderdaad niet. Maar goed ik kan nu geen bank van een paar duizend euro betalen haha. Vanavond gaan we wel onze meubels bestellen dus voor beneden alles behalve de bank want die hebben we nog niet. Heb bij zitmaxx op de site een leuke gezien met d'r goede maat maar die zitten helemaal in Ter Aar
Ja gaan kijken of we morgen Loebes even weg kunnen brengen naar de oppas en dan rijden we morgen even heen. want met een levertijd van 10-12 weken komen we aardig krap te zitten.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gaan kijken. Het is een aanschaf waar je jaren mee doet, dat is zo'n rit wel waard
Yeah. Wat een opluchting! Als Frasier niet goed in zijn pelsenfrakske zit, voel ik dat ook.quote:Op vrijdag 11 september 2015 06:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet het even kwijt
+1 bullshit.quote:Op donderdag 10 september 2015 23:50 schreef Duufje het volgende:
NWS / Katten geven niets om hun baasjeonzin.
Dat weet ik nog niet hoorquote:Op vrijdag 11 september 2015 12:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze bank komt bij montel vandaan. Ben je daar al geweest tp?
Md fijn dat hij gemaakt is.
Nee maar ik ken hem wel. Montel valt even niet in ons budget.1000 euro liefst nog minder.quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze bank komt bij montel vandaan. Ben je daar al geweest tp?
Md fijn dat hij gemaakt is.
Een telecomshop kan ze zo voor je op maat knippen. Is bij die van mij ook gedaan. Gratis, terwijl ik nooit in die shop kom normaal.quote:Op vrijdag 11 september 2015 07:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, en daar blijft het nog even bijMijn simkaarten passen niet, ik moet wachten op nieuwe. Dus alleen thuis op de wifi nu.
Pijn trekt weg, hechtingen zijn weg, zwelling is bijna weg. Woensdag naar de tandtechnicus, kijken of het nu wel past. En nog maar 88 kg..quote:
Morgen ochtend gaan we.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:05 schreef Duufje het volgende:
Vinnie, beetje je personeel laten schrikken..! Gelukkig gaat het nu al beter.
Thinkk lijkt me een hel winkelen met personeel dat opdringerig is, ik zou ook wel wat verder gaan rijden voor die bank. Anders blijf je er spijt van hebben.
Ik las babyknuffelen..![]()
En verder laat mn hoofd me in de steek sorry.
Ik moet vandaag weer uit school door naar stage maar daar zat wel wat tijd tussen dus ik wilde op school aan mn huiswerk. Hoor ik ineens "geen treinverkeer naar utrecht, een uur vertraging" shit shit dat moet ik niet hebben! Dus ik dacht dan ga ik nu maar gauw een uur eerder weg ben ik nog optijd. Snapte ik in de verkeerde bus naar t station, toevallig in een bus naar Utrecht. Inmiddels had ik vernomen van medestudenten dat ik Amersfoort Centraal beter kon mijden. Ik opzoeken, kon ik met dezelfde bus en een overstap naar mn stage, duurde maar 15min langer dan met de trein! Dus blijven zitten
. Alleen ben ik nu dus ruim 45min te vroeg
. Zal zo is appen hoe laat de leiding aanwezig is want zit nu buiten op een bankje.
Dat klinkt wel beter dan eerst, het gaat de goede kant op!quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:10 schreef Pagan het volgende:
[..]
Pijn trekt weg, hechtingen zijn weg, zwelling is bijna weg. Woensdag naar de tandtechnicus, kijken of het nu wel past. En nog maar 88 kg..
Eten gaat moeilijk maar smaakt me prima. Veel rijst en pasta en andere zachte dingen.
Wij kopen meestal een zoveelstehands Chesterfield voor weinig. Na een paar jaar moet die wel eens vervangen worden maar dan heb je vrij goedkoop wel weer een andere. De honden en katten houden altijd een slijtageslag met de bank.
Avg security en die van windows self zijn gratisquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:18 schreef sararaats het volgende:
Aaazazaaaargh
Laptop zit vol malware en mijn browser doet raar. De programma's om te scannen zijn meestal betalend.
Ik wil het zelf oplossen!
Troostje: straks naar de sterrenwacht
Ok bedankt. Het komt goed hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Avg security en die van windows self zijn gratis
Ja maar je telefoon is je computer niet.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ok bedankt. Het komt goed hoor.
Het rare is dat het op mijn smartphone heel normaal doet.
Mwuh
Dan wordt het lastigquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja maar daar hebben ze geen bank naar onze smaak
Netjesquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:03 schreef Pagan het volgende:
Een telecomshop kan ze zo voor je op maat knippen. Is bij die van mij ook gedaan. Gratis, terwijl ik nooit in die shop kom normaal.
Foto! Ik heb 3,5gb maar ben er nog nooit in de buurt geweest. Ik betaal maar voor 1gb, de rest is een verdubbelaar van KPN en spotify.quote:Op zondag 13 september 2015 16:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej we hebben een bankdus heel de woonkamer is in bestelling nu.
En lastig Rewimo. Als je weinig internet buiten je huis is een van de kleinste bundels wel genoeg denk ik.
Ik heb 1gb dat is weleens te weinig maar ik ben dan ook verslaafd aan mijn telefoon
Gaaf! Ik kijk uit naar de fotoquote:Op zondag 13 september 2015 16:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej we hebben een bank dus heel de woonkamer is in bestelling nu.
Goed bezig!quote:Op zondag 13 september 2015 18:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb de foto's even in mijn topic gegooid anders blijf ik bezig haha
K&W / T-P's starterwoning - De bouw is begonnen!
Wij hebben nu een beetje een bij elkaar geraapt studentikoos zooitje. Dus smacht echt naar orde en strakheidquote:Op zondag 13 september 2015 20:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
(Ik zelf ben nog al van het combineren (antiek/brocante) en kleuren. Zeg maar Ibiza style. Zo strak past niet bij mij.)
Ja hoiquote:
Fijn dat het iets beter gaatquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:10 schreef Pagan het volgende:
[..]
Pijn trekt weg, hechtingen zijn weg, zwelling is bijna weg. Woensdag naar de tandtechnicus, kijken of het nu wel past. En nog maar 88 kg..
Eten gaat moeilijk maar smaakt me prima. Veel rijst en pasta en andere zachte dingen.
Wij kopen meestal een zoveelstehands Chesterfield voor weinig. Na een paar jaar moet die wel eens vervangen worden maar dan heb je vrij goedkoop wel weer een andere. De honden en katten houden altijd een slijtageslag met de bank.
O eigen topicquote:Op zondag 13 september 2015 18:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb de foto's even in mijn topic gegooid anders blijf ik bezig haha
K&W / T-P's starterwoning - De bouw is begonnen!
Leuk!quote:Op maandag 14 september 2015 07:08 schreef indaha het volgende:
En goedemorgen![]()
Miss Dynastie van harte gefeliciteerd met je verjaardag![]()
![]()
![]()
[..]
Fijn dat het iets beter gaat
[..]
O eigen topicstraks even op mijn gemak lezen
![]()
Hier een fijn weekend gehad, baby geknuffelden poetshulp gescoord voor die extra dingen die ik door de artrose in mijn handen niet meer fatsoenlijk kan doen
Balen zeg en de vervanger?quote:Op maandag 14 september 2015 10:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat je eindelijk de HA belt omdat ik al weken terug bij af ben met maagzuur en dat hij dan op vakantie is
Dat lijkt me onwil van de vervanger. Who cares wie die verwijzing uitschrijft, als er maar 'huisarts' voor zijn naam staatquote:Op maandag 14 september 2015 10:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moet een verwijzing hebben dat moet toch via mijn ha.
Au, beterschap!quote:Op maandag 14 september 2015 18:50 schreef Strega het volgende:
Het is mij onder in de rug geschoten, auw
het zit je ook niet mee hé. knuffie.quote:Op maandag 14 september 2015 18:50 schreef Strega het volgende:
Baby knuffelen en poetshulp zij heerlijk Indaha en Rewimo!![]()
Duufje, beterschap![]()
Jaaaaaquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:00 schreef Duufje het volgende:
Ahh ik heb MD's verjaardag gemist! Alsnog gefeliciteerd, heb je een fijne dag gehad?
Ik heb gister niet veel gedaan moest wel ff bijkomen van zo'n intensief stageweekend.
Gister wel op bezoek geweest bij mn oude stagekind want ik had hem beloofd nog een langs te komen. Hij stond me op te wachten bij de bus. Toen ik weg ging kreeg ik een lik, want ik was een bananenminion
(in de film zitten er minions op een boot op zee en dan krijgen ze honger denken ze dat een andere minion een banaan is, die lekker afgeleberd word dan
)
Toen ik de bus in wilde stappen was ie hard aan het schreeuwen dat ik zijn kant op moest komen en niet weg moest gaan, oeh daar ben ik zo gevoelig voor hemaar toch het kleine stuiterballetje vanuit de bus uitgwzwaaid..
Helemaal pas nu?quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Had ik al verteld dat ik O blij ben dat ik mijn ring terug heb
Ja gelukkig wel. Hoef niet meer bang te zijn hem te verliezen.quote:
Succesquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Strega beterschap.
Ik mag morgen weer een dag werkenwel meteen de hoofdprijs groep 7/8
quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Had ik al verteld dat ik O blij ben dat ik mijn ring terug heb
Oei dat is pijnlijk, beterschapquote:Op maandag 14 september 2015 18:50 schreef Strega het volgende:
Baby knuffelen en poetshulp zij heerlijk Indaha en Rewimo!![]()
Duufje, beterschap![]()
Wat leukquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:00 schreef Duufje het volgende:
Ahh ik heb MD's verjaardag gemist! Alsnog gefeliciteerd, heb je een fijne dag gehad?
Ik heb gister niet veel gedaan moest wel ff bijkomen van zo'n intensief stageweekend.
Gister wel op bezoek geweest bij mn oude stagekind want ik had hem beloofd nog een langs te komen. Hij stond me op te wachten bij de bus. Toen ik weg ging kreeg ik een lik, want ik was een bananenminion
(in de film zitten er minions op een boot op zee en dan krijgen ze honger denken ze dat een andere minion een banaan is, die lekker afgeleberd word dan
)
Toen ik de bus in wilde stappen was ie hard aan het schreeuwen dat ik zijn kant op moest komen en niet weg moest gaan, oeh daar ben ik zo gevoelig voor hemaar toch het kleine stuiterballetje vanuit de bus uitgwzwaaid..
Leukquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
het zit je ook niet mee hé. knuffie.
ik heb een nieuwe outfit. foto volgt zo snel mogelijk.
Sushiquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Dankjewel voor jullie kaartje Innie
[..]
JaaaaaWe zijn lekker naar de sushi geweest en ik heb ook kunnen spelen met mijn cadeautjes
![]()
Leuk dat 'ie zo gek op je isIs het gebruikelijk om contact te houden met je oude adressen?
Yeah voor f_r
Teveel prikkels misschien?quote:Op woensdag 16 september 2015 14:37 schreef Duufje het volgende:
helloo
Sararaats, leuk!! Wat goed dat je aan het afvallen bent.
Indaha veel plezier in het bejaardenhuis.
Hoe is het inmiddels met Pagan?
Ik ben aan het oppassen, nu zijn er nog twee vriendinnetjes spelen maar ik ga zo als die weg zijn maar even een 'chill'momentje inbouwen want vooral de jongste is echt van slag (geen idee waarvan..).
Hoe oud is ze?quote:Op woensdag 16 september 2015 14:44 schreef Duufje het volgende:
Ze gaan verhuizen en ik denk dat ze daar erg mee zit want ze is de laatste tijd heel prikkelbaar, allles is fout. Ik ben stom, zus is stom mama is stom ga zo maar door..
Of dipje in energie door de weersveranderingen?
ik heb een beetje overgewicht maar ga het aanpakken. ik denk dat ik vandaag niet meer op het forum kom want moe van het werken.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:37 schreef Duufje het volgende:
helloo
Sararaats, leuk!! Wat goed dat je aan het afvallen bent.
Hoi Toekjequote:
7. Ze mocht met koptelefoon op even tv kijken op de pc om rustig te worden, daarna even cavia knuffelen en toen ging het wel wat beter gelukkig.quote:
Dank voor de tv tip! Ik kan zo boos van worden van die malafide puppiehandelaren..quote:Op woensdag 16 september 2015 20:23 schreef svann het volgende:
TV-tip.
Weet zo gauw niet waar ik het kan zetten, dus maar hier.
Hebben jullie gezien dat er zodirekt een Zembla-uitzending is over malafide nederlandse puppiehandelaren?
Ze importeren vaak zieke puppies uit Oost-Europa en bedreigen klagers.
damn man echt veel regelen. Veel spullen liggen nu her en der bij mensen (shirts, ballonnen, folders enzo) en dat moet allemaal naar Zaandam en of Amsterdamquote:
Snap ik. Ik heb dan wel de mazzel dat ik alleen maar mee loop voor mezelf en niet voor een goed doel.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
damn man echt veel regelen. Veel spullen liggen nu her en der bij mensen (shirts, ballonnen, folders enzo) en dat moet allemaal naar Zaandam en of Amsterdam
is een wereld van verschil die ik enorm positief ervaar. Zijn wel paar kleine dingen die ik anders zou doen zo de grote blauwe baas het nu wilt maar ok.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:08 schreef roos85 het volgende:
Toek, hoe bevalt het om nu blauw in plaats van groen te zijn?
ik irriteer me aan reclames nu mijn abbo is afgelopen. Maar wil niet betalen voor zinkend schip.quote:Op donderdag 17 september 2015 07:17 schreef Adnap het volgende:
Sinds de nieuwe layout is fok zowel mobiel als via de app niet meeer fatsoenlijk te lezen. Rete irritant
Meer mensen last van ?
Ik vind de nieuwe lay out ook niks. Mobiel zie ik gewoon de oude. Maar als ik op de laptop op een de laatste poster klik krijg ik een foutmelding. Of hij laat die post bovenin zien die niet leesbaar is.quote:Op donderdag 17 september 2015 07:17 schreef Adnap het volgende:
Sinds de nieuwe layout is fok zowel mobiel als via de app niet meeer fatsoenlijk te lezen. Rete irritant
Meer mensen last van ?
Welk boek is dat?quote:Op donderdag 17 september 2015 12:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Hup duufje hup![]()
Ik heb een boek gelezen waarin stond dat iemand op het fokforum zat. En nu ben ik dus benieuwd of het echt een user is.
Zegt me niksquote:
Heb even gesnuffeld, klinkt leuk!quote:Op donderdag 17 september 2015 17:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Is ook zo'n snel wegleesboekje. Schrijfster is susan van kruijssen.
Ik ben mijn hond aan het laten plassen en hoop dat ik dan weer kan slapen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 02:42 schreef Duufje het volgende:
Hoi. Nog enig leven hier in dit topic? Groetjes vanaf mn stage. Ik ben nog op.. Wil een kind niet slapen. Beetje jammer dat de andere leiding erdoor heen slapen en ik dus elke keer de pineut ben.
Of ze doen alsof ze slapenquote:Op zaterdag 19 september 2015 02:42 schreef Duufje het volgende:
Hoi. Nog enig leven hier in dit topic? Groetjes vanaf mn stage. Ik ben nog op.. Wil een kind niet slapen. Beetje jammer dat de andere leiding erdoor heen slapen en ik dus elke keer de pineut ben.
quote:
Spannend!quote:Op zaterdag 19 september 2015 08:38 schreef roos85 het volgende:
Ben van de week ingeloot voor een huisje. Kan over ongeveer 1,5 week gaan bezichtigen. Ga er straks langsrijden. Even beetje buurt verkennen enzo. Ga ook nog keer op een avond, beetje steekproefgewijs.
Spannend. Succes!quote:Op zaterdag 19 september 2015 08:38 schreef roos85 het volgende:
Ben van de week ingeloot voor een huisje. Kan over ongeveer 1,5 week gaan bezichtigen. Ga er straks langsrijden. Even beetje buurt verkennen enzo. Ga ook nog keer op een avond, beetje steekproefgewijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |