quote:Op woensdag 9 september 2015 16:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wie gaat er nu door voor de koelkast?
Hem IRL zien terwijl hij TP uitlaat is veelquote:Op woensdag 9 september 2015 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Mevrouw aan de telefoon vond het wel een stomme vraag trouwens, dat was heel duidelijk...
Foto van Loebes? Omdat het kan!
http://wearfelicity.com/collections/ringsquote:Op woensdag 9 september 2015 19:13 schreef Duufje het volgende:
[..]
Oeeh linkje van de kattenversie? Is het echt zilver?
Leuk zijn zequote:Op donderdag 10 september 2015 00:16 schreef Strega het volgende:
http://wearfelicity.com/collections/rings
Ga je op vakantie?quote:Op donderdag 10 september 2015 18:14 schreef Bos81 het volgende:
Toek
HIer wel okee. Nog maar 10 dagen![]()
![]()
Nee, Dan is voor zowel mij als voor Toek de dag van de Dam tot Dam.. Voor hem het fietsen voor mij 10 Engelse Mijl rennen of iets wat er op lijkt..quote:
Stoer hoor!quote:Op donderdag 10 september 2015 19:54 schreef Bos81 het volgende:
Nee, Dan is voor zowel mij als voor Toek de dag van de Dam tot Dam.. Voor hem het fietsen voor mij 10 Engelse Mijl rennen of iets wat er op lijkt..
Dank je. Al is dit voor mij ook meer een voorbereiding voor 11 oktober wanneer ik hier in EIndhoven de halve Marathon ga lopen..quote:
Goed werk Bosje!quote:Op donderdag 10 september 2015 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je. Al is dit voor mij ook meer een voorbereiding voor 11 oktober wanneer ik hier in EIndhoven de halve Marathon ga lopen..
Succesquote:Op donderdag 10 september 2015 19:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, Dan is voor zowel mij als voor Toek de dag van de Dam tot Dam.. Voor hem het fietsen voor mij 10 Engelse Mijl rennen of iets wat er op lijkt..
quote:Op donderdag 10 september 2015 19:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |