jewahquote:
Jawel. Hij zat binnen de VT's binnen de 107 % dus laten ze hem wel starten. Alleen wel achteraan, omdat hij geen tijd gezet heeft. Dus na de rest met de penalty's.quote:
Alsof max hier wat aan kan doen ☺️quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:22 schreef S95Sedan het volgende:
In be4 alle haters die nu weer wat te zeiken hebben op Max.
Ziet er veel mooier uit zo, tijd voor een regelwijziging.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:23 schreef Fir3fly het volgende:
Mooi kijkje in de Renault keuken trouwens.
Dat is dan ook wel wat gevaarlijker, in ieder geval minstens zo gevaarlijk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:23 schreef King_Merc het volgende:
Straf voor Toro Rosso lijkt me, (als je al straf voor een niet vastzittend wiel krijgt)
Alsof Max hier wat aan kan doen, faler.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:22 schreef Nober het volgende:
Verstappen.
Zet er een met ervaring in.
In plaats van lui in de auto te wachten kon hij natuurlijk ook even netjes zijn helm afdoen en zijn teamcrew de schroeven aangeven.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:24 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Alsof max hier wat aan kan doen ☺️
Niet zo happenquote:Op zaterdag 5 september 2015 14:24 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Alsof Max hier wat aan kan doen, faler.
Met 20 plaatsen straf?quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:25 schreef VacaLoca het volgende:
Als ze gewoon die auto normaal klaar hadden gehad, had ie mss nog 11de kunnen kwalificeren. Dat had alsnog enkele plekken op de grid gescheeld.
^ voor degene die riep dat het niet uit maakt dat ie geen tijd ging noteren.
Mwah, 11e is nogal heel erg naïef op deze baan met die auto...quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:25 schreef VacaLoca het volgende:
Als ze gewoon die auto normaal klaar hadden gehad, had ie mss nog 11de kunnen kwalificeren. Dat had alsnog enkele plekken op de grid gescheeld.
^ voor degene die riep dat het niet uit maakt dat ie geen tijd ging noteren.
Met een koekenbakker als Rosberg is een 1-2 bij voorbaat nooit zeker. Als Ferrari redelijk in de buurt kan blijven kan er zomaar één tussen staan.quote:
Oh, ik dacht dat hij er 10 had. Dus met goede kwali nog degenen met 5 en 10 plekken straf voor kon blijven.quote:
+dat je de motor/banden extra gebruikt. Ze staan nu gewoon op full race set up, beter zo, alleen jammer dat ie nu niet (denk ik?) voor Sainz, Mclarens en RBs staat.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mwah, 11e is nogal heel erg naïef op deze baan met die auto...
Wat ze op sky zeiden is dat er 2 motoren zijn gewisseld bij Max dus 20 plaatsen straf. Of ze moeten Ricciardo en Max door elkaar hebben gehaald.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij er 10 had. Dus met goede kwali nog degenen met 5 en 10 plekken straf voor kon blijven.
Klopt, en wrsch P20 ja. Effectief P18 als we de manors even niet meetellenquote:Op zaterdag 5 september 2015 14:29 schreef opreis het volgende:
[..]
+dat je de motor/banden extra gebruikt. Ze staan nu gewoon op full race set up, beter zo, alleen jammer dat ie nu niet (denk ik?) voor Sainz, Mclarens en RBs staat.
Max staat toch sowieso helemaal achteraan omdat ie geen tijd heeft neergezet?quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:29 schreef opreis het volgende:
[..]
+dat je de motor/banden extra gebruikt. Ze staan nu gewoon op full race set up, beter zo, alleen jammer dat ie nu niet (denk ik?) voor Sainz, Mclarens en RBs staat.
Dat was hij al na de eerste paar races. Ik denk niet dat er ook maar iemand is behalve hij die om het kampioenschap geeft.quote:
Vrouw van Raikkonen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:33 schreef VacaLoca het volgende:
Wow wie was dat mooie Ferrari vrouwtje?
Die denken vast dat ze de tokens kunnen bewaren voor bij lotus straks.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:34 schreef THEFXR het volgende:
ik zie renault niet met een update komen
Pole niet, maar voor Rosberg zou moeten kunnenquote:Op zaterdag 5 september 2015 14:34 schreef Rodawa het volgende:
Mooi om het publiek zo te zien.Denk niet dat de Ferrari's voor pole mee kunnen doen, maar ze zitten er wel redelijk bij. Vooral Kimi is tot nu toe lekker bezig. Kan nog een mooie start worden morgen.
In Austin waarschijnlijk pas.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:34 schreef THEFXR het volgende:
ik zie renault niet met een update komen
Mevrouw Raikkonen. Is gevallen voor zijn smooth talk ( lees: geld)quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:33 schreef VacaLoca het volgende:
Wow wie was dat mooie Ferrari vrouwtje?
Klopt. Mercedes zal in 2016 ook makkelijk WK worden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was hij al na de eerste paar races. Ik denk niet dat er ook maar iemand is behalve hij die om het kampioenschap geeft.
We willen nog wat mooie races zien en dat is het. We zullen moeten wachten op 2017.
Nee, dat kan niet. Die moeten dit jaar gebruikt zijn, anders zijn ze die kwijt. Ze komen pas zo laat om een zo goed mogelijke wijziging door te voeren en daar volgend jaar profijt van te hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die denken vast dat ze de tokens kunnen bewaren voor bij lotus straks.
Makkelijk. Ze komen er beide wel tussen als Rosberg niet iets weet te vinden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:35 schreef opreis het volgende:
[..]
Pole niet, maar voor Rosberg zou moeten kunnen
Tenzij Renault ineens met iets geniaals komt maar dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:35 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Klopt. Mercedes zal in 2016 ook makkelijk WK worden.
No shitquote:Op zaterdag 5 september 2015 14:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Die moeten dit jaar gebruikt zijn, anders zijn ze die kwijt. Ze komen pas zo laat om een zo goed mogelijke wijziging door te voeren en daar volgend jaar profijt van te hebben.
Ferrari's hebben ook een verbeterde motor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Makkelijk. Ze komen er beide wel tussen als Rosberg niet iets weet te vinden.
Lees trouwens net dat Rosberg terug moest naar de motor van Spa, dus Hamilton heeft wel wat voordeel. Desondanks mag je hem met de auto van Spa nog steeds veel dichterbij de Ferrari's verwachten.
gepland maar niet zeker kan ook een race of 2 later zijn en dan zeggen we gaan het niuet doen met nog 1 race te gaan en steken dat geld in hun zakken, hoeveel is het zeker dat ze lotus gaan/hebben overgenomen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In Austin waarschijnlijk pas.
Sainz waant zich Senna, even de baan op voor 1 ronde, doet hij al het hele jaar.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:37 schreef opreis het volgende:
Gaan de RB's en Sainz niet eens tijd neerzetten? lekker spannend weer
al jaren zo op Monzaquote:Op zaterdag 5 september 2015 14:36 schreef Fir3fly het volgende:
Gaat trouwens weer een race worden waar we het moeten hebben van ongelukken, regen of exploderende banden voor wat spektakel. Racen gaat hem niet worden.
Neuh, er is gewoon geen energie meer om al die herrie te produceren, die wordt hergebruikt. Het is het uitlaatgeluid, en als je alle energie van de uitlaatgassen onder druk in de turbo weet te stoppen komt er helemaal geen geluid meer uit.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:25 schreef Fir3fly het volgende:
Je kon wel goed zien waarom die motor bijna geen geluid maakt trouwens. Alles zit volledig dichtgestopt.
Ja, oké. Maar ze hadden nog een gat te overbruggen. Nu is het natuurlijk maar een wilde aanname van me, want ik heb geen idee hoeveel Ferrari precies heeft goedgemaakt ten opzichte van de oude Mercedes-motor, maar gevoelsmatig lijkt me dat Rosberg nog competitie moet kunnen bieden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ferrari's hebben ook een verbeterde motor.
Dat is natuurlijk niet waar, maar leuk geprobeerd. De MGU in de turbo zorgt voor het dubbele hergebruik en dus ook voor het grootste verlies aan geluid.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Neuh, er is gewoon geen energie meer om al die herrie te produceren, die wordt hergebruikt. Het is het uitlaatgeluid, en als je alle energie van de uitlaatgassen onder druk in de turbo weet te stoppen komt er helemaal geen geluid meer uit.
Dat is Monza toch al 20 jaar..quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:36 schreef Fir3fly het volgende:
Gaat trouwens weer een race worden waar we het moeten hebben van ongelukken, regen of exploderende banden voor wat spektakel. Racen gaat hem niet worden.
Klopt. Ondanks dat ik Ferrari fan ben zal ik er geen traan om laten als dit circuit verdwijnt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is Monza toch al 20 jaar..
heeft gewoon geen zin om meer te doen. Zet hij een goed rondje met geluk en redt hij dmv een wonder de laatste 10, mooi, maar verder gewoon bandjes sparen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Sainz waant zich Senna, even de baan op voor 1 ronde, doet hij al het hele jaar.
Maldonado heeft er in één seizoen wel 10+ geraakt, maar meer dan 10 in één ongeluk is inderdaad al wat langer geleden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:40 schreef S95Sedan het volgende:
Laatste echt grote ongeluk met 10+ auto's is alweer een tijdje terug toch?
hahaha, je hebt gelijk. Vroeger ging op een bepaald moment de wastegate open en kwam er alsnog lawaai, zoals in de jaren 80. Nu niet meer.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar, maar leuk geprobeerd. De MGU in de turbo zorgt voor het dubbele hergebruik en dus ook voor het grootste verlies aan geluid.
Wat gaat er in 2017 ook alweer veranderen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tenzij Renault ineens met iets geniaals komt maar dat zie ik niet gebeuren.
Daar zal hij waarschijnlijk wel een straf voor krijgen. Niettemin netjes van hem om die Sauber naar Q3 te rijden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:43 schreef opreis het volgende:
[..]
twee x hulkenberg gehinderd in Q1, ben benieuwd
Helaas vrij weinig, maar ik hoop dat Pirelli weg is en er weer fatsoenlijke banden komen. Verder aggressievere aero, meer mogelijkheden voor motorlayout en minder gezeik over brandstofbesparing.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:43 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wat gaat er in 2017 ook alweer veranderen?
Grotendeels wel ja, op wat sprongen na wanneer een team als Red Bull bijvoorbeeld met Mercedes zou gaan rijden. Qua motoren zal er weinig veranderen. Renault komt nog wel met een grote upgrade eind dit jaar, het is afwachten wat dat zal brengen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:43 schreef VacaLoca het volgende:
Maar alle veranderingen komen dus vanaf 2017?
Wat is het perspectief voor volgend seizoen? Blijft alles wss hetzelfde?
Dat bedoel ik, hete lucht onder hoge druk kan een boel uitlaatpijp in trilling zetten en zo een bak herrie produceren. Als je een groot deel van die druk en warmte elders gebruikt hou je minder energie over om kabaal te produceren.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar, maar leuk geprobeerd. De MGU in de turbo zorgt voor het dubbele hergebruik en dus ook voor het grootste verlies aan geluid.
Meh, de Porsche 919 heeft een 2 liter V4 met MGU op de turbo en maakt nog steeds veel meer herrie dan een F1 auto.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:43 schreef Fer het volgende:
[..]
hahaha, je hebt gelijk. Vroeger ging op een bepaald moment de wastegate open en kwam er alsnog lawaai, zoals in de jaren 80. Nu niet meer.
Dat klopt, maar je leek te impliceren dat alleen een turbo genoeg is om alle geluid van een 1.6 V6 op 12k toeren te kunnen dempen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hete lucht onder hoge druk kan een boel uitlaatpijp in trilling zetten en zo een bak herrie produceren. Als je een groot deel van die druk en warmte elders gebruikt hou je minder energie over om kabaal te produceren.
moet bij netwerkquote:Op zaterdag 5 september 2015 14:51 schreef F1gamer het volgende:
krijg die id niet ingevoerd![]()
Ik doe gewoon copy en paste
quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:51 schreef F1gamer het volgende:
krijg die id niet ingevoerd![]()
Ik doe gewoon copy en paste
quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rosbergs Mercedes is gewoon bagger dus.
Tot dat punt was ik gekomen. alleen dat kopieer ik de acestream hieronder en wil ik hem plakken. maar hij plakt hem gewoon niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:53 schreef Twieki het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met dank aan Fokker89.
staat er nog een punt voor of andere tekst?quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:56 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Tot dat punt was ik gekomen. alleen dat kopieer ik de acestream hieronder en wil ik hem plakken. maar hij plakt hem gewoon niet
Lol, idd, SD code staat er tegenaan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:58 schreef THEFXR het volgende:
deze moet het zijn
bc1a8c8a63fe687720a8d7e97cae15f69dd6301f
Nee, wat ik eigenlijk bedoelde was dat ingenieurs in principe blij zouden zijn met een helemaal stille motor omdat dat betekent dat ze alle energie kunnen aanwenden voor de aandrijving. Een turbo alleen is niet genoeg, maar zal in principe altijd een dempend effect hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je leek te impliceren dat alleen een turbo genoeg is om alle geluid van een 1.6 V6 op 12k toeren te kunnen dempen.
Fair enough. Maar een helemaal stille motor is sowieso onmogelijk, energieverlies in de vorm van warmte heb je altijd.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, wat ik eigenlijk bedoelde was dat ingenieurs in principe blij zouden zijn met een helemaal stille motor omdat dat betekent dat ze alle energie kunnen aanwenden voor de aandrijving. Een turbo alleen is niet genoeg, maar zal in principe altijd een dempend effect hebben.
maar wordt er dan niet gekeken naar de tienduizendste van een seconde?quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:58 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Europese GP van 1997 lacht er om:
[ afbeelding ]
Nee zover ging de meting volgens mij geeneens toen. Volgorde werd bepaald aan de hand van wie de tijd als eerste neergezet had.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:01 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
maar wordt er dan niet gekeken naar de tienduizendste van een seconde?
Was eigenlijk in ieder kwalificatiedeel al de betere. In Q2 uiteindelijk niet omdat Vettel nog een extra ronde deed, maar over het algemeen was Raikkonen de betere vandaag.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:02 schreef Fir3fly het volgende:
Raikkonen voor Vettel, verrassend. Dat gebeurt niet vaak.
Hij staat maar 28 punten achter. Hij hoeft maar 1x te winnen waar Hamilton uitvalt en keer er voor te finishen en hij staat er al bovenquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:03 schreef Fir3fly het volgende:
Rosberg heeft het al lang opgegeven. Die probeert het volgend jaar wel weer, hij weet ook wel dat Mercedes dominant blijft tot 2017.
Die indruk heb ik ook ja.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:03 schreef Fir3fly het volgende:
Rosberg heeft het al lang opgegeven. Die probeert het volgend jaar wel weer, hij weet ook wel dat Mercedes dominant blijft tot 2017.
Epische kwalificatie was dat , tevens m'n eerste gp die ik echt gevolgd hebquote:Op zaterdag 5 september 2015 14:58 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Europese GP van 1997 lacht er om:
[ afbeelding ]
Weinig bochten he, en met 0.05 maar liefst.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Was eigenlijk in ieder kwalificatiedeel al de betere. In Q2 uiteindelijk niet omdat Vettel nog een extra ronde deed, maar over het algemeen was Raikkonen de betere vandaag.
Drie keer exact dezelfde tijd is echt enorm bizar. Duizendste van een seconde... Het is als bliksem dat drie keer op exact dezelfde plek inslaat.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:06 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Epische kwalificatie was dat , tevens m'n eerste gp die ik echt gevolgd heb
Mwa, gat was uiteindelijk klein, ik doel meer op het feit dat het vandaag niet verrassend is dat Kimi voor Vettel staat, gezien Q1 en Q2.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Weinig bochten he, en met 0.05 maar liefst.
Hij moet nog een interview zo geloof ik dus zal nog wat worden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij is nu wel door zijn word count heen voor de rest van het seizoen denk ik...
Ik vind het nog waarschijlijker dat hij eruit vliegt als hij wel verbetert. Want Hamdasfsd Hamidsgnds... die ander zou eens niet winnen zeg. Dat kunnen ze bij Mercedes niet hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:04 schreef THEFXR het volgende:
rosberg heeft te horen gekregen dat hij volgend jaar eruit vliegt als hij niet verbetert en kan de druk niet aan?
Renault gaat geen enkele upgrade meer uitbrengen dit jaar. Lotus moet zo hoog mogelijk eindigen zodat ze wat miljoenen naar binnen krijgen voor Renault ze koopt. En redd bull zo geïrriteerd is/raakt dat ze volgens jaar afscheid gaan nemen van Renault. Terwijl rb en str nog contract tot 2017 hebben en dus Renault moeten uitkopen en dus weer meer geld voor Renault. (Geruchten)quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tenzij Renault ineens met iets geniaals komt maar dat zie ik niet gebeuren.
Die heeft hij gehad, die is van wat ik hoorde op sky kapot gegaan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:18 schreef JeMoeder het volgende:
Rosberg heeft de 'oude' spec nog. Waarmee hij toch het hele seizoen met gemak een halve seconde sneller was dan de Ferrari's. Ik vind het wel raar dat hij niet gelijk de upgrade heeft gekregen met Lewis. Lewis moet en zal kampioen worden, dat is nu wel duidelijk.
Rosberg zat ook op de nieuwe spec voor dit weekend, maar moest terug naar de oude vanwege problemenquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:18 schreef JeMoeder het volgende:
Rosberg heeft de 'oude' spec nog. Waarmee hij toch het hele seizoen met gemak een halve seconde sneller was dan de Ferrari's. Ik vind het wel raar dat hij niet gelijk de upgrade heeft gekregen met Lewis. Lewis moet en zal kampioen worden, dat is nu wel duidelijk.
Onzin. Rosberg begon ook gewoon met de nieuwe motor aan het weekend, maar hij stuitte op technische problemen in FP3. Daarom ligt nu de vorige motor er weer in.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:18 schreef JeMoeder het volgende:
Rosberg heeft de 'oude' spec nog. Waarmee hij toch het hele seizoen met gemak een halve seconde sneller was dan de Ferrari's. Ik vind het wel raar dat hij niet gelijk de upgrade heeft gekregen met Lewis. Lewis moet en zal kampioen worden, dat is nu wel duidelijk.
Vorig seizoen eigenlijk ook al, teveel kleine dingetjes en soms grote dingen die daarop wijzen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:18 schreef JeMoeder het volgende:
Rosberg heeft de 'oude' spec nog. Waarmee hij toch het hele seizoen met gemak een halve seconde sneller was dan de Ferrari's. Ik vind het wel raar dat hij niet gelijk de upgrade heeft gekregen met Lewis. Lewis moet en zal kampioen worden, dat is nu wel duidelijk.
Ok, dat heb ik gemist. Excuses.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Onzin. Rosberg begon ook gewoon met de nieuwe motor aan het weekend, maar hij stuitte op technische problemen in FP3. Daarom ligt nu de vorige motor er weer in.
Welke grote dingen wijzen erop dat Hamilton wordt voorgetrokken bij Mercedes?quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vorig seizoen eigenlijk ook al, teveel kleine dingetjes en soms grote dingen die daarop wijzen.
Edit: was al op geantwoordquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:18 schreef JeMoeder het volgende:
Rosberg heeft de 'oude' spec nog. Waarmee hij toch het hele seizoen met gemak een halve seconde sneller was dan de Ferrari's. Ik vind het wel raar dat hij niet gelijk de upgrade heeft gekregen met Lewis. Lewis moet en zal kampioen worden, dat is nu wel duidelijk.
De reactie na Spa vorig jaar, en het ontbreken van een reactie na wat dingetjes van Hamilton maakt voor mij de voorkeur van het team duidelijk. Ook altijd dat door het stof gaan van het team wanneer Hamilton een keer pech heeft. Daarmee wil ik niet zeggen dat ze Rosberg stiekem een mindere auto geven.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Welke grote dingen wijzen erop dat Hamilton wordt voorgetrokken bij Mercedes?
Het idee dat Vettel met Webber moest strijden voor de titel was dan ook vooral wensdenken van buiten het team. Intern was daar al lang duidelijk van wie ze het moesten hebben. Het was dan ook niet die voorvleugel die het verschil maakte.quote:Een paar jaar terug met Vettel/Webber was het in Silverstone heel duidelijk toen Vettel de betere voorvleugel van Webber kreeg, en Webber de oude, nadat de nieuwe van Vettel brak in de vrije training. Dat is duidelijk voortrekken.
Nee, maar Mercedes is en veruit superieur, en claimt beide rijders het helemaal zelf te laten uitvechten zonder voorkeur. Ik vind de beoordeling door het team van het gedrag van de rijders op de baan daarmee niet stroken. Het is sowieso niet erg geloofwaardig, niemand heeft iets met Rosberg, de Duitsers ervaren hem niet eens als Duitser en zeker niet als de beste Duitser. Hamilton is commercieel veel interessanter.quote:Zoiets kan ik me bij Mercedes niet herinneren.
Ligt denk ik meer aan het feit dat Lewis vorig jaar issues had met de remmen. Zijn kwaliteit is het late remmen dus daardoor kwam Rosberg dichtbij vorig jaar.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:06 schreef Twieki het volgende:
[..]
Die indruk heb ik ook ja.
Ik vind 't verder wel opvallend tussen Hamilton en Rosberg als je kijkt naar vorig jaar. Toen was Rosberg in de kwalificatie de sterkere, maar liet hij 't liggen in de races.
Hamilton heeft eind vorig jaar al gezegd dat hij zich qua kwalificeren moest verbeteren, en dat heeft hij nu gedaan. Daarom is hij nu niet meer te houden.
Dit geldt natuurlijk pas vanaf na het eerste seizoen (2009).quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Het idee dat Vettel met Webber moest strijden voor de titel was dan ook vooral wensdenken van buiten het team. Intern was daar al lang duidelijk van wie ze het moesten hebben. Het was dan ook niet die voorvleugel die het verschil maakte.
Ik lees dus net 15Sainz, 16Kvyat, 17Button, 18Alonso, 19Verstappen, 20Ricciardo.quote:
Ze gooien met een dobbelsteen om de grid te maken, kan niet andersquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:15 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik lees dus net 15Sainz, 16Kvyat, 17Button, 18Alonso, 19Verstappen, 20Ricciardo.
Hopelijk kan hij Ricciardo voorblijven maar lijkt me sterk, start meestal sterk, en ook de Mclarens waren op Spa enorm snel weg
Vettel had ook gewoon erg veel pech dat seizoen, maar werd toch nog kampioen doordat hij op de belangrijkste momenten ijzersterk was.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit geldt natuurlijk pas vanaf na het eerste seizoen (2009).
In 2010 was Webber nog wel redelijk on pace en kon ie een aantal keer Vettel verslaan, ook zonder problemen. Ze waren allebei vrij grillig en Vettel was zoveel grilliger dat Webber lange tijd bovenaan stond. Maar ook die maakte genoeg foutjes om Vettel uiteindelijk toch naar de titel te krijgen.
En bij wie een goede auto dat ene supersnelle rondje betekende. Ik denk dat Vettel niet de beste allround coureur is qua auto's, zoals Alonso nog relatief snel is met een hondenhok. Het moet allemaal precies zoals hij het wil hebben, en dan kan hij ermee lezen en schrijven. Dan zie je dus dat hij zich naarmate het seizoen vordert verder losmaakt van zijn teamgenoot omdat in het begin die nieuwe auto nog niet zo reageert zoals hij hem hebben wil.quote:In het begin van 2011 was, misschien gesterkt door de titel, Vettel opeens oppermachtig en sindsdien was de toon definitief gezet. Buiten het eerste halfjaar in 2012 heeft Webber nooit meer in de buurt weten te komen van Vettel, die zijn grilligheid buiten de deur had gezet en dus gewoon een snelle, goede coureur was bij wie een pole een overwinning betekende... meestal dan
Volgens mij maar 3x mechanische problemen, in de eerste 2 races en Korea.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Vettel had ook gewoon erg veel pech dat seizoen, maar werd toch nog kampioen doordat hij op de belangrijkste momenten ijzersterk was.
Hij werd nog een keer (onbestraft) van achter in de rondte getikt en er was ook nog iets met aanrijding omdat een engineer naliet door te geven aan een andere coureur dat hij Vettel er langs moest laten omdat hij too slow was. Vettel leek al uitgeschakeld voor de titel, maar toen kwam hij heel sterk terug met een reeks overwinningen, onder andere in de regen. Als Webber dan van de baan glijdt kun je dat een fout noemen, het onderliggende krachtsverschil in de regen was hier beslissend, niet zozeer de fout die daar weer een gevolg van was.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij maar 3x mechanische problemen, in de eerste 2 races en Korea.
dus problemen voor Hammie in de race?quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:19 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Rosberg zat ook op de nieuwe spec voor dit weekend, maar moest terug naar de oude vanwege problemen
Dat was alleen met de verwachting dat Vettel nummer 1 in het team zou zijn wat hij toen dus nog niet was.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:26 schreef Weltschmerz het volgende:
en er was ook nog iets met aanrijding omdat een engineer naliet door te geven aan een andere coureur dat hij Vettel er langs moest laten omdat hij too slow was
Er was toen toch iets met de communicatie?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was alleen met de verwachting dat Vettel nummer 1 in het team zou zijn wat hij toen dus nog niet was.
Dat was gewoon volledig zijn eigen schuld, dat aan het team toeschrijven is natuurlijk genant.
Nee, was in een van de latere races, toen lag hij al niet zo goed, maar bij zijn inhaalrace werd hij eraf getikt en dat kostte hem zoveel tijd dat punten er niet meer in zaten.quote:Die andere aanrijding was in de GP van GB?
Tijdstraffen voor een motor wissel zijn afgeschaft.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:39 schreef tralalala het volgende:
Maar, alleen als laatste starten of ook nog een tijdstraf tijdens het pitten?
niet eens een nieuwe motorquote:The driver Max Verstappen used a previously used internal combustion engine (ICE) during the
qualifying session where the FIA seals were removed from it without FIA supervision. As this is not in
conformity with Article 28.4i of the 2015 Formula One Sporting Regulations, this power unit should be
considered as a new one which then is Max Verstappen’s eighth new internal combustion engine for
the 2015 championship season.
Honda heeft er meer.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
"Achtste" motor in 12 races. Niks mis mee
Er is nog geen start opstelling door de FIA bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:15 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik lees dus net 15Sainz, 16Kvyat, 17Button, 18Alonso, 19Verstappen, 20Ricciardo.
Hopelijk kan hij Ricciardo voorblijven maar lijkt me sterk, start meestal sterk, en ook de Mclarens waren op Spa enorm snel weg
ricci heeft ook straffen en geen tijd neergezetquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er is nog geen start opstelling door de FIA bekend gemaakt.
Sowieso moet Max volgens de regels achteraan starten omdat hij geen tijd heeft gezet in Q1. En als laatste nog een gridstraf heeft gekregen.
Hij was door naar Q2, ook goedemorgenquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ricci heeft ook straffen en geen tijd neergezet
quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij was door naar Q2, ook goedemorgen
Dan zou je eigenlijk ook de motor vrij moeten geven. Dus max 1 turbo en max zoveel megajoule opladen per ronde. Hoe de rest eruit ziet? Dat is aan de fabrikanten, zolang er maar max 100 kilogram brandstof wordt verbruikt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:40 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Dit, en wel die brandstoflimiet van 100 kg houden , zie maar hoe je aan de finish komt..
Ik had het van GPupdate, weet niet hoe betrouwbaar die is dus.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er is nog geen start opstelling door de FIA bekend gemaakt.
Sowieso moet Max volgens de regels achteraan starten omdat hij geen tijd heeft gezet in Q1. En als laatste nog een gridstraf heeft gekregen.
Niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:04 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik had het van GPupdate, weet niet hoe betrouwbaar die is dus.
Die is regelmatig wat kort door de bochtquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:04 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik had het van GPupdate, weet niet hoe betrouwbaar die is dus.
Het is dan ook onmogelijk te voorspellen wat er gaat gebeuren, McLaren voor Sainz/Kvyat bijvoorbeeld...quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die is regelmatig wat kort door de bocht
Daar had ik dus gekeken toen opreis het over de grid had. Toen was die er nog niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:22 schreef singha het volgende:
Het beste kan je de fia website pakken voor dit soort zaken:
http://www.fia.com/events(...)iming-information-11
McLaren had eerder dan Sainz aangegeven een motorwissel te doen. Red Bull deed er zaterdag nog een en komt dus daarachter. Max als laatste. Klopt allemaal.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is dan ook onmogelijk te voorspellen wat er gaat gebeuren, McLaren voor Sainz/Kvyat bijvoorbeeld...
Maar Sainz staat weer voor Kvyat, terwijl RB eerder was.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
McLaren had eerder dan Sainz aangegeven een motorwissel te doen. Red Bull deed er zaterdag nog een en komt dus daarachter. Max als laatste. Klopt allemaal.
Sainz heeft vrijdag een wissel gedaan. Red Bull vrijdag en zaterdag.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar Sainz staat weer voor Kvyat, terwijl RB eerder was.
Sainz later nog één.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sainz heeft vrijdag een wissel gedaan. Red Bull vrijdag en zaterdag.
waarom?quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:22 schreef trein2000 het volgende:
Max drive trough in de 1e 3 ronden...
ik zie t al. Door die engine cover. Ja lijkt me toch redelijk terecht wel. Zou wat zijn als je ongestraft autos met slecht gemonteerde dingen de baan op stuurtquote:
En de FIA klopt niet even aan bij Toro Rosso om uitleg? Hij weet echt wel wat hij wel en niet mag vertellen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:33 schreef Spatzmann het volgende:
Max was ook niet heel slim door in de media te verkondigen dat ze maar 50% van de schroefjes haddne vastgezet. Daar heeft niemand awt mee te maken. Wees professioneel en zeg daar niets over....
Leermomentje.
Ze komen er echt wel achter dat ie niet helemaal vast zat.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:36 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Wat de FIA niet weet... Gewoon keihard liegen, ja we weten niet wat er aan de hand is. Materiaalmoeheid...
Je zou denken dat ze inmiddels genoeg ervaring hadden met motors wisselen.quote:Na de vrijdagtrainingen besloot Toro Rosso om hem naar zijn zevende verbrandingsmotor te laten wisselen, met een gridstraf van tien plekken tot gevolg. Ook werden zijn turbocharger en MGU-K vervangen, wat nog eens twee keer vijf startplaatsen verlies opleverde. Na de derde training op zaterdagochtend werd de nieuwe motor uit de wagen gehaald om die te sparen voor de volgende race in Singapore en werd in allerijl de krachtbron die eerder ook in België werd gebruikt, weer terug in de STR10 geplaatst. Hierbij maakte het team de fout door de zegels door te knippen zonder dat hierbij een afgevaardigde van de FIA aanwezig was, waardoor de oude motor nu als nieuwe wordt gezien, wat Verstappen nog een keer tien startplaatsen kost, waarmee zijn totaal voor de Italiaanse Grand Prix op dertig was gekomen
Normaal springen die dingen er niet spontaan af. Ik heb het iig nog nooit eerder gezien.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:39 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Hoe willen ze daar achterkomen?! Het is geen vliegtuigcrash waar ze een jaar de tijd nemen om het te achterhalen.
Die heb ik niet gezien. Naar Kvyat heeft 35 plaatsen, vanwege twee motoren en een versnellingsbak. Sainz dan maar 20. Riccardo 50. Dus klopt het ook in volgorde van aantal penalties.quote:
Meteen inlossen en dan maar hopen op een safety carquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:13 schreef alwaysonhold het volgende:
Max gaat een loodzware race krijgen, achteraan starten is nog tot daar aan toe. Maar ook nog een drive trough.
En hopen op regen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gewoon lekker cruisen morgen en op naar de volgende GP
U zei?quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Normaal springen die dingen er niet spontaan af. Ik heb het iig nog nooit eerder gezien.
Goddomme nog, serieus?quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:15 schreef sasquatsch het volgende:
Verstappen krijgt een drive-through voor de loslatende engine cover. Wordt gezien als een unsafe release.
Dan kun je lotus ook nog wel straffen en FI ook met de voorvleugel. Er wordt gewoon met 2 maten gemeten door de FIA.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik zie t al. Door die engine cover. Ja lijkt me toch redelijk terecht wel. Zou wat zijn als je ongestraft autos met slecht gemonteerde dingen de baan op stuurt
Wanneer leren mensen nou eens dat de coureur een deel van het team is. Zonder een coureur rijdt die wagen niet en zonder wagen rijdt die coureur niet.quote:Op zondag 6 september 2015 00:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Goddomme nog, serieus?
Het team heeft het verkloot, de coureur niet.
Geef het team dan straf. Een geldboete of dat eventueel behaalde punten niet tellen voor het teamklassement of weet ik het wat.
Op deze manier pak je de coureur. Die er niets aan kan doen. En ja ik ws hier ook boos over geweest als Vettel zo een strag zou krijgen.
Omdat de coureur en team mischien dezelfde zijn wil niet zeggen dat de straf terecht is. Het is een fout gemaakt in de paddock/pitbox zonder medewerking coureur, tijdens de qualificatie. Geef dan een geldboete uit maar val de coureur en kijker er niet mee lastig !quote:Op zondag 6 september 2015 02:47 schreef twiFight het volgende:
[..]
Wanneer leren mensen nou eens dat de coureur een deel van het team is. Zonder een coureur rijdt die wagen niet en zonder wagen rijdt die coureur niet.
Vervolgens krijgt het team gewoon de straf die bedacht is voor zit soort incidenten. Gegokt, verloren. Jammer, volgende keer beter.
Het is toch ook de coureur die voordeel heeft van een release wanneer die unsafe blijkt te zijn? Het is toch ook een andere coureur die nadeel ondervindt van een motorkap die tegen zijn helm waait? Rare opvatting over regels houden mensen er op na.quote:Op zondag 6 september 2015 08:54 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Omdat de coureur en team mischien dezelfde zijn wil niet zeggen dat de straf terecht is. Het is een fout gemaakt in de paddock/pitbox zonder medewerking coureur, tijdens de qualificatie. Geef dan een geldboete uit maar val de coureur en kijker er niet mee lastig !
Nee ik vind het wel terecht, dit was ook gewoon riskant, om dat auto de baan op te sturen met de helft van de schroeven. Is echt een stukje veiligheid en als je dat gaat bestraffen met geldboetes dan krijg je dat de rijkere teams de veiligheids regels minder respecteren en wanneer er iets fout gaat het maar afkopen. Dit soort dingen moeten gewoon niet gebeuren en daar is een DT of grid penalty een prima sanctie voor.quote:Op zondag 6 september 2015 09:25 schreef Meike26 het volgende:
Dan nog vind ik dit meer een geldstraf dan een racestraf ! Ook al heeft Max of andere coureur er zelf aan meegesleuteld, het is niet zijn verantwoording, maar dat van zijn Engineer. Hij is de schuldige en dan kan je zo'n team in mijn ogen niet beter straffen door een geld boete of andere pitstraf te geven.
Door deze straf haal je er bij de rijder en de kijker het plezier van het rijden/kijken uit en verlies je ook kijkers voor de sport, slechte zaak + rijder heeft minder kans op punten en stuurt wagen eerder de pitbox in vanwege het motor sparen.
Niet mee eens, ze moeten gewoon consequent zijn en dat waren ze deze keer. Dit was duidelijk een unsafe release en daar hoort deze straf bij. Bottas kreeg ook een DT omdat ze een verkeerde band op zn auto zetten, dat max zn race al verloren is maakt daar verder niet veel mee uit. Het zijn gewoon de regels. Als je boos wil zijn op iemand dan moet je dat zijn op TR die beslissen om de veiligheid van andere courreurs in het geding te brengen door een auto met de helft van de schroeven de baan op te sturen.quote:Op zondag 6 september 2015 10:06 schreef Meike26 het volgende:
Dat het bestraft moet worden, ben ik het zeker mee eens, maar ze hameren al jaren om de sport aantrekkelijker te maken voor de kijker, dan helpt deze farce van 'blame it on the driver' niet mee en haken kijkers juist af. Geld boetes á 50.000 of hoger en ze leren het heus wel af!
Natuurlijk had Max of andere rijder er voordeel mee. Daarom heet het F1, opzoek naar de grens van het toelaatbare. Dit is een engineersfout, die mag je wbt niet op de baan bestraffen. Ze benadelen hun eigenn sport, maken het zelf minder interessant om alle teams met hun rijders en dus ook hun fans te straffen met die grid penalties. Dat er dan ook nog iemand, die toch al achter aan start een drive through te geven slaat gewoon nergens op en voor de kijker te idioot om te zien hoe er straks iemand met 15 seconden achterstand achter het veld aan rijdt.
Straf dan het team met die geldboete en een reprimande, nog zo'n geintje en je bent je klassering kwijt ! Dat is dus wat in mijn ogen F1 F1 maakt, onderdeel van de formule. Grenzen opzoeken. Nu word alles bestraft over de rug van de coureur en in de kiem gesmoord. Grenzen opzoeken van het toelaatbare is niet meer...
nvm, enkel UK & Irelandquote:Op zondag 6 september 2015 10:34 schreef Mothzor het volgende:
Iemand enig idee of je Skysport GO in Nederland kan ontvangen?
Kom op de officiele site alleen maar uit bij een schotelpakket. Wil echter alleen Skysports Go hebben (hdmi via laptop naar de tv)
proxy.quote:
Klopt, echter kan je sky sports niet als los pakket nemen.quote:
Geldstraffen doen het team niet zoveel omdat ze met zo'n gok meer geld kunnen winnen. Daarnaast kan de coureur er ook voordeel van hebben doordat ze sneller de pit uit zijn. Dus is het imho niet meer dan terecht dat de coureur bestraft wordt. Daarmee straf je ook het team.quote:Op zondag 6 september 2015 08:54 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Omdat de coureur en team mischien dezelfde zijn wil niet zeggen dat de straf terecht is. Het is een fout gemaakt in de paddock/pitbox zonder medewerking coureur, tijdens de qualificatie. Geef dan een geldboete uit maar val de coureur en kijker er niet mee lastig !
Als Danny Blindt meewandelt over het grasveld, kan de scheidsrechter ook geen rode kaart aan Gregory vd Wiel of andere speler uitdelen.
Van mij part word er in volgende qualy een straf gegeven zodat ze het met 2 man minder moeten doen.. Des te gemotiveerder het team om er niets van te laten merken bij Max, maar deze drivetrough snijdt echt geen hout !
Sport1 Go kan hier wel los.quote:Op zondag 6 september 2015 10:38 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Klopt, echter kan je sky sports niet als los pakket nemen.
Een bestaand lidmaatschap is noodzakelijk, je kan sky sports toevoegen zoals je hier sport1 toevoegt aan je kpn/ziggo/upc
Klopt, maar sky sports go kan alleen als je al skysports hebt (zoals HBO dat hier in NL ook doet).quote:
Alleen voor F1 had ik geen Sport1 genomen. Maar met alle andere raceklassen (IndyCar, GP2,GP3, F3, DTM, rtc.) erbij vind ik het wel interessant genoeg. En de meesten ook met Engels commentaar.quote:Op zondag 6 september 2015 10:43 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Klopt, maar sky sports go kan alleen als je al skysports hebt (zoals HBO dat hier in NL ook doet).
En om nou een schotel in de tuin te hangen om 20 races F1 te kunnen kijken bij de Engelsen, blijf ik wel bij Sport1 (hoe slecht die uitzending ook is voor 15 euro p.m.).
Aanbod genoeg, echter om de F1 is niks van een show te vinden.quote:Op zondag 6 september 2015 10:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen voor F1 had ik geen Sport1 genomen. Maar met alle andere raceklassen (IndyCar, GP2,GP3, F3, DTM, rtc.) erbij vind ik het wel interessant genoeg. En de meesten ook met Engels commentaar.
Niemand leest de OP ooitquote:Op zondag 6 september 2015 10:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is het ergens op een open kanaal te volgen?
Het meest achterlijke bij Bottas was toch wel dat ze het fout vonden, hem daarvoor straften, maar dat ze het niet hoefden te veranderen. Volstrekt belachelijk.quote:Op zondag 6 september 2015 10:23 schreef opreis het volgende:
[..]
Niet mee eens, ze moeten gewoon consequent zijn en dat waren ze deze keer. Dit was duidelijk een unsafe release en daar hoort deze straf bij. Bottas kreeg ook een DT omdat ze een verkeerde band op zn auto zetten, dat max zn race al verloren is maakt daar verder niet veel mee uit. Het zijn gewoon de regels. Als je boos wil zijn op iemand dan moet je dat zijn op TR die beslissen om de veiligheid van andere courreurs in het geding te brengen door een auto met de helft van de schroeven de baan op te sturen.
Nogmaals geldboetes boeien niet zo veel voor de rijkere teams, die pak je met 50.000 ook niet.
Neuquote:Op zondag 6 september 2015 00:18 schreef Geralt het volgende:
Holy fuck @1:04.
Is dat een nieuw hoogterecord voor een formule auto?
Alles wat je in Nederland kan ontvangen staat daar ja.quote:Op zondag 6 september 2015 11:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Want daar staan alle buitelandse kanalen?
quote:Op zondag 6 september 2015 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles wat je in Nederland kan ontvangen staat daar ja.
Dat is geen formule autoquote:
Dat dusquote:
Gaat het alsnog regenen dan?quote:
Not sure if serious...quote:Op zondag 6 september 2015 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat het alsnog regenen dan?
Je smiley geeft aan dat ze ongelijk zouden hebbenquote:
Was meer het uitzwaaien van hoop op regen.quote:Op zondag 6 september 2015 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je smiley geeft aan dat ze ongelijk zouden hebben
Maar die 0% was al vrij lang bekend.quote:Op zondag 6 september 2015 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was meer het uitzwaaien van hoop op regen.
Maar is 4 dagen van tevoren niet 100% zekerquote:Op zondag 6 september 2015 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die 0% was al vrij lang bekend.
RTL+quote:Op zondag 6 september 2015 10:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is het ergens op een open kanaal te volgen?
Je zou nog straffen met bijvoorbeeld constructeurspunten kunnen overwegen. Dat kan meer pijn doenquote:Op zondag 6 september 2015 10:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Geldstraffen doen het team niet zoveel omdat ze met zo'n gok meer geld kunnen winnen. Daarnaast kan de coureur er ook voordeel van hebben doordat ze sneller de pit uit zijn. Dus is het imho niet meer dan terecht dat de coureur bestraft wordt. Daarmee straf je ook het team.
Dan zit je tussen de reclames door naar vijf minuten race te kijkenquote:
zo'n straf doet dan weer teveel pijn als dat een plaats 6 tov 5de in de WCC betekend, dan kost dan miljoenen. Dat is dan weer overdreven veel.quote:Op zondag 6 september 2015 12:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je zou nog straffen met bijvoorbeeld constructeurspunten kunnen overwegen. Dat kan meer pijn doen
Nog steeds heeft de coureur er dan voordeel van. Dat moet ook bestraft worden.quote:Op zondag 6 september 2015 12:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je zou nog straffen met bijvoorbeeld constructeurspunten kunnen overwegen. Dat kan meer pijn doen
verrekte mongool dat, toon respect en zet dat petje afquote:
Hopelijk leuke inhaalrace ondanks die tamme Renault motor.quote:
En in pastor zijn hoofd.quote:Op zondag 6 september 2015 12:38 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
hopelijk zitten alle schroefjes in max zn auto.
Ik nam die gok ook ooit, drie races achter elkaar, enkel in de eerste kwam hij over de finishquote:Op zondag 6 september 2015 12:43 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
En in pastor zijn hoofd.
Ik heb hem in mijn manager deze race
Was je dronken dat je die invulde?quote:Op zondag 6 september 2015 12:43 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
En in pastor zijn hoofd.
Ik heb hem in mijn manager deze race
Die zender kun je in Nederland toch helemaal niet ontvangen zonder schotel? Of wel?quote:Op zondag 6 september 2015 12:28 schreef Reya het volgende:
Voor degenen die het kunnen ontvangen: het wordt ook uitgezonden op RTBF-2.
Geen idee, Nederland is niet echt mijn specialismequote:Op zondag 6 september 2015 12:53 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Die zender kun je in Nederland toch helemaal niet ontvangen zonder schotel? Of wel?
Reddit --> Hennostreamquote:Op zondag 6 september 2015 13:07 schreef Schadenfreude het volgende:
Is er een (legale) stream voor iemand woonachtig in de UK? BBC zendt niet uit en voor Sky moet je een abonnement hebben.
Acestream downloadenquote:Op zondag 6 september 2015 13:07 schreef Schadenfreude het volgende:
Is er een (legale) stream voor iemand woonachtig in de UK? BBC zendt niet uit en voor Sky moet je een abonnement hebben.
als ik op google zoek sky sports stream f1 zie ik genoeg links.quote:Op zondag 6 september 2015 13:07 schreef Schadenfreude het volgende:
Is er een (legale) stream voor iemand woonachtig in de UK? BBC zendt niet uit en voor Sky moet je een abonnement hebben.
Ja, maar dat is vrij beroerde kwaliteit over het algemeenquote:Op zondag 6 september 2015 13:18 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
als ik op google zoek sky sports stream f1 zie ik genoeg links.
nogmaals, zie mijn post hierboven. Ik zit ook in het VK op een brakke BTlijn, en het werkt prima.quote:Op zondag 6 september 2015 13:21 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Ja, maar dat is vrij beroerde kwaliteit over het algemeen
Kun je de link doorsturen in een DM?quote:Op zondag 6 september 2015 13:27 schreef S95Sedan het volgende:
De HD acestream werkt perfect hier. Al 1.5uur geen enkel probleem mee.
bc1a8c8a63fe687720a8d7e97cae15f69dd6301fquote:Op zondag 6 september 2015 13:28 schreef Boarderzip het volgende:
[..]
Kun je de link doorsturen in een DM?
Ja, maar Doornbos en Coronel is wel een leuk duoquote:Op zondag 6 september 2015 13:29 schreef 2562 het volgende:
Kijk voor het eerst naar een Sport 1 stream. Wat lult die Kamphues toch ongelooflijk uit z'n nek
Staat wel boven Hulkenbergquote:Op zondag 6 september 2015 13:32 schreef S95Sedan het volgende:
Oja Perez doet ook nog mee
Die heeft ook nog helemaal niks laten zien dit seizoen.
Excuses! Werkt perfectquote:Op zondag 6 september 2015 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ace stream links staan hieronder boven het invoerveld.
Doornbos komt ook alleen maar voor de centjes, maar beter dan Kalff.quote:Op zondag 6 september 2015 13:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, maar Doornbos en Coronel is wel een leuk duo
Hij moet het in de eerste 3 rondes doen, dus dan mag ronde 1 ook.quote:Op zondag 6 september 2015 13:34 schreef Jigzoz het volgende:
Is er eigenlijk een regel wat betreft het maken van een drive-through penalty? Mag dat al in de eerste ronde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |