jewahquote:
Jawel. Hij zat binnen de VT's binnen de 107 % dus laten ze hem wel starten. Alleen wel achteraan, omdat hij geen tijd gezet heeft. Dus na de rest met de penalty's.quote:
Alsof max hier wat aan kan doen ☺️quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:22 schreef S95Sedan het volgende:
In be4 alle haters die nu weer wat te zeiken hebben op Max.
Ziet er veel mooier uit zo, tijd voor een regelwijziging.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:23 schreef Fir3fly het volgende:
Mooi kijkje in de Renault keuken trouwens.
Dat is dan ook wel wat gevaarlijker, in ieder geval minstens zo gevaarlijk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:23 schreef King_Merc het volgende:
Straf voor Toro Rosso lijkt me, (als je al straf voor een niet vastzittend wiel krijgt)
Alsof Max hier wat aan kan doen, faler.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:22 schreef Nober het volgende:
Verstappen.
Zet er een met ervaring in.
In plaats van lui in de auto te wachten kon hij natuurlijk ook even netjes zijn helm afdoen en zijn teamcrew de schroeven aangeven.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:24 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Alsof max hier wat aan kan doen ☺️
Niet zo happenquote:Op zaterdag 5 september 2015 14:24 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Alsof Max hier wat aan kan doen, faler.
Met 20 plaatsen straf?quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:25 schreef VacaLoca het volgende:
Als ze gewoon die auto normaal klaar hadden gehad, had ie mss nog 11de kunnen kwalificeren. Dat had alsnog enkele plekken op de grid gescheeld.
^ voor degene die riep dat het niet uit maakt dat ie geen tijd ging noteren.
Mwah, 11e is nogal heel erg naïef op deze baan met die auto...quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:25 schreef VacaLoca het volgende:
Als ze gewoon die auto normaal klaar hadden gehad, had ie mss nog 11de kunnen kwalificeren. Dat had alsnog enkele plekken op de grid gescheeld.
^ voor degene die riep dat het niet uit maakt dat ie geen tijd ging noteren.
Met een koekenbakker als Rosberg is een 1-2 bij voorbaat nooit zeker. Als Ferrari redelijk in de buurt kan blijven kan er zomaar één tussen staan.quote:
Oh, ik dacht dat hij er 10 had. Dus met goede kwali nog degenen met 5 en 10 plekken straf voor kon blijven.quote:
+dat je de motor/banden extra gebruikt. Ze staan nu gewoon op full race set up, beter zo, alleen jammer dat ie nu niet (denk ik?) voor Sainz, Mclarens en RBs staat.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mwah, 11e is nogal heel erg naïef op deze baan met die auto...
Wat ze op sky zeiden is dat er 2 motoren zijn gewisseld bij Max dus 20 plaatsen straf. Of ze moeten Ricciardo en Max door elkaar hebben gehaald.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij er 10 had. Dus met goede kwali nog degenen met 5 en 10 plekken straf voor kon blijven.
Klopt, en wrsch P20 ja. Effectief P18 als we de manors even niet meetellenquote:Op zaterdag 5 september 2015 14:29 schreef opreis het volgende:
[..]
+dat je de motor/banden extra gebruikt. Ze staan nu gewoon op full race set up, beter zo, alleen jammer dat ie nu niet (denk ik?) voor Sainz, Mclarens en RBs staat.
Max staat toch sowieso helemaal achteraan omdat ie geen tijd heeft neergezet?quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:29 schreef opreis het volgende:
[..]
+dat je de motor/banden extra gebruikt. Ze staan nu gewoon op full race set up, beter zo, alleen jammer dat ie nu niet (denk ik?) voor Sainz, Mclarens en RBs staat.
Dat was hij al na de eerste paar races. Ik denk niet dat er ook maar iemand is behalve hij die om het kampioenschap geeft.quote:
Vrouw van Raikkonen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:33 schreef VacaLoca het volgende:
Wow wie was dat mooie Ferrari vrouwtje?
Die denken vast dat ze de tokens kunnen bewaren voor bij lotus straks.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:34 schreef THEFXR het volgende:
ik zie renault niet met een update komen
Pole niet, maar voor Rosberg zou moeten kunnenquote:Op zaterdag 5 september 2015 14:34 schreef Rodawa het volgende:
Mooi om het publiek zo te zien.Denk niet dat de Ferrari's voor pole mee kunnen doen, maar ze zitten er wel redelijk bij. Vooral Kimi is tot nu toe lekker bezig. Kan nog een mooie start worden morgen.
In Austin waarschijnlijk pas.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:34 schreef THEFXR het volgende:
ik zie renault niet met een update komen
Mevrouw Raikkonen. Is gevallen voor zijn smooth talk ( lees: geld)quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:33 schreef VacaLoca het volgende:
Wow wie was dat mooie Ferrari vrouwtje?
Klopt. Mercedes zal in 2016 ook makkelijk WK worden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was hij al na de eerste paar races. Ik denk niet dat er ook maar iemand is behalve hij die om het kampioenschap geeft.
We willen nog wat mooie races zien en dat is het. We zullen moeten wachten op 2017.
Nee, dat kan niet. Die moeten dit jaar gebruikt zijn, anders zijn ze die kwijt. Ze komen pas zo laat om een zo goed mogelijke wijziging door te voeren en daar volgend jaar profijt van te hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die denken vast dat ze de tokens kunnen bewaren voor bij lotus straks.
Makkelijk. Ze komen er beide wel tussen als Rosberg niet iets weet te vinden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:35 schreef opreis het volgende:
[..]
Pole niet, maar voor Rosberg zou moeten kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |