Ik vind hem grappig. Ben wel blij dat we nog bijna 8 miljoen hebben gevangen voor deze middelmatige speler.. met dank aan ome Loewiequote:Op vrijdag 4 september 2015 13:42 schreef Luni het volgende:
http://speld.nl/2015/09/0(...)nalty-gewoon-pakken/
Nog minstens 21,25 miljoen investerenquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:01 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
kkvgeel gewoon kampioen worden!
Wat een enorme verschillen bij de eerste vier zegquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:01 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Nergens voor nodig. We hebben nu gewoon een kampioen-waardig team. Ik vind vooral dat wij weinig tot niet onder doen voor die twee boven ons (tabel). Wij zijn er al een paar keer dicht bij geweest (2de plaatsen) en als zelfs twente en az een keer kampioen kunnen worden, betekent het dat geld over de balk smijten lang niet altijd genoeg is.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nog minstens 21,25 miljoen investeren
Ajax en Feyenoord, kutkoopclubs.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:01 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Vaak gaan kampioenselftallen gepaard met één of twee grote uitschieters, een Eriksen, een Depay, een Ruiz. Die hebben wij op het moment niet lopen in aanvallend opzicht. Of Elia zou dat moeten worden maar dat zie ik niet gebeuren.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:15 schreef K.offie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. We hebben nu gewoon een kampioen-waardig team. Ik vind vooral dat wij weinig tot niet onder doen voor die twee boven ons (tabel). Wij zijn er al een paar keer dicht bij geweest (2de plaatsen) en als zelfs twente en az een keer kampioen kunnen worden, betekent het dat geld over de balk smijten lang niet altijd genoeg is.
Wel fijn beeld om te zien dat we een gat slaan naar beneden toe, wel gewoon meer dan nr 4 en 5 bij elkaar. Naar boven kijkend hebben we nog wel stappen te gaan jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:01 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dat in de laatste Ajax-serie wel meevallen anders..quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vaak gaan kampioenselftallen gepaard met één of twee grote uitschieters, een Eriksen, een Depay, een Ruiz. Die hebben wij op het moment niet lopen in aanvallend opzicht. Of Elia zou dat moeten worden maar dat zie ik niet gebeuren.
Ik moest lachen om Cambuur, maar zag toe dat de 4 teams daaronder gewoon gratis waren...quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:01 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk om aan het einde van het seizoen de punten te delen door de uitgaven. Kijken wie de meeste euro's per punt heeft uitgegeven.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moest lachen om Cambuur, maar zag toe dat de 4 teams daaronder gewoon gratis waren...
Is allemaal eigen jeugd + gehuurde spelers ofzo?
dan ontploft het universum, geen strak planquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:13 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Leuk om aan het einde van het seizoen de punten te delen door de uitgaven. Kijken wie de meeste euro's per punt heeft uitgegeven.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan ontploft het universum, geen strak plan
Als ze hem op die manier toe staan dat hij zijn passie voor het spelletje kan overbrengen wel.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:27 schreef MPC60 het volgende:
Zou van Beek gisteren het verschil hebben gemaakt?
Ik zie Van Beek niet snel iemand slaan, nee. Tevens denk ik dat Van Beek bloedfanatiek bezig zou zijn gegaan, niet alleen omdat hij voor Oranje mocht spelen maar omdat dat in hem zit. Tevens zou hij de ene na de andere crosspass afgevuurd hebben op Memphis en Narsingh omdat hij wél gesnapt zou hebben dat het vooruit moest en inspiratieloos breivoetbal niet meer aan de orde was.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:27 schreef MPC60 het volgende:
Zou van Beek gisteren het verschil hebben gemaakt?
Dit doet pijn om te lezen, omdat het zo verdomde waar isquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:05 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ik zie Van Beek niet snel iemand slaan, nee. Tevens denk ik dat Van Beek bloedfanatiek bezig zou zijn gegaan, niet alleen omdat hij voor Oranje mocht spelen maar omdat dat in hem zit. Tevens zou hij de ene na de andere crosspass afgevuurd hebben op Memphis en Narsingh omdat hij wél gesnapt zou hebben dat het vooruit moest en inspiratieloos breivoetbal niet meer aan de orde was.
Geen één Nederlandse club heeft een selectie waarmee je eenvoudig overwintert in de Champions League en de komende jaren gaat dat ook niet gebeuren. Om dat als Nederlandse club voor elkaar te krijgen moet je een perfecte balans creëren waarbij zaken als geluk een grote rol speelt. Geluk dat je een geweldige eigen jeugdlichting hebt die niet is leeggekocht voor dat spelers op niveau zijn, geluk dat er spelers van buitenaf komen die echt iets toevoegen, geluk dat je één of twee jonge talenten hebt die een klein tikkie clubliefde hebben waardoor ze nog een jaartje bijtekenen..... En dan nog moet je geluk hebben met de loting.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:58 schreef klaasweetalles het volgende:
De begroting zegt me echt geen fuk
Het zegt me alleen dat clubs als PSV en AJax gewoon 22 volwaardige spelers kunnen hebben.
ALs er bij Feyenoord zo een situatie ontstaat hoor ik mongolen bij studio voetbal dat voetballers ontevreden worden op de bank....jah bij ajax en psv zijn ze dat natuurlijk niet.
De begrotingen zeggen me geen fuck, het zegt me alleen dat psv en ajax hun spelers gewoon overbetalen. Feyenoord wil niet mee in die salarissen en ik geef ze groot gelijk.
aLS JE psv en ajax kijkt loopt er echt geen enkele grote spelers meer rond. Het is allemaal middelmaat net als bij feyenoord. De CL wedstrijden van de afgelopen jaren geven mij gewoon gelijk. AJax bakte er geen fuck van.
Ik heb vorig seizoen hier diverse keren geschreven dat de enige positie waar geld aan moet uitgeven is de spitspositie.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Geen één Nederlandse club heeft een selectie waarmee je eenvoudig overwintert in de Champions League en de komende jaren gaat dat ook niet gebeuren. Om dat als Nederlandse club voor elkaar te krijgen moet je een perfecte balans creëren waarbij zaken als geluk een grote rol speelt. Geluk dat je een geweldige eigen jeugdlichting hebt die niet is leeggekocht voor dat spelers op niveau zijn, geluk dat er spelers van buitenaf komen die echt iets toevoegen, geluk dat je één of twee jonge talenten hebt die een klein tikkie clubliefde hebben waardoor ze nog een jaartje bijtekenen..... En dan nog moet je geluk hebben met de loting.
En dat heeft voor 80% te maken met de lage begrotingen in Nederland (waardoor alles wat kan voetballen al voor zijn 21e weg is) en met de abominabele status van de competitie.
Toch, als Ajax deze selectie bijelkaar kan houden komend jaar en op 2 of 3 plaatste versterkt, dan kunnen ze een heel behoorlijk Europees team bijelkaar zetten. En bij PSV geldt dat ook, als ze deze ontwikkeling kunnen voortzetten waarbij een paar goede jonge talenten worden aangevuld met oudere spelers die het in de Europese top niet gered hebben... Nou dan kan daar ook wel iets ontstaat wat mogelijk kan overwinteren.
Ik vind echt dat Feyenoord van de drie topclubs daar het verst van afstaat en dat komt echt door het beleid daar. Als je je hele selectie omgooit, waarbij je veel jeugd bedankt voor middelmaat van 27 jaar uit de Eredivisie om vervolgens als doelstelling een derde plek te formuleren, dan ben je niet bezig met beleid gericht op de lange termijn. Laat staan dat je nadenkt over hoe je het Nederlandse voetbal weer een dienst kunt bewijzen.
Dat verbaasde mij ook.. Een paar jaar terug hadden Fer en Wijnaldum ook een contract voor nog maar 1 jaar, maar die werden allebei voor 5 miljoen per stuk verkocht. Dan zullen ze wel meer verdiend hebben dan Vilhena en Boetius, terwijl ik het qua niveau vergelijkbare spelers vind. Zelfde geldt overigenss voor Manu.. die schijnt vorig jaar een mooie contractverlenging te hebben gekregen.. maar hij leverde maar 1,5 miljoen op. Zo hoog zal zijn salaris dan wel niet zijn geweest.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Boetius moet wel een zwaar kut salaris hebben gehad bij Feyenoord.....anders kan je niet weg voor 2 miljoen......Het zelfde geld voor Vilhenna. Die gasten verdienen gewoon niets vergelijken bij al die aankopen.
mij verbaasde het niets.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat verbaasde mij ook.. Een paar jaar terug hadden Fer en Wijnaldum ook een contract voor nog maar 1 jaar, maar die werden allebei voor 5 miljoen per stuk verkocht. Dan zullen ze wel meer verdiend hebben dan Vilhena en Boetius, terwijl ik het qua niveau vergelijkbare spelers vind. Zelfde geldt overigenss voor Manu.. die schijnt vorig jaar een mooie contractverlenging te hebben gekregen.. maar hij leverde maar 1,5 miljoen op. Zo hoog zal zijn salaris dan wel niet zijn geweest.
Helaas staat Ajax er op dit moment een stuk beter voor..stuk of 8 spelers in de basis die uit de eigen jeugd komen en er lopen flink wat gastjes met potentie.. Zo was het bij ons ook tot voor kort..
Als je al niet onder de indruk bent van de selectie van Ajax wat vind jij dan wel niet van de selecties van PSV en Feyenoordquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mij verbaasde het niets.
Vilhenna en Boetius weten heus wel wat de rest van de selectie verdiende, die zaakwaarnemers van beide zijn natuurlijk niet gek. Ik denk dat die aanbiedingen die ze ooit gehad bij Feyenoord belachelijk laag waren en daarom nooit wilde bijtekenen.
Het blijven natuurlijk wel broodvoetballers die gewoon hun geld moeten verdienen, maar dat snappen de meeste supporters niet ....
Ik ben niet onder de indruk van de huidige ajax selectie. Ik heb weles betere selecties gezien van 020. Ik zie er geen ene potentiële topper bij. Misschien die el ghazi ofzo .... maar dat soort spelers zijn behoorlijk labiel, mentaal komen ze tekort voor de top. Net zoals Bilal. Net zoals Maher.
psv heeft een betere selectie dan ajaxquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je al niet onder de indruk bent van de selectie van Ajax wat vind jij dan wel niet van de selecties van PSV en Feyenoord
Welke jeugdige spelers die de potentie hebben om uit te groeien tot dragende spelers die Feyenoord verder zouden kunnen helpen heeft de club aan de kant geschoven? Manu, Sleegers, Boëtius...wie?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:32 schreef BadderHaring het volgende:
Ik vind echt dat Feyenoord van de drie topclubs daar het verst van afstaat en dat komt echt door het beleid daar. Als je je hele selectie omgooit, waarbij je veel jeugd bedankt voor middelmaat van 27 jaar uit de Eredivisie om vervolgens als doelstelling een derde plek te formuleren, dan ben je niet bezig met beleid gericht op de lange termijn. Laat staan dat je nadenkt over hoe je het Nederlandse voetbal weer een dienst kunt bewijzen.
De doelstelling van vorig seizoen vond ik pas een kwalijke zaak.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:42 schreef Roland010 het volgende:
Die 'doelstelling'van Van Geel blijf ik gewoon een enorm kwalijke zaak vinden. Zou hem toch op flinke kritiek horen te moeten komen staan.
quote:Tonny Vilhena heeft een contractaanbieding die hem in de hoogste salarisklasse binnen Feyenoord zou brengen afgewezen, zo meldt Jan Dirk Stouten in Voetbal Inside. De middenvelder, die binnenkort weer in gesprek gaat met Feyenoord over een contractverlenging, zou eerder niet akkoord zijn gegaan met een jaarsalaris van 1,2 miljoen euro.
Volgens Stouten is Feyenoord bereid zijn contract te voorzien van een gelimiteerde transfersom, zodat de club toch mee kan profiteren van een mogelijke transfer. ''Het zou chique zijn van Vilhena loyaal te zijn aan de club waar hij al sinds zijn jeugd speelt'', aldus Stouten. Hij wist echter niet te zeggen of de jeugdinternational hier zelf ook zo over denkt.
Vilhena sloeg eerder deze transferperiode een aanbieding van het Italiaanse Sampdoria af, terwijl zijn zaakwaarnemers al rond waren. ''Vilhena heeft de laatste weken duidelijk karakter getoond tegenover zijn zaakwaarnemers'', zo merkt de verslaggever van RTV Rijnmond op. Diezelfde zaakwaarnemers beweren tegelijkertijd dat Feyenoord een bod van maximaal zes ton overweegt, de helft van de eerder genoemde 1,2 miljoen.
Lijkt mij ook sterk inderdaad.quote:
Je had beter Manu kunnen houden dan Kazim een contract aanbieden. Dat lijkt me logischquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Welke jeugdige spelers die de potentie hebben om uit te groeien tot dragende spelers die Feyenoord verder zouden kunnen helpen heeft de club aan de kant geschoven? Manu, Sleegers, Boëtius...wie?
Beter beide niet gewoonquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je had beter Manu kunnen houden dan Kazim een contract aanbieden. Dat lijkt me logisch
quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Heb zo'n hekel aan die nepsupporters die vergeten hoe belangrijk Manu is geweest
Ik zeg niet dat hij niet belangrijk is geweest, ik zeg dat hij niet constant genoeg is en niet goed genoeg voor Feyenoord. Manu is een blind paard die ons heel veel opgeleverd heeft, maar voetballen kan die nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Heb zo'n hekel aan die nepsupporters die vergeten hoe belangrijk Manu is geweest
Net als Kazim, een leuk spelertje voor AZ of FC Twente.quote:Op zaterdag 5 september 2015 07:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij niet belangrijk is geweest, ik zeg dat hij niet constant genoeg is en niet goed genoeg voor Feyenoord. Manu is een blind paard die ons heel veel opgeleverd heeft, maar voetballen kan die niet
Talentjes. Vooral Verdonk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:54 schreef arjan1112 het volgende:
wie zijn:
miazek verdonk gronsveld en nieuwkoop ?
bij VI was hij niet zo expliciet over 1.2mln hoor. Het sas, een topaanbieding naar Feyenoord begrippen, waardoor hij in het hoogste segment zou belanden, en toen zei hij, dan kom jevus uit op 1-1.2 mln (nar eigen interpretatie dus). Wilfred Gene zei overigens dat hij zijn zaakwaarnemer geeproken had, die beweert dat de aanbieding de helft hiervan is, 5-6ton dus.quote:
Lekker spul toch, dat bier.quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:17 schreef ace_eleven het volgende:
Het sas, een topaanbieding
dan kom jevus uit
(nar
Wilfred Gene
geeproken had,
Alsof Feyenoord een stap hoger is....quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Net als Kazim, een leuk spelertje voor AZ of FC Twente.
ja aan elf heb je genoeg,,,.dat zagen we vorig seizoen toen na de wedstrijd tegen az de boel conditioneel en fysiek in elkaar storte ,...,,,krijg je als je wekelijks met de zelf 11 speelt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:10 schreef arjan1112 het volgende:
Wat heb je aan 26 spelers ? Je kan er maar 11 opstellen , er mogen er maar 5 op de bank zitten.. stel er zijn er 2 geblesseerd en 2 geschorst... heb je er nog maar 20
Gewoon verhuren / verkopen die gasten
quote:
Qua salaris, jazeker. Qua druk, jazeker. Qua spelniveau, dan moet je sowieso niet in de eredivisie willen spelen. Dus ja, een stap hogerquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord een stap hoger is....
En miazek schijnt een hele goede keeper te gaan worden. Volgens mij kwam hij 3 jaar geleden in onze B2 terecht, en dat vonden de toenmalige doelmannen al niet zo leuk. Hij is nu al onze 3de doelman.quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:54 schreef arjan1112 het volgende:
wie zijn:
miazek verdonk gronsveld en nieuwkoop ?
Maar helaas is Verdonk te klein voor de positie waar hij altijd speelde: LCV. Dus vorig seizoen mocht ie een keertje linksbacken, en kwam er nog het gerucht dat hij klaargestoomd werd om dan maar middenvelder (positie Clasie) te worden. Ik vrees dat dit het volgende grote talent is dat het niet mag gaan laten zien, helaas. Alleen al door de positie-allergie die Feyenoord lijkt te hebben voor eigen jeugdspelers.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:49 schreef K.offie het volgende:
[..]
En miazek schijnt een hele goede keeper te gaan worden. Volgens mij kwam hij 3 jaar geleden in onze B2 terecht, en dat vonden de toenmalige doelmannen al niet zo leuk. Hij is nu al onze 3de doelman.
Die anderen zijn gewoon talenten en vooralsnog is verdonk daarvan inderdaad het verst op dit moment.
Wat een gelul.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:31 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Maar helaas is Verdonk te klein voor de positie waar hij altijd speelde: LCV. Dus vorig seizoen mocht ie een keertje linksbacken, en kwam er nog het gerucht dat hij klaargestoomd werd om dan maar middenvelder (positie Clasie) te worden. Ik vrees dat dit het volgende grote talent is dat het niet mag gaan laten zien, helaas. Alleen al door de positie-allergie die Feyenoord lijkt te hebben voor eigen jeugdspelers.
Als ik op Varkenoord speelde, dan zou ik het gewoon opgeven als ik middenvelder of spits was, want daar worden steevast mensen voor gekocht, die posities. Alleen CV's mogen blijven staan, maar die krijgen alleen de kans als alle ingekochte CV's geblesseerd zijn, anders moeten ze back spelen. En de backs uit de jeugd zijn eigenlijk altijd jongens die snel waren en verder niet zoveel konden en daar dus als vulling konden fungeren en dus nooit door gaan breken. In de regel.
Zowel De Vrij, Van Beek als Kongolo mochten pas stelselmatig CV spelen toen de rest geschorst of geblesseerd was in mijn herinnering hoor. Dat ze uiteindelijk daar mochten blijven staan was omdat ze vrij snel lieten zien dat ze daar stonden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een gelul.Na Bahia (
![]()
) en Vlaar hebben we gewoon 2 duo's centraal achterin gehad uit eigen jeugd. Aangevuld met de Thijs. Dat je nu wat extra haalt en Kongolo naar de back zet (omdat Nelom écht niet meer kan) is juist een goede zaak.
Een spits uit eigen kweek? Dat lukt geen enkele Nederlandse topclub.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:43 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Zowel De Vrij, Van Beek als Kongolo mochten pas stelselmatig CV spelen toen de rest geschorst of geblesseerd was in mijn herinnering hoor. Dat ze uiteindelijk daar mochten blijven staan was omdat ze vrij snel lieten zien dat ze daar stonden.
Ik ben het overigens helemaal eens dat Nelom brandhout is en Kongolo daar beter is, maar had toch liever gezien dat ze een goede LB gehaald hadden en dat Kongolo nog centraal stond.
Anders noem jij de laatste spits uit eigen kweek even.
Laat hem spelen dan, Nee wij kopen liever wereldtoppers zo als Kazim en Kramer.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een spits uit eigen kweek? Dat lukt geen enkele Nederlandse topclub.
Al hebben wij die imo wel gewoon lopen met Achahbar.
Kramer is de enige aankoop van deze zomer die ik niet begrijp.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laat hem spelen dan, Nee wij kopen liever wereldtoppers zo als Kazim en Kramer.
Als Achahbar telt dan telt Locadia natuurlijk ook, ze zijn allebei nog niet echt doorgebroken.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een spits uit eigen kweek? Dat lukt geen enkele Nederlandse topclub.
Al hebben wij die imo wel gewoon lopen met Achahbar.
Ik snap Botteghin ook niet zo goed.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kramer is de enige aankoop van deze zomer die ik niet begrijp.
Ik blijf er bij: ik vind het geen slecht iets dat er nu maar 2 of 3 spelers uit eigen kweek in de basis staan. Want de enige die nu in de selectie zit die tegen de basis aan zit en daar niet staat is Vilhena. Ik ben fan van hem, maar ook hij heeft het de wedstrijden dat hij wel in de basis stond de afgelopen jaren het ook niet echt laten zien.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Achahbar telt dan telt Locadia natuurlijk ook, ze zijn allebei nog niet echt doorgebroken.
Maar ik ben het wel met Jihawti eens dat de doorstroom altijd tegenvalt. Niet dat er niet genoeg spelers bij het eerste elftal komen vanuit de jeugd, maar de stap naar basisspeler wordt vooralsnog niet heel makkelijk gezet, met uitzondering van de CV positie dus.
Waar heb jij voor het laatst een haalbare back gezien van enig niveau? Kijk naar Oranje, daar moeten we een Van der Wiel opstellen die nog geen minuut in een competatieve wedstrijd had gemaakt dit seizoen. Backs (en zeker goede backs) zijn schaars. De enige club in Nederland met goede backs is PSV met Arias en Willems. Dan vind ik het geen slechte zet om uit te gaan van je multifunctionele eigen spelers en dan maar een CV of 2 er bij te halen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap Botteghin ook niet zo goed.
Met van der Heijden Verdonk en Dammers hadden we al reserve opties.
We hadden meer aan een links/rechts back gehad ter vervanging van Nelom zodat het duo Van Beek/Kongolo gewoon was blijven bestaan.
En anders had je nog Van Beek/Van der Heijden kunnen doen en dan Kongolo op links.
Nu hebben we Botteghin voor op de bank en schuiven we een van onze beste spelers (Van Beek) naar Rechtsback als er iets gebeurd met onze eerste keus ( Karsdorp)
Dammers is totaal niet het niveau wat we nastreven. Als er 1 verdediger geblesseerd zou raken had je alweer een probleem gehad.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap Botteghin ook niet zo goed.
Met van der Heijden Verdonk en Dammers hadden we al reserve opties.
We hadden meer aan een links/rechts back gehad ter vervanging van Nelom zodat het duo Van Beek/Kongolo gewoon was blijven bestaan.
En anders had je nog Van Beek/Van der Heijden kunnen doen en dan Kongolo op links.
Nu hebben we Botteghin voor op de bank en schuiven we een van onze beste spelers (Van Beek) naar Rechtsback als er iets gebeurd met onze eerste keus ( Karsdorp)
Een Clasie die net van Excelsior komt zou er nu we geld hebben ook niet zomaar ingezet worden, ben ik van overtuigd. Terwijl dat het pareltje van de afgelopen jaren is geworden. Bijvoorbeeld een Nieuwkoop zou je gewoon moeten durven inzetten, je geeft hem een contract dus is ie blijkbaar goed genoeg voor Feyenoord 1. Hetzelfde geld voor Anass natuurlijk, maar die heeft zich al bewezen wmb.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Achahbar telt dan telt Locadia natuurlijk ook, ze zijn allebei nog niet echt doorgebroken.
Maar ik ben het wel met Jihawti eens dat de doorstroom altijd tegenvalt. Niet dat er niet genoeg spelers bij het eerste elftal komen vanuit de jeugd, maar de stap naar basisspeler wordt vooralsnog niet heel makkelijk gezet, met uitzondering van de CV positie dus.
Voor wie moet die Nieuwkoop er in dan? We hebben op zijn plek twee van de beste middenvelders van de Eredivisie.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een Clasie die net van Excelsior komt zou er nu we geld hebben ook niet zomaar ingezet worden, ben ik van overtuigd. Terwijl dat het pareltje van de afgelopen jaren is geworden. Bijvoorbeeld een Nieuwkoop zou je gewoon moeten durven inzetten, je geeft hem een contract dus is ie blijkbaar goed genoeg voor Feyenoord 1. Hetzelfde geld voor Anass natuurlijk, maar die heeft zich al bewezen wmb.
Haha.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:05 schreef Typisch het volgende:
We hebben op zijn plek twee van de beste middenvelders van de Eredivisie.
Nieuwkoop is een voorbeeld. Je weet niet of hij op den duur minder is dan El Ahmadi of Vejinovic omdat dat al gevestigde namen zijn. Maar ben zondag wel kapot geschrokken van Vejinovic, aan alle kanten voorbij gelopen, kon niet mee met het tempo. Ik hoop echt dat dat eenmalig was.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor wie moet die Nieuwkoop er in dan? We hebben op zijn plek twee van de beste middenvelders van de Eredivisie.
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:08 schreef Typisch het volgende:
De jeugdopleiding is de redding van Feyenoord geweest (samen met twee gehuurde spitsen). Maar om dan nu elke keer als er een talentje aanklopt te roepen dat hij maar gelijk in de basis moet ''want eigen jeugd'' (wat vaak het enige argument is) is op zijn minst nogal stom te noemen.
Wel grappig als je hele middenveld wordt overlopen 90 minuten lang door PSV dat je nog steeds durft te beweren dat er ook maar één van die spelers de beste van de Eredivisie is.quote:
Lees de post waar je op reageert van mij nog eens en probeer eens te vinden wat je fout gelezen hebt. Je kan het.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel grappig als je hele middenveld wordt overlopen 90 minuten lang door PSV dat je nog steeds durft te beweren dat er ook maar één van die spelers de beste van de Eredivisie is.
Laat staan 2.
dan heb je geen plaat voor je kop, maar een appartementencomplex haha!
Helemaal niks zo blijkt!quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lees de post waar je op reageert van mij nog eens en probeer eens te vinden wat je fout gelezen hebt. Je kan het.
Is goed.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal niks zo blijkt!
Moest weer lachen.
Ik zal je helpen. Er wordt niet beweerd dat ze de beste van de Eredivisie zijn, maar één van de beste. Een klein nuance-verschilquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal niks zo blijkt!
Moest weer lachen.
Ze staan niet eens in de top 3.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik zal je helpen. Er wordt niet beweerd dat ze de beste van de Eredivisie zijn, maar één van de beste. Een klein nuance-verschil
Uitstekend.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:13 schreef timmmmm het volgende:
Ahhh beroepstroll GGMM in tha house. Altijd lachen.
Hoe is je weekend?
Dat is goed om te horen. Sterker nog, ik ben er zelfs een beetje jaloers op! Ik persoonlijk verveel me altijd de touwtyfus als ze interlands spelenquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze staan niet eens in de top 3.
[..]
Uitstekend.
Zonde dat je zonder voetbal direct niks te doen hebt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen. Sterker nog, ik ben er zelfs een beetje jaloers op! Ik persoonlijk verveel me altijd de touwtyfus als ze interlands spelen
Dat lijkt me een goed idee. Misschien kunnen we dan ook elkaars haar vlechten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde dat je zonder voetbal direct niks te doen hebt.
Zullen we samen kijken welke hobby's goed bij jou passen?
neem klaas mee! Haren vlechten moet tie kunnenquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed idee. Misschien kunnen we dan ook elkaars haar vlechten.
Je spreekt alsof we Ronaldo en Messi hebben gekocht.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:46 schreef K.offie het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in!
En ik snap het argument wel: met eigen jeugd kunnen wij ons niet alleen identificeren, maar zo creëer je ook toekomstige transferwaarde. Maar bij het gros van de opportunisten hier is dit idd vaak het enige argument
quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je spreekt alsof we Ronaldo en Messi hebben gekocht.
Wat er nu gebeurd is dat een aankoop sowieso de voorkeur en het vertrouwen krijgt boven de jeugd zonder dat ze aantoonbaar beter zijn. Dat mag best andersom of minder.
D'r zijn er toch minstens 10 beter in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik zal je helpen. Er wordt niet beweerd dat ze de beste van de Eredivisie zijn, maar één van de beste. Een klein nuance-verschil
Okquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
D'r zijn er toch minstens 10 beter in de Eredivisie.
Is Achabar minder dan Kazim en Kramer ?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vejenovic, Botteghin, V/d Heijden en Elia (ja zelfs hij) hebben het toch al laten zien op verschillende niveau's. Dat kun je van de jeugd niet zeggen. Wederom is hier het enige argument ''eigen jeugd''.
En waaruit blijkt dat hij dit niet doet? Gio weet (en ziet) waarschijnlijk wel hoe goed die jongens zijn en als zij beter zijn en hij denkt daar meer kans mee te maken op een overwinning zal hij ze wel opstellen. Of denk jij dat hij Kazim er in zet omdat hij denkt daar minder kans mee te maken?quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is Achabar minder dan Kazim en Kramer ?
Weet jij hoe goed Schuurman en Nieuwkoop eigenlijk zijn?
Van alles wat jij opnoemt is niemand zo goed dat ze een aparte status moeten krijgen.
Gio als oud jeugdtrainer kent als het goed is die jongens van Varkenoord maar moet zijn eigen ding gaan doen en niet alles wat van Geel hem influistert.
Voor van Geel is het nu heel belangrijk om succes te halen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
En waaruit blijkt dat hij dit niet doet? Gio weet (en ziet) waarschijnlijk wel hoe goed die jongens zijn en als zij beter zijn en hij denkt daar meer kans mee te maken op een overwinning zal hij ze wel opstellen. Of denk jij dat hij Kazim er in zet omdat hij denkt daar minder kans mee te maken?
Hij schijnt 6 jaar geleden een paar leuke wedstrijden gespeeld te hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:22 schreef VXXLL het volgende:
Elia gaat echt niks presteren, flop aankoop. Snap het vertrouwen echt niet in dat pisventje met zijn instelling.
Is nogal gissen, naar mijn weten was Karsdorp gewoon niet 100% fit (zie blessure vorige wedstrijd en afmelding voor Jong Oranje) en koos hij dus voor Botteghin.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor van Geel is het nu heel belangrijk om succes te halen.
Giovanni van Bronckhorst is een held vanwege zijn succes als speler.
Maar Giovanni is nu Gio de jonge trainer. Gezien die opstelling van Psv is het niet zo gek gedacht dat Van Geel zijn aankopen heeft geforceerd. Vervolgens ziet hij dat ze nog al tegenvallen en nu opeens daarom met die Europa is de doelstelling is gekomen om bij Gio weer druk weg te nemen als jonge trainer.
5 jaar.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij schijnt 6 jaar geleden een paar leuke wedstrijden gespeeld te hebben.
vAN geel heeft die aankopen alleen maar gedaan om het Feyenoord publiek tevreden te stellen en voornamelijk om zijn positie als technische directeur veilig te stellen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor van Geel is het nu heel belangrijk om succes te halen.
Giovanni van Bronckhorst is een held vanwege zijn succes als speler.
Maar Giovanni is nu Gio de jonge trainer. Gezien die opstelling van Psv is het niet zo gek gedacht dat Van Geel zijn aankopen heeft geforceerd. Vervolgens ziet hij dat ze nog al tegenvallen en nu opeens daarom met die Europa is de doelstelling is gekomen om bij Gio weer druk weg te nemen als jonge trainer.
Vooruit, hier heb je gelijk. Als je alle middenvelders op één hoop gooit zijn Guardado, Klaassen of Ziyech beter. Maar ik zou de top 5 ook nog wel 'één van de beste' willen noemen. Noem jij nog eens 2 middenvelders die beter zijn of voor mijn part 7, want als je bij de beste 10 middenvelders van de eredivisie hoort ben je zeker goed genoeg voor een topclub.quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:58 schreef hhh38 het volgende:
Maar ik zou de top 5 ook nog wel 'één van de beste' willen noemen.
Immers. Die doet weinig onder voor Guardado en Klaassen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet.
Zeker niet omdat de 3 die je noemt veel beter zijn dan die 2 bij Feyenoord. Tuurlijk kan je het zo verdraaien als jij nu doet, maar er zit kwalitatief nog wel een groot verschil met de 3 die jij noemt en die 2 van Feyenoord waarvan ik overigens niet eens weet wie hij naast Vejinovic bedoelt.
Nee, er zijn inderdaad ook genoeg voorbeelden van eigen kweek die gewoon niet goed genoeg waren. Maar (ja verwachtte hem al) ik vind het ook niet erg getuigen van goed beheer van het kapitaal dat de jeugdopleiding voorbrengt om dan bijvoorbeeld een Karsdorp, beste 10 uit de jeugdopleiding, niet daar zijn minuten te laten maken. Invalbeurten, basisplaats als de eerste keus geblesseerd raakt, basisplaats in kleinere wedstrijden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:08 schreef Typisch het volgende:
De jeugdopleiding is de redding van Feyenoord geweest (samen met twee gehuurde spitsen). Maar om dan nu elke keer als er een talentje aanklopt te roepen dat hij maar gelijk in de basis moet ''want eigen jeugd'' (wat vaak het enige argument is) is op zijn minst nogal stom te noemen.
Gastquote:Op zondag 6 september 2015 09:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Eigen jeugd levert uiteindelijk geld op
Aankopen hebben Feyenoord helemaal geen fuk opgeleverd de laatste 5 jaar.
Van Beek is beter als Botteghin. Bothegin zal Feyenoord geen klote opleveren.
Kongolo is beter dan van der Heijden, maar is logische dat hij naar linksback moet omdat die positie slecht bezet is. Van der Heijden zal Feyenoord niet veel opleveren. Kongolo wel
veijonovic zou ook Vlhenna kunnen spelen...ik denk op termijn Vilhenna gewoon beter. Vilhenna zou een hoge transfersom kunnen opleveren in de toekomst als hij zijn contract verlengt. Veijonovic zal Feyenoord weinig opleveren.
Bilal, Kazim, Kramer zullen Feyenoord geen fuk opleveren.
MArtin van geel is helemaal niet met de toekomst bezig, Hij wilde op korte termijn scoren,
Dit seizoen geen landstitel dan moet hij gewoon opdonderen. Hoe lang moet je deze man laten zitten bij een club als Feyenoord zonder resultaten?
Hij kan alleen maar blijven zitten omdat hij met Gudde een homoseksuele relatie heeft.
KLOPT ajax speelt vanavond weerquote:
Dus je vindt het het belangrijkste doel dat Feyenoord miljoenen verdient? Om er wat mee te doen: spelers kopen? Ow wacht, je wilt geen gekochte spelersquote:Op zondag 6 september 2015 09:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Eigen jeugd levert uiteindelijk geld op
Aankopen hebben Feyenoord helemaal geen fuk opgeleverd de laatste 5 jaar.
Van Beek is beter als Botteghin. Bothegin zal Feyenoord geen klote opleveren.
Kongolo is beter dan van der Heijden, maar is logische dat hij naar linksback moet omdat die positie slecht bezet is. Van der Heijden zal Feyenoord niet veel opleveren. Kongolo wel
veijonovic zou ook Vlhenna kunnen spelen...ik denk op termijn Vilhenna gewoon beter. Vilhenna zou een hoge transfersom kunnen opleveren in de toekomst als hij zijn contract verlengt. Veijonovic zal Feyenoord weinig opleveren.
Bilal, Kazim, Kramer zullen Feyenoord geen fuk opleveren.
MArtin van geel is helemaal niet met de toekomst bezig, Hij wilde op korte termijn scoren,
Dit seizoen geen landstitel dan moet hij gewoon opdonderen. Hoe lang moet je deze man laten zitten bij een club als Feyenoord zonder resultaten?
Hij kan alleen maar blijven zitten omdat hij met Gudde een homoseksuele relatie heeft.
Je snapt het allemaal niet zo goed..quote:Op zondag 6 september 2015 14:12 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dus je vindt het het belangrijkste doel dat Feyenoord miljoenen verdient? Om er wat mee te doen: spelers kopen? Ow wacht, je wilt geen gekochte spelers![]()
Schande idd om een speler als Ruud Vormer 2x te contracteren.quote:Op zondag 6 september 2015 15:59 schreef klaasweetalles het volgende:
De transfers van Martin van Geel....
bijna 5 jaar van geel heeft deze transfers opgeleverd.
Pelle werdt gescout door de zoon van Koeman..
guidetti werd gehuurd...
Lees deze namen door en oordeel zelf of van gEEL EEN goede Technische directeur voor Feyenoord is...
Guyon Fernandez
Miquel Nelom
Ronald Graafland
Otman Bakkal
John Guidetti
Daryl Janmaat
Joris Mathijssen
John Goossens
Lex Immers
Harmeet Singh. Singh
Ruud Vormer
Omar Elabdellaoui
Graziano Pelle
Wesley Verhoek
Mitchell Te Vrede
Kamil Miazek
Kensuke Tada
Jordy van Deelen
Elvis Manu
Samuel Armenteros
Otman Bakkal
Luke Wilkshire
Bilal Başaçikoğlu
Colin Kazim-Richards
Kenneth Vermeer
Jens Toornstra
Warner Hahn
Khalid Boulahrouz
Ruud Vormer
Eric Botteghin
Jan-Arie van der Heijden
Simon Gustafson
Marko Vejinović
Eljero Elia
Michiel Kramer
Dirk Kuijt
Er staan namen tussen waarvan ik zelf nog nooit gehoord had....
HET IS FUKKING BIJNA TROEP ALLEMAAL!
Hoeveel geld heeft dit Feyenoord GEKOST in 5 jaar???
Maar we hebben nooit geld in Rotterdam
bijna 40 spelers.....ik denk dat ik nog namen vergeten ben![]()
Dat ben ik dan wel weer met je eens, maar ook bij Ajax is er een salarisplafond dat te laag ligt (dat niet zoveel hoger ligt dan bij bij Feyenoord). De Nederlandse topclubs moeten sowieso hun geld inderdaad gaan investeren in flink hoge salarissen om eigen jeugd tot een jaar of 23 a 24 vast te houden.quote:Op zondag 6 september 2015 15:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je snapt het allemaal niet zo goed..
Bij ajax snappen ze het wel
Die geven een hoop van binnengekomen transfergeld uit aan hun eigen jeugd spelers die doorbreken door middel van betere contracten waardoor de afkoopsommen voor deze spelers vele malen hoger liggen dan in rotterdam...
Je heb inderdaad gelijk als je zegt dat ik zeg dat je dat geld niet hoeft uit te geven aan spelers halen. In principe kan er maar voor 1 positie geld uit gegeven worden en dat is de spitspositie....
Die transfers die Feyenoord heeft gedaan zijn ALLEMAAL bullshit transfers geweest. De enige speler wat een goede aankoop was Jan-Maat, maar dat was al een eigen jeugd speler die door wanbeleid ooit wegging.
Geloof mij nou maar het merendeel van die mensen in de kuip zien liever eigen jeugd dan een hoop van die spelers die er nu rond lopen. Ik zie de verontwaardiging iedere keer op twitter over al die aankopen en het niet opstellen van de eigen jeugd.
Je mag maar een x-percentage van de begroting uitgeven aan salarissen. Ik dacht 60%, maar dat weet ik niet exact. Als je dat dus wil doen, moet je de selecties extreem veel kleiner gaan maken, wat er toe leidt dat de selectie te klein wordt om een heel seizoen competitief te zijn. En dan nog betalen ze in het buitenland 7x zoveelquote:Op zondag 6 september 2015 16:22 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dat ben ik dan wel weer met je eens, maar ook bij Ajax is er een salarisplafond dat te laag ligt (dat niet zoveel hoger ligt dan bij bij Feyenoord). De Nederlandse topclubs moeten sowieso hun geld inderdaad gaan investeren in flink hoge salarissen om eigen jeugd tot een jaar of 23 a 24 vast te houden.
Dit. Van Geel heeft Feyenoord gered, maar het is nu wel de vraag of hij geschikt is om de volgende stap te zetten met de club: die naar de top. Dat zal dit seizoen blijken als ze kampioen of geen kampioen worden. Want ik ben het wel met hem eens dat dit seizoen alles of niets voor Van Geel is. Hoewel het ook weer niet té zwart-wit gezien moet worden en net een titel mislopen op 3 puntjes en 2e worden nog niet betekend dat hij gefaald heeft. Wéér een 3e plek met 12 punten achterstand echter, dan moet je die man gewoon bedanken voor z'n diensten en wegsturen.quote:Op zondag 6 september 2015 16:11 schreef Bombvis het volgende:
Mwah, gezien de situatie waar we vandaan komen kan ik idd concluderen dat hij een redelijk goede TD is. Paar gokjes, staan jeugdspelers in je lijst, paar namen die zich bewezen hadden en het niet lieten zien bij andere clubs waarbij gehoopt werd op revanchegevoelens en paar spelers waarvan gedacht werd dat ze wel een aanwinst konden zijn. Al met al best aardig dus, we hebben veel veel veel slechtere gehad
En wie gaat hem moeten opvolgen? Zijn er betere TDen beschikbaar, iemand die Feyenoord verder kan helpen? Ik weet ook wel dat Van Geel z'n netwerk redelijk beperkt is en dat hij fouten maakt, maar ik zou niet weten wie hem moet opvolgen.quote:Op zondag 6 september 2015 16:26 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dit. Van Geel heeft Feyenoord gered, maar het is nu wel de vraag of hij geschikt is om de volgende stap te zetten met de club: die naar de top. Dat zal dit seizoen blijken als ze kampioen of geen kampioen worden. Want ik ben het wel met hem eens dat dit seizoen alles of niets voor Van Geel is. Hoewel het ook weer niet té zwart-wit gezien moet worden en net een titel mislopen op 3 puntjes en 2e worden nog niet betekend dat hij gefaald heeft. Wéér een 3e plek met 12 punten achterstand echter, dan moet je die man gewoon bedanken voor z'n diensten en wegsturen.
Is dat UEFA-beleid of KNVB-beleid? En weet je ook hoe die verhouding nu bij de Nederlandse top 3 is toevallig? Maar dat zou veel verklaren waarom Ajax die salarissen niet eens wat opschroeft...quote:Op zondag 6 september 2015 16:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je mag maar een x-percentage van de begroting uitgeven aan salarissen. Ik dacht 60%, maar dat weet ik niet exact. Als je dat dus wil doen, moet je de selecties extreem veel kleiner gaan maken, wat er toe leidt dat de selectie te klein wordt om een heel seizoen competitief te zijn. En dan nog betalen ze in het buitenland 7x zoveel
Nou ja, ik probeer een bron te vinden, maar kan het zo snel niet vinden. Denk dat het ergens in het FFP-gebeuren zit, ik kom er zsm op terugquote:Op zondag 6 september 2015 16:28 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Is dat UEFA-beleid of KNVB-beleid? En weet je ook hoe die verhouding nu bij de Nederlandse top 3 is toevallig? Maar dat zou veel verklaren waarom Ajax die salarissen niet eens wat opschroeft...
Don Leoquote:Op zondag 6 september 2015 16:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En wie gaat hem moeten opvolgen? Zijn er betere TDen beschikbaar, iemand die Feyenoord verder kan helpen? Ik weet ook wel dat Van Geel z'n netwerk redelijk beperkt is en dat hij fouten maakt, maar ik zou niet weten wie hem moet opvolgen.
BEN JE WEL HELEMAAL GOED WIJS???quote:Op zondag 6 september 2015 16:26 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dit. Van Geel heeft Feyenoord gered, maar het is nu wel de vraag of hij geschikt is om de volgende stap te zetten met de club: die naar de top. Dat zal dit seizoen blijken als ze kampioen of geen kampioen worden. Want ik ben het wel met hem eens dat dit seizoen alles of niets voor Van Geel is. Hoewel het ook weer niet té zwart-wit gezien moet worden en net een titel mislopen op 3 puntjes en 2e worden nog niet betekend dat hij gefaald heeft. Wéér een 3e plek met 12 punten achterstand echter, dan moet je die man gewoon bedanken voor z'n diensten en wegsturen.
quote:
Wat een onzin. Laat ik dan eens even slechts enkele dingen noemen:quote:Op zondag 6 september 2015 16:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
BEN JE WEL HELEMAAL GOED WIJS???
De enige die Feyenoord gered heeft zijn de mensen op Varkenoord.....
Spelers dwingen zelf hun transfers af door hun prestaties op het veld...
Van geel heeft geen fuck gepresteerd.
Guidetti en Pellé bedoel je? Dus volgens jou zijn bijvoorbeeld Kuyt, Elia, Kramer, Botteghin, Veijnovic, Van der Heijden al mislukt na 4 wedstrijden? (waarvan er overigens 3 gewonnen werden)quote:Op zondag 6 september 2015 16:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Van Geel heeft 40 transfers gedaan en 38 daarvan zijn mislukt in de kuip
Op zich kan dat beleid best werken. Maar dan moet je wel écht de goede (bekende) spelers vanuit de subtop eruit pikken. Zoals Ajax dat bijvoorbeeld met o.a. Suarez deed. Dat kon de afgelopen jaren niet, eigenlijk pas sinds deze zomer kun je de top van de subtop wegkopen.quote:Op zondag 6 september 2015 16:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Van Geel is een goede verkoper maar zijn aankoopbeleid is minder geslaagd.. Pelle, Janmaat, Guidetti.. waarbij Pelle en Guidetti door enige mazzel bij ons kwamen. Verder heeft Van Geel niet 1 succesvolle aankoop gedaan.. hij haalt voornamelijk spelers die iedereen al kent bij subtoppers en middenmoters.. die spelers slagen er bijna allemaal niet in om door te groeien naar een hoger niveau, vaak gaan ze zelfs omlaag.
Vermeer en El Ahmadi.quote:Op zondag 6 september 2015 16:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Van Geel is een goede verkoper maar zijn aankoopbeleid is minder geslaagd.. Pelle, Janmaat, Guidetti.. waarbij Pelle en Guidetti door enige mazzel bij ons kwamen. Verder heeft Van Geel niet 1 succesvolle aankoop gedaan.. hij haalt voornamelijk spelers die iedereen al kent bij subtoppers en middenmoters.. die spelers slagen er bijna allemaal niet in om door te groeien naar een hoger niveau, vaak gaan ze zelfs omlaag.
De UEFA heeft volgens mij geen echte regels wat dat betreft, bij de KNVB zit het in het licentiesysteem (financiële solvabiliteit ed). Van de FFP moet er break-even gedraaid worden met een maximaal verlies van 5 miljoen in 3 jaar. Ofwel, je kan wel 40 miljoen uitgeven, maar moet er wel 40 miljoen binnengehaald worden (niet gedekt door een privaat persoon (zoals bij Vitesse/Utrecht etc.) maar echt door sponsoren, prijzengeld vanuit CL etc.). De Nederlandse ploegen zaten in 2012/2013 op ongeveer 50% qua salaris. Volgens mij (als ik dit goed lees) val je bij de KNVB dan net in schaal 2, voldoende. Schaal 3 is <50%, schaal 1 >80%. Maar het is niet echt heel duidelijk te vinden, of ik kan het iig niet goed vinden. Juridisch is het allemaal perfect afgedekt waarschijnlijk, maar maakt het niet makkelijker om dat soort info te vindenquote:Op zondag 6 september 2015 16:33 schreef Roland010 het volgende:
[..]
60 % is sowieso wel erg veel, ik kan me niet voorstellen dat Feyenoord, PSV en Ajax daar echt al op zitten. Schat eerder 40 % ofzo.
quote:Op zondag 6 september 2015 16:43 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Op zich kan dat beleid best werken. Maar dan moet je wel écht de goede (bekende) spelers vanuit de subtop eruit pikken. Zoals Ajax dat bijvoorbeeld met o.a. Suarez deed. Dat kon de afgelopen jaren niet, eigenlijk pas sinds deze zomer kun je de top van de subtop wegkopen.
Dat is waar. Soms komt er ook wat pech bij kijken.. Van Toornstra en Bilal had ik bijvoorbeeld meer verwacht tot nu toe. En een speler die echt goed is had bij ons kunnen spelen, maar wilde zelf niet (Ziyech)quote:Op zondag 6 september 2015 16:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vermeer en El Ahmadi.
We moeten niet vergeten dat Van Geel ook afhankelijk is van de scouting en zijn budget. Dit is het eerste jaar dat hij pas echt wat geld heeft gehad om uit te geven. En zelfs dit jaar was het niet heel veel.
Van Ziyech baal ik ook nog steeds, vooral omdat Twente niet volgens de regels heeft gehandeld. En daar hebben ze geen eens een echte straf voor gehad.quote:Op zondag 6 september 2015 16:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
[..]
Dat is waar. Soms komt er ook wat pech bij kijken.. Van Toornstra en Bilal had ik bijvoorbeeld meer verwacht tot nu toe. En een speler die echt goed is had bij ons kunnen spelen, maar wilde zelf niet (Ziyech)
Jawel, een boete van paar tienduizend euro ofzo. Niet heel veel iig, maar meer konden ze waarschijnlijk ook niet doen vanwege de reglementenquote:Op zondag 6 september 2015 16:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van Ziyech baal ik ook nog steeds, vooral omdat Twente niet volgens de regels heeft gehandeld. En daar hebben ze geen eens een echte straf voor gehad.
Dat zeg ik, geen echte straf. Wat is 40.000 euro boete als je een bedrag van een paar miljoen op tafel legt voor een speler?quote:Op zondag 6 september 2015 16:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jawel, een boete van paar tienduizend euro ofzo. Niet heel veel iig, maar meer konden ze waarschijnlijk ook niet doen vanwege de reglementen
Toentertijd een stukje dichter naar een faillissement van de club. Maar het is inderdaad een lachertjequote:Op zondag 6 september 2015 16:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik, geen echte straf. Wat is 40.000 euro boete als je een bedrag van een paar miljoen op tafel legt voor een speler?
Ja zijn creativiteit en scorend vermogen hadden we wel kunnen gebruiken op het middenveld..maar misschien paste zijn persoonlijkheid niet bij Feyenoord, vind het nog steeds moeilijk voor te stellen dat een speler liever bij Twente wil voetballen dan voor Feyenoord.quote:Op zondag 6 september 2015 16:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van Ziyech baal ik ook nog steeds, vooral omdat Twente niet volgens de regels heeft gehandeld. En daar hebben ze geen eens een echte straf voor gehad.
Van Toornstra was het toch overduidelijk dat hij het niet aan zou kunnen? Om die transfer heb ik smakelijk gelachen. Vooral de vergelijkingen met Strootman waren hilarisch.quote:Op zondag 6 september 2015 16:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
[..]
Dat is waar. Soms komt er ook wat pech bij kijken.. Van Toornstra en Bilal had ik bijvoorbeeld meer verwacht tot nu toe. En een speler die echt goed is had bij ons kunnen spelen, maar wilde zelf niet (Ziyech)
Ik vond Toornstra een goeie aankoop en de meeste Feyenoorders ook volgens mij. Alleen vind ik de prijs-kwaliteit verhouding bij spelers uit de eredivisie niet goed. 2,5 miljoen voor Bilal is teveel.. 3,5 miljoen voor Toornstra is teveel..2,2 miljoen voor Kramer is teveel.. 2,5 miljoen voor Botteghin is teveel.. 3,5 miljoen voor Vejinovic is ook veel maar dat wachten we nog even af.quote:Op zondag 6 september 2015 16:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Van Toornstra was het toch overduidelijk dat hij het niet aan zou kunnen? Om die transfer heb ik smakelijk gelachen. Vooral de vergelijkingen met Strootman waren hilarisch.
Mwah, je wist niet waar het plafond lag bij Toornstra toen ie kwam. Dat was ook het geval bij Strootman toen ie bij PSV kwam. Dat is trouwens nog steeds niet bekend bij Strootman en dat zullen we nooit meer weten ook waarschijnlijk.quote:Op zondag 6 september 2015 16:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Van Toornstra was het toch overduidelijk dat hij het niet aan zou kunnen? Om die transfer heb ik smakelijk gelachen. Vooral de vergelijkingen met Strootman waren hilarisch.
Thx!quote:Op zondag 6 september 2015 16:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De UEFA heeft volgens mij geen echte regels wat dat betreft, bij de KNVB zit het in het licentiesysteem (financiële solvabiliteit ed). Van de FFP moet er break-even gedraaid worden met een maximaal verlies van 5 miljoen in 3 jaar. Ofwel, je kan wel 40 miljoen uitgeven, maar moet er wel 40 miljoen binnengehaald worden (niet gedekt door een privaat persoon (zoals bij Vitesse/Utrecht etc.) maar echt door sponsoren, prijzengeld vanuit CL etc.). De Nederlandse ploegen zaten in 2012/2013 op ongeveer 50% qua salaris. Volgens mij (als ik dit goed lees) val je bij de KNVB dan net in schaal 2, voldoende. Schaal 3 is <50%, schaal 1 >80%. Maar het is niet echt heel duidelijk te vinden, of ik kan het iig niet goed vinden. Juridisch is het allemaal perfect afgedekt waarschijnlijk, maar maakt het niet makkelijker om dat soort info te vinden
3.5 miljoen betalen voor een speler die niet eens international wasquote:Op zondag 6 september 2015 17:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vond Toornstra een goeie aankoop en de meeste Feyenoorders ook volgens mij. Alleen vind ik de prijs-kwaliteit verhouding bij spelers uit de eredivisie niet goed. 2,5 miljoen voor Bilal is teveel.. 3,5 miljoen voor Toornstra is teveel..2,2 miljoen voor Kramer is teveel.. 2,5 miljoen voor Botteghin is teveel.. 3,5 miljoen voor Vejinovic is ook veel maar dat wachten we nog even af.
Lang geleden haalde Feyenoord spelers als Konterman, Van Wonderen, Bosvelt, Van Gastel..allemaal van subtop of middenmoot uit de eredivisie. Weet niet meer wat ze toen kostten maar toen lukte het dus wel..al die spelers brachten Feyenoord naar een hoger niveauquote:Op zondag 6 september 2015 17:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
3.5 miljoen betalen voor een speler die niet eens international was
geld ook voor die andere spelers
In verleden werden eigenlijk alleen maar Internationals gehaald naar de kuip.
Als je spelers haalt dan moeten het gewoon internationals zijn. Anders heb je er meestal geen fuk aan, Of ze nou van Zweden, Oostenrijk of weet ik veel waar ze vandaan moeten komen. Je haalt internationals voor dat soort bedragen en geen derderangs eredivisiespelertjes.
Nou ja, je zal een mix moeten vinden tussen ervarener spelers en jeugd. Jeugd alleen werkt niet (eredivisie kan wellicht nog wel, Europees niet), ervarener mensen zijn duurder. Grotere clubs hebben hogere begroting, kunnen dus meer salaris geven en dus beter zorgen voor een perfecte mix. Kleinere clubs hebben minder geld om uit te kunnen geven, moeten dus creatiever zijn en hopen dat dat goed uitpakt. Sommige clubs excelleren daarin (Heerenveen vind ik persoonlijk), andere clubs hebben daar wat meer moeite mee. Je kan jeugd wel goede contracten geven, maar dan kan je spelers van buitenaf wel vergeten.quote:Op zondag 6 september 2015 17:10 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Thx!
Eigenlijk zou je dus even heel simpel gesteld kunnen zeggen dat de KNVB de NL topclubs een beetje aanmoedigt om vooral te kopen in plaats van eigen jeugd goede contracten aan te bieden... Want stel je bent Ajax of Feyenoord met enorm veel goede jeugdspelers: dan liever voor 4 miljoen v.d. Hoorn, Toornsta, Duarte of weet ik veel wie kopen dan met dat geld 2 eigen jeugdspelers een salarisverhoging bieden waarvoor ze tot 2019/2020 bijtekenen.
Misschien voor de doorstroming van de eredivisie in het algemeen wel goed, maar het is wel voor een deel oorzaak van de nivellering.
Waar slaat dat nou weer op...quote:Op zondag 6 september 2015 17:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
3.5 miljoen betalen voor een speler die niet eens international was
geld ook voor die andere spelers
In verleden werden eigenlijk alleen maar Internationals gehaald naar de kuip.
Als je spelers haalt dan moeten het gewoon internationals zijn. Anders heb je er meestal geen fuk aan, Of ze nou van Zweden, Oostenrijk of weet ik veel waar ze vandaan moeten komen. Je haalt internationals voor dat soort bedragen en geen derderangs eredivisiespelertjes.
In die jaren lag gewoon het niveau van het Nederlands voetbal gewoon hoger in de eredivisie Deze spelers haalden ook het Nederlands elftal.quote:Op zondag 6 september 2015 17:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Lang geleden haalde Feyenoord spelers als Konterman, Van Wonderen, Bosvelt, Van Gastel..allemaal van subtop of middenmoot uit de eredivisie. Weet niet meer wat ze toen kostten maar toen lukte het dus wel..al die spelers brachten Feyenoord naar een hoger niveau
Je kan het ook omdraaien: sommige jeugdspelers hebben het zelf een beetje verknald vorig seizoen waardoor nu anderen (voorlopig) even de voorkeur krijgen. Zoals bijvoorbeeld Boetius het gewoon een heel seizoen verknalde, dat kan op dit niveau niet. Hoe erg ik het die jongen ook gunde.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je spreekt alsof we Ronaldo en Messi hebben gekocht.
Wat er nu gebeurd is dat een aankoop sowieso de voorkeur en het vertrouwen krijgt boven de jeugd zonder dat ze aantoonbaar beter zijn. Dat mag best andersom of minder.
PSV vind ik sowieso wel het voorbeeld van goed beleid de laatste 2 jaar (terwijl ze in de paar jaar daarvoor het schoolvoorbeeld waren van wanbeleid). De toppers uit de eigen jeugd combineren met goede aankopen van buitenaf (nationaal en internationaal). Mensen die roepen dat Feyenoord alleen eigen jeugd moet opstellen beseffen niet helemaal dat je, zoals jij al aangeeft, geen selectie met 23 spelers uit eigen jeugd kan hebben. Alleen de jeugd die daadwerkelijk goed genoeg is dient een echte kans te krijgen, niet elke jongen die het even een paar maanden leuk doet bij Jong Feyenoord. Helaas konen we de afgelopen paar jaar niet anders, maar nu er weer wat budget is mag de balans er zeker wel meer in komen zoals nu gebeurt.quote:Op zondag 6 september 2015 17:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nou ja, je zal een mix moeten vinden tussen ervarener spelers en jeugd. Jeugd alleen werkt niet (eredivisie kan wellicht nog wel, Europees niet), ervarener mensen zijn duurder. Grotere clubs hebben hogere begroting, kunnen dus meer salaris geven en dus beter zorgen voor een perfecte mix. Kleinere clubs hebben minder geld om uit te kunnen geven, moeten dus creatiever zijn en hopen dat dat goed uitpakt. Sommige clubs excelleren daarin (Heerenveen vind ik persoonlijk), andere clubs hebben daar wat meer moeite mee. Je kan jeugd wel goede contracten geven, maar dan kan je spelers van buitenaf wel vergeten.
Ajax geeft volgens mij z'n jeugd relatief goede contracten, halen incidenteel een mogelijke versterking van buitenaf maar hebben ook relatief veel gokjes gehad (Zimling b.v.). Psv heeft het nu erg goed voor elkaar met sterke spelers van buitenaf en wat jeugd rondlopen. Feyenoord had de afgelopen jaren veel jeugd, nu wat meer spelers van buitenaf maar die zitten (zover ik mij kan herinneren) altijd een beetje daar tussenin. Wel jeugd, maar ook spelers van buitenaf, veelal gokjes en hopen dat het goed uitpakt.
Toornstra vond ik wel boven de middelmaat uitstijgen.. scorend vermogen, goede vrij trap, harde werker.. 1e seizoenshelft vorig jaar was ook gewoon goed van hem.quote:Op zondag 6 september 2015 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Effe Serieus....Bilal......was me nooit opgevallen
Toornstra...was me ook nooit echt opgevallen...
en ik wel doorgaan met al die namen de laatste jaren die gehaald zijn en waarvan ik verbaast was.
Die namen die jij zojuist noemt die blonken gewoon wekelijks uit in de eredivisie....dat waren echt geen spelers die effe kwamen kijken....
Dan moet je toch wat meer de eredivisie gaan volgen. Bilal gold als een van de grotere talenten in de eredivisie en Toornsta blonk uit en besliste wedstrijden bij Utrecht. Zeg niet dat het direct de top van de eredivisie was, maar voor de breedte gewoon de perfecte spelers. En zeker Bilal kon (en kan nog steeds) uitgroeien tot een hele goede speler.quote:Op zondag 6 september 2015 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Effe Serieus....Bilal......was me nooit opgevallen
Toornstra...was me ook nooit echt opgevallen...
Jongen het is echt heel simpelquote:Op zondag 6 september 2015 17:37 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dan moet je toch wat meer de eredivisie gaan volgen. Bilal gold als een van de grotere talenten in de eredivisie en Toornsta blonk uit en besliste wedstrijden bij Utrecht.
Wat vind je van Depay? Die vind ik overrated.quote:Op zondag 6 september 2015 17:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jongen het is echt heel simpel
Als een speler mij niet opvalt dan mislukt hij
Dat is een gouden regel die altijd opgaat
Ik niet wereldtopper, moet zijn top nog halen.quote:Op zondag 6 september 2015 17:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat vind je van Depay? Die vind ik overrated.
Solliciteer als scout zou ik zeggenquote:Op zondag 6 september 2015 17:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Dan moet je toch wat meer de eredivisie gaan volgen. Bilal gold als een van de grotere talenten in de eredivisie en Toornsta blonk uit en besliste wedstrijden bij Utrecht.
Jongen het is echt heel simpel
Als een speler mij niet opvalt dan mislukt hij
Nee, klopt idd.quote:Op zondag 6 september 2015 17:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Effe serieus? bilal en toornstra en de rest... daar lachen ze bij ajax en psv om. Die hebben nooit in hun scoutingsboekjes gestaan.
Nederlands elftalquote:Op zondag 6 september 2015 18:13 schreef ForzaMilan het volgende:
Al die feyenoorders zeuren over al die ajacieden, terwijl die de vrij er ook geen kut van kan.
Trololol. En weer doei.quote:Op zondag 6 september 2015 18:13 schreef ForzaMilan het volgende:
Al die feyenoorders zeuren over al die ajacieden, terwijl die de vrij er ook geen kut van kan.
quote:
quote:
Wat denk je van die 2-0...quote:Op zondag 6 september 2015 18:26 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk oprecht dat Vermeer die 1-0 wel gehad zou hebben. Die kan wat beter uitkomen.
Nou ja, Narsingh is nog wel het slechtst, dus het is niet enkel een ajaciedenkneuzenkermis.quote:Op zondag 6 september 2015 18:33 schreef Sunri5e het volgende:
Heerlijk om die Joden kneuzenkermis aan te zien.
Het is inderdaad een kneuzenkermis. Maar zo is het voor ons ook heerlijk om al 15 jaar een kneuzenkermis bij jullie te zien.quote:Op zondag 6 september 2015 18:33 schreef Sunri5e het volgende:
Heerlijk om die Joden kneuzenkermis aan te zien.
Oeeeeeeeeeéeeehhhhh deze doet pijn hoor Hettyquote:Op zondag 6 september 2015 18:52 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Het is inderdaad een kneuzenkermis. Maar zo is het voor ons ook heerlijk om al 15 jaar een kneuzenkermis bij jullie te zien.
Uit welke jeugdopleiding kwam hij ook alweer.....quote:Op zondag 6 september 2015 18:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, Narsingh is nog wel het slechtst, dus het is niet enkel een ajaciedenkneuzenkermis.
Heerenveen staat me bij.quote:Op zondag 6 september 2015 19:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Uit welke jeugdopleiding kwam hij ook alweer.....
Ajax, AZ én Heerenveen volgens Wiki. Om dat nou enkel bij ajax weg te leggen is ook wat simpel hequote:
Opgeleid bij Ajax, zie je ook duidelijk vandaag. Net zo kut als de rest.quote:Op zondag 6 september 2015 19:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ajax, AZ én Heerenveen volgens Wiki. Om dat nou enkel bij ajax weg te leggen is ook wat simpel he
Ha haha hahaha hahahaha die kon er ook geen kut van johquote:Op zondag 6 september 2015 19:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Opgeleid bij Ajax, zie je ook duidelijk vandaag. Net zo kut als de rest.
Ironisch gezien is Bruma nog één van de weinige die redelijk speelt.
Ja man, die speelde echt redelijk. Haha.quote:Op zondag 6 september 2015 19:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Opgeleid bij Ajax, zie je ook duidelijk vandaag. Net zo kut als de rest.
Ironisch gezien is Bruma nog één van de weinige die redelijk speelt.
Leuk Klaas, maar dat soort spelers zijn ook onhaalbaar voor Feyenoord. Wij moeten spelers halen nog net voor het moment dat Ajax, PSV en buitenlandse clubs die 2 miljoen salaris kunnen bieden geïnteresseerd zijn. En dat is altijd een risico, want die spelers kunnen dan makkelijker tegenvallen.quote:Op zondag 6 september 2015 17:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik niet wereldtopper, moet zijn top nog halen.
Hij is goed bezig gij MANU, bij Nederlands elftal heeft hij op wk toch wel opvallend gespeeld als reservespeler
Kijk zo een speler valt iedereen op.
Echte spelers die uitblinken in de eredivisie, daar is meestal ook belangstelling van ajax en psv van. Of er zijn buitenlandse clubs voor geinterreseerd. Dat zijn de spelers die je moet hebben.
Effe serieus? bilal en toornstra en de rest...daar lachen ze bij ajax en psv om. Die hebben nooit in hun scoutingsboekjes gestaan.
Helemaal los op de coolsingel voor een 2de plekquote:Op zondag 6 september 2015 18:52 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Het is inderdaad een kneuzenkermis. Maar zo is het voor ons ook heerlijk om al 15 jaar een kneuzenkermis bij jullie te zien.
achja het ging niet eens om die 2de plek, maar om het feit dat de donkere tegen faillissement aan periode van ervoor afgewenteld was en de ontlading daardoor......quote:Op zondag 6 september 2015 21:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Helemaal los op de coolsingel voor een 2de plek
Dat snappen die lui niet, bespaar je de moeite.quote:Op zondag 6 september 2015 21:29 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
achja het ging niet eens om die 2de plek, maar om het feit dat de donkere tegen faillissement aan periode van ervoor afgewenteld was en de ontlading daardoor......
Dat maak jij ervan. 95% stond daar omdat Feyenoord 2e was geworden.quote:Op zondag 6 september 2015 21:29 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
achja het ging niet eens om die 2de plek, maar om het feit dat de donkere tegen faillissement aan periode van ervoor afgewenteld was en de ontlading daardoor......
Oh, je stond erbij? Coolquote:Op zondag 6 september 2015 21:49 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. 95% stond daar omdat Feyenoord 2e was geworden.
Bullshit. Anderhalf jaar ervoor verloor Feyenoord met 10-0 van PSV en 0-1 van De Graafschap thuis. Dat zat bij iedereen nog heel vers in het geheugen.quote:Op zondag 6 september 2015 21:49 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
weet dat ik niet moet reageren, maar 100% stond daar omdat Feyenoord 2de was geworden. Maar dat je zult dat gevoel van ontlading ook gewoon niet kennen als je niet voor Feyenoord bent, want dat was de reden waarom die toen zo groot was. Ontlading na jaren van afzien, bang voor het failliet gaan van de club, hernieuwde hoop voor de toekomst etc etc.quote:Op zondag 6 september 2015 21:49 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Het was niet op de Coolsingel. Het was een bescheiden feestje in De Kuip. Stelde nu ook weer niet zóveel voor.quote:Op zondag 6 september 2015 21:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Helemaal los op de coolsingel voor een 2de plek
250.000.. hoe zouden ze dat tellen eigenlijk. Denk hooguit 100.000quote:Op zondag 6 september 2015 22:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het was niet op de Coolsingel. Het was een gepast feestje in De Kuip. Stelde nu ook weer niet zóveel voor.
Maar voor Ajax-begrippen is het misschien heel wat.
Maar als Feyenoord kampioen wordt zie je heel andere tafarelen hoor (oa 250.000 man op de Coolsingel, een kwart miljoen ja).
Aboutaleb heeft er nachtmerries vanquote:Op zondag 6 september 2015 22:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het was niet op de Coolsingel. Het was een bescheiden feestje in De Kuip. Stelde nu ook weer niet zóveel voor.
Maar als Feyenoord kampioen wordt zie je heel andere tafarelen hoor (oa 250.000 man op de Coolsingel, een kwart miljoen ja).
In 1999 stonden er volgens de officiële bronnen zoals gemeente en politie 250.000 mensen op de Coolsingel.quote:Op zondag 6 september 2015 22:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
250.000.. hoe zouden ze dat tellen eigenlijk. Denk hooguit 100.000
Ben er zelf geweest ja..hangt nog een grote foto van in het Home of History.. degenen die erbij waren kunnen in die massa zichzelf zien.. wel geingquote:Op zondag 6 september 2015 22:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In 1999 stonden er volgens de officiële bronnen zoals gemeente en politie 250.000 mensen op de Coolsingel.
Als je de foto's uit die tijd ziet en / of er zelf bent geweest dan zou dat aantal best kunnen kloppen hoor. Overigens ook niet de eerste keer geweest dat er zoveel mensen op een kampioensfeest afkwamen van Feyenoord.
Op Google ook eea over terug te vinden.
Zie ook:
Heb hem zel in het klein, sta er zelf op bijna vooraan.quote:Op zondag 6 september 2015 22:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben er zelf geweest ja..hangt nog een grote foto van in het Home of History.. degenen die erbij waren kunnen in die massa zichzelf zien.. wel geing
Gelukkig gaat dat laatste nooit meer gebeuren. Tenzij Ajax en PSV het wel net zo erg gaan verkloten als Feyenoordquote:Op zondag 6 september 2015 22:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het was niet op de Coolsingel. Het was een bescheiden feestje in De Kuip. Stelde nu ook weer niet zóveel voor.
Ik zie het in de nabije toekomst ook nog niet gebeuren, maar ik wilde ermee aangeven dat dat gebruikelijke tafarelen zijn bij een kampioenschap van Feyenoord, zo leert het verleden.quote:Op zondag 6 september 2015 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat laatste nooit meer gebeuren. Tenzij Ajax en PSV het wel net zo erg gaan verkloten als Feyenoord
Feyenoord is de 3e club van Nederland en heeft de potentie om weer uit te groeien tot de 2e club. Volgens jou zullen alleen Ajax en PSV ooit nog kampioen worden? Tot in de oneindigheid?quote:Op zondag 6 september 2015 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat laatste nooit meer gebeuren. Tenzij Ajax en PSV het wel net zo erg gaan verkloten als Feyenoord
Als er 200.000 Marokkanen of Turken stonden te feesten in R'dam zou ie zich er live bij staan aftrekkenquote:Op zondag 6 september 2015 22:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Aboutaleb heeft er nachtmerries van
quote:Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Als er 200.000 Marokkanen of Turken stonden te feesten in R'dam zou ie zich er live bij staan aftrekken
quote:Op zondag 6 september 2015 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe ajax 4 keer kampioen werd? En met welk kansloos elftal dat was?quote:Op zondag 6 september 2015 22:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie het in de nabije toekomst ook nog niet gebeuren, maar ik wilde ermee aangeven dat dat gebruikelijke tafarelen zijn bij een kampioenschap van Feyenoord, zo leert het verleden.
Heb Feyenoord dit seizoen nog geen drie keer een bal achter elkaar naar dezelfde kleur zien passen, dat is pas kansloos.quote:Op zondag 6 september 2015 23:12 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe ajax 4 keer kampioen werd? En met welk kansloos elftal dat was?
Dan kan Feyenoord het ook wel worden, nu of binnen 3 jaar.
Ben absoluut (vanzelfsprekend) tegen discriminatie/generalisatie, maar dat houdt ook in dat ik dus ook tegen discriminatie/generalisatie van voetbalsupporters ben. Dat laatste is algemeen geaccepteerd, terwijl het eerste zo'n beetje het ergste is dat je kunt doen... Meten met twee maten is sowieso verkeerd, of het nou om ras gaat of om een groep supporters van een club of sport.quote:
Mee eens, maar wou je zeggen dat Ajax en PSV (de concurrentie) de tegenstanders van de mat tikten?quote:Op zondag 6 september 2015 23:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heb Feyenoord dit seizoen nog geen drie keer een bal achter elkaar naar dezelfde kleur zien passen, dat is pas kansloos.
Vind het nogal arrogant om een elftal dat vier keer op rij kampioen is geworden als kansloos te bestempelen hoor. Zeker aangezien we zelf niets presteren op een 2-0 tegen Sevilla naquote:Op zondag 6 september 2015 23:19 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Mee eens, maar wou je zeggen dat Ajax en PSV (de concurrentie) de tegenstanders van de mat tikten?
Het is gewoon alle drie kut op dit moment, de enige vraag die rest is wie de minst kutte resultaten behaalt.
Ik baseer me op de spelers en het spel van die elftallen als ik het over 'kansloos' heb. Bedoelde te zeggen dat die selecties en dat spel absoluut niet fantastisch waren,quote:Op zondag 6 september 2015 23:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind het nogal arrogant om een elftal dat vier keer op rij kampioen is geworden als kansloos te bestempelen hoor. Zeker aangezien we zelf niets presteren op een 2-0 tegen Sevilla na.
Het gat tussen de top en Feyenoord is onoverbrugbaar geworden. Natuurlijk zal Feyenoord nog wel eens kampioen worden Ajax en PSV zullen wel eens een slecht jaar hebben maar structureel kun je dit gewoon vergeten.quote:Op zondag 6 september 2015 23:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Feyenoord is de 3e club van Nederland en heeft de potentie om weer uit te groeien tot de 2e club. Volgens jou zullen alleen Ajax en PSV ooit nog kampioen worden? Tot in de oneindigheid?
Lijkt me sterk.
Tot het nieuwe stadion natuurlijk, dan worden wij altijd kampioen (aldus Gudde en Van Geel)quote:Op zondag 6 september 2015 23:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het gat tussen de top en Feyenoord is onoverbrugbaar geworden. Natuurlijk zal Feyenoord nog wel eens kampioen worden Ajax en PSV zullen wel eens een slecht jaar hebben maar structureel kun je dit gewoon vergeten.
Lijkt me niet meer dan logischquote:Op zondag 6 september 2015 23:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tot het nieuwe stadion natuurlijk, dan worden wij altijd kampioen (aldus Gudde en Van Geel)
Waar baseer je dit op? Sowieso kan Feyenoord PSV (mits er goed beleid gevoerd wordt) PSV binnen nu en 1 of 2 jaar voorbij, om daarna een serieuze concurrent van Ajax te worden.quote:Op zondag 6 september 2015 23:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het gat tussen de top en Feyenoord is onoverbrugbaar geworden. Natuurlijk zal Feyenoord nog wel eens kampioen worden Ajax en PSV zullen wel eens een slecht jaar hebben maar structureel kun je dit gewoon vergeten.
Goed beleid voeren is bij Feyenoord dan ook wel al heel lang geleden. Ajax en PSV leveren structureel spelers af aan de top en subtop in de grote competities terwijl Feyenoord het moet dan met clubs als Southampton dat zegt al genoeg.quote:Op zondag 6 september 2015 23:34 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op? Sowieso kan Feyenoord PSV (mits er goed beleid gevoerd wordt) PSV binnen nu en 1 of 2 jaar voorbij, om daarna een serieuze concurrent van Ajax te worden.
1 of 2 jaar is veel te snel, maar binnen 5 jaar is zeker mogelijk. PSV zit qua structurele inkomsten (vooral sponsoring) redelijk aan z'n max (65 miljoen), terwijl wij met een nieuw stadion naar een begroting van 100 miljoen schijnen te kunnen. Dat stadion is er niet binnen 1 of 2 jaarquote:Op zondag 6 september 2015 23:34 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op? Sowieso kan Feyenoord PSV (mits er goed beleid gevoerd wordt) PSV binnen nu en 1 of 2 jaar voorbij, om daarna een serieuze concurrent van Ajax te worden.
Zo naïef dat het schattig is.quote:Op zondag 6 september 2015 23:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Naïef? Realistisch noemen ze dat. Noem eens een andere club die de status van topclub kwijt is en vervolgens weer op het oude niveau is geraakt?quote:
Manchester United.quote:Op zondag 6 september 2015 23:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Naïef? Realistisch noemen ze dat. Noem eens een andere club die de status van topclub kwijt is en vervolgens weer op het oude niveau is geraakt?
Atletico Madrid, Juventus...en nou lekker gaan slapen jochie.quote:Op zondag 6 september 2015 23:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Naïef? Realistisch noemen ze dat. Noem eens een andere club die de status van topclub kwijt is en vervolgens weer op het oude niveau is geraakt?
Juventus? Die zijn nooit topclub afgeweest joh. Atletico dus de enige club waar dit voor op gaat heel goed. En hoeveel gevallen topclubs buiten Feyenoord om zijn er?quote:Op maandag 7 september 2015 00:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Atletico Madrid, Juventus...en nou lekker gaan slapen jochie.
Wist niet dat je serieus antwoord wilde hebben... Elke club kent zo zijn mindere periodes. Mooiste voorbeeld is wel te vinden bij onze oosterburen, in de vorm van Dortmund. Ook River Plate had zo zijn dipjes. Dan valt die 10e plaats nog wel mee. En ook de Rangers zullen op termijn weer bovenin mee gaan doen in Schotland.quote:Op zondag 6 september 2015 23:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach het wordt moeilijk voor je?
Okquote:Op maandag 7 september 2015 00:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Juventus? Die zijn nooit topclub afgeweest joh. Atletico dus de enige club waar dit voor op gaat heel goed. En hoeveel gevallen topclubs buiten Feyenoord om zijn er?
Is dit sarcastisch?quote:Op zondag 6 september 2015 23:34 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Waarom ga je het nou weeeer over die vraag hebben? Dat stadium zijn we toch al lang voorbij?! Ik word hier echt heel moe van.quote:Op maandag 7 september 2015 12:50 schreef Luni het volgende:
Dossier over De Kuip vandaag uitgebreid besproken in SC Rijnmond
De toekomst van het stadion van Feyenoord wordt uitgebreid besproken in Sportclub Rijnmond. De afgelopen weken is TV Rijnmond langs geweest bij tal van deskundigen om de financiën rondom het ]Kuipdossier op een rij te zetten.
Want waarom heeft Feyenoord een nieuw stadion nodig? Wat levert het op? Wat is hét verschil met PSV en Ajax? De antwoorden op die vragen krijg je vanmiddag in Sportclub Rijnmond.
Daarin ook aandacht voor golfer Joost Luiten en het Nederlands kampioenschap FootGolf in Almkerk.
Sportclub Rijnmond begint om 17:32 uur en wordt daarna ieder uur herhaald op TV Rijnmond en is terug te zien op deze website.
quote:Op maandag 7 september 2015 13:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom ga je het nou weeeer over die vraag hebben? Dat stadium zijn we toch al lang voorbij?! Ik word hier echt heel moe van.
Hij richt het wellicht op jou, ik gok dat hij het tegen SC Rijnmond heeft. Terechte vragen ook, want dit wordt gewoon een herhaling van wat 95% al weet als ik het zo leesquote:
quote:
Sorry, bedoelde het inderdaad 'tegen' Rijnmond, lijkt me een uitzending met een complete herhaling van eerdere zetten.quote:Op maandag 7 september 2015 13:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij richt het wellicht op jou, ik gok dat hij het tegen SC Rijnmond heeft. Terechte vragen ook, want dit wordt gewoon een herhaling van wat 95% al weet als ik het zo lees
De tijd zal het leren.quote:Op maandag 7 september 2015 13:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Sorry, bedoelde het inderdaad 'tegen' Rijnmond, lijkt me een uitzending met een complete herhaling van eerdere zetten.
quote:Op zondag 6 september 2015 23:34 schreef Roland010 het volgende:
[..]
dit is waarquote:Op zondag 6 september 2015 23:19 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Mee eens, maar wou je zeggen dat Ajax en PSV (de concurrentie) de tegenstanders van de mat tikten?
Het is gewoon alle drie kut op dit moment, de enige vraag die rest is wie de minst kutte resultaten behaalt.
Als je goed beleid wil voeren, MOET JE EERST GUDDE EN MARTIN VAN GEEL ERUIT TRAPPEN....quote:Op zondag 6 september 2015 23:34 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Tja, als je geen betere spelers hebt wordt dat lastig.quote:Op maandag 7 september 2015 18:48 schreef klaasweetalles het volgende:
spelers als immers nooit meer opstellen
Gewoon vilhenna of kuyt op die positie opstellenquote:Op maandag 7 september 2015 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, als je geen betere spelers hebt wordt dat lastig.
Die kunnen er niks van.quote:Op maandag 7 september 2015 18:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Gewoon vilhenna of kuyt op die positie opstellen
Ik ben niet zo'n Immers-hater, onder Koeman was hij best nuttig voor dat team, maar vorig seizoen was hij al een stuk minder en dit seizoen is het echt helemaal niks. Dan toch nog liever Vilhena. Alleen Toornstra presteert het om nog slechter te spelen dan Immers.quote:
Ik heb hem 2 keer in zijn carrière een goede wedstrijd zien spelen.quote:Op maandag 7 september 2015 19:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, stellen dat Vilhena minder kan dan Immers is misschien wel wat te zwaar aangezet.
Jij heb geen verstand van voetbal dat is ons allang duidelijk.quote:Op maandag 7 september 2015 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem 2 keer in zijn carrière een goede wedstrijd zien spelen.
En nee, dat is niet 2 meer dan Immers.
Is goed Klaasquote:Op maandag 7 september 2015 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij heb geen verstand van voetbal dat is ons allang duidelijk.
Procentueel heeft hij daarmee wel meer goede westrijden gespeeld.quote:Op maandag 7 september 2015 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem 2 keer in zijn carrière een goede wedstrijd zien spelen.
En nee, dat is niet 2 meer dan Immers.
Touche.quote:Op maandag 7 september 2015 19:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Procentueel heeft hij daarmee wel meer goede westrijden gespeeld.
Geen enkele speler van de leeftijd van VIlhenna heeft ooit zoveel wedstrijden ooit in de eredivisie gespeeld. Owja toch wel eentje...wijnaldum.quote:
Is goed Klaas.quote:Op maandag 7 september 2015 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Geen enkele speler van de leeftijd van VIlhenna heeft ooit zoveel wedstrijden ooit in de eredivisie gespeeld. Owja toch wel eentje...wijnaldum.
Vilhenna is over 2 jaar gewoon een international.
Willems vergeten? En zo zijn er nog wel wat hoor....quote:Op maandag 7 september 2015 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Geen enkele speler van de leeftijd van VIlhenna heeft ooit zoveel wedstrijden ooit in de eredivisie gespeeld. Owja toch wel eentje...wijnaldum.
nee zo zijn er niet zoveelquote:Op maandag 7 september 2015 19:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Willems vergeten? En zo zijn er nog wel wat hoor....
Kom maar op met dat lijstje dan en je bron. Of is het weer van die statistiek die je op je papiertje leest als je kijkt of je klaar bent met je reet afvegen?quote:Op maandag 7 september 2015 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee zo zijn er niet zoveel
vilhenna staat op plaats 2
leer je statistieken
zo zijn er wel meer is geen statistiek
Wat een bizar persoon ben jij..quote:Op maandag 7 september 2015 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij je statistieken vandaan haalt maar ze zijn anders dan de realiteit...los daarvan kan je wel zeggen dat vilhenna gewoon veel verder is in zijn ontwikkeling dan zijn meeste leeftijdsgenoten op het hoogste niveau,.,.quote:Op maandag 7 september 2015 20:03 schreef BadderHaring het volgende:
Vilhena is 20 1/2 en heeft 88 Eredivisieduels gespeeld.
Zowel Wijnaldum als Willems hadden er op die leeftijd meer gespeeld.
Clarence Seedorf is trouwens nog bijzonderder, want die had op die leeftijd al meer dan 88 wedstrijden gespeeld in het eerste voor Ajax, Sampdoria en Real.
Kom dan met je bron?quote:Op maandag 7 september 2015 20:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij je statistieken vandaan haalt maar ze zijn anders dan de realiteit...los daarvan kan je wel zeggen dat vilhenna gewoon veel verder is in zijn ontwikkeling dan zijn meeste leeftijdsgenoten op het hoogste niveau,.,.
Hij heeft vorig seizoen gewoon de pech gehad dat hij een malloot als rutte is tegengekomen
HET verbaast me niets die Italiaanse interesse voor hem
Bijna alle scouts in Europa kennen Vilhenna door zijn goede prestaties bij de jeugd oranje elftallen en de seizoenen met Koeman,
Dit zei jij. Je hebt het over zijn huidige leeftijd. Maar goed dat je me gelijk geeft en je er zelf geen kont van snapt.quote:Op maandag 7 september 2015 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
twitter:wildcat1971 twitterde op maandag 07-09-2015 om 21:09:03@kramerinho bedankt dat je Jorn naar boven hebt geholpen samen met Dirk Kuyt. Erg lief !! Toppers http://t.co/KqOPTbH47x reageer retweet
Dat van Chelsea is wel heel lelijk. Lijkt wel gevangenis of Duitse bunker.quote:Op maandag 7 september 2015 23:47 schreef Oldground het volgende:
Nou niet helemaal niks, we hebben nog een jip en janneke filmpje over het stadiondossier. Weinig verhullends, zoals al eerder aangegeven, maar op zich een leuke samenvatting.
Zag net wat beelden van het potentieel nieuwe stadion van Chelsea voorbij komen uit de hand van Herzog & De Meuron. Nog niet helemaal enthousiast, maar ik denk dat er uiteindelijk wel weer net als in Beijing en Bordeax iets fraais komt te staan.
Hoop dat wij de contacten met OMA aanhouden, want dat zou in mijn ogen op dit moment de ideale kandidaat zijn
ik heb het gevoel dat er de komende rigoureuze wedstrijd veranderingen zullen zijn...quote:Op maandag 7 september 2015 23:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Er valt ook niks over Feyenoord te melden.. nog even geduld en we kunnen weer klagen over Gio die Immers blijft opstellen
Willem II-thuis is wel altijd een behoorlijk rigoreuze wedstrijd jaquote:Op dinsdag 8 september 2015 06:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat er de komende rigoureuze wedstrijd veranderingen zullen zijn...
Vorig jaar verloren en eerste wedstrijd van Kazim.. (wel met bijna schitterende omhaal)quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Willem II-thuis is wel altijd een behoorlijk rigoreuze wedstrijd ja
twitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 08-09-2015 om 09:47:54Polletje kapen!! > http://t.co/PcO4UpCmCj reageer retweet
quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:57 schreef exile79 het volgende:
twitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 08-09-2015 om 09:47:54Polletje kapen!! > http://t.co/PcO4UpCmCj reageer retweet
Gaat vast een succes worden, de man die al heimwee kreeg in rotterdamquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:17 schreef Typisch het volgende:
Verhoek gaat voetballen in India, bij FC Pune City. Nog effe wat geld pakken.
Daar is nog minder te doen dan in Den Haag.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:17 schreef Typisch het volgende:
En fucking lekker eten daar!quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:17 schreef Typisch het volgende:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:25 schreef DonRaja het volgende:
Even geruimd hier, kappen nou met dat offtopic geneuzel.
Donquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:25 schreef DonRaja het volgende:
hehehequote:Op dinsdag 8 september 2015 16:25 schreef DonRaja het volgende:
wat lul je nou manquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:25 schreef DonRaja het volgende:
Wat snap je niet aan ontopic?quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat lul je nou man
het was allemaal best grappig
quote:
Gewoon op fox sports toch?quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:07 schreef Divje het volgende:
Lees liever de bijbel dan die onzin van jou klaasje.
Kut dat al die streams weer in 1 of ander gaar taaltje zijn
Ik ga me toch niet bewust in een discussie mengen waar jij deel aan neemt? Kom opquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jou posts zijn pas onzinnig...ze gaan niet over voetbal en helemaal niet over feyenoord
je doet niets anders dan op andere zijn meningen reageren...inhoudloos
ga is een keer op onderwerp in dan...onee daar heb je totaal geen kennis van
quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid er is hier niemand die hier zoveel over Feyenoord en voetbal posts onzin uitkraamt dan ik
Immers werd eruit gewisseld tegen PSV, hoop dat hij nu op de bank begint.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:54 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Haha, die klaas.![]()
Weinig nieuws rondom Feyenoord. Benieuwd wat Gio gaat doen tegen Willem II, ik neem aan Karsdorp op rechts als deze weer volledig hersteld is.
YouTube geeft alleen maar zo'n 75 'live' streams, kan nog niks vinden helaas.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:59 schreef ace_eleven het volgende:
Iemand ergens een senvatting gevonden?
Hieronder in de spoiler een 'lang stuk' als crosspost van iemand anders (een jaar oud) met betrekking tot ECI (aangezien ik ook niet wist wat het inhieldquote:Op maandag 7 september 2015 23:47 schreef Oldground het volgende:
Nou niet helemaal niks, we hebben nog een jip en janneke filmpje over het stadiondossier. Weinig verhullends, zoals al eerder aangegeven, maar op zich een leuke samenvatting.
Zag net wat beelden van het potentieel nieuwe stadion van Chelsea voorbij komen uit de hand van Herzog & De Meuron. Nog niet helemaal enthousiast, maar ik denk dat er uiteindelijk wel weer net als in Beijing en Bordeax iets fraais komt te staan.
Hoop dat wij de contacten met OMA aanhouden, want dat zou in mijn ogen op dit moment de ideale kandidaat zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Hij kan toch ook voor Nederland?quote:
Ja, maar dan minder kans om geselecteerd te worden natuurlijk.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij kan toch ook voor Nederland?
Hij kan bij een goede ontwikkeling natuurlijk altijd nog kiezen om voor het grote oranje te kiezen boven het Turkse nationale team. Zeg maar de omgekeerde weg van die gast die afgelopen weekend tegen NL scoorde, die in alle NL-jeugdelftallen heeft gespeeldquote:Op woensdag 9 september 2015 10:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, maar dan minder kans om geselecteerd te worden natuurlijk.
quote:Op woensdag 9 september 2015 07:24 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hieronder in de spoiler een 'lang stuk' als crosspost van iemand anders (een jaar oud) met betrekking tot ECI (aangezien ik ook niet wist wat het inhield). Vooral het plaatje en de uitleg eronder vond ik wel interessant
Bedankt voor je spoiler. Begon te lezen bij de grafiek en heb op basis daarvan toch maar besloten om het geheel te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam een punt tegen die ieg niet meer klopt:
"verkoop van spelers druist tegen de strategie in om met een goede jeugdopleiding een beter verdienmodel te creëren dan andere clubs"
Hierbij verwijs ik naar het interview met van Geel waarin hij keihard beweert dat hij probeert Vilhena's contract te verlengen voor waardecreatie. Ook is dat de reden dat het contract van Achie is verlengd.
quote:Op woensdag 9 september 2015 07:24 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hieronder in de spoiler een 'lang stuk' als crosspost van iemand anders (een jaar oud) met betrekking tot ECI (aangezien ik ook niet wist wat het inhield). Vooral het plaatje en de uitleg eronder vond ik wel interessant
Inderdaad, goed stukje. Heb ECI wel eens eerder voorbij zien komen, maar nooit echt opgezocht hoe dat nou exact in elkaar stak. Ik mis in de grafiek eigenlijk wel concurrerende landen, zoals bijvoorbeeld België, Oekraïne en Oostenrijk. Nu lijkt het inderdaad alsof Nederland uitzonderlijk goed is, maar het is in de praktijk bijna altijd zo dat degene met minder geld creatiever is, en dus verhoudingsgewijs beter presteert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van alles is weer waardeloos.
Ja want Narsingh is 20 klasse beter natuurlijk..quote:Op woensdag 9 september 2015 10:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, maar dan minder kans om geselecteerd te worden natuurlijk.
Narsingh zeker niet, maar er is gewoon meer aanwas van talent in het Nederlands elftal dan in het Turkse nationale elftal naar mijn mening.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja want Narsingh is 20 klasse beter natuurlijk..
Was onder Van Gaal wel anders. Die liet Vilhena, Boetius ook gewoon aan Oranje ruiken en nam Kongolo zelfs mee naar het WK. Vind dat daar sowieso wel iets te gekleurd naar wordt gekeken. Altijd maar dat geloer naar Ajax en het geleuter over 'KNJB'quote:Op woensdag 9 september 2015 12:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Narsingh zeker niet, maar er is gewoon meer aanwas van talent in het Nederlands elftal dan in het Turkse nationale elftal naar mijn mening.
Bovendien weet je hoe het selectiebeleid bij Oranje al jaren en jaren is. Als Ajacied sta je zo in Oranje en bij Feyenoord (maar ook andere clubs overigens) moet je vaak wel enorm uitblinken wil je geselecteerd worden voor oranje.
Van Gaal was dan ook een uitzondering en gelijk worden we derde op het wk.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Was onder Van Gaal wel anders. Die liet Vilhena, Boetius ook gewoon aan Oranje ruiken en nam Kongolo zelfs mee naar het WK. Vind dat daar sowieso wel iets te gekleurd naar wordt gekeken. Altijd maar dat geloer naar Ajax en het geleuter over 'KNJB'
Ja dat had vast met de Feyenoorders te maken.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van Gaal was dan ook een uitzondering en gelijk worden we derde op het wk.
Wk ervoor werden we 2de.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van Gaal was dan ook een uitzondering en gelijk worden we derde op het wk.
Ik neem aan van niet. Want, 2,5 miljoen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:54 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Haha, die klaas.![]()
Weinig nieuws rondom Feyenoord. Benieuwd wat Gio gaat doen tegen Willem II, ik neem aan Karsdorp op rechts als deze weer volledig hersteld is.
No offense, afgelopen jaren ben ik het vaak bovenstaande stelling eens geweest, maar het is nu natuurlijk wel heel opvallend, met demente Guus en zijn voorliefde voor PSVers, die vervolgens wordt opgevolgd door een zwakbegaafde zonder relevante ervaring, die 18-jarigen met 4 wedstrijden eredivisie-ervaring oproept.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Was onder Van Gaal wel anders. Die liet Vilhena, Boetius ook gewoon aan Oranje ruiken en nam Kongolo zelfs mee naar het WK. Vind dat daar sowieso wel iets te gekleurd naar wordt gekeken. Altijd maar dat geloer naar Ajax en het geleuter over 'KNJB'
Voetballen we om geld te verdienen op jeugdspelers of om prijzen te winnen?quote:Op woensdag 9 september 2015 12:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik neem aan van niet. Want, 2,5 miljoen.
Een grote kanjerbende bij Feyenoord. Qua prestaties kun je dit jaar een redelijk elftal hebben, maar wat betreft potentieel en toekomstige transferwaarde is dit de meest waardeloze selectie in jaren. En wat krijg je daar voor terug? Amper een miljoen of 7 in de bodemloze put. Ondertussen worden de zuurverdiende opleidingseuros in "ervaring" gepompt die je straks niets meer oplevert.
In ander nieuws:
Vilhena tekent niet bij omdat hij minder aangeboden krijgt dan fucking Nelom, Boetius is nú al weer meer waard dan de jodenfooi die Geel heeft geritseld, Ajax haalt het volgende wereldtalent binnen etc.
Conclusie: Feyenoord blijft chronisch de jeugd, de levenslijn van de club, onderwaarderen, in praktisch elk mogelijk opzicht.
Geel Out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |