abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155810562
TT ^O^
Duurt lang tot volgende week zondag :(
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  Moderator vrijdag 4 september 2015 @ 10:37:03 #3
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155810576
Ruige TT Don.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_155815444
quote:
Ik vind hem grappig. Ben wel blij dat we nog bijna 8 miljoen hebben gevangen voor deze middelmatige speler.. met dank aan ome Loewie
pi_155816411

kkvgeel gewoon kampioen worden!
pi_155816457
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:01 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Nog minstens 21,25 miljoen investeren
  vrijdag 4 september 2015 @ 15:12:15 #8
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_155816659
quote:
[ afbeelding ]
Wat een enorme verschillen bij de eerste vier zeg
pi_155816724
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:03 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Nog minstens 21,25 miljoen investeren
Nergens voor nodig. We hebben nu gewoon een kampioen-waardig team. Ik vind vooral dat wij weinig tot niet onder doen voor die twee boven ons (tabel). Wij zijn er al een paar keer dicht bij geweest (2de plaatsen) en als zelfs twente en az een keer kampioen kunnen worden, betekent het dat geld over de balk smijten lang niet altijd genoeg is.
  vrijdag 4 september 2015 @ 15:18:30 #10
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155816794
quote:
[ afbeelding ]
Ajax en Feyenoord, kutkoopclubs.
pi_155816797
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:15 schreef K.offie het volgende:

[..]

Nergens voor nodig. We hebben nu gewoon een kampioen-waardig team. Ik vind vooral dat wij weinig tot niet onder doen voor die twee boven ons (tabel). Wij zijn er al een paar keer dicht bij geweest (2de plaatsen) en als zelfs twente en az een keer kampioen kunnen worden, betekent het dat geld over de balk smijten lang niet altijd genoeg is.
Vaak gaan kampioenselftallen gepaard met één of twee grote uitschieters, een Eriksen, een Depay, een Ruiz. Die hebben wij op het moment niet lopen in aanvallend opzicht. Of Elia zou dat moeten worden maar dat zie ik niet gebeuren.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2015 15:19:12 ]
pi_155817659
quote:
[ afbeelding ]
Wel fijn beeld om te zien dat we een gat slaan naar beneden toe, wel gewoon meer dan nr 4 en 5 bij elkaar. Naar boven kijkend hebben we nog wel stappen te gaan ja :P

Al hoef je natuurlijk met meer doorbrekende jeugd die transferkosten niet helemaal gelijk getrokken krijgen. Ik zeg niet per se dat we dat de komende jaren veel meer hebben dan Ajax en PSV, maar an sich hebben we natuurlijk (met Verdonk, Nieuwkoop, Schuurman, Gustafson, Hermann, Fernandes, en wellicht nog wel een paar die waarschijnlijk nog wel een keer zullen debuteren) in potentie al best veel posities opgevuld voor over een paar jaar. Die hoeven we allemaal alvast niet per se te kopen :)

Het jammerlijke is dat wanneer een lichting tegenvalt we tekortschieten om dan bij te kopen terwijl Ajax in een wilde bui gerust 50 mln over de balk kan smijten..

Tevens: "Bedragen in miljoenen euro's" :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_155817683
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vaak gaan kampioenselftallen gepaard met één of twee grote uitschieters, een Eriksen, een Depay, een Ruiz. Die hebben wij op het moment niet lopen in aanvallend opzicht. Of Elia zou dat moeten worden maar dat zie ik niet gebeuren.
Ik vond dat in de laatste Ajax-serie wel meevallen anders..
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_155818009
quote:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen om Cambuur, maar zag toe dat de 4 teams daaronder gewoon gratis waren...
Is allemaal eigen jeugd + gehuurde spelers ofzo?
BFF met GGMM
pi_155818174
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:07 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik moest lachen om Cambuur, maar zag toe dat de 4 teams daaronder gewoon gratis waren...
Is allemaal eigen jeugd + gehuurde spelers ofzo?
Leuk om aan het einde van het seizoen de punten te delen door de uitgaven. Kijken wie de meeste euro's per punt heeft uitgegeven.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_155818211
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:13 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

[..]

Leuk om aan het einde van het seizoen de punten te delen door de uitgaven. Kijken wie de meeste euro's per punt heeft uitgegeven.
dan ontploft het universum, geen strak plan

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2015 16:15:07 ]
  vrijdag 4 september 2015 @ 16:27:51 #17
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_155818544
Zou van Beek gisteren het verschil hebben gemaakt?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  vrijdag 4 september 2015 @ 16:35:13 #18
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_155818747
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

dan ontploft het universum, geen strak plan
:D
  vrijdag 4 september 2015 @ 16:43:32 #19
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_155818981
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:27 schreef MPC60 het volgende:
Als ze hem op die manier toe staan dat hij zijn passie voor het spelletje kan overbrengen wel.

Die jongen speelt bij ons met meer passie in zijn kleine teen dan heel het elftal gister samen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_155819505
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:27 schreef MPC60 het volgende:
Ik zie Van Beek niet snel iemand slaan, nee. Tevens denk ik dat Van Beek bloedfanatiek bezig zou zijn gegaan, niet alleen omdat hij voor Oranje mocht spelen maar omdat dat in hem zit. Tevens zou hij de ene na de andere crosspass afgevuurd hebben op Memphis en Narsingh omdat hij wél gesnapt zou hebben dat het vooruit moest en inspiratieloos breivoetbal niet meer aan de orde was.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_155820243
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:05 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Ik zie Van Beek niet snel iemand slaan, nee. Tevens denk ik dat Van Beek bloedfanatiek bezig zou zijn gegaan, niet alleen omdat hij voor Oranje mocht spelen maar omdat dat in hem zit. Tevens zou hij de ene na de andere crosspass afgevuurd hebben op Memphis en Narsingh omdat hij wél gesnapt zou hebben dat het vooruit moest en inspiratieloos breivoetbal niet meer aan de orde was.
Dit doet pijn om te lezen, omdat het zo verdomde waar is ;( het is ook niet te bevatten dat hij Klaassen op een voor hem ongebruikelijke positie opstelt terwijl je ook Anita hebt opgeroepen die juist furore maakt bij Newcastle op deze positie. Maar, Feyenoord topic, dus terug naar het bashen van Van Geel :')
pi_155821889
Nu Jong Oranje - Jong Cyprus op Fox Sports met Tonny, Beek en Boeet.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_155822119
De begroting zegt me echt geen fuk

Het zegt me alleen dat clubs als PSV en AJax gewoon 22 volwaardige spelers kunnen hebben.

ALs er bij Feyenoord zo een situatie ontstaat hoor ik mongolen bij studio voetbal dat voetballers ontevreden worden op de bank....jah bij ajax en psv zijn ze dat natuurlijk niet.

De begrotingen zeggen me geen fuck, het zegt me alleen dat psv en ajax hun spelers gewoon overbetalen. Feyenoord wil niet mee in die salarissen en ik geef ze groot gelijk.

aLS JE psv en ajax kijkt loopt er echt geen enkele grote spelers meer rond. Het is allemaal middelmaat net als bij feyenoord. De CL wedstrijden van de afgelopen jaren geven mij gewoon gelijk. AJax bakte er geen fuck van.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 4 september 2015 @ 19:32:27 #24
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155822915
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:58 schreef klaasweetalles het volgende:
De begroting zegt me echt geen fuk

Het zegt me alleen dat clubs als PSV en AJax gewoon 22 volwaardige spelers kunnen hebben.

ALs er bij Feyenoord zo een situatie ontstaat hoor ik mongolen bij studio voetbal dat voetballers ontevreden worden op de bank....jah bij ajax en psv zijn ze dat natuurlijk niet.

De begrotingen zeggen me geen fuck, het zegt me alleen dat psv en ajax hun spelers gewoon overbetalen. Feyenoord wil niet mee in die salarissen en ik geef ze groot gelijk.

aLS JE psv en ajax kijkt loopt er echt geen enkele grote spelers meer rond. Het is allemaal middelmaat net als bij feyenoord. De CL wedstrijden van de afgelopen jaren geven mij gewoon gelijk. AJax bakte er geen fuck van.
Geen één Nederlandse club heeft een selectie waarmee je eenvoudig overwintert in de Champions League en de komende jaren gaat dat ook niet gebeuren. Om dat als Nederlandse club voor elkaar te krijgen moet je een perfecte balans creëren waarbij zaken als geluk een grote rol speelt. Geluk dat je een geweldige eigen jeugdlichting hebt die niet is leeggekocht voor dat spelers op niveau zijn, geluk dat er spelers van buitenaf komen die echt iets toevoegen, geluk dat je één of twee jonge talenten hebt die een klein tikkie clubliefde hebben waardoor ze nog een jaartje bijtekenen..... En dan nog moet je geluk hebben met de loting.

En dat heeft voor 80% te maken met de lage begrotingen in Nederland (waardoor alles wat kan voetballen al voor zijn 21e weg is) en met de abominabele status van de competitie.

Toch, als Ajax deze selectie bijelkaar kan houden komend jaar en op 2 of 3 plaatste versterkt, dan kunnen ze een heel behoorlijk Europees team bijelkaar zetten. En bij PSV geldt dat ook, als ze deze ontwikkeling kunnen voortzetten waarbij een paar goede jonge talenten worden aangevuld met oudere spelers die het in de Europese top niet gered hebben... Nou dan kan daar ook wel iets ontstaat wat mogelijk kan overwinteren.

Ik vind echt dat Feyenoord van de drie topclubs daar het verst van afstaat en dat komt echt door het beleid daar. Als je je hele selectie omgooit, waarbij je veel jeugd bedankt voor middelmaat van 27 jaar uit de Eredivisie om vervolgens als doelstelling een derde plek te formuleren, dan ben je niet bezig met beleid gericht op de lange termijn. Laat staan dat je nadenkt over hoe je het Nederlandse voetbal weer een dienst kunt bewijzen.
pi_155823385
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:32 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Geen één Nederlandse club heeft een selectie waarmee je eenvoudig overwintert in de Champions League en de komende jaren gaat dat ook niet gebeuren. Om dat als Nederlandse club voor elkaar te krijgen moet je een perfecte balans creëren waarbij zaken als geluk een grote rol speelt. Geluk dat je een geweldige eigen jeugdlichting hebt die niet is leeggekocht voor dat spelers op niveau zijn, geluk dat er spelers van buitenaf komen die echt iets toevoegen, geluk dat je één of twee jonge talenten hebt die een klein tikkie clubliefde hebben waardoor ze nog een jaartje bijtekenen..... En dan nog moet je geluk hebben met de loting.

En dat heeft voor 80% te maken met de lage begrotingen in Nederland (waardoor alles wat kan voetballen al voor zijn 21e weg is) en met de abominabele status van de competitie.

Toch, als Ajax deze selectie bijelkaar kan houden komend jaar en op 2 of 3 plaatste versterkt, dan kunnen ze een heel behoorlijk Europees team bijelkaar zetten. En bij PSV geldt dat ook, als ze deze ontwikkeling kunnen voortzetten waarbij een paar goede jonge talenten worden aangevuld met oudere spelers die het in de Europese top niet gered hebben... Nou dan kan daar ook wel iets ontstaat wat mogelijk kan overwinteren.

Ik vind echt dat Feyenoord van de drie topclubs daar het verst van afstaat en dat komt echt door het beleid daar. Als je je hele selectie omgooit, waarbij je veel jeugd bedankt voor middelmaat van 27 jaar uit de Eredivisie om vervolgens als doelstelling een derde plek te formuleren, dan ben je niet bezig met beleid gericht op de lange termijn. Laat staan dat je nadenkt over hoe je het Nederlandse voetbal weer een dienst kunt bewijzen.
Ik heb vorig seizoen hier diverse keren geschreven dat de enige positie waar geld aan moet uitgeven is de spitspositie.

Verder heeft Martin van geel Feyenoord verneukt voor de komende jaren, hij heeft niet echt begrepen dat Feyenoord alleen veel geld kan ophalen door blijvend spelers te laten debuteren in Feyenoord `1

Het enige voordeel wat ajax en psv hebben met de te hoge salarissen voor hun spelers, is dat ze bij verkoop hoge transfersommen kunnen eisen

Boetius moet wel een zwaar kut salaris hebben gehad bij Feyenoord.....anders kan je niet weg voor 2 miljoen......Het zelfde geld voor Vilhenna. Die gasten verdienen gewoon niets vergelijken bij al die aankopen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_155823547
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:

Boetius moet wel een zwaar kut salaris hebben gehad bij Feyenoord.....anders kan je niet weg voor 2 miljoen......Het zelfde geld voor Vilhenna. Die gasten verdienen gewoon niets vergelijken bij al die aankopen.
Dat verbaasde mij ook.. Een paar jaar terug hadden Fer en Wijnaldum ook een contract voor nog maar 1 jaar, maar die werden allebei voor 5 miljoen per stuk verkocht. Dan zullen ze wel meer verdiend hebben dan Vilhena en Boetius, terwijl ik het qua niveau vergelijkbare spelers vind. Zelfde geldt overigenss voor Manu.. die schijnt vorig jaar een mooie contractverlenging te hebben gekregen.. maar hij leverde maar 1,5 miljoen op. Zo hoog zal zijn salaris dan wel niet zijn geweest.
Helaas staat Ajax er op dit moment een stuk beter voor..stuk of 8 spelers in de basis die uit de eigen jeugd komen en er lopen flink wat gastjes met potentie.. Zo was het bij ons ook tot voor kort..
pi_155826105
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:57 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat verbaasde mij ook.. Een paar jaar terug hadden Fer en Wijnaldum ook een contract voor nog maar 1 jaar, maar die werden allebei voor 5 miljoen per stuk verkocht. Dan zullen ze wel meer verdiend hebben dan Vilhena en Boetius, terwijl ik het qua niveau vergelijkbare spelers vind. Zelfde geldt overigenss voor Manu.. die schijnt vorig jaar een mooie contractverlenging te hebben gekregen.. maar hij leverde maar 1,5 miljoen op. Zo hoog zal zijn salaris dan wel niet zijn geweest.
Helaas staat Ajax er op dit moment een stuk beter voor..stuk of 8 spelers in de basis die uit de eigen jeugd komen en er lopen flink wat gastjes met potentie.. Zo was het bij ons ook tot voor kort..
mij verbaasde het niets.

Vilhenna en Boetius weten heus wel wat de rest van de selectie verdiende, die zaakwaarnemers van beide zijn natuurlijk niet gek. Ik denk dat die aanbiedingen die ze ooit gehad bij Feyenoord belachelijk laag waren en daarom nooit wilde bijtekenen.

Het blijven natuurlijk wel broodvoetballers die gewoon hun geld moeten verdienen, maar dat snappen de meeste supporters niet ....

Ik ben niet onder de indruk van de huidige ajax selectie. Ik heb weles betere selecties gezien van 020. Ik zie er geen ene potentiële topper bij. Misschien die el ghazi ofzo .... maar dat soort spelers zijn behoorlijk labiel, mentaal komen ze tekort voor de top. Net zoals Bilal. Net zoals Maher.
  vrijdag 4 september 2015 @ 21:16:27 #28
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_155826257
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

mij verbaasde het niets.

Vilhenna en Boetius weten heus wel wat de rest van de selectie verdiende, die zaakwaarnemers van beide zijn natuurlijk niet gek. Ik denk dat die aanbiedingen die ze ooit gehad bij Feyenoord belachelijk laag waren en daarom nooit wilde bijtekenen.

Het blijven natuurlijk wel broodvoetballers die gewoon hun geld moeten verdienen, maar dat snappen de meeste supporters niet ....

Ik ben niet onder de indruk van de huidige ajax selectie. Ik heb weles betere selecties gezien van 020. Ik zie er geen ene potentiële topper bij. Misschien die el ghazi ofzo .... maar dat soort spelers zijn behoorlijk labiel, mentaal komen ze tekort voor de top. Net zoals Bilal. Net zoals Maher.
Als je al niet onder de indruk bent van de selectie van Ajax wat vind jij dan wel niet van de selecties van PSV en Feyenoord _O-
pi_155827273
Vraag me af of Schuurman en Achahbar nog kansen gaan krijgen dit seizoen. Ik heb Achahbar echt zeldenslecht zien spelen wanneer hij speelminuten kreeg
pi_155828146
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Als je al niet onder de indruk bent van de selectie van Ajax wat vind jij dan wel niet van de selecties van PSV en Feyenoord _O-
psv heeft een betere selectie dan ajax

ik weet niet waar ik onder de ondruk van moet zijn bij ajax,,,

heb je de wedstrijden tegen rapid gemist ofzo?
pi_155829144
Die 'doelstelling' :') van Van Geel blijf ik gewoon een enorm kwalijke zaak vinden. Zou hem toch op flinke kritiek horen te moeten komen staan.
pi_155829376
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:32 schreef BadderHaring het volgende:

Welke jeugdige spelers die de potentie hebben om uit te groeien tot dragende spelers die Feyenoord verder zouden kunnen helpen heeft de club aan de kant geschoven? Manu, Sleegers, Boëtius...wie?
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_155829432
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 22:42 schreef Roland010 het volgende:
Die 'doelstelling' :') van Van Geel blijf ik gewoon een enorm kwalijke zaak vinden. Zou hem toch op flinke kritiek horen te moeten komen staan.
De doelstelling van vorig seizoen vond ik pas een kwalijke zaak.
pi_155829839
quote:
Tonny Vilhena heeft een contractaanbieding die hem in de hoogste salarisklasse binnen Feyenoord zou brengen afgewezen, zo meldt Jan Dirk Stouten in Voetbal Inside. De middenvelder, die binnenkort weer in gesprek gaat met Feyenoord over een contractverlenging, zou eerder niet akkoord zijn gegaan met een jaarsalaris van 1,2 miljoen euro.

Volgens Stouten is Feyenoord bereid zijn contract te voorzien van een gelimiteerde transfersom, zodat de club toch mee kan profiteren van een mogelijke transfer. ''Het zou chique zijn van Vilhena loyaal te zijn aan de club waar hij al sinds zijn jeugd speelt'', aldus Stouten. Hij wist echter niet te zeggen of de jeugdinternational hier zelf ook zo over denkt.

Vilhena sloeg eerder deze transferperiode een aanbieding van het Italiaanse Sampdoria af, terwijl zijn zaakwaarnemers al rond waren. ''Vilhena heeft de laatste weken duidelijk karakter getoond tegenover zijn zaakwaarnemers'', zo merkt de verslaggever van RTV Rijnmond op. Diezelfde zaakwaarnemers beweren tegelijkertijd dat Feyenoord een bod van maximaal zes ton overweegt, de helft van de eerder genoemde 1,2 miljoen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_155829845
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 september 2015 23:04 schreef H.FR het volgende:

[..]

Geloof ik geen zak van
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_155830070
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Geloof ik geen zak van
Lijkt mij ook sterk inderdaad.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_155830339
Ik had begrepen dat het die kant op ging, maar dat hij nog niet een van de grootverdieners zou worden.

Volgens mij is zijn laatste aanbieding (die hij dus weigerde) iets van 800.000 geweest, misschien net er onder. Maar dat kan ik niet hard maken.
  vrijdag 4 september 2015 @ 23:31:25 #38
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_155830686
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 22:50 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Welke jeugdige spelers die de potentie hebben om uit te groeien tot dragende spelers die Feyenoord verder zouden kunnen helpen heeft de club aan de kant geschoven? Manu, Sleegers, Boëtius...wie?
Je had beter Manu kunnen houden dan Kazim een contract aanbieden. Dat lijkt me logisch
Laffe huichelaar
pi_155830921
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 23:31 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je had beter Manu kunnen houden dan Kazim een contract aanbieden. Dat lijkt me logisch
Beter beide niet gewoon
pi_155832529
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 23:40 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Beter beide niet gewoon
Heb zo'n hekel aan die nepsupporters die vergeten hoe belangrijk Manu is geweest
pi_155833705
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 00:54 schreef Henrys het volgende:

[..]

Heb zo'n hekel aan die nepsupporters die vergeten hoe belangrijk Manu is geweest

:')
pi_155834401
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 00:54 schreef Henrys het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hij niet belangrijk is geweest, ik zeg dat hij niet constant genoeg is en niet goed genoeg voor Feyenoord. Manu is een blind paard die ons heel veel opgeleverd heeft, maar voetballen kan die niet
pi_155834728
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 07:56 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hij niet belangrijk is geweest, ik zeg dat hij niet constant genoeg is en niet goed genoeg voor Feyenoord. Manu is een blind paard die ons heel veel opgeleverd heeft, maar voetballen kan die niet
Net als Kazim, een leuk spelertje voor AZ of FC Twente. :)
pi_155834735
wie zijn:

miazek verdonk gronsveld en nieuwkoop ?
pi_155834785
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 08:54 schreef arjan1112 het volgende:
wie zijn:

miazek verdonk gronsveld en nieuwkoop ?
Talentjes. Vooral Verdonk.
pi_155834825
Wat heb je aan 26 spelers ? Je kan er maar 11 opstellen , er mogen er maar 5 op de bank zitten.. stel er zijn er 2 geblesseerd en 2 geschorst... heb je er nog maar 20

Gewoon verhuren / verkopen die gasten
pi_155834872
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 september 2015 23:04 schreef H.FR het volgende:

[..]

bij VI was hij niet zo expliciet over 1.2mln hoor. Het sas, een topaanbieding naar Feyenoord begrippen, waardoor hij in het hoogste segment zou belanden, en toen zei hij, dan kom jevus uit op 1-1.2 mln (nar eigen interpretatie dus). Wilfred Gene zei overigens dat hij zijn zaakwaarnemer geeproken had, die beweert dat de aanbieding de helft hiervan is, 5-6ton dus. :{
pi_155835399
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 09:17 schreef ace_eleven het volgende:

Het sas, een topaanbieding

dan kom jevus uit

(nar

Wilfred Gene

geeproken had,
Lekker spul toch, dat bier. ;)
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  zaterdag 5 september 2015 @ 10:48:27 #49
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155835897
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 08:53 schreef Vasion het volgende:

[..]

Net als Kazim, een leuk spelertje voor AZ of FC Twente. :)
Alsof Feyenoord een stap hoger is....
pi_155836707
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 09:10 schreef arjan1112 het volgende:
Wat heb je aan 26 spelers ? Je kan er maar 11 opstellen , er mogen er maar 5 op de bank zitten.. stel er zijn er 2 geblesseerd en 2 geschorst... heb je er nog maar 20

Gewoon verhuren / verkopen die gasten
ja aan elf heb je genoeg,,,.dat zagen we vorig seizoen toen na de wedstrijd tegen az de boel conditioneel en fysiek in elkaar storte ,...,,,krijg je als je wekelijks met de zelf 11 speelt.

Maar dit seizoen wordt er niet Europees gespeeld dus zal het wel schelen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')