Ik vind hem grappig. Ben wel blij dat we nog bijna 8 miljoen hebben gevangen voor deze middelmatige speler.. met dank aan ome Loewiequote:Op vrijdag 4 september 2015 13:42 schreef Luni het volgende:
http://speld.nl/2015/09/0(...)nalty-gewoon-pakken/
Nog minstens 21,25 miljoen investerenquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:01 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
kkvgeel gewoon kampioen worden!
Wat een enorme verschillen bij de eerste vier zegquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:01 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Nergens voor nodig. We hebben nu gewoon een kampioen-waardig team. Ik vind vooral dat wij weinig tot niet onder doen voor die twee boven ons (tabel). Wij zijn er al een paar keer dicht bij geweest (2de plaatsen) en als zelfs twente en az een keer kampioen kunnen worden, betekent het dat geld over de balk smijten lang niet altijd genoeg is.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nog minstens 21,25 miljoen investeren
Ajax en Feyenoord, kutkoopclubs.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:01 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Vaak gaan kampioenselftallen gepaard met één of twee grote uitschieters, een Eriksen, een Depay, een Ruiz. Die hebben wij op het moment niet lopen in aanvallend opzicht. Of Elia zou dat moeten worden maar dat zie ik niet gebeuren.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:15 schreef K.offie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. We hebben nu gewoon een kampioen-waardig team. Ik vind vooral dat wij weinig tot niet onder doen voor die twee boven ons (tabel). Wij zijn er al een paar keer dicht bij geweest (2de plaatsen) en als zelfs twente en az een keer kampioen kunnen worden, betekent het dat geld over de balk smijten lang niet altijd genoeg is.
Wel fijn beeld om te zien dat we een gat slaan naar beneden toe, wel gewoon meer dan nr 4 en 5 bij elkaar. Naar boven kijkend hebben we nog wel stappen te gaan jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:01 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dat in de laatste Ajax-serie wel meevallen anders..quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vaak gaan kampioenselftallen gepaard met één of twee grote uitschieters, een Eriksen, een Depay, een Ruiz. Die hebben wij op het moment niet lopen in aanvallend opzicht. Of Elia zou dat moeten worden maar dat zie ik niet gebeuren.
Ik moest lachen om Cambuur, maar zag toe dat de 4 teams daaronder gewoon gratis waren...quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:01 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk om aan het einde van het seizoen de punten te delen door de uitgaven. Kijken wie de meeste euro's per punt heeft uitgegeven.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moest lachen om Cambuur, maar zag toe dat de 4 teams daaronder gewoon gratis waren...
Is allemaal eigen jeugd + gehuurde spelers ofzo?
dan ontploft het universum, geen strak planquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:13 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Leuk om aan het einde van het seizoen de punten te delen door de uitgaven. Kijken wie de meeste euro's per punt heeft uitgegeven.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan ontploft het universum, geen strak plan
Als ze hem op die manier toe staan dat hij zijn passie voor het spelletje kan overbrengen wel.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:27 schreef MPC60 het volgende:
Zou van Beek gisteren het verschil hebben gemaakt?
Ik zie Van Beek niet snel iemand slaan, nee. Tevens denk ik dat Van Beek bloedfanatiek bezig zou zijn gegaan, niet alleen omdat hij voor Oranje mocht spelen maar omdat dat in hem zit. Tevens zou hij de ene na de andere crosspass afgevuurd hebben op Memphis en Narsingh omdat hij wél gesnapt zou hebben dat het vooruit moest en inspiratieloos breivoetbal niet meer aan de orde was.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:27 schreef MPC60 het volgende:
Zou van Beek gisteren het verschil hebben gemaakt?
Dit doet pijn om te lezen, omdat het zo verdomde waar isquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:05 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ik zie Van Beek niet snel iemand slaan, nee. Tevens denk ik dat Van Beek bloedfanatiek bezig zou zijn gegaan, niet alleen omdat hij voor Oranje mocht spelen maar omdat dat in hem zit. Tevens zou hij de ene na de andere crosspass afgevuurd hebben op Memphis en Narsingh omdat hij wél gesnapt zou hebben dat het vooruit moest en inspiratieloos breivoetbal niet meer aan de orde was.
Geen één Nederlandse club heeft een selectie waarmee je eenvoudig overwintert in de Champions League en de komende jaren gaat dat ook niet gebeuren. Om dat als Nederlandse club voor elkaar te krijgen moet je een perfecte balans creëren waarbij zaken als geluk een grote rol speelt. Geluk dat je een geweldige eigen jeugdlichting hebt die niet is leeggekocht voor dat spelers op niveau zijn, geluk dat er spelers van buitenaf komen die echt iets toevoegen, geluk dat je één of twee jonge talenten hebt die een klein tikkie clubliefde hebben waardoor ze nog een jaartje bijtekenen..... En dan nog moet je geluk hebben met de loting.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:58 schreef klaasweetalles het volgende:
De begroting zegt me echt geen fuk
Het zegt me alleen dat clubs als PSV en AJax gewoon 22 volwaardige spelers kunnen hebben.
ALs er bij Feyenoord zo een situatie ontstaat hoor ik mongolen bij studio voetbal dat voetballers ontevreden worden op de bank....jah bij ajax en psv zijn ze dat natuurlijk niet.
De begrotingen zeggen me geen fuck, het zegt me alleen dat psv en ajax hun spelers gewoon overbetalen. Feyenoord wil niet mee in die salarissen en ik geef ze groot gelijk.
aLS JE psv en ajax kijkt loopt er echt geen enkele grote spelers meer rond. Het is allemaal middelmaat net als bij feyenoord. De CL wedstrijden van de afgelopen jaren geven mij gewoon gelijk. AJax bakte er geen fuck van.
Ik heb vorig seizoen hier diverse keren geschreven dat de enige positie waar geld aan moet uitgeven is de spitspositie.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Geen één Nederlandse club heeft een selectie waarmee je eenvoudig overwintert in de Champions League en de komende jaren gaat dat ook niet gebeuren. Om dat als Nederlandse club voor elkaar te krijgen moet je een perfecte balans creëren waarbij zaken als geluk een grote rol speelt. Geluk dat je een geweldige eigen jeugdlichting hebt die niet is leeggekocht voor dat spelers op niveau zijn, geluk dat er spelers van buitenaf komen die echt iets toevoegen, geluk dat je één of twee jonge talenten hebt die een klein tikkie clubliefde hebben waardoor ze nog een jaartje bijtekenen..... En dan nog moet je geluk hebben met de loting.
En dat heeft voor 80% te maken met de lage begrotingen in Nederland (waardoor alles wat kan voetballen al voor zijn 21e weg is) en met de abominabele status van de competitie.
Toch, als Ajax deze selectie bijelkaar kan houden komend jaar en op 2 of 3 plaatste versterkt, dan kunnen ze een heel behoorlijk Europees team bijelkaar zetten. En bij PSV geldt dat ook, als ze deze ontwikkeling kunnen voortzetten waarbij een paar goede jonge talenten worden aangevuld met oudere spelers die het in de Europese top niet gered hebben... Nou dan kan daar ook wel iets ontstaat wat mogelijk kan overwinteren.
Ik vind echt dat Feyenoord van de drie topclubs daar het verst van afstaat en dat komt echt door het beleid daar. Als je je hele selectie omgooit, waarbij je veel jeugd bedankt voor middelmaat van 27 jaar uit de Eredivisie om vervolgens als doelstelling een derde plek te formuleren, dan ben je niet bezig met beleid gericht op de lange termijn. Laat staan dat je nadenkt over hoe je het Nederlandse voetbal weer een dienst kunt bewijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |