Ik vind hem grappig. Ben wel blij dat we nog bijna 8 miljoen hebben gevangen voor deze middelmatige speler.. met dank aan ome Loewiequote:Op vrijdag 4 september 2015 13:42 schreef Luni het volgende:
http://speld.nl/2015/09/0(...)nalty-gewoon-pakken/
Nog minstens 21,25 miljoen investerenquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:01 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
kkvgeel gewoon kampioen worden!
Wat een enorme verschillen bij de eerste vier zegquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:01 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Nergens voor nodig. We hebben nu gewoon een kampioen-waardig team. Ik vind vooral dat wij weinig tot niet onder doen voor die twee boven ons (tabel). Wij zijn er al een paar keer dicht bij geweest (2de plaatsen) en als zelfs twente en az een keer kampioen kunnen worden, betekent het dat geld over de balk smijten lang niet altijd genoeg is.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nog minstens 21,25 miljoen investeren
Ajax en Feyenoord, kutkoopclubs.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:01 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Vaak gaan kampioenselftallen gepaard met één of twee grote uitschieters, een Eriksen, een Depay, een Ruiz. Die hebben wij op het moment niet lopen in aanvallend opzicht. Of Elia zou dat moeten worden maar dat zie ik niet gebeuren.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:15 schreef K.offie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. We hebben nu gewoon een kampioen-waardig team. Ik vind vooral dat wij weinig tot niet onder doen voor die twee boven ons (tabel). Wij zijn er al een paar keer dicht bij geweest (2de plaatsen) en als zelfs twente en az een keer kampioen kunnen worden, betekent het dat geld over de balk smijten lang niet altijd genoeg is.
Wel fijn beeld om te zien dat we een gat slaan naar beneden toe, wel gewoon meer dan nr 4 en 5 bij elkaar. Naar boven kijkend hebben we nog wel stappen te gaan jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:01 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dat in de laatste Ajax-serie wel meevallen anders..quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vaak gaan kampioenselftallen gepaard met één of twee grote uitschieters, een Eriksen, een Depay, een Ruiz. Die hebben wij op het moment niet lopen in aanvallend opzicht. Of Elia zou dat moeten worden maar dat zie ik niet gebeuren.
Ik moest lachen om Cambuur, maar zag toe dat de 4 teams daaronder gewoon gratis waren...quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:01 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk om aan het einde van het seizoen de punten te delen door de uitgaven. Kijken wie de meeste euro's per punt heeft uitgegeven.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moest lachen om Cambuur, maar zag toe dat de 4 teams daaronder gewoon gratis waren...
Is allemaal eigen jeugd + gehuurde spelers ofzo?
dan ontploft het universum, geen strak planquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:13 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Leuk om aan het einde van het seizoen de punten te delen door de uitgaven. Kijken wie de meeste euro's per punt heeft uitgegeven.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan ontploft het universum, geen strak plan
Als ze hem op die manier toe staan dat hij zijn passie voor het spelletje kan overbrengen wel.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:27 schreef MPC60 het volgende:
Zou van Beek gisteren het verschil hebben gemaakt?
Ik zie Van Beek niet snel iemand slaan, nee. Tevens denk ik dat Van Beek bloedfanatiek bezig zou zijn gegaan, niet alleen omdat hij voor Oranje mocht spelen maar omdat dat in hem zit. Tevens zou hij de ene na de andere crosspass afgevuurd hebben op Memphis en Narsingh omdat hij wél gesnapt zou hebben dat het vooruit moest en inspiratieloos breivoetbal niet meer aan de orde was.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:27 schreef MPC60 het volgende:
Zou van Beek gisteren het verschil hebben gemaakt?
Dit doet pijn om te lezen, omdat het zo verdomde waar isquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:05 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ik zie Van Beek niet snel iemand slaan, nee. Tevens denk ik dat Van Beek bloedfanatiek bezig zou zijn gegaan, niet alleen omdat hij voor Oranje mocht spelen maar omdat dat in hem zit. Tevens zou hij de ene na de andere crosspass afgevuurd hebben op Memphis en Narsingh omdat hij wél gesnapt zou hebben dat het vooruit moest en inspiratieloos breivoetbal niet meer aan de orde was.
Geen één Nederlandse club heeft een selectie waarmee je eenvoudig overwintert in de Champions League en de komende jaren gaat dat ook niet gebeuren. Om dat als Nederlandse club voor elkaar te krijgen moet je een perfecte balans creëren waarbij zaken als geluk een grote rol speelt. Geluk dat je een geweldige eigen jeugdlichting hebt die niet is leeggekocht voor dat spelers op niveau zijn, geluk dat er spelers van buitenaf komen die echt iets toevoegen, geluk dat je één of twee jonge talenten hebt die een klein tikkie clubliefde hebben waardoor ze nog een jaartje bijtekenen..... En dan nog moet je geluk hebben met de loting.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:58 schreef klaasweetalles het volgende:
De begroting zegt me echt geen fuk
Het zegt me alleen dat clubs als PSV en AJax gewoon 22 volwaardige spelers kunnen hebben.
ALs er bij Feyenoord zo een situatie ontstaat hoor ik mongolen bij studio voetbal dat voetballers ontevreden worden op de bank....jah bij ajax en psv zijn ze dat natuurlijk niet.
De begrotingen zeggen me geen fuck, het zegt me alleen dat psv en ajax hun spelers gewoon overbetalen. Feyenoord wil niet mee in die salarissen en ik geef ze groot gelijk.
aLS JE psv en ajax kijkt loopt er echt geen enkele grote spelers meer rond. Het is allemaal middelmaat net als bij feyenoord. De CL wedstrijden van de afgelopen jaren geven mij gewoon gelijk. AJax bakte er geen fuck van.
Ik heb vorig seizoen hier diverse keren geschreven dat de enige positie waar geld aan moet uitgeven is de spitspositie.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Geen één Nederlandse club heeft een selectie waarmee je eenvoudig overwintert in de Champions League en de komende jaren gaat dat ook niet gebeuren. Om dat als Nederlandse club voor elkaar te krijgen moet je een perfecte balans creëren waarbij zaken als geluk een grote rol speelt. Geluk dat je een geweldige eigen jeugdlichting hebt die niet is leeggekocht voor dat spelers op niveau zijn, geluk dat er spelers van buitenaf komen die echt iets toevoegen, geluk dat je één of twee jonge talenten hebt die een klein tikkie clubliefde hebben waardoor ze nog een jaartje bijtekenen..... En dan nog moet je geluk hebben met de loting.
En dat heeft voor 80% te maken met de lage begrotingen in Nederland (waardoor alles wat kan voetballen al voor zijn 21e weg is) en met de abominabele status van de competitie.
Toch, als Ajax deze selectie bijelkaar kan houden komend jaar en op 2 of 3 plaatste versterkt, dan kunnen ze een heel behoorlijk Europees team bijelkaar zetten. En bij PSV geldt dat ook, als ze deze ontwikkeling kunnen voortzetten waarbij een paar goede jonge talenten worden aangevuld met oudere spelers die het in de Europese top niet gered hebben... Nou dan kan daar ook wel iets ontstaat wat mogelijk kan overwinteren.
Ik vind echt dat Feyenoord van de drie topclubs daar het verst van afstaat en dat komt echt door het beleid daar. Als je je hele selectie omgooit, waarbij je veel jeugd bedankt voor middelmaat van 27 jaar uit de Eredivisie om vervolgens als doelstelling een derde plek te formuleren, dan ben je niet bezig met beleid gericht op de lange termijn. Laat staan dat je nadenkt over hoe je het Nederlandse voetbal weer een dienst kunt bewijzen.
Dat verbaasde mij ook.. Een paar jaar terug hadden Fer en Wijnaldum ook een contract voor nog maar 1 jaar, maar die werden allebei voor 5 miljoen per stuk verkocht. Dan zullen ze wel meer verdiend hebben dan Vilhena en Boetius, terwijl ik het qua niveau vergelijkbare spelers vind. Zelfde geldt overigenss voor Manu.. die schijnt vorig jaar een mooie contractverlenging te hebben gekregen.. maar hij leverde maar 1,5 miljoen op. Zo hoog zal zijn salaris dan wel niet zijn geweest.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Boetius moet wel een zwaar kut salaris hebben gehad bij Feyenoord.....anders kan je niet weg voor 2 miljoen......Het zelfde geld voor Vilhenna. Die gasten verdienen gewoon niets vergelijken bij al die aankopen.
mij verbaasde het niets.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat verbaasde mij ook.. Een paar jaar terug hadden Fer en Wijnaldum ook een contract voor nog maar 1 jaar, maar die werden allebei voor 5 miljoen per stuk verkocht. Dan zullen ze wel meer verdiend hebben dan Vilhena en Boetius, terwijl ik het qua niveau vergelijkbare spelers vind. Zelfde geldt overigenss voor Manu.. die schijnt vorig jaar een mooie contractverlenging te hebben gekregen.. maar hij leverde maar 1,5 miljoen op. Zo hoog zal zijn salaris dan wel niet zijn geweest.
Helaas staat Ajax er op dit moment een stuk beter voor..stuk of 8 spelers in de basis die uit de eigen jeugd komen en er lopen flink wat gastjes met potentie.. Zo was het bij ons ook tot voor kort..
Als je al niet onder de indruk bent van de selectie van Ajax wat vind jij dan wel niet van de selecties van PSV en Feyenoordquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mij verbaasde het niets.
Vilhenna en Boetius weten heus wel wat de rest van de selectie verdiende, die zaakwaarnemers van beide zijn natuurlijk niet gek. Ik denk dat die aanbiedingen die ze ooit gehad bij Feyenoord belachelijk laag waren en daarom nooit wilde bijtekenen.
Het blijven natuurlijk wel broodvoetballers die gewoon hun geld moeten verdienen, maar dat snappen de meeste supporters niet ....
Ik ben niet onder de indruk van de huidige ajax selectie. Ik heb weles betere selecties gezien van 020. Ik zie er geen ene potentiële topper bij. Misschien die el ghazi ofzo .... maar dat soort spelers zijn behoorlijk labiel, mentaal komen ze tekort voor de top. Net zoals Bilal. Net zoals Maher.
psv heeft een betere selectie dan ajaxquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je al niet onder de indruk bent van de selectie van Ajax wat vind jij dan wel niet van de selecties van PSV en Feyenoord
Welke jeugdige spelers die de potentie hebben om uit te groeien tot dragende spelers die Feyenoord verder zouden kunnen helpen heeft de club aan de kant geschoven? Manu, Sleegers, Boëtius...wie?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:32 schreef BadderHaring het volgende:
Ik vind echt dat Feyenoord van de drie topclubs daar het verst van afstaat en dat komt echt door het beleid daar. Als je je hele selectie omgooit, waarbij je veel jeugd bedankt voor middelmaat van 27 jaar uit de Eredivisie om vervolgens als doelstelling een derde plek te formuleren, dan ben je niet bezig met beleid gericht op de lange termijn. Laat staan dat je nadenkt over hoe je het Nederlandse voetbal weer een dienst kunt bewijzen.
De doelstelling van vorig seizoen vond ik pas een kwalijke zaak.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:42 schreef Roland010 het volgende:
Die 'doelstelling'van Van Geel blijf ik gewoon een enorm kwalijke zaak vinden. Zou hem toch op flinke kritiek horen te moeten komen staan.
quote:Tonny Vilhena heeft een contractaanbieding die hem in de hoogste salarisklasse binnen Feyenoord zou brengen afgewezen, zo meldt Jan Dirk Stouten in Voetbal Inside. De middenvelder, die binnenkort weer in gesprek gaat met Feyenoord over een contractverlenging, zou eerder niet akkoord zijn gegaan met een jaarsalaris van 1,2 miljoen euro.
Volgens Stouten is Feyenoord bereid zijn contract te voorzien van een gelimiteerde transfersom, zodat de club toch mee kan profiteren van een mogelijke transfer. ''Het zou chique zijn van Vilhena loyaal te zijn aan de club waar hij al sinds zijn jeugd speelt'', aldus Stouten. Hij wist echter niet te zeggen of de jeugdinternational hier zelf ook zo over denkt.
Vilhena sloeg eerder deze transferperiode een aanbieding van het Italiaanse Sampdoria af, terwijl zijn zaakwaarnemers al rond waren. ''Vilhena heeft de laatste weken duidelijk karakter getoond tegenover zijn zaakwaarnemers'', zo merkt de verslaggever van RTV Rijnmond op. Diezelfde zaakwaarnemers beweren tegelijkertijd dat Feyenoord een bod van maximaal zes ton overweegt, de helft van de eerder genoemde 1,2 miljoen.
Lijkt mij ook sterk inderdaad.quote:
Je had beter Manu kunnen houden dan Kazim een contract aanbieden. Dat lijkt me logischquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Welke jeugdige spelers die de potentie hebben om uit te groeien tot dragende spelers die Feyenoord verder zouden kunnen helpen heeft de club aan de kant geschoven? Manu, Sleegers, Boëtius...wie?
Beter beide niet gewoonquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je had beter Manu kunnen houden dan Kazim een contract aanbieden. Dat lijkt me logisch
quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Heb zo'n hekel aan die nepsupporters die vergeten hoe belangrijk Manu is geweest
Ik zeg niet dat hij niet belangrijk is geweest, ik zeg dat hij niet constant genoeg is en niet goed genoeg voor Feyenoord. Manu is een blind paard die ons heel veel opgeleverd heeft, maar voetballen kan die nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Heb zo'n hekel aan die nepsupporters die vergeten hoe belangrijk Manu is geweest
Net als Kazim, een leuk spelertje voor AZ of FC Twente.quote:Op zaterdag 5 september 2015 07:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij niet belangrijk is geweest, ik zeg dat hij niet constant genoeg is en niet goed genoeg voor Feyenoord. Manu is een blind paard die ons heel veel opgeleverd heeft, maar voetballen kan die niet
Talentjes. Vooral Verdonk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:54 schreef arjan1112 het volgende:
wie zijn:
miazek verdonk gronsveld en nieuwkoop ?
bij VI was hij niet zo expliciet over 1.2mln hoor. Het sas, een topaanbieding naar Feyenoord begrippen, waardoor hij in het hoogste segment zou belanden, en toen zei hij, dan kom jevus uit op 1-1.2 mln (nar eigen interpretatie dus). Wilfred Gene zei overigens dat hij zijn zaakwaarnemer geeproken had, die beweert dat de aanbieding de helft hiervan is, 5-6ton dus.quote:
Lekker spul toch, dat bier.quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:17 schreef ace_eleven het volgende:
Het sas, een topaanbieding
dan kom jevus uit
(nar
Wilfred Gene
geeproken had,
Alsof Feyenoord een stap hoger is....quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Net als Kazim, een leuk spelertje voor AZ of FC Twente.
ja aan elf heb je genoeg,,,.dat zagen we vorig seizoen toen na de wedstrijd tegen az de boel conditioneel en fysiek in elkaar storte ,...,,,krijg je als je wekelijks met de zelf 11 speelt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:10 schreef arjan1112 het volgende:
Wat heb je aan 26 spelers ? Je kan er maar 11 opstellen , er mogen er maar 5 op de bank zitten.. stel er zijn er 2 geblesseerd en 2 geschorst... heb je er nog maar 20
Gewoon verhuren / verkopen die gasten
quote:
Qua salaris, jazeker. Qua druk, jazeker. Qua spelniveau, dan moet je sowieso niet in de eredivisie willen spelen. Dus ja, een stap hogerquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord een stap hoger is....
En miazek schijnt een hele goede keeper te gaan worden. Volgens mij kwam hij 3 jaar geleden in onze B2 terecht, en dat vonden de toenmalige doelmannen al niet zo leuk. Hij is nu al onze 3de doelman.quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:54 schreef arjan1112 het volgende:
wie zijn:
miazek verdonk gronsveld en nieuwkoop ?
Maar helaas is Verdonk te klein voor de positie waar hij altijd speelde: LCV. Dus vorig seizoen mocht ie een keertje linksbacken, en kwam er nog het gerucht dat hij klaargestoomd werd om dan maar middenvelder (positie Clasie) te worden. Ik vrees dat dit het volgende grote talent is dat het niet mag gaan laten zien, helaas. Alleen al door de positie-allergie die Feyenoord lijkt te hebben voor eigen jeugdspelers.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:49 schreef K.offie het volgende:
[..]
En miazek schijnt een hele goede keeper te gaan worden. Volgens mij kwam hij 3 jaar geleden in onze B2 terecht, en dat vonden de toenmalige doelmannen al niet zo leuk. Hij is nu al onze 3de doelman.
Die anderen zijn gewoon talenten en vooralsnog is verdonk daarvan inderdaad het verst op dit moment.
Wat een gelul.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:31 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Maar helaas is Verdonk te klein voor de positie waar hij altijd speelde: LCV. Dus vorig seizoen mocht ie een keertje linksbacken, en kwam er nog het gerucht dat hij klaargestoomd werd om dan maar middenvelder (positie Clasie) te worden. Ik vrees dat dit het volgende grote talent is dat het niet mag gaan laten zien, helaas. Alleen al door de positie-allergie die Feyenoord lijkt te hebben voor eigen jeugdspelers.
Als ik op Varkenoord speelde, dan zou ik het gewoon opgeven als ik middenvelder of spits was, want daar worden steevast mensen voor gekocht, die posities. Alleen CV's mogen blijven staan, maar die krijgen alleen de kans als alle ingekochte CV's geblesseerd zijn, anders moeten ze back spelen. En de backs uit de jeugd zijn eigenlijk altijd jongens die snel waren en verder niet zoveel konden en daar dus als vulling konden fungeren en dus nooit door gaan breken. In de regel.
Zowel De Vrij, Van Beek als Kongolo mochten pas stelselmatig CV spelen toen de rest geschorst of geblesseerd was in mijn herinnering hoor. Dat ze uiteindelijk daar mochten blijven staan was omdat ze vrij snel lieten zien dat ze daar stonden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een gelul.Na Bahia (
![]()
) en Vlaar hebben we gewoon 2 duo's centraal achterin gehad uit eigen jeugd. Aangevuld met de Thijs. Dat je nu wat extra haalt en Kongolo naar de back zet (omdat Nelom écht niet meer kan) is juist een goede zaak.
Een spits uit eigen kweek? Dat lukt geen enkele Nederlandse topclub.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:43 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Zowel De Vrij, Van Beek als Kongolo mochten pas stelselmatig CV spelen toen de rest geschorst of geblesseerd was in mijn herinnering hoor. Dat ze uiteindelijk daar mochten blijven staan was omdat ze vrij snel lieten zien dat ze daar stonden.
Ik ben het overigens helemaal eens dat Nelom brandhout is en Kongolo daar beter is, maar had toch liever gezien dat ze een goede LB gehaald hadden en dat Kongolo nog centraal stond.
Anders noem jij de laatste spits uit eigen kweek even.
Laat hem spelen dan, Nee wij kopen liever wereldtoppers zo als Kazim en Kramer.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een spits uit eigen kweek? Dat lukt geen enkele Nederlandse topclub.
Al hebben wij die imo wel gewoon lopen met Achahbar.
Kramer is de enige aankoop van deze zomer die ik niet begrijp.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laat hem spelen dan, Nee wij kopen liever wereldtoppers zo als Kazim en Kramer.
Als Achahbar telt dan telt Locadia natuurlijk ook, ze zijn allebei nog niet echt doorgebroken.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een spits uit eigen kweek? Dat lukt geen enkele Nederlandse topclub.
Al hebben wij die imo wel gewoon lopen met Achahbar.
Ik snap Botteghin ook niet zo goed.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kramer is de enige aankoop van deze zomer die ik niet begrijp.
Ik blijf er bij: ik vind het geen slecht iets dat er nu maar 2 of 3 spelers uit eigen kweek in de basis staan. Want de enige die nu in de selectie zit die tegen de basis aan zit en daar niet staat is Vilhena. Ik ben fan van hem, maar ook hij heeft het de wedstrijden dat hij wel in de basis stond de afgelopen jaren het ook niet echt laten zien.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Achahbar telt dan telt Locadia natuurlijk ook, ze zijn allebei nog niet echt doorgebroken.
Maar ik ben het wel met Jihawti eens dat de doorstroom altijd tegenvalt. Niet dat er niet genoeg spelers bij het eerste elftal komen vanuit de jeugd, maar de stap naar basisspeler wordt vooralsnog niet heel makkelijk gezet, met uitzondering van de CV positie dus.
Waar heb jij voor het laatst een haalbare back gezien van enig niveau? Kijk naar Oranje, daar moeten we een Van der Wiel opstellen die nog geen minuut in een competatieve wedstrijd had gemaakt dit seizoen. Backs (en zeker goede backs) zijn schaars. De enige club in Nederland met goede backs is PSV met Arias en Willems. Dan vind ik het geen slechte zet om uit te gaan van je multifunctionele eigen spelers en dan maar een CV of 2 er bij te halen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap Botteghin ook niet zo goed.
Met van der Heijden Verdonk en Dammers hadden we al reserve opties.
We hadden meer aan een links/rechts back gehad ter vervanging van Nelom zodat het duo Van Beek/Kongolo gewoon was blijven bestaan.
En anders had je nog Van Beek/Van der Heijden kunnen doen en dan Kongolo op links.
Nu hebben we Botteghin voor op de bank en schuiven we een van onze beste spelers (Van Beek) naar Rechtsback als er iets gebeurd met onze eerste keus ( Karsdorp)
Dammers is totaal niet het niveau wat we nastreven. Als er 1 verdediger geblesseerd zou raken had je alweer een probleem gehad.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap Botteghin ook niet zo goed.
Met van der Heijden Verdonk en Dammers hadden we al reserve opties.
We hadden meer aan een links/rechts back gehad ter vervanging van Nelom zodat het duo Van Beek/Kongolo gewoon was blijven bestaan.
En anders had je nog Van Beek/Van der Heijden kunnen doen en dan Kongolo op links.
Nu hebben we Botteghin voor op de bank en schuiven we een van onze beste spelers (Van Beek) naar Rechtsback als er iets gebeurd met onze eerste keus ( Karsdorp)
Een Clasie die net van Excelsior komt zou er nu we geld hebben ook niet zomaar ingezet worden, ben ik van overtuigd. Terwijl dat het pareltje van de afgelopen jaren is geworden. Bijvoorbeeld een Nieuwkoop zou je gewoon moeten durven inzetten, je geeft hem een contract dus is ie blijkbaar goed genoeg voor Feyenoord 1. Hetzelfde geld voor Anass natuurlijk, maar die heeft zich al bewezen wmb.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Achahbar telt dan telt Locadia natuurlijk ook, ze zijn allebei nog niet echt doorgebroken.
Maar ik ben het wel met Jihawti eens dat de doorstroom altijd tegenvalt. Niet dat er niet genoeg spelers bij het eerste elftal komen vanuit de jeugd, maar de stap naar basisspeler wordt vooralsnog niet heel makkelijk gezet, met uitzondering van de CV positie dus.
Voor wie moet die Nieuwkoop er in dan? We hebben op zijn plek twee van de beste middenvelders van de Eredivisie.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een Clasie die net van Excelsior komt zou er nu we geld hebben ook niet zomaar ingezet worden, ben ik van overtuigd. Terwijl dat het pareltje van de afgelopen jaren is geworden. Bijvoorbeeld een Nieuwkoop zou je gewoon moeten durven inzetten, je geeft hem een contract dus is ie blijkbaar goed genoeg voor Feyenoord 1. Hetzelfde geld voor Anass natuurlijk, maar die heeft zich al bewezen wmb.
Haha.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:05 schreef Typisch het volgende:
We hebben op zijn plek twee van de beste middenvelders van de Eredivisie.
Nieuwkoop is een voorbeeld. Je weet niet of hij op den duur minder is dan El Ahmadi of Vejinovic omdat dat al gevestigde namen zijn. Maar ben zondag wel kapot geschrokken van Vejinovic, aan alle kanten voorbij gelopen, kon niet mee met het tempo. Ik hoop echt dat dat eenmalig was.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor wie moet die Nieuwkoop er in dan? We hebben op zijn plek twee van de beste middenvelders van de Eredivisie.
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:08 schreef Typisch het volgende:
De jeugdopleiding is de redding van Feyenoord geweest (samen met twee gehuurde spitsen). Maar om dan nu elke keer als er een talentje aanklopt te roepen dat hij maar gelijk in de basis moet ''want eigen jeugd'' (wat vaak het enige argument is) is op zijn minst nogal stom te noemen.
Wel grappig als je hele middenveld wordt overlopen 90 minuten lang door PSV dat je nog steeds durft te beweren dat er ook maar één van die spelers de beste van de Eredivisie is.quote:
Lees de post waar je op reageert van mij nog eens en probeer eens te vinden wat je fout gelezen hebt. Je kan het.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel grappig als je hele middenveld wordt overlopen 90 minuten lang door PSV dat je nog steeds durft te beweren dat er ook maar één van die spelers de beste van de Eredivisie is.
Laat staan 2.
dan heb je geen plaat voor je kop, maar een appartementencomplex haha!
Helemaal niks zo blijkt!quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lees de post waar je op reageert van mij nog eens en probeer eens te vinden wat je fout gelezen hebt. Je kan het.
Is goed.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal niks zo blijkt!
Moest weer lachen.
Ik zal je helpen. Er wordt niet beweerd dat ze de beste van de Eredivisie zijn, maar één van de beste. Een klein nuance-verschilquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal niks zo blijkt!
Moest weer lachen.
Ze staan niet eens in de top 3.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik zal je helpen. Er wordt niet beweerd dat ze de beste van de Eredivisie zijn, maar één van de beste. Een klein nuance-verschil
Uitstekend.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:13 schreef timmmmm het volgende:
Ahhh beroepstroll GGMM in tha house. Altijd lachen.
Hoe is je weekend?
Dat is goed om te horen. Sterker nog, ik ben er zelfs een beetje jaloers op! Ik persoonlijk verveel me altijd de touwtyfus als ze interlands spelenquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze staan niet eens in de top 3.
[..]
Uitstekend.
Zonde dat je zonder voetbal direct niks te doen hebt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen. Sterker nog, ik ben er zelfs een beetje jaloers op! Ik persoonlijk verveel me altijd de touwtyfus als ze interlands spelen
Dat lijkt me een goed idee. Misschien kunnen we dan ook elkaars haar vlechten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde dat je zonder voetbal direct niks te doen hebt.
Zullen we samen kijken welke hobby's goed bij jou passen?
neem klaas mee! Haren vlechten moet tie kunnenquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed idee. Misschien kunnen we dan ook elkaars haar vlechten.
Je spreekt alsof we Ronaldo en Messi hebben gekocht.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:46 schreef K.offie het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in!
En ik snap het argument wel: met eigen jeugd kunnen wij ons niet alleen identificeren, maar zo creëer je ook toekomstige transferwaarde. Maar bij het gros van de opportunisten hier is dit idd vaak het enige argument
quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je spreekt alsof we Ronaldo en Messi hebben gekocht.
Wat er nu gebeurd is dat een aankoop sowieso de voorkeur en het vertrouwen krijgt boven de jeugd zonder dat ze aantoonbaar beter zijn. Dat mag best andersom of minder.
D'r zijn er toch minstens 10 beter in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik zal je helpen. Er wordt niet beweerd dat ze de beste van de Eredivisie zijn, maar één van de beste. Een klein nuance-verschil
Okquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
D'r zijn er toch minstens 10 beter in de Eredivisie.
Is Achabar minder dan Kazim en Kramer ?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vejenovic, Botteghin, V/d Heijden en Elia (ja zelfs hij) hebben het toch al laten zien op verschillende niveau's. Dat kun je van de jeugd niet zeggen. Wederom is hier het enige argument ''eigen jeugd''.
En waaruit blijkt dat hij dit niet doet? Gio weet (en ziet) waarschijnlijk wel hoe goed die jongens zijn en als zij beter zijn en hij denkt daar meer kans mee te maken op een overwinning zal hij ze wel opstellen. Of denk jij dat hij Kazim er in zet omdat hij denkt daar minder kans mee te maken?quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is Achabar minder dan Kazim en Kramer ?
Weet jij hoe goed Schuurman en Nieuwkoop eigenlijk zijn?
Van alles wat jij opnoemt is niemand zo goed dat ze een aparte status moeten krijgen.
Gio als oud jeugdtrainer kent als het goed is die jongens van Varkenoord maar moet zijn eigen ding gaan doen en niet alles wat van Geel hem influistert.
Voor van Geel is het nu heel belangrijk om succes te halen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
En waaruit blijkt dat hij dit niet doet? Gio weet (en ziet) waarschijnlijk wel hoe goed die jongens zijn en als zij beter zijn en hij denkt daar meer kans mee te maken op een overwinning zal hij ze wel opstellen. Of denk jij dat hij Kazim er in zet omdat hij denkt daar minder kans mee te maken?
Hij schijnt 6 jaar geleden een paar leuke wedstrijden gespeeld te hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:22 schreef VXXLL het volgende:
Elia gaat echt niks presteren, flop aankoop. Snap het vertrouwen echt niet in dat pisventje met zijn instelling.
Is nogal gissen, naar mijn weten was Karsdorp gewoon niet 100% fit (zie blessure vorige wedstrijd en afmelding voor Jong Oranje) en koos hij dus voor Botteghin.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor van Geel is het nu heel belangrijk om succes te halen.
Giovanni van Bronckhorst is een held vanwege zijn succes als speler.
Maar Giovanni is nu Gio de jonge trainer. Gezien die opstelling van Psv is het niet zo gek gedacht dat Van Geel zijn aankopen heeft geforceerd. Vervolgens ziet hij dat ze nog al tegenvallen en nu opeens daarom met die Europa is de doelstelling is gekomen om bij Gio weer druk weg te nemen als jonge trainer.
5 jaar.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij schijnt 6 jaar geleden een paar leuke wedstrijden gespeeld te hebben.
vAN geel heeft die aankopen alleen maar gedaan om het Feyenoord publiek tevreden te stellen en voornamelijk om zijn positie als technische directeur veilig te stellen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor van Geel is het nu heel belangrijk om succes te halen.
Giovanni van Bronckhorst is een held vanwege zijn succes als speler.
Maar Giovanni is nu Gio de jonge trainer. Gezien die opstelling van Psv is het niet zo gek gedacht dat Van Geel zijn aankopen heeft geforceerd. Vervolgens ziet hij dat ze nog al tegenvallen en nu opeens daarom met die Europa is de doelstelling is gekomen om bij Gio weer druk weg te nemen als jonge trainer.
Vooruit, hier heb je gelijk. Als je alle middenvelders op één hoop gooit zijn Guardado, Klaassen of Ziyech beter. Maar ik zou de top 5 ook nog wel 'één van de beste' willen noemen. Noem jij nog eens 2 middenvelders die beter zijn of voor mijn part 7, want als je bij de beste 10 middenvelders van de eredivisie hoort ben je zeker goed genoeg voor een topclub.quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:58 schreef hhh38 het volgende:
Maar ik zou de top 5 ook nog wel 'één van de beste' willen noemen.
Immers. Die doet weinig onder voor Guardado en Klaassen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet.
Zeker niet omdat de 3 die je noemt veel beter zijn dan die 2 bij Feyenoord. Tuurlijk kan je het zo verdraaien als jij nu doet, maar er zit kwalitatief nog wel een groot verschil met de 3 die jij noemt en die 2 van Feyenoord waarvan ik overigens niet eens weet wie hij naast Vejinovic bedoelt.
Nee, er zijn inderdaad ook genoeg voorbeelden van eigen kweek die gewoon niet goed genoeg waren. Maar (ja verwachtte hem al) ik vind het ook niet erg getuigen van goed beheer van het kapitaal dat de jeugdopleiding voorbrengt om dan bijvoorbeeld een Karsdorp, beste 10 uit de jeugdopleiding, niet daar zijn minuten te laten maken. Invalbeurten, basisplaats als de eerste keus geblesseerd raakt, basisplaats in kleinere wedstrijden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:08 schreef Typisch het volgende:
De jeugdopleiding is de redding van Feyenoord geweest (samen met twee gehuurde spitsen). Maar om dan nu elke keer als er een talentje aanklopt te roepen dat hij maar gelijk in de basis moet ''want eigen jeugd'' (wat vaak het enige argument is) is op zijn minst nogal stom te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |