Iedereen heeft Anouk gebatst.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:37 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Kyteman ook al Anouk gebatst ?
Die komt ook uit Utrecht, niet uit Den Haag.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:37 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Kyteman ook al Anouk gebatst ?
Staan volgend jaar wel op Glastonbury hoor.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh dit ken ik wel
sjanant slecht liedje
100% mee eens.quote:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tion-Boedapest.dhtmlquote:Vluchtende moeders bevallen in chaos station Boedapest
Midden in de chaos van het treinstation in Boedapest waar zich duizenden vluchtelingen verzamelen, liggen twee kleine pasgeboren baby's in de armen van hun moeders, zich niet bewust zijnde van het drama dat zich om hen heen ontvouwt. De baby's zijn woensdag geboren te midden van de roerigheid.
Had ie gekregen van Freddy Mercury heb ik uit betrouwbare bron vernomen.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:41 schreef YazooW het volgende:
Eazy E overleed trouwens aan Aids. Dat is pas gangsta.
Nou nou nou, nou nou.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eazy E is de beste rapper ooit.
Als je van de Vara bent dan mag dat.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:42 schreef PirE het volgende:
Breaking, Matthijs gebruikt het n-woord![]()
Is het geen goeie film Cav?quote:
Ik ga het niet kijken, want ik ken het verhaal van NWA al. Ik erger me alleen aan het feit dat mensen die niks met rap of NWA hebben, opeens super geïnteresseerd zijn.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het geen goeie film Cav?
Jou vertrouw ik hierin.
wat is het genante dan?quote:Op donderdag 3 september 2015 19:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ga het niet kijken, want ik ken het verhaal van NWA al.
Meestal is het gewoon een grote act waar je naar zit te luisteren.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nu zijn rappers ineens "cool".... het zijn fucking criminelen man!!
Moet je wel eerst je betrokkenheid bij vluchtelingen tonen hè.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als je van de Vara bent dan mag dat.
oke, begrijpelijk wel. Ik ga er ook niet naar kijken denk ik, daarvoor boeit het me dan juist weer te weinigquote:Op donderdag 3 september 2015 19:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ga het niet kijken, want ik ken het verhaal van NWA al. Ik erger me alleen aan het feit dat mensen die niks met rap of NWA hebben, opeens super geïnteresseerd zijn.
quote:Op donderdag 3 september 2015 19:44 schreef Pandaplint het volgende:
Ik dacht even dat dit Churandy Martina was
quote:Op donderdag 3 september 2015 19:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Opruiende en criminaliserende satansmuziek
lil kleine is een actquote:Op donderdag 3 september 2015 19:47 schreef PirE het volgende:
Als Lil' Kleine het roept dan is het hele land te klein en hier blijven ze maar "fuck da police" herhalen![]()
.
btw: Ik vind die Lil' Kleine niks.
Jaquote:Op donderdag 3 september 2015 19:48 schreef Pedroso het volgende:
Typhoon en die ADHD'er zijn toch broers ?
zijn alle drie broersquote:Op donderdag 3 september 2015 19:48 schreef Pedroso het volgende:
Jaquote:Op donderdag 3 september 2015 19:48 schreef Pedroso het volgende:
TWDquote:Op donderdag 3 september 2015 19:47 schreef YazooW het volgende:
Awesome. Dat is die latino dude uit The Walking Dead.
Ik wilde hem eigenlijk wel zien, maar nu ik hen hoor twijfel ik.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:49 schreef Monolith het volgende:
Ik word eerder minder dan meer enthousiast over deze film nu.
Schijnbaar kan je na het zien van de film niet meer normaal pratenquote:Op donderdag 3 september 2015 19:49 schreef Monolith het volgende:
Ik word eerder minder dan meer enthousiast over deze film nu.
Wordt gratis en voor niks uitgewoond door Matthijs na afloop vd uitzending.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:50 schreef YazooW het volgende:
Wat zou het eigenlijk opleveren om zo zo'n aflevering tafeldame te zijn? Paar honderd euri?
750 tot 1500quote:Op donderdag 3 september 2015 19:50 schreef YazooW het volgende:
Wat zou het eigenlijk opleveren om zo zo'n aflevering tafeldame te zijn? Paar honderd euri?
Ik had de bluray al gehaald, maar die heb ik nu net dus ff gebroken voor ik hem heb kunnen zien.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:50 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik wilde hem eigenlijk wel zien, maar nu ik hen hoor twijfel ik.
Via via hoorde ik da Jack de Vries 1500 kreeg elke keer als hij langskwam. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen zoveel krijgt en heb dat bedrag van 750 ook wel eens gehoord, maar daarvan weet ik niet meer waar ik het gehoord heb.quote:
Interessante info. Zo kan ik ook wel een paar asielzoekers in huis nemenquote:Op donderdag 3 september 2015 19:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Via via hoorde ik da Jack de Vries 1500 kreeg elke keer als hij langskwam. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen zoveel krijgt en heb dat bedrag van 750 ook wel eens gehoord, maar daarvan weet ik niet meer waar ik het gehoord heb.
Jack de Vries was trouwens geen tafelheer, die kwam als politiek commentator. Zo'n DWDD levert natuurlijk enorm veel op, dus zullen ze ook wel een leuk budget hebben. Maar waarom dan telkens Sylvana? De Breij en andere VARA-koppen moeten waarschijnlijk gewoon gratis komenquote:Op donderdag 3 september 2015 19:55 schreef YazooW het volgende:
[..]
Interessante info. Zo kan ik ook wel een paar asielzoekers in huis nemen
loon van een politieman, aldus premquote:Op donderdag 3 september 2015 19:50 schreef YazooW het volgende:
Man man manquote:Op donderdag 3 september 2015 20:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Toch fijn dat die vinexnegers altijd zo een verwantschap voelen met den negroide bewoners van de ghetto in de VS en zo fijn een dergelijke film voor de VARA willen komen duiden.
Komen zij ook opdraven om de troubletjes van de stamgenoten in Somalie te bespreken?
quote:Op donderdag 3 september 2015 20:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Toch fijn dat die vinexnegers altijd zo een verwantschap voelen met den negroide bewoners van de ghetto in de VS en zo fijn een dergelijke film voor de VARA willen komen duiden.
Komen zij ook opdraven om de troubletjes van de stamgenoten in Somalie te bespreken?
Muziek is er van Fresku:quote:Rusland, een raar land, ooit machtig, maar nu totaal in verval en verslaafd aan wodka. Jelle Brandt Corstius probeert dat Westerse beeld bij te stellen. Eerst als correspondent, later als programmamaker in ’Van Moskou tot Magadan' en ‘Van Moskou tot Moermansk’. Het land is zo groot, kent vele nuances en evenzoveel verschillende bevolkingsgroepen.
In zijn nieuwe programma ‘Grensland’ staat Rusland wederom centraal. Hij onderzoekt de actuele situatie in het grensland tussen Europa en Rusland. In een reis van de Oostzee naar de Zwarte Zee, en oostwaarts naar de steppen van Kazachstan, gaat Jelle in gesprek met de inwoners over wat zij zien als hun waar- of werkelijkheid. Grensland: vanaf zondag 6 september 20.15 uur, NPO2 (8 weken lang).
Hij heeft nog gelijk ook. Wat was dat slecht.quote:
Leuk....wordt UGquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:04 schreef Zipportal het volgende:
Volgende week maandag zit Sjek van Gelder in DWDD.
Nou dat wordt dus eerst de finale van MC Nieuw Zeeland kijken en daarna de bakkertjes, lekker hoor.quote:Heel Holland Bakt' gaat weer van start
Het werd een onverwacht grote hit, toen het eerste seizoen van 'Heel Holland Bakt' voor het eerst in 2013 begon. In het tweede seizoen was het kijkcijfer steeds boven de anderhalf miljoen!
Aankomende zondag, 21:00 op NPO 1, is het weer zo ver: dan staan er tien koks in de keuken om de lekkerste gerechten klaar te maken. Dit seizoen gaan Joris, Farida, Aat, Maartje, Martine, Fina, Sarena, Filiz, Michiel en Jaap de strijd met elkaar aan om de ‘beste thuisbakker van Nederland’ te worden.
Maar voordat ze hard aan de slag moeten, schuiven de koks samen met Martine Bijl eerst bij ons aan tafel.
heel holland bakt is bijna altijd topshowquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:33 schreef Karina het volgende:
En verder nog de bakkers van heel Holland Bakt in de studio:
[..]
Nou dat wordt dus eerst de finale van MC Nieuw Zeeland kijken en daarna de bakkertjes, lekker hoor.
Heeft 40 miljoen van z'n vader gekregen en mocht daarmee z'n eigen gang gaan.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Trump![]()
Hoe kan zo'n mongool zo rijk zijn
Oke, nou ja dan nog netjes gedaan.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heeft 40 miljoen van z'n vader gekregen en mocht daarmee z'n eigen gang gaan.
Niet heel slecht inderdaad.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Oke, nou ja dan nog netjes gedaan.
Zwaar teleurstellend ja. Maar het is niet altijd feestquote:
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:34 schreef Zipportal het volgende:
Is FOK kapot of zo? Nieuwe posts worden niet meer weergeven of een melding?
FOK! is kapot.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:35 schreef Specularium het volgende:
Is FOK! kapot of is het mijn verbinding?
Mijne doet ook heel raarquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:35 schreef Specularium het volgende:
Regel het intern maar even voor ons.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:35 schreef Specularium het volgende:
Ik kan me dat helemaal niet meer herinneren, maar dat was dus gewoon zwaar klote.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is een beetje zoals vroeger zonder auto-update.
KoeGod was pas goed met de Hak reclamesquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:37 schreef alors het volgende:
Ik vond haar altijd zo irritant met die Hak reclames. Maar dit programma doet ze leuk
Het is geen Boer zoekt vrouw inderdaadquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:39 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zou hier niet naar kijken al was het het enige programma op de buis.
Jij kijkt Spangas en Brugklas. Zo.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:40 schreef luckass het volgende:
er voor uitkomen dat je heel holland bakt kijkt
Brugklas gaat ook nergens meer over, alleen wie gaat met wie, wie zoent met wie, wie gaat vreemd met wie? Die kinderen zijn 13quote:
Mensen die naar Spangas kijken moeten zich dood schamen.quote:
Vadsige vrouw gespotquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:40 schreef alors het volgende:
Ik krijg honger van eetprogramma's. En ik heb net gegeten.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Brugklas gaat ook nergens meer over, alleen wie gaat met wie, wie zoent met wie, wie gaat vreemd met wie? Die kinderen zijn 13
Dat het Peter Pannenkoek niet is?quote:
Jaquote:
Liever niet.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:54 schreef Karina het volgende:
Die neger was leuker dan wat pp zei.kan die voortaan niet komen.
Gister nog, na de wedstrijd.quote:Op maandag 7 september 2015 13:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is godverdomme een week niet op tv geweest.
Zal Anouk ook komen? En MM?quote:
Eensquote:Op maandag 7 september 2015 19:07 schreef Monolith het volgende:
Er zijn in Nederland dozijnen van dit soort festivalletjes die een stuk spontaner zijn dan dit soort 3FM geneuzel.
Wij keken allebei met verbazing toen dat ook gewoon James Blake.quote:Op maandag 7 september 2015 19:08 schreef BoerBert het volgende:
Hee leuk, nog een artiest die James Blake nadoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |