Welja gooi er nog maar een op niets gebaseerde veronderstelling in.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Joh, belachelijk maken, oeh oeh wat grof taalgebruik opnieuw een excuus gevonden om niet op de zaken in te gaan. Simpele maar doorzichtige tactiek om je kop liever in het zand te steken en vanavond en masse achterlijke zooi op tv kijken.
Twee verschillende takes dus , bij de 1 knikt ze voordat de schutter schiet en bij de andere take knikt ze niet wanneer de schutter schiet .quote:
Ja om te gillen he. Zo hilarisch.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:36 schreef Summers het volgende:
[..]
Twee verschillende takes dus , bij de 1 knikt ze voordat de schutter schiet en bij de andere take knikt ze niet wanneer de schutter schiet .
Twee verschillende video's dus, bij de 1 knikt ze (en heeft ze haar hoofd stil) voordat de schutter schiet en bij de andere video is dat moment helemaal niet in beeld en heeft ze haar hoofd stil als er geschoten wordt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:36 schreef Summers het volgende:
[..]
Twee verschillende takes dus , bij de 1 knikt ze voordat de schutter schiet en bij de andere take knikt ze niet wanneer de schutter schiet .
Dat is toch wat je wil, het gevoel hebben dat er in ieder geval toch nog iemand op deze aardkloot bezig is met jou.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Mooi is dat toch altijd om te zien zodra ik iets post de orde meteen in het gareel springt om me de oren te wassen, op welk tijdstip dan ook meteen paraat . Hulde voor het altijd aanwezig zijn
Met twee verschillende takes ben je toch echt door de mand gevallen .quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja om te gillen he. Zo hilarisch.
Ik zou zeggen zoek de kijkcijfers es op waar half NL naar kijkt. Geen idee of jullie daar allemaal naar kijken, het lijkt wel alsof men zich aangesproken voelt, iets van de wie de schoen past enzo. Die verschillende takes van Virginia al gezien?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat is toch wat je wil, het gevoel hebben dat er in ieder geval toch nog iemand op deze aardkloot bezig is met jou.
Je vraagt er in een zekere zin zelf om.
Ik zal je voortaan links laten liggen rotten.
Het heeft toch geen zin, aangezien jij weet wat anderen kijken, of dat anderen überhaupt televisie kijken.
Meisje meisje, leer nou eens niet te denken voor ons users hier.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zou zeggen zoek de kijkcijfers es op waar half NL naar kijkt. Geen idee of jullie daar allemaal naar kijken, het lijkt wel alsof men zich aangesproken voelt, iets van de wie de schoen past enzo. Die verschillende takes van Virginia al gezien?
Vanuit elke camerahoek zou ze moeten knikken 2 sec voordat de kogels worden afgevuurd , dat is niet zo . Dat is het bewijs dat er meerdere takes zijn en dus een hoax .quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:48 schreef opgebaarde het volgende:
En wordt MSM volgers tunnelvisie verweten
Lekker overtuigend bewijs van twee takes zeg![]()
Bekijk die takes maar eens goed.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Meisje meisje, leer nou eens niet te denken voor ons users hier.
En dat wij users hier niet garant staan voor half/heel Nederland.
Waarom je dat blijft doen is mij een raadsel, maar nogmaals, jij weet het dus het is zo.
Ik kijk televisie en naar de NOS en CNN, waarom?
Omdat CAD het zegt.
Ik kan mij aanpassen aan de gene waar ik mee spreek, is ook een kunst.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Met zijn denigrerende toon help je niemand . De misplaatste superioriteitsgevoelens spatten af van je post
Het beeld valt alleen net even op het moment suprême weg...quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:57 schreef Summers het volgende:
[..]
Vanuit elke camerahoek zou ze moeten knikken 2 sec voordat de kogels worden afgevuurd , dat is niet zo . Dat is het bewijs dat er meerdere takes zijn en dus een hoax .
Je ziet alleen wat Peekay zegt dat je moet zien, terwijl er in die video niks te zien is wat zijn bewering kracht bij zetquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat geblaas en geblaf over mij als persoon ga je gang, het is alleen maar een manier om niet op de zaken in te gaan, dat het duidelijk is dat er meerdere takes zijn dus een hoax. Hoe duidelijk wil een mens het nog hebben?
Hoho! Er heeft wel een heuse YouTube researcher heel goed naar gekeken!quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:59 schreef opgebaarde het volgende:
Het beeld valt alleen net even op het moment suprême weg...
Maar het is dus zeer kritisch bekeken en de rest van de twee filmpjes komen wel volledig met elkaar overheen. Dat is wel bijzonder frappant
Eehhh, nog een tweede milliseconden moment en het liefst wel op beeld? Of een derde, vierde, vijfde moment? Ik bedoel, het kan een stuk duidelijker, echt het kan veel en veel duidelijker. Het moet ook duidelijkerquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat geblaas en geblaf over mij als persoon ga je gang, het is alleen maar een manier om niet op de zaken in te gaan, dat het duidelijk is dat er meerdere takes zijn dus een hoax. Hoe duidelijk wil een mens het nog hebben?
Zeker op fok gelezen en lol fok! is dus echt wel MSMquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoho! Er heeft wel een heuse YouTube researcher heel goed naar gekeken!
Gun control! Enne angst voor de islam lone gunman. Of zo.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:04 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb de rest van de eerdere discussies gemist. Wat zou het doel zijn van wie?
Misschien moet ik het idd ook maar doen . Wie een andere beeld van de werkelijkheid heeft verdient het om vernederd te worden .De enige manier om fools in denail wakker te schudden is door ze met de grond gelijk te makenquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik kan mij aanpassen aan de gene waar ik mee spreek, is ook een kunst.
Het vermogen om naar jezelf te kijken en aan te passen missen een boel hier.
Dat superioriteit gedrag is een reflectie van wat ik tegen kom en waar ik op reageeer Ali.
Probeer het ook eens, sommigen hebben het door anderen niet. jammer dan.
Jij hebt geen idee van wat ik al wel geloof of niet geloof of waar ik voor open sta of niet.quote:
Je hebt gelijk , ik weet niet waar je wel of niet in gelooft .quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee van wat ik al wel geloof of niet geloof of waar ik voor open sta of niet.
Misschien sta ik nog wel opener voor bepaalde zaken dan ene CAD of ene Ali.
Aangezien jullie jezelf verblinden door denken de waarheid te weten.
Maar ik zal je niet tegen houden in je strijd.
Vooral zo door gaan, en je gaat vanzelf naast het pad lopen dat je wil bewandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |