abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 september 2015 @ 17:23:26 #226
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155899762
Als het over knip-en plakwerk gaat en hijgerig commentaar kun je je beter op de algemene media focussen. CNN, BBC en co zijn daar per slotte de meester in.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 7 september 2015 @ 17:24:43 #227
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155899787
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 17:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Na alle plak en knip-filmpjes van de afgelopen jaren over de diverse aanslagen met hijgerig/schreeuwerig/brallend commentaar heb ik daar een tegenzin aan gekregen. Mensen die zich zo laten gaan neem ik niet serieus. Ze zitten er bijna opgewonden bij te hijgen. Weerzinwekkend.
Dus dat , er is altijd wel iets te vinden aan de oppervlakte wat er eigenlijk niet toe doet .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_155900829
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 17:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Dus dat , er is altijd wel iets te vinden aan de oppervlakte wat er eigenlijk niet toe doet .
Oh maar het doet er zeker wel toe. Je kunt toch moeilijk beweren dat die schreeuwers het niet louter uit effectbejag doen? Hoe harder ze schreeuwen en filmpjes verknippen en van hijgerig commentaar voorzien hoe minder ik het geloof.
  maandag 7 september 2015 @ 18:49:09 #229
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155901912
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 18:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh maar het doet er zeker wel toe. Je kunt toch moeilijk beweren dat die schreeuwers het niet louter uit effectbejag doen? Hoe harder ze schreeuwen en filmpjes verknippen en van hijgerig commentaar voorzien hoe minder ik het geloof.
Het is maar waar je op focused dus ik erger me er niet aan . Mijn doel is niet te controleren of de boodschapper wel in een sociaal acceptable hokje past maar of de gebeurtenis opzet laat zien .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_155902080
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 18:49 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is maar waar je op focused dus ik erger me er niet aan . Mijn doel is niet te controleren of de boodschapper wel in een sociaal acceptable hokje past maar of de gebeurtenis opzet laat zien .
Dan verschillen we hierin van mening en dat kan op een discussietopic.
pi_155902365
Kan ik het als volgt samenvatten?

"Het nieuws komt naar buiten dat een reporter, een cameraman en een dame die wordt geïnterviewd wordt neergeschoten zijn".
Dan ontploft BNW want dit is nep, hoax, fake whatever. Nog geen argument om dit te staven is gegeven.
Discussie tussen mensen die het helder zien en mensen die oogkleppen hebben en nog niet overtuigd zijn van een discutabel gebeuren.
Dan week later oid komt een YT genie met een filmpje, met op één argument namelijk 'interviewster geeft in het ene shot knikje en in het andere shot niet'.
En nu blijven de mensen die vanaf de allereerst seconden natuurlijk al wisten dat het nep was, het filmpje tegen heug en meug verdedigen en als je er niet in gelooft dan is het struisvogelpolitiek.

Maar wat is er nu gebeurd tussen de schietpartij en het hierboven besproken filmpje?
  maandag 7 september 2015 @ 19:25:09 #232
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_155903026
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:09 schreef Ali_boo het volgende:

''

The very concept behind the United States is that the centralized federal government has limited power over the people (as opposed to the dictatorships from which we came). The Constitution was enacted to protect every citizen from government oppression and tyranny, setting a foundation for a free society. It also spells out the rights of citizens, sets forth the powers and duties of our government and limits the government's power over the people.

"A well regulated militia, being necessary to the security of a free state, the right of the people to keep and bear arms, shall not be infringed."

Deze recht is de enige troef die mensen hebben wat een politiestaat in de weg staat .
Is Joseph McCarthy door de militie ten val gebracht? Hebben de zwarte Amerikanen gelijkberechtiging afgedwongen door middel van een militie? Is Nixon door een militie uit zijn ambt gezet?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_155904047
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 19:25 schreef TitusPullo het volgende:
Is Nixon door een militie uit zijn ambt gezet
You tell me
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 7 september 2015 @ 20:06:01 #234
235357 TitusPullo
pi_155904251
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 19:58 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

You tell me
Nee. (Waarom toch in het Engels? En waarom de andere twee voorbeelden verwijderd?)
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_155904571
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 20:06 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Nee. (Waarom toch in het Engels? En waarom de andere twee voorbeelden verwijderd?)
Nee? prima!

Dan beantwoord ik de vragen van jouw ook niet ^O^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_155904634
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 17:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Als het over knip-en plakwerk gaat en hijgerig commentaar kun je je beter op de algemene media focussen. CNN, BBC en co zijn daar per slotte de meester in.
Meestal als er iets verdacht is,dan is 't te zien in de eerste MSM nieuws berichten....beach attack,train heroes.live TV shooting enz.

Ik zie de overlevenden,ooggetuigen,nabestanden enz., en vraag mezelf 'Could these people be acting?' enz.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155904708
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik zie de overlevenden,ooggetuigen,nabestanden enz., en vraag mezelf 'Could these people be acting?' enz.
Je bedoelt "Let's conclude these people are lying because that's not how I would react". Nou niet net doen alsof je eerst nog overweegt dat het echt is.
Conscience do cost.
  maandag 7 september 2015 @ 20:22:51 #238
235357 TitusPullo
pi_155904715
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:18 schreef Ali_boo het volgende:
de vragen van jouw
  maandag 7 september 2015 @ 20:25:00 #239
235357 TitusPullo
pi_155904786
quote:

Maar je bedenkt geen lakmoesproef.
pi_155905312
Vraagje voor de kenners, echt of fake?

En waaraan zie je of het echt of fake is?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2015 20:40:47 ]
  maandag 7 september 2015 @ 20:41:14 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155905342
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:40 schreef Wombcat het volgende:
[ link | afbeelding ]

Waar kijk ik naar?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155905377
quote:
5s.gif Op maandag 7 september 2015 20:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waar kijk ik naar?
Een enkel.
pi_155905432
Enkel een enkel?
Conscience do cost.
pi_155905481
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:43 schreef ems. het volgende:
Enkel een enkel?
Wat denk je nog meer dan?
pi_155905656
Niets, ik ben flauw. Ik denk dat het echt is en gezien de andere foto's zal het mogelijk een fietsongelukje geweest zijn?

Niet dat het per se uitmaakt. Het plaatje kan zowel echt als nep zijn. Volgens mij is dit redelijk makkelijk na te maken.
Conscience do cost.
pi_155905924
quote:

[..]

Meestal als er iets verdacht is,dan is 't te zien in de eerste MSM nieuws berichten....beach attack,train heroes.live TV shooting enz.

Echt, dit wordt pijnlijk :D
pi_155905953
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:40 schreef Wombcat het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ben je van je fiets gevallen? :o
pi_155906041
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:48 schreef ems. het volgende:
Niet dat het per se uitmaakt. Het plaatje kan zowel echt als nep zijn. Volgens mij is dit redelijk makkelijk na te maken.
Dat is trouwens ook het hele probleem. Makeup kan zoveel tegenwoordig dat het best mogelijk is om van alles te laten lijken alsof het echt is. Waar het echter verkeerd gaat is dat sommige mensen denken aan de hand van foto's of beelden feitelijk te kunnen concluderen of iets wel of niet legitiem is.

Misschien is het nep, misschien is het echt. Maar je laten overtuigen door wat filmpjes of foto's is vooral voorbarig en wijst op een gebrek aan objectiviteit.
Conscience do cost.
pi_155906319
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:58 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is trouwens ook het hele probleem. Makeup kan zoveel tegenwoordig dat het best mogelijk is om van alles te laten lijken alsof het echt is. Waar het echter verkeerd gaat is dat sommige mensen denken aan de hand van foto's of beelden feitelijk te kunnen concluderen of iets wel of niet legitiem is.

Misschien is het nep, misschien is het echt. Maar je laten overtuigen door wat filmpjes of foto's is vooral voorbarig en wijst op een gebrek aan objectiviteit.
Dit gaat zóóóó tegen je gebruikt worden _O-
pi_155906613
Waarna ik voor de 39243e keer men erop probeer te wijzen dat ik ook het NOS journaal met een korrel zout neem. Dat wordt vervolgens genegeerd en binnen een week komt er weer iemand met "Als jij die verhaaltjes op het nieuws gelooft moet je dat zelf weten". Vervolgens herhaalt de cyclus zich.

Maar voor de duidelijkheid dan maar: Dit is toepasselijk op alle media. Want als je echt kritisch wilt zijn behandel je elke bron met evenveel wantrouwen.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')