Dus dat , er is altijd wel iets te vinden aan de oppervlakte wat er eigenlijk niet toe doet .quote:Op maandag 7 september 2015 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Na alle plak en knip-filmpjes van de afgelopen jaren over de diverse aanslagen met hijgerig/schreeuwerig/brallend commentaar heb ik daar een tegenzin aan gekregen. Mensen die zich zo laten gaan neem ik niet serieus. Ze zitten er bijna opgewonden bij te hijgen. Weerzinwekkend.
Oh maar het doet er zeker wel toe. Je kunt toch moeilijk beweren dat die schreeuwers het niet louter uit effectbejag doen? Hoe harder ze schreeuwen en filmpjes verknippen en van hijgerig commentaar voorzien hoe minder ik het geloof.quote:Op maandag 7 september 2015 17:24 schreef Summers het volgende:
[..]
Dus dat , er is altijd wel iets te vinden aan de oppervlakte wat er eigenlijk niet toe doet .
Het is maar waar je op focused dus ik erger me er niet aan . Mijn doel is niet te controleren of de boodschapper wel in een sociaal acceptable hokje past maar of de gebeurtenis opzet laat zien .quote:Op maandag 7 september 2015 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh maar het doet er zeker wel toe. Je kunt toch moeilijk beweren dat die schreeuwers het niet louter uit effectbejag doen? Hoe harder ze schreeuwen en filmpjes verknippen en van hijgerig commentaar voorzien hoe minder ik het geloof.
Dan verschillen we hierin van mening en dat kan op een discussietopic.quote:Op maandag 7 september 2015 18:49 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is maar waar je op focused dus ik erger me er niet aan . Mijn doel is niet te controleren of de boodschapper wel in een sociaal acceptable hokje past maar of de gebeurtenis opzet laat zien .
Is Joseph McCarthy door de militie ten val gebracht? Hebben de zwarte Amerikanen gelijkberechtiging afgedwongen door middel van een militie? Is Nixon door een militie uit zijn ambt gezet?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:09 schreef Ali_boo het volgende:
''
The very concept behind the United States is that the centralized federal government has limited power over the people (as opposed to the dictatorships from which we came). The Constitution was enacted to protect every citizen from government oppression and tyranny, setting a foundation for a free society. It also spells out the rights of citizens, sets forth the powers and duties of our government and limits the government's power over the people.
"A well regulated militia, being necessary to the security of a free state, the right of the people to keep and bear arms, shall not be infringed."
Deze recht is de enige troef die mensen hebben wat een politiestaat in de weg staat .
You tell mequote:Op maandag 7 september 2015 19:25 schreef TitusPullo het volgende:
Is Nixon door een militie uit zijn ambt gezet
Nee. (Waarom toch in het Engels? En waarom de andere twee voorbeelden verwijderd?)quote:
Nee? prima!quote:Op maandag 7 september 2015 20:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee. (Waarom toch in het Engels? En waarom de andere twee voorbeelden verwijderd?)
Meestal als er iets verdacht is,dan is 't te zien in de eerste MSM nieuws berichten....beach attack,train heroes.live TV shooting enz.quote:Op maandag 7 september 2015 17:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Als het over knip-en plakwerk gaat en hijgerig commentaar kun je je beter op de algemene media focussen. CNN, BBC en co zijn daar per slotte de meester in.
Je bedoelt "Let's conclude these people are lying because that's not how I would react". Nou niet net doen alsof je eerst nog overweegt dat het echt is.quote:Op maandag 7 september 2015 20:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik zie de overlevenden,ooggetuigen,nabestanden enz., en vraag mezelf 'Could these people be acting?' enz.
quote:
Maar je bedenkt geen lakmoesproef.quote:Op maandag 7 september 2015 20:20 schreef Tingo het volgende:
Ik zie de overlevenden,ooggetuigen,nabestanden enz., en vraag mezelf 'Could these people be acting?' enz.
Waar kijk ik naar?quote:Op maandag 7 september 2015 20:40 schreef Wombcat het volgende:
Vraagje voor de kenners, echt of fake?
[ link | afbeelding ]
En waaraan zie je of het echt of fake is?
Echt, dit wordt pijnlijkquote:Op maandag 7 september 2015 20:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Meestal als er iets verdacht is,dan is 't te zien in de eerste MSM nieuws berichten....beach attack,train heroes.live TV shooting enz.
Ben je van je fiets gevallen?quote:Op maandag 7 september 2015 20:40 schreef Wombcat het volgende:
Vraagje voor de kenners, echt of fake?
[ link | afbeelding ]
En waaraan zie je of het echt of fake is?
Dat is trouwens ook het hele probleem. Makeup kan zoveel tegenwoordig dat het best mogelijk is om van alles te laten lijken alsof het echt is. Waar het echter verkeerd gaat is dat sommige mensen denken aan de hand van foto's of beelden feitelijk te kunnen concluderen of iets wel of niet legitiem is.quote:Op maandag 7 september 2015 20:48 schreef ems. het volgende:
Niet dat het per se uitmaakt. Het plaatje kan zowel echt als nep zijn. Volgens mij is dit redelijk makkelijk na te maken.
Dit gaat zóóóó tegen je gebruikt wordenquote:Op maandag 7 september 2015 20:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook het hele probleem. Makeup kan zoveel tegenwoordig dat het best mogelijk is om van alles te laten lijken alsof het echt is. Waar het echter verkeerd gaat is dat sommige mensen denken aan de hand van foto's of beelden feitelijk te kunnen concluderen of iets wel of niet legitiem is.
Misschien is het nep, misschien is het echt. Maar je laten overtuigen door wat filmpjes of foto's is vooral voorbarig en wijst op een gebrek aan objectiviteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |