Jullie portie komt nog als ik de buienlijn goed inschat.quote:
Het is maar onweerquote:Op maandag 31 augustus 2015 03:43 schreef minthy het volgende:
Goddomme, wat een kloteknallen. Echt niet tof.
Het zat er aan te komen. Ik dacht eigenlijk eerder mjah. Het lijkt nu over te zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2015 03:57 schreef minthy het volgende:
Hai jongs![]()
Je kan er vergif op innemen hè?![]()
Het leek hier ook over te zijn, maar het rommelt toch weer aardig doorquote:Op maandag 31 augustus 2015 03:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het zat er aan te komen. Ik dacht eigenlijk eerder mjah. Het lijkt nu over te zijn.
Ja dat is rot, vooral als je onweer niet leuk vind.quote:Op maandag 31 augustus 2015 04:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Het leek hier ook over te zijn, maar het rommelt toch weer aardig door![]()
Afgelopen winter noodgedwongen verhuisd van een goed geïsoleerde woning naar een zeer matig geïsoleerde zolder. Toch een best nadeel onder deze omstandigheden
Klopt!quote:Op maandag 31 augustus 2015 04:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat is rot, vooral als je onweer niet leuk vind.
Ik schrok me rot toen het begon. Het leek wel alsof er oorlog uitbrakquote:Op maandag 31 augustus 2015 04:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omg, net echt gigantische bui over Gouda. De goten hielden het niet en via vensterbank kwam er water de kamer in. Onweer ging nog, maar die hagel. Morgen ff de auto bekijken...
Staan alle tuinstoelen er nog?quote:Op maandag 31 augustus 2015 04:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik schrok me rot toen het begon. Het leek wel alsof er oorlog uitbrakof op zn minst dat de boom in de tuin hiernaast doormidden brak
4 badhanddoeken nodig gehad om het water op te vegen dat naar binnen gekomen was.. We konden het huis aan de overkant niet meer zien. Ik heb nog nooit zo'n bui meegemaakt geloof ik.quote:Op maandag 31 augustus 2015 04:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik schrok me rot toen het begon. Het leek wel alsof er oorlog uitbrakof op zn minst dat de boom in de tuin hiernaast doormidden brak
Dat ging even tering hard los ja.quote:Op maandag 31 augustus 2015 06:42 schreef thesiren.nl het volgende:
Holy crap ik zie echt niks groots op buienradar maar hier in Noordwijk gaat het echt los nu.
Meer dan wat regen en flitsjes in de verte heb ik niet gezienquote:Op maandag 31 augustus 2015 03:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jullie portie komt nog als ik de buienlijn goed inschat.
Deventer lijkt nu rustig te worden.
Welterusten.
Wat een show vannacht hequote:Op maandag 31 augustus 2015 01:13 schreef Koelkastje het volgende:
Net optijd gevlucht, wat een regen in een keer!
Toen was ik al naar bedquote:Op maandag 31 augustus 2015 02:05 schreef FantaRekt het volgende:
[..]
Als je het nou nog niet ziet dan weet ik het ook niet meer.
Ik heb er ook niks van gemerkt hoor, maar het begint nu wel te donderen op de achtergrondquote:Op maandag 31 augustus 2015 07:16 schreef Resistor het volgende:
Toen ik het vannacht hoorde onweren dacht ik 'Ik blijf lekker in bed'
Heb ik blijkbaar het mooiste onweer (hier) van het jaar gemist![]()
Maar wel heerlijk geslapen. Paar (stuk of 3) flinke donders gehoord, en verder helemaal niets. Ik heb zelfs mijn ogen te kort open gehad om een flits te zien.
Hier ook!quote:Op maandag 31 augustus 2015 07:18 schreef Ajaxfan het volgende:
Erg wazig luchtje en een paar minuten daarna pikkedonker - stortbui en onweer:
Ik vind het wel volkomen kut. Ik heb deze hele zomer nog geen onweer meegemaakt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 06:55 schreef Klonk het volgende:
Ik hou wel van een buitje, onweerklapje erbij prima maar ik geloof dat ik het niet zo heel erg vind dat dit aan Limburg voorbij gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua regen effe niet. Maar qua dinder hiet wel. Flinke regenbui zat er tussen maar vergeleken met andere delen viel het nog mee.quote:Op maandag 31 augustus 2015 01:14 schreef Koelkastje het volgende:
Oh hey Frutsel, dat ging er dus zeker niet langs.
Gister en vannacht was een MD toch. Ik heb geen level indicatie gezien.quote:Op maandag 31 augustus 2015 08:49 schreef marcel-o het volgende:
Wut
Lvl 2?
Terwijl lvl1 de buien van vannacht waren?
Bij ons is het twee keer heel dichtbij ingeslagen. Het flitste als een malle en ook behoorlijk veel harde donders gehoordquote:Op maandag 31 augustus 2015 08:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Qua regen effe niet. Maar qua dinder hiet wel. Flinke regenbui zat er tussen maar vergeleken met andere delen viel het nog mee.
Vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen?
dat beloofd watquote:Op maandag 31 augustus 2015 08:49 schreef marcel-o het volgende:
Wut
Lvl 2?
Terwijl lvl1 de buien van vannacht waren?
Jawel, vrijdag kwamen ze al met een 'extended forecast' level 1 voor zondag.quote:Op maandag 31 augustus 2015 08:54 schreef Rabieluh het volgende:
Seth q
[..]
Gister en vannacht was een MD toch. Ik heb geen level indicatie gezien.
is die verwachting niet gewoon Harmonie? Komt vaak goed overeen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 09:03 schreef marcel-o het volgende:
Buienradar (ja ik weet, natte vinger) geeft in t vooruit vanaf 4 a 5 u vanmiddag weer spektakel
En btw..
Fijn die directe radar linkjes van vannacht.
Heb je nu helemaal niks meer aan![]()
Leuk die kermisattracties ja.. hier weer niet raak afgelopen nachtquote:Op maandag 31 augustus 2015 08:41 schreef _UserName_ het volgende:
Gister rond 23.00 een geflits van heb ik jou daar. Eerst dacht ik aan vuurwerk, zo snel dat het ging (Volksfeest afsluiting?) maar het bleek weerlicht te zijn. Eerder op de dag ook flink wat gehad. De Booster (kermisattractie in het dorp) heeft het onweer overleefd, is hoger dan de kerktoren.
De klamheid viel gister redelijk mee nog, vandaag zal het erger zijn, vermoed ik zo.
Ik werd rond half 2 wakker door 2 klappen dichtbij, maar heb van het vuurwerk later vannacht niets meegekregen. Jij wel dus?quote:
Ik stond op de Kuiperberg in Ootmarsum, heb echt 2 uur op veilige afstand kunnen fotograferen en genietenquote:Op maandag 31 augustus 2015 08:55 schreef MaLo het volgende:
[..]
Bij ons is het twee keer heel dichtbij ingeslagen. Het flitste als een malle en ook behoorlijk veel harde donders gehoord
Op de Kuiperberg wil je niet staan dan inderdaadquote:Op maandag 31 augustus 2015 10:18 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik stond op de Kuiperberg in Ootmarsum, heb echt 2 uur op veilige afstand kunnen fotograferen en genieten!
Maar op een gegeven moment (1 uur) was ik praktisch ingesloten en rolde de onweer over waar ik stond, toen ben ik maar gevlucht!
Uit angst voor hagel heb ik even gescholen onder het tankstation in Rossum en ik stond er nog geen 10 seconden en toen sloeg het vrij dichtbij in!
Al met al een geslaagde avond, foto's volgen nog!
Ja was tofquote:Op maandag 31 augustus 2015 09:47 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Ik werd rond half 2 wakker door 2 klappen dichtbij, maar heb van het vuurwerk later vannacht niets meegekregen. Jij wel dus?
die lijkt niet over nl te komen. Denk dat de buien weer plotseling gaan ontstaanquote:Op maandag 31 augustus 2015 11:10 schreef marcel-o het volgende:
Gebied in Fr is flink aan t groeien
[ afbeelding ]
Vreemd...quote:Op maandag 31 augustus 2015 08:55 schreef MaLo het volgende:
[..]
Bij ons is het twee keer heel dichtbij ingeslagen. Het flitste als een malle en ook behoorlijk veel harde donders gehoord
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op maandag 31-08-2015 om 11:56:28De buien van de de afgelopen avond/nacht brachten ruim 88.000 bliksems teweeg, meer dan 27.000 inslagen. http://t.co/BePSznUCmZ reageer retweet
Mooi filmpjequote:Op maandag 31 augustus 2015 10:27 schreef Koelkastje het volgende:
Had de camera vannacht ook nog even op filmen gezet.
88.000quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:59 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MeteoGroupWeer twitterde op maandag 31-08-2015 om 11:56:28De buien van de de afgelopen avond/nacht brachten ruim 88.000 bliksems teweeg, meer dan 27.000 inslagen. http://t.co/BePSznUCmZ reageer retweet
27.7 binnenquote:Op maandag 31 augustus 2015 12:01 schreef Klonk het volgende:
het is maar 26 graden ofzo hier, maar wat is het onaangenaam zeg
Netjes om Forcefield-North heenquote:Op maandag 31 augustus 2015 11:59 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MeteoGroupWeer twitterde op maandag 31-08-2015 om 11:56:28De buien van de de afgelopen avond/nacht brachten ruim 88.000 bliksems teweeg, meer dan 27.000 inslagen. http://t.co/BePSznUCmZ reageer retweet
Weet je wat erger is dan een forcefield? Als het niet eens in de buurt komtquote:
hoe kan het zo warm zijn bij je binnen dan? Hoe woon jij?quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
27.7 binnen
Tijd om te gaan werken zo. Daar moet het beter te doen zijn.
Hoop het ookquote:Op maandag 31 augustus 2015 12:05 schreef TommyGun het volgende:
Hopelijk vandaag wel iets voor Eindhoven...
6 hoog, volle bak ramen op het zuiden, heel de dag zon naar binnen. Uiteraard al 2 dagen niks dicht gehouden ertegenquote:Op maandag 31 augustus 2015 12:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hoe kan het zo warm zijn bij je binnen dan? Hoe woon jij?#noob
Nee, ik kon er van proeven, getuige mijn enthousiasme gisteren. Des te groter is de teleurstelling dan...quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Weet je wat erger is dan een forcefield? Als het niet eens in de buurt komt
Hoe was t daar eigenlijk dan?quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik kon er van proeven, getuige mijn enthousiasme gisteren. Des te groter is de teleurstelling dan...
Gelukkig is dat front sterk verzwakt, waardoor er een nieuwe kans nu ligt te loeren boven de Noordzee.
Paar keer tientallen flitsen achter elkaar, wat gedonder. Het kwam steeds dichterbij, totdat ik het op eens zag verdwijnen richting het oosten.quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoe was t daar eigenlijk dan?
Hier heeft het bij elkaar 7.5 uur geflitst. Van 9 tot half 5 's nachts. Gen donders, geen druppel regen. Wel een onophoudelijke lichtshow.
Tegenvallertje #267 dusquote:Op maandag 31 augustus 2015 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Paar keer tientallen flitsen achter elkaar, wat gedonder. Het kwam steeds dichterbij, totdat ik het op eens zag verdwijnen richting het oosten.
Ik zat voornamelijk mezelf op te jutten.. maar het onweer van gisteren heeft het wel goed gemaakt. Uitzonderlijk, zo maak je het niet vaak mee.. gigantische knallen, flitsen en dat om te haverklap. Water dat uit het riool spuit, hagelstenen ter grootte van golfballen..quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:27 schreef marcel-o het volgende:
vooral als je elkaar zo zit op te jutten hier op t forum![]()
is die mus nog doder dan dood als t niet langs jou komt![]()
Damnnmnnn, wow :$ 1/3 van de flitsen is ingeslagen? Wat is dat voor iets bizars?quote:De buien van de de afgelopen avond/nacht brachten ruim 88.000 bliksems teweeg, meer dan 27.000 inslagen. http://t.co/BePSznUCmZ
was inderdaad heel tofquote:Op maandag 31 augustus 2015 12:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zat voornamelijk mezelf op te jutten.. maar het onweer van gisteren heeft het wel goed gemaakt. Uitzonderlijk, zo maak je het niet vaak mee.. gigantische knallen, flitsen en dat om te haverklap. Water dat uit het riool spuit, hagelstenen ter grootte van golfballen..
Ik weet nog dat ik op buienradar keek en dacht van joh, dit word niks.. dit gaat een schampschot worden. Ik liep toen naar huis en zag het flink flitsen in het westen. Tot het ineens ontplofte en helemaal uitwoekerde. Ik heb echt uren onweer gehad, ´s nachts weer eventjes.quote:
De gekloonde of de "normale"?quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hier zijn trouwens rivierkreeftjes op straat gespot door de overvloedige regen
Dat is nogal een uitspraak. Ben benieuwd of het aan het einde van de dag inderdaad een oranje/rood waard was.twitter:NoodweerBe twitterde op maandag 31-08-2015 om 10:45:18Uit goede bron vernemen wij dat het KNMI in Nederland zinspeelt op een code oranje/rood met betrekking tot het #onweer. Afwachten. reageer retweet
Als het middenin de avondspits valt, is er opzich nog wel wat voor te zeggen...quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:19 schreef Sj0rSz het volgende:
Dat is nogal een uitspraak. Ben benieuwd of het aan het einde van de dag inderdaad een oranje/rood waard was.twitter:NoodweerBe twitterde op maandag 31-08-2015 om 10:45:18Uit goede bron vernemen wij dat het KNMI in Nederland zinspeelt op een code oranje/rood met betrekking tot het #onweer. Afwachten. reageer retweet
Het is echt heel vies buiten inderdaad. Ik had een sollicitatiegesprek vanochtend en ging echt dood in m'n nette outfit.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:09 schreef MaLo het volgende:
Ik vind het vandaag veel en veel drukkender dan gisteren.
30-35% CG is vrij normaal volgens mij.quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:55 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Damnnmnnn, wow :$ 1/3 van de flitsen is ingeslagen? Wat is dat voor iets bizars?
en 88.000 flisten, de fuck..... nieuw record?
Ja, daarom. Gezien het aantal volgers ook nog wel een redelijk betrouwbare club.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:24 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Als het middenin de avondspits valt, is er opzich nog wel wat voor te zeggen...
Waarom zijn die icoontjes steeds afgewisseld? Soms eerst de bliksem en dan de regen, en dan weer andersom?quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:26 schreef Angry_Bird het volgende:
Nu ook code geel voor lokaal veel neerslag.
[ afbeelding ]
Hier in Zeeland onweerde het van een uur of negen tot half elf en toen leek het wel gebeurd en ben ik naar bed gegaan. Had amper m'n tanden gepoetst of het ging al weer helemaal losquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik op buienradar keek en dacht van joh, dit word niks.. dit gaat een schampschot worden. Ik liep toen naar huis en zag het flink flitsen in het westen. Tot het ineens ontplofte en helemaal uitwoekerde. Ik heb echt uren onweer gehad, ´s nachts weer eventjes.
Dat had ik gisteren ook van het zuid oosten zal er wel langsaf trekken. Ik had deels gelijk maar toch nog aardig wateroverlast met 50mm regen in een tijd van een klein uurtje.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik op buienradar keek en dacht van joh, dit word niks.. dit gaat een schampschot worden. Ik liep toen naar huis en zag het flink flitsen in het westen. Tot het ineens ontplofte en helemaal uitwoekerde. Ik heb echt uren onweer gehad, ´s nachts weer eventjes.
Toch fijn, alleen wel weer balen van de schades die mensen opgelopen hebben. Hier zijn trouwens rivierkreeftjes op straat gespot door de overvloedige regen
kijk nog eens goed !quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die lijkt niet over nl te komen. Denk dat de buien weer plotseling gaan ontstaan
Nu wel jahquote:
Geen idee. Het ligt in elk geval niet aan het tijdstip. Misschien volgorde van belangrijkheid? Of het is gewoon willekeurig.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:26 schreef Angry_Bird het volgende:
Nu ook code geel voor lokaal veel neerslag.
[ afbeelding ]
Ooohhh dat zal! Ik ga al bijna dood in mijn zomeroutfitquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is echt heel vies buiten inderdaad. Ik had een sollicitatiegesprek vanochtend en ging echt dood in m'n nette outfit.
ach gossie, wat sneu idd...quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:33 schreef Angry_Bird het volgende:
Trouwens, zo ziet een molen er uit nadat die door brand als gevolg van een blikseminslag is verwoest. Echt zonde, vaak langs die molen gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |