Tegenvallertje #267 dusquote:Op maandag 31 augustus 2015 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Paar keer tientallen flitsen achter elkaar, wat gedonder. Het kwam steeds dichterbij, totdat ik het op eens zag verdwijnen richting het oosten.
Ik zat voornamelijk mezelf op te jutten.. maar het onweer van gisteren heeft het wel goed gemaakt. Uitzonderlijk, zo maak je het niet vaak mee.. gigantische knallen, flitsen en dat om te haverklap. Water dat uit het riool spuit, hagelstenen ter grootte van golfballen..quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:27 schreef marcel-o het volgende:
vooral als je elkaar zo zit op te jutten hier op t forum![]()
is die mus nog doder dan dood als t niet langs jou komt![]()
Damnnmnnn, wow :$ 1/3 van de flitsen is ingeslagen? Wat is dat voor iets bizars?quote:De buien van de de afgelopen avond/nacht brachten ruim 88.000 bliksems teweeg, meer dan 27.000 inslagen. http://t.co/BePSznUCmZ
was inderdaad heel tofquote:Op maandag 31 augustus 2015 12:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zat voornamelijk mezelf op te jutten.. maar het onweer van gisteren heeft het wel goed gemaakt. Uitzonderlijk, zo maak je het niet vaak mee.. gigantische knallen, flitsen en dat om te haverklap. Water dat uit het riool spuit, hagelstenen ter grootte van golfballen..
Ik weet nog dat ik op buienradar keek en dacht van joh, dit word niks.. dit gaat een schampschot worden. Ik liep toen naar huis en zag het flink flitsen in het westen. Tot het ineens ontplofte en helemaal uitwoekerde. Ik heb echt uren onweer gehad, ´s nachts weer eventjes.quote:
De gekloonde of de "normale"?quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hier zijn trouwens rivierkreeftjes op straat gespot door de overvloedige regen
Dat is nogal een uitspraak. Ben benieuwd of het aan het einde van de dag inderdaad een oranje/rood waard was.twitter:NoodweerBe twitterde op maandag 31-08-2015 om 10:45:18Uit goede bron vernemen wij dat het KNMI in Nederland zinspeelt op een code oranje/rood met betrekking tot het #onweer. Afwachten. reageer retweet
Als het middenin de avondspits valt, is er opzich nog wel wat voor te zeggen...quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:19 schreef Sj0rSz het volgende:
Dat is nogal een uitspraak. Ben benieuwd of het aan het einde van de dag inderdaad een oranje/rood waard was.twitter:NoodweerBe twitterde op maandag 31-08-2015 om 10:45:18Uit goede bron vernemen wij dat het KNMI in Nederland zinspeelt op een code oranje/rood met betrekking tot het #onweer. Afwachten. reageer retweet
Het is echt heel vies buiten inderdaad. Ik had een sollicitatiegesprek vanochtend en ging echt dood in m'n nette outfit.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:09 schreef MaLo het volgende:
Ik vind het vandaag veel en veel drukkender dan gisteren.
30-35% CG is vrij normaal volgens mij.quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:55 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Damnnmnnn, wow :$ 1/3 van de flitsen is ingeslagen? Wat is dat voor iets bizars?
en 88.000 flisten, de fuck..... nieuw record?
Ja, daarom. Gezien het aantal volgers ook nog wel een redelijk betrouwbare club.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:24 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Als het middenin de avondspits valt, is er opzich nog wel wat voor te zeggen...
Waarom zijn die icoontjes steeds afgewisseld? Soms eerst de bliksem en dan de regen, en dan weer andersom?quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:26 schreef Angry_Bird het volgende:
Nu ook code geel voor lokaal veel neerslag.
[ afbeelding ]
Hier in Zeeland onweerde het van een uur of negen tot half elf en toen leek het wel gebeurd en ben ik naar bed gegaan. Had amper m'n tanden gepoetst of het ging al weer helemaal losquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik op buienradar keek en dacht van joh, dit word niks.. dit gaat een schampschot worden. Ik liep toen naar huis en zag het flink flitsen in het westen. Tot het ineens ontplofte en helemaal uitwoekerde. Ik heb echt uren onweer gehad, ´s nachts weer eventjes.
Dat had ik gisteren ook van het zuid oosten zal er wel langsaf trekken. Ik had deels gelijk maar toch nog aardig wateroverlast met 50mm regen in een tijd van een klein uurtje.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik op buienradar keek en dacht van joh, dit word niks.. dit gaat een schampschot worden. Ik liep toen naar huis en zag het flink flitsen in het westen. Tot het ineens ontplofte en helemaal uitwoekerde. Ik heb echt uren onweer gehad, ´s nachts weer eventjes.
Toch fijn, alleen wel weer balen van de schades die mensen opgelopen hebben. Hier zijn trouwens rivierkreeftjes op straat gespot door de overvloedige regen
kijk nog eens goed !quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die lijkt niet over nl te komen. Denk dat de buien weer plotseling gaan ontstaan
Nu wel jahquote:
Geen idee. Het ligt in elk geval niet aan het tijdstip. Misschien volgorde van belangrijkheid? Of het is gewoon willekeurig.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:26 schreef Angry_Bird het volgende:
Nu ook code geel voor lokaal veel neerslag.
[ afbeelding ]
Ooohhh dat zal! Ik ga al bijna dood in mijn zomeroutfitquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is echt heel vies buiten inderdaad. Ik had een sollicitatiegesprek vanochtend en ging echt dood in m'n nette outfit.
ach gossie, wat sneu idd...quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:33 schreef Angry_Bird het volgende:
Trouwens, zo ziet een molen er uit nadat die door brand als gevolg van een blikseminslag is verwoest. Echt zonde, vaak langs die molen gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |